***Piinaviikon 44 jatkot***

Hei vaan!
Olen ollut kurssitettavana, joten poissa maisemista. Sitten kun olen koittanut täällä käydä sivusto ei ole toiminut.
Nyt sitten onkin kerrottavaa. Testasin viime viikon ke ja pe negat, eilen havahduin siihen, että kuukautiset ei ole vieläkään alkaneet ja tänä aamuna testiin tuli haamu! Kp siis 33.
Ongelmana vain, kun en katsonut testiä testiajan sisällä, ehkä 20 min testin teosta. Olin ihan varma negasta ja unohdin testin aamu kiireiden kanssa ja sitten kun katsoin sitä siinä olikin viiva!
Nyt on pää ihan pyörällä ja huomenna uudelleen testaus.

Karpalo67........25/27-28.....yk yli 4v....2. haaveissa
töpökkä...........31/28-33......yk10..........6. haaveissa
Hathor.............34/26-36......yk9.......1. haaveissa
Rva Pikkumyy...20/31..........yk2..........4./1.yhteinen haaveissa
Hanni...............18/29..........yk8..........1. haaveissa
arabel..............11/24-26.........yk12..........1. haaveissa, Etelä-Suomi

Plussia pinoomme!

Kiitos kaikille onnitteluista!
Tein tänäänkin vielä, hullu kun olen :LOL: vielä yhden testin ja sama tulos, et kai mut voi laittaa plussanneisiin =)
Kiitos teille, kun tänne on saanut purkaa sydäntä ja toivotaan, että nyt kaikki plussaisivat perässä!

töpökkä
Nega testattu :headwall: :headwall: !
Mä poistun nyt toistaiseksi seurastanne! Emmä jaksa tätä enää..tulen ilmoittamaan, jos joskus vuonna pata tärppää.

Hyvää jatkoa+hyvää vappua!
:wave: :wave:

Hyvää virallista kevään alkua =) :flower:

Täällä kp 2, eli ei tullut synttärilahjaa :'(
Nyt tässä kuussa ei ole edes mahollista raskautua, kun mies on työmatkalla ovispäivät.... :/

Lepään nyt tästä hommasta kesän ajan ja jatkan syksyllä, jos vielä vauvakuume jyrää mielessä.
Tulen kyllä ilmoittamaan, jos kesän aikana tärppää vahingossa.... :D

HAUSKAA, LÄMMINTÄ, AURINKOISTA JA IHANAA KESÄÄ KAIKILLE!!!!!!!!

Nyt pelottaa....................!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Minulla nyt siis kp 6, menkat alko vappuna ja ihan runsaat olivatkin kolme päivää...siis ihan normaalit. Sunnuntaina testasin huvikseen, kun edelleen öklötti aamuisin älyttömästi...no negahan sieltä tuli, tottakai...

MUTTA MUTTA::::::: Tänä aamunakin edellenkin öklötti ja ostinpa taas, ihan huvikseen, pregent stick- testit ja 1. näytti haamua n. 1,5 tunnin pisusta. No, höh hirmuista, ajattelin...
Nyt sitten tein äsken sen toisen testin vajaan kolmen tunnin pisusta ja siihen tuli heti kastuttuaan selvä PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MITÄ TÄÄ NYT ON????? APUA, oon ihan paniikissa. Ei tää nyt voi ihan oikeeta olla!?!?!?!?

Moi!

Karpalo: Huisin jännää! :D Jospa menkoista huolimatta sulla on pikkunen kyydissä? Mahdollisesti ovuloinut kaksi kertaa? En valitettavasti osaa auttaa, kun ei kokemusta ole, mutta mahtavaa jos kuitenkin olisit raskaana! :heart: Aamulla uutta testiä kehiin ja soittelemaan neuvolaan. Eiköhän ne siellä ainakin veritestistä näe? tuu heti kertomaan että mikä onkaan lopputulos! :hug:

Tänä aamuna oli vihdoin lämmöt laskenut, eikä rfsu:n testiin tullut enää mitään...eilen illalla tuli vielä haamu.

Joten palaanpa tästä sinne kesätauolle, oli varmaan joku sekovaleraskausyritys....... :/

HYVÄÄ JA KUUMAA KESÄÄ!!!!!!!!! B)

Rva Pikkumyy...29/31..........yk2..........4./1.yhteinen haaveissa
Hanni...............27/29..........yk8..........1. haaveissa
arabel..............20/24-26.........yk12..........1. haaveissa

Karpalo kesätauolla :heart:

Töpökkä?

Mitä ihmettä, eikö meitä tosiaan ole enää kun kolme? :eek:

Täällä odotellaan mitä tuleman pitää. Mahaa on nippaillut päivittäin vasemmalta, muniksien kohdalta. Oviksen jälkeen rinnat turposi ja kipuili päivän pari ja nyt ei mitään. Eli odotellaan vaan.. =)

Ulkona on niin kamalan nätti päivä! Tuule kyllä aika kylmästi, mutta kuitenkin aurinkoista =) ..eilen kun tuli vettä koko päivän... Miestä odotan kotiin, että päästäisiin kauppaan ostelee herkkuja illaksi ;)

Niin, ilmotelkaa jos listassa on jotain väärin... :)

töpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja arabel:
Rva Pikkumyy...29/31..........yk2..........4./1.yhteinen haaveissa
Hanni...............27/29..........yk8..........1. haaveissa
arabel..............20/24-26.........yk12..........1. haaveissa

Karpalo kesätauolla :heart:

Töpökkä?

Mitä ihmettä, eikö meitä tosiaan ole enää kun kolme? :eek:

Täällä odotellaan mitä tuleman pitää. Mahaa on nippaillut päivittäin vasemmalta, muniksien kohdalta. Oviksen jälkeen rinnat turposi ja kipuili päivän pari ja nyt ei mitään. Eli odotellaan vaan.. =)

Ulkona on niin kamalan nätti päivä! Tuule kyllä aika kylmästi, mutta kuitenkin aurinkoista =) ..eilen kun tuli vettä koko päivän... Miestä odotan kotiin, että päästäisiin kauppaan ostelee herkkuja illaksi ;)

Niin, ilmotelkaa jos listassa on jotain väärin... :)

Rva Pikkumyy...2/28-29..........yk3..........4./1.yhteinen haaveissa
Hanni...............29/29..........yk8..........1. haaveissa
arabel..............22/24-26.........yk12..........1. haaveissa

Poistin sut Töpökkä. Kaikkea hyvää sulle jatkossa ja oikein ihanaa ja aurinkoista kesää =)

Mites sulla Hanni? Tuus nyt kirjottelee, muuten me ollaan Myyn kanssa täällä kaksistaan.. :D

Ihanaa viikonloppua! :wave:

Yhteistyössä