***Piinaviikon 44 jatkot***

töpökkä
Lueskelin vanhoja viestejä ja kaiholla kattelin, että moni mun kaa samas pinos ollut on jo saanu vauvan! Toki heille onnea toivotan! Mutta saan kuitenkin olla surullinen omasta olostani, kun ei tästä tuu mitään :'( :'( :'( !! Eipä mulla oo paljo ketään kuka ymmärtäis kuinka kakkamaista tää homma on, kun saa pettyä joka kuukausi :ashamed: .. Ukolle oikeestaan marmatan sit vaan sen 5 minuuttia, mutta muille ei ees kannata, kun ei ne tajuu(kamutkaan siis)
Sisällä pidettävä kai ja yksin ollessa pillitettävä!!
Onkos muilla niin, että kukaan ei taho olla tukena??

töpökkä: Täältä sen parhaimman tuen olen saanut. :hug: Tosin, isäni ja äitini yrittivät minua 2 vuotta, joten he toki tietävät miltä tuntuu, kun ei tule helposti raskaaksi. Ystäväni sen sijaan ovat kaikki lapsettomia, eivätkä ainakaan kovasti vauvakuumeile, joten ei heiltä oikein voi odottaa, että tietäisivät miltä tuntuu pettymykset joka kuukausi.

Karpalo: Ihanaa!!! :heart:

PikkuMyy: Täällä pidetään peukkuja, että plussaat! :heart:

Töpökkä: Mulla tulee noita hyytymiä joka kierrossa, et mun kohdalla ainakin ihan normaalia. Mä olen Pantsukan kanssa samaa mieltä siitä, että täällä palstalla mua ymmärretään ja tuki on uskomaton! :heart: Kun me alettiin tää vauvaprojekti, kerroin lähimmille ystävilleni asiasta. ..ja jokainen heistä on nyt raskaana, vaikka tavallaan olin eka joka aloitti yrittämään.. Välillä iskee ahdistus, mutta kuitenkin olen todella onnellinen heidän puolestaan! Kesällä ja syksyllä mun lähipiiriin syntyy ainakin 5 vauvaa :D Oon vaan yrittänyt ajatella sen niin, että mun vuoro tulee vielä. ..ja tietty valitan täällä kun on paha olla ja tähä asti olen saanut ymmärrystä uskomattoman paljon! Et säkään ole yksin, Töpökkä! :hug:

Pantsukka: Oliko sulla pe se ultra? Peukkuja pidetään! :heart:

On: harjoitukset jatkuu ;)

päivitys on vähän väärin, mutta ei haittaa! :D

Pitelen täällä kovasti peukkuja karpalo! :heart:

Tietenkin toivon kaikille tasapuolisesti plussaista kiertoa! :flower: :heart:

Täällä edelleen jännitän, kuinka käypi, toivon tietenkin kovasti plussaa! :saint:

Töpökkä, minullakin tulee hyytymiä ja vaikka mitä menkkojen aikaan(inhoan kyllä aika paljon niitä!) siis menkkoja! :LOL:

Ihanaa pvän jatkoa kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja töpökkä:
Pantalaimon: Etkö lähde mukaan Helsinkiin?

Mistä johtuu limpit vuodossa? Mulla taas tässä vuodossa tullu kaks isohkoa
:snotty:

Minulla on aina tullut klimppejä ja niitä tulee aina tosi runsaasti. Varsinkin kun yöllä ja aamulla meen pöntölle, emätin tyhjentää kokonaisen klönttisatsin. Kysyin näistä joskua gyneltä ja se sano, että runsaassa vuodossa hyytymät on tavallisia. Keljuja kyllä, mutta mulla on ollut tosiaan niitä ihan nuoruusajoista asti. Vielä ei ainakaan ole löydetty mitään sen kummempaa aiheuttajaa, myoomia tms.

Omasta navasta en ymmärrä tällä hetkellä mitään...

Olo on ollut eilisestä alkaen tosi menkkamaisen tuntuinen ja eilen en saanut testiin kuin haamujen haamun edelleenkään...No, tänä aamuna testasin sitten vielä "huvikseen" ja nyt sitten tuli parempi haamu.

Kyseëssä siis Kotitestin herkät testit...Kävinpä sitte ostamassa rfsun:n testin ja siihenkin tuli äsken selvä haamu....Mutta nyt on dpo 12 jo (pitäisi siis näkyä jo kunnon viiv...)ja olokin on niin kuin tädin tullessa.

Olen ihan pihalla

Karpalo: Jospa sitä hormonia erittyy vielä niin vähän. Voi vitsit, toivon ja uskon niin kovasti, että se viiva sieltä vielä vahvistuu! :heart:

arabel: Joo, ultra on huomenna. Olen tikutellut ovista eilen ja tänään ja saanut vasta haamut. Tosin, tänään tuli jo hieman tummempi viiva, joten se pikkaisen tuo toivoa. =) Mitään viime kierron tapaisia oireita ei ole ollut ja sekin tavallaan nostattaa toiveita, tavallaan vähän mietityttää...

ON: Vähän heikohko olo. Tuli eilen juhlittua tyttökavereiden kanssa. Olimme kesän ekoilla pussikaljoilla. :D Noh, tulipahan sekin koettua tänä vuonna, nimimerkillä: "Kesällä ehkä raskaana". ;)

töpökkä...........5/28-33......yk10..........6. haaveissa
Hathor.............8/26-36......yk9.......1. haaveissa
arabel..............9/26.........yk11..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.....11/??.........yk6.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
Hanni..............21/26-29......yk7.........1. haaveissa
Rva Pikkumyy...21/32..........yk1..........4./1.yhteinen haaveissa
Karpalo67........22/27-28.....yk yli 4v....2. haaveissa

Plussanneet: :heart:

amalia81..................yk7..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Emppu80..................yk4.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81..................yk14........1. haaveissa, Lappi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Karpalo, ei tarvitse olla yhtä vahva kuin kontrolliviiva , vaikka raskaana olisikin, niin oli minullakin joulukuussa ja ihan raskaana olin!Eli tälläistä sinulle toivon!

Pantalaimon Onnea oviksen saapumisesta nyt vain näitä hommia teille ja arabelille ja miehelleen:

töpökkä onnea sinullekkin tähän uuteen kiertoosi!

Hathor ja hanni: teille myös paljon Onnea kierrossanne! Meille kaikille siis paljon Jouluisia tälläisiä toivottelen!
,
,
,
,
,
, tulikohan jokaiselle!?

Heippa taas!Rva Pikkumyy kp 24/30

Täällä kp 1/27... :'(

Minulla on näköjään kierto lopullisesti lyhentynyt tuohon 27 päivään ja ovulaatiokin on nyt ollut neljä kertaa jo kp 13. Luin jostain, että munarakkuloiden vähetessä ne kypsyvät nopeammin ja yli nelikymppisillä raskaaksitulo mahdollisuus on enää vähän yli 1%, joten näiden kahden asian yhteenvetona olisi melkoinen IHME, että meikäläinen enää koskaan raskautuisi.

Onneksi on kevät ja mielessä muutakin, joten yritän ottaa etennpäin asenteen: tulee jos on tullakseen... :saint: Ainoa pieni toivo on nyt tämän kierron suhteen: seuraava ovis pitäisi tapahtua 17.4 ja minulla on synttärit 18.4, joten hedelmöittyminen sattuisi synttärilahjaksi. Mutta tämä vain tuli mieleeni aamulla ja on pienen pieni toivonkipinä. Mutta muuten taitaa pitää alkaa oikeasti asennoitua siihen, että esikoinen ei saa sitä pikkusisarusta ja sillä hyvä.

Rouvamyylle plussatuulia parin päivän päähän! Olen muutenkin nostanut hattua sinulle, kun olet jaksanut heti alkaa yrittämään uutta raskautta, vaikka keskenmenosi oli vasta äskettäin. Minä olisin surrut niin moniviikoista taivasenkeliä monen monta kuukautta :hug:

Karpalo: Voi ei! :'( Olen niin pahoillani puolestasi! :hug: Mitä tässä edes voisi sanoa... :ashamed: Toivottavasti tosiaan saisit parhaan syntymäpäivälahjan!

ON: Kävin tosiaan eilen siellä ultrassa. Ei siellä vielä mitään megafollia ollut, mutta sellainen 11,5 mm:n kuitenkin. :) Menen vielä tiistaina uudestaan ja toivotaan nyt kovasti, että se pikkuinen munarakkula jaksaisi viikonlopun ajan kasvaa oikein suureksi! :D Kauheasti tuolta oikealta nippailee, joten ehkä siellä jotain tapahtuu? ;)

Hei pitkästä aikaa!
Olen ollut superkiireinen ja vielä kurssilla viikonloppuna, joten en ole päässyt koneelle.
Täällä on paljon jo ehtinyt tapahtumaan sinä aikana.
Karpalolle suuri :hug: Ei kyllä ole todellakaan sanoja...Maailma osaa kyllä olla epäreilu...
Kiitos Rouva Pikkumyylle tsempityksestä, täällä onkin kovat keinot käytössä tässä kierrossa, greippimehut on ostettuna ensimmäistä kertaa, huomenna alkaa ovulaatio tikutus ja olen varoittanut miestä ensi viikon vauvatalkoista :) Mies koitti ehdottaa, että voisin harjoitella päällä seisomista, mutta se on vielä liian extremeä =) Huom, vielä :LOL:
Lähetän Pantalaimonin munarakkuloille virtuaalista kasvuvoimaa, jotta tiistain ultrassa olisi megalomaaninenfolli.
Töpökkä :hug: Kirjoittele tänne vaan kaikki ahdistukset, täällä ihmiset ainakin ymmärtävät miltä tuntuu, kun lapsen kaipuu on kova ja se ei tulekaan niin vain.
Itsellä myös omassa kaveripiirissä välillä vaikea puhua asiasta, vaikka kaikki tietävät yrityksestä. Ongelmana ehkä lähinnä se, että kun me viime keväänä aloitimme yrityksen toisilla ei ollut vielä lähisuunnitelmissa yritys. Nyt melkein kaikki kaverit raskaana ja melkein kaikki ekasta yrityksestä. Vaikka ystäväni ovat ihania heillä on ollut hieman ongelmia suhtautua siihen, ettei meillä onnistukaan tuosta vaan. Hyviä ohjeita satelee joka puolelta ja tarkoittamatta sitä onnistuvat joskus pahoinkin loukkaamaan. Tulipas nyt tekstiä, olen ihan oikeasti tällä hetkellä positiivisella mielellä :D Kyllä kevät on ihana B)
Arabelille onnea harjoituksiin!
Kuten kaikille muillekin tasapuolisesti!

Täällä 28/32, keskiviikko aamuna testaan, mutta jotenkin jo tuntuu, että ei tärpännyt tästä ekasta kierrosta, mutta sitten vaan uutta kiertoa kohden!

Kiva kun hathorkin ilmestyi paikalle, paljon onnea nyt vaikka päällä seisomisenkin harjoituksiin, mitä me emme tekisi, jotta pienen ihanan nyytin saisimme jokainen!

pantalaimon: Onnea että kaikki sujuu mainiosti ja tekin saatte pientä ihmettä alkaa kasvattamaan kohdussa!

Joakiselle siis kaikkea hyvää tälle viikolle! Ja karpalolle tädin karkoitus!

Onnea ovisaikaan , kaikille keillä se nyt tällä viikolla! ja sitten tälläisiä paljon:

Rva Pikkumyy

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Ulkona tihuttaa vettä ja on vähän synkän näköistä, mutta saapahan ainakin lumet kyytiä! =)

Karpalo: :hug: Epäreilua! Hirveästi tsempitystä ensi kiertoon! :heart:

Pantsukalle tsemppiä tiistain ultraan! Toivottavasti löytyy oikea jättiläisyksilö ;)

Hathorille tsemppiä kiertoon! Täytyykin pistää tuo päälläseisominen korvantaakse ... :D

RvaMyy: Ihanaa, että vielä saadaan jännätä sun puolesta.. =) :heart:

On: en oikein oo varma oliko ovis jo vaiko ei, sillä ikinä ei oo ollut näin kosteaa.. (sorry..) :D En tiedä kuinka paljon vitamiinit on tähän vaikuttanut? Mutta ollaan nautittu toisistamme ihan urakalla, joten siirrytään taas odottelemaan mitä tuleman pitää.. =)

:wave:

Karpalo67........3/27-28.....yk yli 4v....2. haaveissa
töpökkä...........9/28-33......yk10..........6. haaveissa
Hathor.............12/26-36......yk9.......1. haaveissa
arabel..............13/26.........yk11..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.....15/??.........yk6.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
Hanni..............25/26-29......yk7.........1. haaveissa
Rva Pikkumyy...28/32..........yk1..........4./1.yhteinen haaveissa

Plussanneet: :heart:

amalia81..................yk7..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Emppu80..................yk4.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81..................yk14........1. haaveissa, Lappi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

kp 29/32 nega tuli testiin, joten täti voisi saapua nopsaan tämän kerran ja sitten saisikin olla kauan poissa meiltä!

No ei kauhiasti harmita kun vasta eka kierros kmn jälkeen.

Rva Pikkumyy

Mukavaa tiistaipvää kaikille ja muille jo tässä kierrossa parempaa onnea!

töpökkä
Kiitos :hug: . Mulla vieläkin tiputtelee, kun meni kierto yli 40 päiväseksi :kieh: :kieh: !! Joten tuskinpa kovin tässä kuussa yritellään...Murrr...Noh, ehkä tiputtelukin loppuu pian |O . Auto temppuilee ja vissiin korjaamolle vietävä....!! Rasittavaa...Täällä viilee ilma, mutta kevättä kohti. Tänään myös hammaslääkäri, kun joku hammas temppuilee ilkeesti :ashamed: .

Tulin jättämään nyt hyvästit hetkeksi teille kaikille. Gyneltä sain huonoja uutisia, ei yhtään iso follia. :'( Meidän yritys jää nyt tauolle, syksyllä palaillaan sitten asiaan. Mieskin sai jo lähetteen tutkimuksiin. Minä alan syödä metformiinia, joka toivottavasti auttaa näihin pco-oireisiin ja saataisiin kierrot normaalisti käyntiin. Painoakin pitäisi pudottaa muutamia kiloja.

Oikein paljon plussaonnea teille kaikille! :heart:

Iltaa!

Oli pakko päästä tänne kirjottamaan, kun on vaan niin kamalan kiukkunen olo. Periaatteessa mikään ei oikeesti ole vialla, kiukuttaa vaan jokanen ihminen ja asia. :ashamed: Voisin kuvitella et menkat on alkamassa, samanlainen ketutus päällä... No, jospa huomenna jo hymyilyttäisi edes vähän. :) Kävin jo jumpassa ja vesisateessa lenkillä (kuulokkeista pauhasi mättörockia) ja helpotti hetkeksi. Nyt yritän suklaalla.. Sääli miestä, joka ei taas ymmärrä yhtään, et missä mennään.. :D

Mites teillä muilla menee?

töpökkä
Pantsu :hug: :'( ! Älä mee hei tuu takas..!! Voimia paljon**!!

arabel: Nainen on monimutkainen, eikä ukot pysy mukana siinä :LOL: .. Mullakin joskus tekee pääkoppa tuollaista volttia..

Katsoiko kukaan eilen 4D.tä?? Mua jotenkin nauratti, vaikka ei vissiin sais :snotty: . Ongelmansa kullakin, mutta kyllä se eka kerta näytti aika räpellykseltä..No joo meen suihkuun, bye :wave: ja nyt on muutes ekat simpat sisällä, jee,jee :heart:

Yhteistyössä