Hyvää pääsiäistä kaikille!
Kylläpäs karpalo ja rouva pikkumyy ovat laittaneet taas hienot toivotukset!
Kiitoksia tervetulotoivotuksista.
Täällä on siis kp 23/26-36 ja yk 8 ja arvatkaa mitä!
Tässä kierrossa onnistuin tikuttamaan elämäni ensimmäistä kertaa ovulaatioplussan =)
Vihdoinkin, alkoikin jo todella turhauttamaan.
Ikävää
Pantalaimon että siskollesi on käynyt noin. Hyvä että on kuitenkin valmis puhumaan nyt asiasta ja on päässyt miehestä eroon. Toipumiseen menee kuitenkin hetki.
Seurustelin itse 6 vuotta miehen kanssa, joka oli myös henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen. Hyvä kysymys on miten olin noinkin kauan hänen kanssaan, mut asiat ei ole aina niin helppoja ja yksiselitteisiä. Minäkin uskaltauduin puhumaan asiasta vasta eron jälkeen. Kun tapasin nykyisen mieheni, en alkuun voinut millään käsittää, miten hän oli minulle niin ystävällinen, ei haukkunut, ei syyllistänyt, minulla sai olla kavereita ja omia menoja jne. ,vaikka erosta oli tuolloin jo vuosia aikaa. Lähetän kauttasi paljon voimia siskollesi, onneksi hänellä on ihmisiä ympärillä tukemassa.
Arabel kyseli pääsiäissuunnitelmia. Me ollan ihan vaan kotona, arki on sen verran vilkasta meillä ja vasta on ollut paljon juhlia ym. menoja viikonloppuina. Ihanaa olla hetken vaan rauhassa ja kahden, suursiivouksesta tosin haaveilen
Ja todennäköisesti roikun koneella puolet pääsiäisestä... =)