***Piinaviikon 44 jatkot***

arabel: Toivottavasti et saa tautia! :( Mä olen maanantaista lähtien ollut jo kipeä, eikä loppua näy. :snotty:

Emppu: Ihania neuvolauutisia sulla! :heart: Nauti odotusajastasi täysin rinnoin! :hug: :flower:

Rva Pikkumyy: Toivottavasti se tätsy sieltä tulisi! Jaksamisia odotteluun. :hug:

ON: Tosiaan, flunssa vaivaa edelleen, mies on jo paremmassa kunnossa. Eilen tosin tuli pupuiltua kahteenkin otteeseen synttäripäivän kunniaksi. :D :heart: Eiköhän se tästä...

:flower: :flower: :flower:

..täällä sitä vietetään pää täynnä räkää, valitettavasti... :| Onneksi ei ole kun kamala nuha, ei kuumetta. Ja molemmilla sama juttu.. Yritettiin tossa aamulla karkottaa tautia tuolla vällyjen alla, meinas hermo mennä kun välillä piti pitää niistämistaukoja.. :D Illalla taas, oman jaksamisen mukaan. Tuntuu vaan, että aina kun mulla on ovisaika käsillä, tulee jotain esteitä (työt, sairaudet, vieraita tms..) Mies saikin luvan lähteä reissuun vasta loppuviikosta, että ainakin parhaamme tehdään vauvan eteen ;)

Palaillaan taas, pakko mennä lepäilemään! :wave:

Halauksia kaikille ihanaisille! :heart:

arabel: Pikaista paranemista sulle! :hug: Mulla on joka päivä noussut lievä kuume. Eipä näytä hellittävän tämä tauti millään. :headwall: :snotty: |O Meillä kanssa nessupaketti on tyynyn vieressä, kun peittoja heilutellaan. :LOL:

arabel..............11/26...........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.....11/29?.........yk5.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............21/28-33.....yk9..........6. haaveissa
Hanni.................24/26-32......yk6..........1. haaveissa
Karpalo67..........25/28...........yk yli 4v...2. haaveissa

Plussanneet: :heart:

amalia81..................yk7..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Emppu80..................yk4.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81..................yk14........1. haaveissa, Lappi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

ON: Ehkä pientä toivoa parantumisesta jo näkyvissä. Tänään ei ole enää niin hirveä olo, vaikka nuha ja yskä jatkuvat edelleen. :snotty: Parin tunnin päästä pari ystävää tulee myöhäiselle synttärikakkukahville ja pitäisi vähän siistiä paikkoja. Miten sitä voikin muutamassa sairauspäivässä mennä kämppä niin järkyttävään kuntoon!? :eek: Ovistikkuihin sain tänään jo vähän enemmän väriä, joten ehkä toivoa oviksesta on... Huomenna ultra ja jännittää jo nyt. :)

Hei vaan ja hyvää alkanutta viikkoa!!! :wave:

On: Lämmöt tippuneet, kaikki oireet katosi sillon lauantaina. Testasin eilen sen toisen clearbluen ja sain enää tosi haaleen haamun haamun...tänä aamuna rfsu:lla nega.
Eli nyt vain odotellaan tätiä saapuvaksi..........
....ja nähtävästi saadaan perheeseen myös se influenssa, jossa kuume kestää monta päivää, käytiin nimittäin kylässä jossa olivat sen kourissa ja just sairastuneet, joten itiöt reilusti iskuvalmiina :kieh:

Mutta pidän kovasti peukkuja ylhäällä teille muille!!!!!!!!

töpökkä
Täällä sakki jo ok., mitä nyt mun räkäsyys vie aikaa..., mut ei mitään suurempia. :snotty: :xmas: .
Mä oon lopettanu oikeestaan vauva miettimisen, kun se ei mun kohalla auta.. Vähiinhän me tosiaan aletaan käydä :whistle: .

Heipparallaa! =)

Karpalo: :hug: Harmillista, mutta toivottavasti teillä pian tärppää.. :hug: Ja lähetän täältä terveyspuhureita plussatuulien joukossa, tää tauti on kamala!

Eli aamulla kävin lääkärissä, olis iltavuoroon pitänyt mennä. Mutta olo on niin kamala ja räkänen, ettei toivoakaan.. Huilaamista nyt keskiviikkoon asti ja sit katsellaan uudestaan että miten sitä jaksaa. Kuumetta ei onneksi oo tänään ollut.. Mieskin otti ja lähti reissuun, tosin ehdittiin vielä aamusella varastoida hyvä määrä simppoja ;) :D Nyt sit ei auta kun odotella! Ovis on ihan ovella, eilen oli eritteet sen verran venyviä :LOL:

Ulkona on aivan ihana keli, harmittaa vaan katsella sitä näin lasin takaa.. :|

Mutta ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! :wave:

Voi itku Karpalo! Olisin niiiiin halunnut lukea hyviä uutisia täältä. :'( :hug:

Eipä minulla sen parempia ole. Ultran saldo oli pyöreä NOLLA tarpeeksi isoa follikkelia! |O :'( Olo on hyvin pettynyt ja raivoisa. Enkä pääse purkamaan näitä tunteita mitenkään liikunnallisesti, kun edelleen on nuhaa ja yskää. V*tuttaa suoraan sanottuna!

Jotenkin tuntuu, että elämällä on ihan s**tanan hyvä ironian taju. Ruokalassa heti gynekäynnin jälkeen oli pelkkiä odottavia naisia tai äitejä pikkuvauvojen kanssa. Metrolehden kannessa komeili 22-päiväinen vauva Veikkauksen mainoksessa. Joo, hierokaa vaan suolaa haavoihin! |O

Ainoa valopilkku päivässä oli se, että ostin uudet farkut jotka olivat kokoa pienemmät kuin edelliset! :) Eli jotain näkyviä tuloksia olen saavuttanut painonpudotuksellani. Nyt vaan jatkan sitä, kun en kerta raskaaksikaan voi tulla... Muutenkin tuli kallis gynereissu, kun ostin kosmetiikkaa ja parit rintsikat. No, mulla OLI synttärit, joten ehkä mulla oli oikeus vähän hemmotella itseäni.

Kyllä sai nieleskellä kyyneliä koko päivän. Taitaa se kunnon itku tulla jossain vaiheessa... :'(

Nyt menen nappaamaan ekan teron nassuun. Ja eikun seuraavaa kiertoa kohti... :snotty:

Pantalaimon: Extrasuuri :hug:

Kyllä elämä on joskus liian karkeaa tällä saralla, minullekin taitaa tämä neljän vuoden yrittäminen riittää kuopuksen tekoon.........tänään kp2/27-28. Enkä tiedä, onko enää mitään mieltä edes yrittää enää seuraavaan kiertoon...no, roikumpahan nyt vielä tässä yhdessä pinossa, muissa kävin heittämässä jäähyväiset.

Karpalo: :hug: Kyllä hiljaiseksi vetää tuo teidän yrittämisen pituus. Siinä nämä omat murheet tuntuu niin kovin pieniltä. :ashamed: Mukavaa, jos jäät tänne meidän pieneen porukkaan.

arabel: Kiitokset. Kyllä vähän itkin ja se helpotti. Tänään on taas jo parempi fiilis. Ei sitä muu auta kuin kasata itsensä ja leuka pystyssä vaan uuten yritykseen. Tämähän oli vasta eka kierros! :)

Tosiaan, tupla-annos clomeja sitten ensi kierrossa. Eilen aloitin jo terot, joten kierto lyhenee nyt 26:en. Ei gynen mielestä haittaa yhtään, pääsenpähän nopeammin tsemppamaan taas munasarjojani. :D Tänään kävin terkalla, kun ei nuha ja yskä meinaa lähteä millään. Vähän oli alkavaa poskiontelontulehdusta, joten sain ajan huomiseksi lääkärille. Saisi kyllä pikkuhiljaa loppua tää sairastelu! Yli viikko neljän seinän sisällä ajaa väistämättä hulluksi...

Minulla alkoi nyt ekat menkat km:n jälkeen, olen iloinen! :D Kohtu sai toipua tämän yhden kierron verran, nyt vaan peukut pystyyn, että pääsiäisen ovisaikaa saamme jotain aikaseksi! :heart:

Eli Rva Pikkumyy 4.s lapsi/1. yhteinen/ km/kp 1/32 :heart:

Kiitos jos saan liittyä takaisin mukaanne jännäilemään! :heart:

Rva pikkumyy :heart: :wave:

Rva Pikkumyy....1/32...............yk1............4./1.yhteinen haaveissa
Karpalo67..........2/27-28.........yk yli 4v.....2. haaveissa
arabel..............13/26...........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.....13/26.........yk5.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............23/28-33.....yk9..........6. haaveissa
Hanni.................26/26-32......yk6..........1. haaveissa

Tervetuloa takaisin mukaan rva Pikkumyy! :wave: Täällä mennään vuoristoradalla ylä- ja alamäkeen, mutta onneksi kuitenkin mennään yhdessä. :hug:

Tervetuloa takaisin, Rouvapikkumyy! =) :flower: :heart: :)

Pantsukka: Ihanasti sanottu ja tottahan tuo on! Täällä sitä pystyy jakamaan teidän kanssanne sellaisia asioita joita en monestikkaan muiden kanssa vatvo. Parhaalle ystävälleni kerron aika paljon, mutta hänkin onnellisesti odottaa ja on todella väsynyt ja huonovointinen niin aina en viitsi häntäkään kuormittaa omilla enkö-mä-ikinä-tule-äidiksi -jutuilla..

Täällä on nyt flunssa siinä pisteessä, että mitään ei tule ulos ja yskittää kamalasti! Yölläkin oli vaikea nukkua kun koko ajan yskitti.. Kunpa tää alkaisi jo hellittää! Kuumetta ei enää ole, se on hyvä. Ovis oli mulla varmaankin ma/ti ja nyt siis vaan odotellaan..

Halauksia kaikille! :wave:

arabel: Kiitos. En minäkään viitsi siskoani tai parhaita ystäviäni rasittaa omalla ololla jatkuvasti. Siksi tää palsta on niin mainio paikka! :heart: Mulla meni sitten flunssa poskionteloon, joten sain tänään antibioottikuurin. Toivottavasti tepsii pian, en jaksaisi enää yhtään sairastaa! :kieh:

Kiitos tervetulotoivotuksista! :flower:
Onkos täällä muitakin , keillä pääsiäien aikaan osuu ovulaatio? :heart: Mieskin jo eilen kävellessämme nopeasti laski, että jos sattúmalta nopeasti tärppäisi ja kaikki menisi tällä kerralla hyvin, saisimme jouluvauvan! :heart: KYllä ne miehetkin ossaa laskea! :heart: :D

Tänään juttelin töissä yhden hoitsun kanssa, joka unen näki ennen raskauttani, että olen raskaana, kun menimme naimisiin. Se pitikin yllä paikkaansa! Tänään sanoin hänelle: Me olemme sen verran pöhköjä, ette¨mme periksi anna vaan vielä saapi vauva tulla jos on tullakseen! :heart: Hän sanoi, että tottakai ja pitelee nyt peukkuja meille! :heart:

Melkein olisin eilen halunnut hyppiä kattoon, kun menkkani alkoivat/saunalla asiakkaita kylvettäessäni/hoitaessani ! :flower: Olisivat mummot ja papat varmaan ihmetelleet, jos olisivat tienneet syyn , ilooni! :heart: :D *hassu hoitsu, iloinen menkoista* :LOL:

Kipuja ei onneksi ainakaan vielä ole!

Olen nyt pyörällä liikkunut mennen tullen vähintään 150km tulee viikon mittaan polkemista,ihan hyvä juttu ja sauvakävelynkit päälle ja kuntosalivehkeilyt! :heart:

Ihanaa pvn jatkoa kaikille!

ja plussaonnea jokaiselle! :heart:

Jos ja toivottavasti tärppää tässä kierrossa, laskettu aika olisi 16.12.08 :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Rva Pikkumyy....2/32...............yk1............4./1.yhteinen haaveissa
Karpalo67.........3/27-28.........yk yli 4v......2. haaveissa
arabel..............14/26...........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.....14/26.........yk5.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............24/28-33.....yk9..........6. haaveissa
Hanni.................27/26-32......yk6..........1. haaveissa

Kivaa että alkaa olla kaikki jo paikalla! =) Eipä sillä, tietysti toivoisin että juteltas tuolla plussanneissa mielummin.. ..tilanne on nyt tämmönen ja sillä mennään, yhdessä toisiamme tsempaten! =)

Mulla iski jo paniikki että eikö ovis ollutkaan vielä! Kun on niin märkä olo tuolla alhaalla.. ja mieskään ei oo kotona että vois varmsitella! Jaiks! Saa nyt nähdä.. lämmötkään kun ei kerro mitään koska olen kipeänä ja lämmöt korkeemmalla kun normaalisti koko ajan. No, sehän selviää muutaman viikon päästä sit.. ..kunhan vielä malttais sinne asti odottaa!

Mutta puhallellaan plussatuulia vielä tähän loppuun.. :whistle: hirmusesti, kaikille! :heart:

Mukavaa tosiaan, että on porukka kasassa! Kiva, että jaksat Karpalo vielä meidän kanssa jutustella. :hug:

arabel: Hirmuisesti tärppionnea sinne!! Toivottavasti pupuilut on tuottaneet tulosta! :heart:

ON: Vatsan nippailut senkun jatkuu. Mullakin on varsin mehukas olotila, ehkä sitä voisi hyödyntää ihan omaksi ja miehen iloksi. ;) :D Kävin tuossa huvin vuoksi laskeskelemassa laskureilla, mikä la tulisi, jos ensi kierrosta tärppäisi. Vielä menisi tämän vuoden puolelle, 27.12. :D :xmas:

Yhteistyössä