Hei pitkästä aikaa!
Olen ollut superkiireinen ja vielä kurssilla viikonloppuna, joten en ole päässyt koneelle.
Täällä on paljon jo ehtinyt tapahtumaan sinä aikana.
Karpalolle suuri :hug: Ei kyllä ole todellakaan sanoja...Maailma osaa kyllä olla epäreilu...
Kiitos
Rouva Pikkumyylle tsempityksestä, täällä onkin kovat keinot käytössä tässä kierrossa, greippimehut on ostettuna ensimmäistä kertaa, huomenna alkaa ovulaatio tikutus ja olen varoittanut miestä ensi viikon vauvatalkoista
Mies koitti ehdottaa, että voisin harjoitella päällä seisomista, mutta se on vielä liian extremeä =) Huom, vielä
Lähetän
Pantalaimonin munarakkuloille virtuaalista kasvuvoimaa, jotta tiistain ultrassa olisi megalomaaninenfolli.
Töpökkä :hug: Kirjoittele tänne vaan kaikki ahdistukset, täällä ihmiset ainakin ymmärtävät miltä tuntuu, kun lapsen kaipuu on kova ja se ei tulekaan niin vain.
Itsellä myös omassa kaveripiirissä välillä vaikea puhua asiasta, vaikka kaikki tietävät yrityksestä. Ongelmana ehkä lähinnä se, että kun me viime keväänä aloitimme yrityksen toisilla ei ollut vielä lähisuunnitelmissa yritys. Nyt melkein kaikki kaverit raskaana ja melkein kaikki ekasta yrityksestä. Vaikka ystäväni ovat ihania heillä on ollut hieman ongelmia suhtautua siihen, ettei meillä onnistukaan tuosta vaan. Hyviä ohjeita satelee joka puolelta ja tarkoittamatta sitä onnistuvat joskus pahoinkin loukkaamaan. Tulipas nyt tekstiä, olen ihan oikeasti tällä hetkellä positiivisella mielellä
Kyllä kevät on ihana B)
Arabelille onnea harjoituksiin!
Kuten kaikille muillekin tasapuolisesti!