***Piinaviikon 44 jatkot***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pantalaimon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hathor: No voihan täti, kun sinut sai taas kiinni :(

On: Minulla on jotenkin vain niin hyvä olo, nukuin päikkärit ja väsyttää vieläkin. Alamasussa on kuplinut tänään ja kaupassa haisi kummalle.

Aurinkoista viikonloppua!!!! täällä ainakin paistaa nyt aurinko ja linnut laulavat. Ihana ilma!

Heipähei! :wave:

..niinkun arvasinkin, täällä taas ollaan ja hyvillä mielin! :D Erityiskiitos teille kaikille lohdutuksista, ootte kyllä mahtavia virtuaaliystäviä! :hug:

Karpalo: Hyvältä kuulostaa, peukkuja pidetään! Ja ihana toi sun hymiö kohdassa "tyynenä täällä odottelen.." ..ihan ku mä :D

Pantsukka: Jokos leuka on parempi? Mites vointi muuten? Läksit nyt karkuun muutamalla päivällä noissa kp:ssa.. ..perästä tullaan! =)

Hathor: :hug: per*** menkat! Millanen mieli?

Töpökkä: :hug: taas negasta! Toivottavasti nyt kääntyy suuntaan tai toiseen toi tilanne, ettei tarvii vaan odottaa ja odottaa.. *plussaa tietty toivotaan* =)

RvaMyy: Toivottavasti pääsiäispupuilut tuo teille iloisia uutisia! :) Kuulosti kivalta se teidän jive-ilta!

Mites hanni, joko ovistelet? :)

..muistinhan kaikki? =)

On: säikähdin vähän kun (anteeksi tää kuvailu!) vuosin ihan kirkasta verta.. muuttui sittemmin enemmän normaalimmaksi, onneksi. Nippailee munasarjoja välillä, mutta pahimmat säryt on jo takana. ..ja ovista odotellaan! :D Meinasin käydä hankkimassa foolihappo-lisää, olisko suosituksia? Apteekista vai luontaistuotekaupasta? Muutama kierto mennään ihan normaalisti ja sit tutkimuksiin. Ihan oman mielenrauhan kannalta :)

Ainiin, ajattelin mennä kokeilemaan vyöhyketerapiaa (en tähän vauvaprojektiin liittyen, vaan ihan hemmottelun kannalta. Tajusin että kannan taas koko maailmaa harteillani ja olen tyystin unohtanut itseni.. ) Kellään kokemusta?

Hathor.............2/26-36......yk9.......1. haaveissa
arabel..............3/26.........yk11..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.....5/??.........yk6.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
Hanni..............15/26-29......yk7.........1. haaveissa
Rva Pikkumyy...18/32..........yk1..........4./1.yhteinen haaveissa
Karpalo67.........19/27-28.....yk yli 4v....2. haaveissa
töpökkä.............40/28-33....yk9..........6. haaveissa

Plussanneet: :heart:

amalia81..................yk7..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Emppu80..................yk4.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81..................yk14........1. haaveissa, Lappi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

arabel: Kyllä se leuka vielä hieman särkee, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Kiva, että on jo parempi olo. =) Mullakin oli ihan megavuotoa tässä kierrossa, toivottavasti ei joka kierto toistu.

Hathor: Pahoittelut tädistä! :hug:

Karpalo: Eikös monilla naisilla ole seesteinen ja onnellinen olo ennen plussaa? ;)

ON: Tänään tuli aamupäivällä ihan mieletön alavatsakramppi! :o Onneksi se meni ohi ihan itsestään ja nyt on vaan loppupäivän juilinut masua. Ilmeisesti ei ne särkylääkkeet (joita siis syön tohon leukaan) ihan kaikkea kipua vie!

Pahoittelut edelleen kaikille keille täti löysi tiensä!

Pantalaimon, kiva , että särky jo helpottaa!

Töpökkä ikävää, että kiertosi jälleen pitkä, ellet sitten ovuloinut myöhemmin ja saisitkin vielä plussaa?!

vitamiiniksi suosittelen ehdottomasti multitabs raskausvitamiinia, apteekeista saa , myös netistä tilaamalla!Siinä on hirmusti tärkeitä juttuja ja mukana myös foolihappokin ja se on tarkoitettu myös raskautta suunnitteleville, kuten meille!

Olenkin viikonlopun töissä, aika kuluu nopsaan!

Kiitos arabel jive iltamme , oli todella ihana!

Oma napa lämpö pompannut taas 37,1, heti alkaa tulla mielikuvia, toiveita, että raskaus alkaisi jo tässä kierrossa, ja sama kuin karpalolla nenäni on tosi tarkka taas!

Ihanaa viikonloppua kaikille ja muistakaa sunnuntai aamuna kellojen siirto tunnilla eteenpäin!

Rva Pikkumyy

i020.gif

Minulla jotenkin tosi vahva tunne siitä, että jotain tuolla masussa tapahtuu.....vai keksinkö sitten kaikki oudot jutut, mitä ei oo normaalisti ollut....hmmm.
c041.gif

Hyvää lauantaipäivää kaikille ja nauttikaa keväästä, se tuli selvästi tänään....
s020.gif

Hathor.............3/26-36......yk9.......1. haaveissa
arabel..............4/26.........yk11..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.....6/??.........yk6.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
Hanni..............16/26-29......yk7.........1. haaveissa
Rva Pikkumyy...19/32..........yk1..........4./1.yhteinen haaveissa
Karpalo67........20/27-28.....yk yli 4v....2. haaveissa
töpökkä...........41/28-33....yk9..........6. haaveissa

Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Mitäs meidän amalialle kuuluu? :wave: Oletko jo siirtynyt kokonaan odottajien puolelle? :heart:

Ihanaa aamua kaikille!
c012.gif
..Töihin menossa ja pikakäynti ennen, puurolautanen vieressä
c015.gif

Karpalo, sinulla ihania oireita myös, mittaappa aamulämpösi, mitä näyttää?Minulla oli 36,4 ja eilen illalla 37,1 ja paleltaa!
c032.gif

Toivotaan nyt tähän menossa olevaan kiertoon kaikille plussia!
a176.gif

Eli sitten ensi talvena saamme näin monta tälläistä:
a207.gif
,
a207.gif
,
a207.gif
,
a207.gif
,
a207.gif
,
a207.gif
,
a207.gif
, eikö vain?
a170.gif

Heippa nyt pitää lähteä, voikaamme hyvin!
c018.gif

Rva Pikkumyy
c010.gif

Huomenta
c018.gif

Pikkumyy: Minulla tänään aamulämpö 36,9 ja kn kova ja ylhäällä, semmoinen kova pallo, suuaukosta ei tietoo. Illalla ajattelin jo, että se siitä taas kun alkoi menkkajuilinta. Mutta sitä kesti koko yön, joka on omituista näin viikkoo ennen tätiä. Minulla juilii aina viikkoo ennen tätiä, mutta ei noin yhtäjaksoisesti....
c022.gif

Mutta kassellaan nyt, voihan se olla taas kemiallinen ja niitähän on riittänyt meikäläisellä...

Huomenia! :wave:

Oi, RvaPikkumyy ja Karpalo! Jännitän kovasti täällä teidän mukana! :heart:

Toivottavasti Pantsukka on jo parantunut taudista.. ..meillä töissä liikkuu samaa ja kauhulla odotan että iskeekö! Sairastaisin vaikka 5 flunssaa jos vaan ei vatsatauti iskisi! :D

Mulla alkaa täti pakata taas kamojaan, onneksi! Tänä aamuna kun heräsin, mulle tuli pitkästä aikaa ihan konkreettisesti kamala vauvankaipuu.. Tässä on jo ehtinyt tavallaan tottua siihen, että se tulee sit kun on tarkoitettu tulevan, mutta aamulla.. *huokaus* ..että entistä enemmän odotellaan ovista ;) Niin, ja vitamiinit on hankittu!

Mäkin kaipailen kuulumisia Amalialta, huhuu :whistle:

töpökkä: Voi ei! :'( :hug: Kovasti kestämistä sen punaisen pirulaisen kanssa! :kieh:

arabel: Juu, tauti hellitti eilen, onneksi. Ei sentään oksu lentänyt, mutta sillä toisellä hädällä sain juosta koko yön. :( Mullakin oli yksi päivä viime viikolla niin kova vauvankaipuu, ettei ole vielä koskaan ollut. :ashamed: Tiistaina käynnistyy kahdeksas yrityskuukausi ja kyllä se vaan vähän kirpaisee. :| Enkä oikein uskalla toivoa mitään ennen sitä ultraa ensi perjantaina. Ajattelin pyytää tyttökavereita ulos silloin. Syteen tai saveen, perjantaina juhlitaan! :)

Me vietimme eilen miehen synttäreitä, siivoamalla! :laugh: Vaihdoimme olohuoneen järjestyksen aivan kokonaan. Rankkaa oli ja vierähtihän siinä kivasti viisituntinen, mutta nyt on kuin olisi muuttanut uuteen kotiin. :D Piristävää vaihtelua. Illalla menimme ulos syömään ja juomaan. Ihan rauhallisesti otimme, mutta nyt töissä väsyttää, kun kellojen siirtämisen takia (niin, niin) jäi yöunet vähän vähäisiksi. ;) Mutta mukavaa, että olemme taas tunnin lähempänä kesää! =)

Hei vaan... :wave:

Täällä dpo 10 ja vain haalea haamu, joten toivo taisi taas mennä... :'(
Esikoisesta sain silloin selvän punaisen viivan jo dpo9 ja nuo ovat olevinaan niitä herkkiä...
Olo vain on niin raskautunut: eilen illalla huomasin nännipihojen muuttuneen tummanpuhuviksi, nännit ovat suuret ja pehmeät (ei tavallista ollenkaan), kn on ylhäällä koko ajan, vaikka välillä onkin pehmeä ja välillä kova, öklöttää jne jne jne jne jne .......
Niin, ja aamulämmöt ovat korkeat, korkeammat kuin on ollut muissa kierroissa tähän aikaan.

Mutta silti vain tiedän, että täti tulee perjantaina tai lauantaina...niin sen vain täytyy minulla mennä vuodesta toiseen..... eikö ole karmeaa itsesääliä. No, minä olen vain alistunut "asemaani" :laugh:

Karpalo: Muista kuitenkin, että jokainen raskaus on yksilöllinen! Voi olla, että nyt sitä hormonia erittyy vähän vähemmän näin alussa! Aivan varovaiset onnittelut kuitenkin haamusta... :heart: Toivon sydämestäni, että se vahvistuu kunnon plussaksi!

töpökkä: Hyvä, että sait varattua ajan!

ON: Olen ihan täpinöissäni! Mies sai työpaikan kesäksi Helsingistä! :D Jee! Ei vitsit, tosi hienoa. Kylläpä tämä viikko otti aivan täyskäännöksen, kun eilinen ei mennyt aivan putkeen... Toki tämä tarkoittaa väkisinkin taukoa kesän yrittämiseen, mutta siitä olimme sopineet jo aiemmin. Joten ei mitään mullistavaa.

Nyt vaan mielettömät plussaonnet tähän kiertoon, niin saan viettää kesälesken elämää raskaana! :heart:

Heippa!

Karpalo: täällä vielä pidetään peukkuja että viiva vahvistuisi komeaksi plussaksi! :heart: Älä vielä luovuta! :hug: =)

Töpökkä: Kiva juttu! =)

Pantsukka: Mahtavaa, että saitte hyviä uutisia! =) Ja kunpa saisitte toisen hyvän uutisen vielä tähänperään, niin saisit kasvatella masua jo kesällä :heart:

Joko teitä on ehitty huijata tänään? Mä päätin että kun meen töihin ni en usko ketään, vaikka sanoisivat mitä :D

Täällä päästiin eilen jo vähän harjottelemaan ;) ..meni tosin vähän pitkäksi, meinasin myöhästyä töistä.. Posket punoittaen sitten juoksin, että ehdin ajoissa! :D Vitamiinit on aloitettu ja huomenna ostan sitä greippimehua. Voi tosin olla ettei tähän kiertoon ehdi vaikuttaa, mutta ainakin ehtii rauhassa totutella sen makuun. Ja on mulla verigreippejä tuolla kaapissa odottamassa vielä =)

Tuolla on niin mahtava keli, että on pakko lähtee ulos!

Halauksia kaikille! :wave:

En vielä heitä hanskoja naulaan :D Lämmöt pomppasivat iltapäivästä lähtien yhtäkkiä reilusti yli 37:n ja ovat koko ajan ylhäällä. Tein uuden testin ja siihen tuli parempi haamu ja ei ollut kuin parin tunnin pisu..... :) Mutta en vielä hihkukkaan....katsotaan, miten muijan käy... :p

Onnea kovasti Karpalo, että haamu vahvistuu ihanaksi plussaksi! :heart: :saint:
Kaikille muillekkin Onnea Kierrossa! :flower:
Testausta vkloppuna, oireita on ja minua väsyttää niin, etten jaksa edes kirjoitella ihmeemmin! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Karpalo: *rutistus* :hug: Täällä jännätään sun haamun muuttumista plussaksi! :heart: :D

arabel: Ei huijattu ollenkaan. Tosin aamulla meinasin kyllä nielaista greippimehun väärän kurkkuun :D, kun luin otsikon: "Alexander Stubbista uusi ulkoministeri?". Luulin sitä meinaan kaikkien aikojen aprillipilaksi. :D

töpökkä: Minulla on työpaikka täällä kotipaikkakunnalla. Olen jo sopinut olevani kesän siellä, joten on vähän myöhäistä lähteä sitä perumaan. Lisäksi, meillä on opiskelut täällä vielä kesken, joten ei voitaisi tästä asunnosta luopua kuitenkaan.

En noista klimpeistä tiedä, mullakin tulee niitä aika ajoin. Ilmeisesti se limakalvo irtoaa niin vauhdilla, ettei ehdi valua ulos ennenkuin hyytyy. Näin mä olen sen itselleni järkeillyt.

ON: Tein tänään ovistestin ja sain siihen haamun. Eihän se vielä mitään kerro, ei ole plussa, mutta se on silti vahvin viiva, jonka olen saanut mihinkään testiin. :D Vähän siis toivo nostaa päätään mun sydämessä, mutta silti olen henkisesti valmistautunut pettymään ultrassa. :ashamed: Perjantai on niiiiiin kaukana...

töpökkä...........4/28-33......yk10..........6. haaveissa
Hathor.............7/26-36......yk9.......1. haaveissa
arabel..............8/26.........yk11..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.....10/??.........yk6.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
Hanni..............20/26-29......yk7.........1. haaveissa
Rva Pikkumyy...20/32..........yk1..........4./1.yhteinen haaveissa
Karpalo67........21/27-28.....yk yli 4v....2. haaveissa