***Piinaviikon 44 jatkot***

Tänne ei mitään uutta... Tätiä odotellessa. Kuudes terolut-päivä tänään. Vatsakivut lakkasivat onneksi.

Tänään mennään rokkikeikalle kaksisteen miehen kanssa. =) Mukava ilta siis tiedossa. Hauskaa viikonloppua kaikille! :wave:

Moikka nyt kiertopäivä 3 tänään sunnuntaina, että sitten kun päivitätte. Kierrosta tuli aivan ennätyspitkä, 29 päivää. ovista en ollut tikuttanut ollenkaan kun tässä on nyt ollut kaikenlaisia harmeja elämässä:-( jospa seuraava kuukausi olisi valoisampi.

Hanni.................3/26-29......yk7..........1. haaveissa
Rva Pikkumyy....6/32...............yk1............4./1.yhteinen haaveissa
Karpalo67.........7/27-28.........yk yli 4v......2. haaveissa
arabel..............18/26...........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.....18/26.........yk5.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............28/28-33.....yk9..........6. haaveissa

Plussanneet: :heart:

amalia81..................yk7..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Emppu80..................yk4.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81..................yk14........1. haaveissa, Lappi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Huomenia kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa :wave:

Ennätyspitkä tädin vierailu taitaa vihdoin loppua... :kieh: Uh, vähän aneeminen olo...
Miehellä iski hiivan....en tiennyt että se miehillekin voi tulla... Sano kutisevan eilen. Kumma juttu :/ Eilen illalla pupuiltiin ensimmäisen kerran yli viikkoon, että kohta se tietty hiivailee mullakin. Pöh.

Karpalo: No höh. :( Onko sun miehelläs mitään hiivalääkettä käytössä? Sun kannattaa ottaa vaikka ennaltaehkäisevä maitohappobakteerikuuri, ettei hiiva iske. Mä olen tässä käyttänyt sellaisia kapseleita, kun on toi antibioottikuuri päällä. Ei ole ainakaan vielä hiiva iskenyt tai tullut kutinaa, vaikka yleensä tulee aina antibioottien aikaan.

Heippa! :wave:

Menipä viikonloppu äkkiä! Käytiin kyläilemässä ja puuhasteltiin muutenkin kaikkia rästiin jääneitä juttuja.. Flunssa on muuten poissa, mutta kamala yskä vielä jäljellä!

Hanni: :hug: toivottavasti ne harmit väistyisi ja alkava kierto olisi stressittömämpi! :heart:

Mulla ei taaskaan ole mitään erikoisia oloja tai edes kipeät rinnat. Eli en usko että tästäkään kierrosta välttämättä plussataan. Mutta viikon päästähän se selviää! :D

Muksaa alkavaa viikkoa kaikille! :wave: :heart:

..ollaan miehen kanssa juteltu tästä vauva-asiasta ja päätettiin että jos kesän alkuun mennessä ei mitään tapahdu niin aletaan pikkuhiljaa hakea apua ulkopuolelta. Ekaksi omalle gynelle ja siitä sitten tarpeen mukaan eteenpäin.. Nyt jo yk10 menossa ja väistämättä tuntuu siltä että haluaa tarkistuttaa että mikä mättää.

Halauksia!

Vaikea kirjoittaa, kun tuo kisuli änkesi syliin ja jämähti siihen jo 20 minuutiksi, mutta yritän. :heart:

hannille pahoittelut vielä tädistä ja plussaonnea tähän kiertoon! :hug:

arabel: Mulla kanssa yskä jatkuu, vaikka muuten ihan hyvä olo! Ärsyttävää. :kieh: Kiva, että olette miehen kanssa puhuneet jo tulevasta. Toivottavasti ette kuitenkaan ehdi haketua mihinkään, vaan nyytti ilmoittaa tulostaan jo tässä kierrossa tai viimeistään ensi! :heart:

ON: Alavatsaa taas viillellyt tosi ikävästi koko päivän. :/ Tylsää, mutta ei varmaan ole toivoa, että loppuisi menkkoihin, kun ensi kierrossa luvassa tupla-annos clomeja!

Huomenia! :wave:

Täällä taas odotellaan töihinlähtöä.. =) Ihanaa kun on pääsiäinen kohta, neljä vapaapäivää!! :D

Jokos teillä on suunnitelmia pääsiäiseksi? Meillä miehen vanhemmat tulee ainakin kyläilemään, muuta ei vielä oo lyöty lukkoon. Paitsi tietysti paljon yhteistä aikaa.. :heart:

Mun ystäväni "ennusti" mulle eilen ja kertoi näkevänsä mun ensimmäisen vauvan syntyvän kesällä 2009! Ja että tulisin heti perään uudelleen raskaaksi.. :D Jännä nähdä miten tässä tuleekaan käymään! Toivottavasti ei ihan noin kauan tarvis odottaa! *en oo malttamaton, mutta..* Hauskoja nää tälläset ennustamiset!

Pantsukka: Toivotaan parasta, mutta tuntuu vaan helpottavan itseäni kun suunnittelee jo eteenpäin noita tutkimuksia. Kun ei tunnu mitään tapahtuvan.. ..mutta toivoani en suostu menettämään!! :)

Mukavaa tiistaita kaikille! :wave:

En ole tänne muutamana päivänä ehtinyt, kun olen ollut ympäripyöreitä päiviä yliopistolla. Lisäksi perhepiirissä paljastui tosi ikävä juttu. Siskoni ex-poikaystävä oli ollut koko heidän suhteensa ajan väkivaltainen, niin fyysisesti kuin henkisesti. :'( Tämä tuli siis ilmi vasta heidän eronsa jälkeen. Sisko selitti mustelmansa omalla kömpelyydellään ja kännissä toilailulla. :eek: Meni läpi kaikkiin... :( Mutta siskoni siis onnistui jättämään sen k*sipään ja on nyt toipumassa henkisesti.

Tervetuloa takaisin Hathor! Lisään sut listaan, kun ilmoittelet kiertopäiviä ym. :)

arabel kyseli pääsiäissuunnitelmista. Me menemme mun isovanhemmille käymään. Tavataan samalla mun serkkuja. Sinne tulee myös mun äiti, isäpuoli ja sisko. Käydään myös miehen vanhempien luona. Siinäpä se. :)

ON: Vähän on tuhrutellut tässä parina päivänä. Ärsyttävää. No, tädin pitäisi tulla viikonloppuna, joten ei tarvitse kauaa kestää tätä. Onneksi päästään taas uuteen kiertoon jännäämään! :) Toivon ihan hirveästi, että ne clomit tepsisivät nyt...

Hanni.................7/26-29......yk7.........1. haaveissa
Rva Pikkumyy....10/32..........yk1..........4./1.yhteinen haaveissa
Karpalo67.........11/27-28.....yk yli 4v....2. haaveissa
arabel..............22/26.........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.....22/26.........yk5.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
Hathor.............23/26-36......yk8.......1. haaveissa
töpökkä.............32/28-33....yk9..........6. haaveissa

Plussanneet: :heart:

amalia81..................yk7..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Emppu80..................yk4.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81..................yk14........1. haaveissa, Lappi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Hyvää pääsiäistä kaikille!
Kylläpäs karpalo ja rouva pikkumyy ovat laittaneet taas hienot toivotukset!
Kiitoksia tervetulotoivotuksista.
Täällä on siis kp 23/26-36 ja yk 8 ja arvatkaa mitä!
Tässä kierrossa onnistuin tikuttamaan elämäni ensimmäistä kertaa ovulaatioplussan =)
Vihdoinkin, alkoikin jo todella turhauttamaan.

Ikävää Pantalaimon että siskollesi on käynyt noin. Hyvä että on kuitenkin valmis puhumaan nyt asiasta ja on päässyt miehestä eroon. Toipumiseen menee kuitenkin hetki.
Seurustelin itse 6 vuotta miehen kanssa, joka oli myös henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen. Hyvä kysymys on miten olin noinkin kauan hänen kanssaan, mut asiat ei ole aina niin helppoja ja yksiselitteisiä. Minäkin uskaltauduin puhumaan asiasta vasta eron jälkeen. Kun tapasin nykyisen mieheni, en alkuun voinut millään käsittää, miten hän oli minulle niin ystävällinen, ei haukkunut, ei syyllistänyt, minulla sai olla kavereita ja omia menoja jne. ,vaikka erosta oli tuolloin jo vuosia aikaa. Lähetän kauttasi paljon voimia siskollesi, onneksi hänellä on ihmisiä ympärillä tukemassa.

Arabel kyseli pääsiäissuunnitelmia. Me ollan ihan vaan kotona, arki on sen verran vilkasta meillä ja vasta on ollut paljon juhlia ym. menoja viikonloppuina. Ihanaa olla hetken vaan rauhassa ja kahden, suursiivouksesta tosin haaveilen ;)
Ja todennäköisesti roikun koneella puolet pääsiäisestä... =)

Täällä pitäisi piakkoin ovistella...kahdessa viime kierrossa ovuloin kp 13, joten torstaina alkaneista limotteluista päätellen aika vois olla vaikka tänään, tänää siis kp13/27, kun on tuo kierto lyhentynyt. Tänä aamuna meni pupuilut sivu suun, kun esikoinen kömpi väliin puoli seittemältä eikä uhallaankaan nukahtanut enää.... Onneksi eilen pöllyteltiin lakanoita sekä aamulla että iltapäivällä ;) Ja onhan tämäkin ilta tulossa.......... :p

Hathor: Onneksi löysit ihanan miehen vierellesi. Itselläni on varmaan maailman paras mies ja lapseni isä, vaikka onkin selvästi perheen pää....Mutta se sopii minulle, itse kun olen niin huono päättämään mistään asioista. Vaikka kyllä meillä kaikki tärkeät asiat sovitaan yhdessä. Muuten mieheni on todella symppis, romanttinen ja silleen....mutta toisaalta myös ihanan jämerä ja turvallinen. Yksi hyvä neuvo teille kanssasisaret: ;) jos olette vailla jotakin asiaa tai tavaraa, kannattaa mainita asiasta sopivassa vaiheessa rakastelua....eivät nimittäin kiellä mitään siinä vaiheessa :LOL: :LOL: On toiminut jo viisitoista vuotta!!!!!!!!!!! =)

töpökkä
Nega tehtynnä perjantaina. Väsy+kylmyys jatkuu, mutta toivo nollassa...En tiiä muistaako mua enää kukaan ;) .

Mutta tämä on ihaninta tänään:

Jesus Is Risen :heart: !!

Heipähei! =)

Ihanaa kun saa vaan maata ja lötkötellä! :heart:

Töpökkä: :hug: inhottavia noi negat.. :(

Karpalo: Kiitos vinkistä, täytyy testata tota.. *haaveilee astianpesukoneesta* :D

Mites Pantsukka ja RvaPikkumyy jakselee? Eikös ainakin myyllä ollut ovisaika menossa..?

On: Ihan normeja menkkojen alkamis vaivoja alkaa jo olla täällä.. ..valitettavasti! Kyllä alkaa jo oman kropan tuntea sen verran hyvin, että uskoisin että seuraavaan kiertoon lähdetään taas kovin toivein ja pää pystyssä. Tiistainahan tuo selviää. Nyt vaan ollaan ja nautitaan.. :D

Pääsiäisen jatkoja ja plussankuvia! :wave:

töpökkä: Pahoittelut negasta. :hug:

arabel: No höh. :( Positiivisella asenteella seuraavaan kiertoon!

Karpalo: Onnea oviksesta! =) :flower:

ON: Täällä kanssa alavatsakivut alkaneet, joten huomenna varmaan täti kurvaa paikalle. Silloin neljä päivää viimeisestä terosta. Toivottavasti ei kovin kivuliaat vuodot luvassa. :/ Tiistaina pitäisi sitten taas varailla aikaa seurantaultraan... Pikkuhiljaa alkaa taas jännittää. :)

Me kävelimme eilen 6km sauvakävelylenkin :heart:

Ja illalla lähdimme jivemään, eli tanssimaan:
, olipas mukavaa!

Ja yöllä sitten jatkoimme...
kp 12 harjoittelua ja vielä tänään herättyämmekin rakkautta osoitimme toisillemme tuolla sängynkin puolella!

Mutta ovista ei vielä aamulla näkynyt, mutta jospa nyt jo lähipvnä tulisi, tai sitten jo ollut, muttei tikutusaikaan :D , no ainakin paljon olemme puuhastelleet ja samaa rataa jatkamme!

Ai niin vietämme 4kk hääpäiväämme! :heart:

Mukavaa pääsiäisen jatkoa kaikille edelleenkin!
Munarikasta siis edelleenkin!

Rva pikkumyy

Ovis tuli löydettyä eilen illalla ja vielä tänä aamunakin, nyt on hyvin hyödynnetty, eli pidetään peukkuja, että tulisi pieni ihana ihme meille! Kuten kaikille muillekkin tietenkin! :heart:

Ja taas ilmesiesti molemmilta puolen irtoaa munasolu, kun niin kirpistää molemmin puolin! :heart: + :heart:

Rva pikkumyy :heart: :wave:

Yhteistyössä