*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pantalaimon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
arabel: sopii tietenkin :heart: ihanaa että joku oikeasti sitä lukeekin :D

töpö: mulla tänään siellä ultrassa näkyi se suurentunut keltarauhanen (siis se rakkula mistä se munasolu oli irronnut ) ihan selkeesti vaikka ovulaatiosta on nyt jo aikaa. vasemmalla puolella näkyis sit huomattavasti pienempi rakkula. eli uskon kyllä että jos ultraavat niin pystyvät sen näkemään. ja se missä mä kävin tänään (yksityisellä ) sanottiin että raskauden ultralla voi kyllä todeta jo heti alussa, vaikka sikiötä tai muutakaan sellaista ei vielä näy (en tiedä miten mutta voi kuulemma ) että pyydät vaan huomenna (siis jos ultraavat ) tutkimaan munasarjat :)

blogi:
http://hibbula.blogspot.com/

Tännehän on tullut paljon tekstiä ja pari plussannutkin tällä välin kun en ole kerennyt kirjoitteleen. Onneksi olkoon! :flower:
Itse tipahdin eilen, eli tänään kp 2/28-32 ja yk 3, mutta vastahan tässä on aloteltu, joten hyvillä mielin täällä ollaan. Paitsi viime päivinä on ilmat ollut surkeat Tampereella (vissiin koko Suomessa?) |O Tänäänkin koko päivän satanut blaaah |O se vaikuttaa mielialaan...

Vitsit kun tämä sivuu jumittaa!Laitoin jo palautetta ylläpidolle! |O

Kirjotin jo pitkät litaniat,mutta sinnepä hävis taivaantuliin.
Sitä piti sanomani,että täällä edelleen hatarasti roikutaan. Rätti pöksyissä työpvän olin,mutta eipä onneks ollut tarpeellinen.Olin eilen illalla huomaavani valkkiksen muuttaneen hintsun väriä,mutta jos tästäkin pitää jotain muttia etsiä,niin eihän valkkis ole(kaan) ihan vitivalkoista,niinkuin lambi-veskipaperi,eihän?! :o Mutta onneks eilisen jälkeen ei ole ollut (on varmasti, kunhan saan viestin kirjotettua..).
Alamahaa vihleksii ja töissä kun kurotin ylähyllylle,alkoi vihloa ikävästi.Alamaha tuntuu,myös aralta/herkältä kun kättä pitää päällä,toiveajattelua. Sunnuntaina siis tikkuseen lirautan jos tarvis,mutta jos siihen 14 pvää-ennen-kuukautisia-"sääntöön" on uskominen,niin menkat alkaa huomenna,ovistelin mielestäni kp 9-12.

Mutta toivotaan vielä siihen asti.

Tervetuloa hanni ja töpö loppukirille! :)

AnnaMannalle :heart: pikkusydämen johdosta! :)

*painaa Vastaa-nappia ja toivoo viestin tulevan perille*

AnnaMannalle onnittelut pikkusydämen näkymisestä ultrassa, kyllä se varmaan on ihana näky! :heart:

Pahoittelut tädin yllätyshyökkäyksestä!

Nyt turvavyöt tiukassa , ettei plussajunan kyydistä putoa, huomioikaa kaikki se! :heart:

Täällä kaikki hyvällä mallilla, en halua testata ollenkaan, katson mitä seuraa :D

Tänään tanssiherkat ja nyt pikkulevolle, että jaksaa! :heart:

Hei taas ja plussailkaahaamme! :heart: + :heart:

Jokohan nyt saisin tekstin sivuille asti...
Ärsyttää kun nämä sivut tökkii kokoajan vai onkohan pinomme vaan liian muhkea jo?

Pahoittelut pudonneille ja toivoa neganneille!
Monella vaikuttaisi olevan todella lupaavia oireita..plussasäteitä*****

Huomenna näyttäisi monella tulevan päivät täyteen, jännää!! =)
Erityisesti jännittää Karpalon testaaminen, kun se haamukin taisi olla plakkarissa jo.
Tinttaran oireet ovat kyllä todella lupaavat. Kuinka ihmeessä maltat odottaa testaamista sunnuntaihin asti? =)

Itse tein tänään päivällä varmistustestin ja lähes kontrolliviivan vahvuinen toinen viiva tuli testiin. Uskottava on, raskaana ollaan :D
Todella selkeä plussa siis, ja nyt on dpo13, jos tästä tiedosta on jotain apua jollekkin testausajankohtaa pohtivalle.

SUPERPALJON PLUSSAONNEA KAIKILLE!! :heart:

Noomi: Onnittelut vielä kerran! :flower: :hug:

Emmä vaan halua/uskalla testata ennenku menkat oikeesti jää pois.On tässä yli 4 vuoden aikana sen verta monet kerrat negattu ja vieläpä testattu just ennen menkkoja,niin ei kiitos,en halua pettyä negatestiin,menkat sen kummiskin osottaa onko raskaana vai ei.

Tää mun lantio-lonkka-jomotus on ihan ihmeellistä.Erilaista siis kun normaalisti ennen menkkoja *koputtaa puuta*,tämä on ihan kuin rasittumisesta johtuvaa.Joskus petimaratoonin jälkeen tuntuu lantion sivuilla samalta,juu nou? :ashamed: Alaselkää vihleksii myös.Ja väsyttää ihan sikana!!!!Noh,siis ylihuomennahan ois menkkojen virallinen alkamispäivä,jos muihin kiertoihin vertaa,että eipä tässä nyt hätiköidä turhia.Ja sitä paitsi,tuntuu siltä,että menkat lorahtas heti pöksyyn jos vaan "antasin" niiden tulla..Paitsi jotenki ei vaan oo ees semmonen olo,on jotenkin erilainen olo..vaikee selittää.

Plussaonnee kaikille!!!

Tulin juuri vessasta ja jotain punertavaa jäi papruun..että näin. :'(
Eipä tarvi testailla,ei sunnuntaina eikä aiemminkaan.Voi V'*ttu!!!!! |O |O |O |O :'( :headwall:

Tuun sit kertoo ku mut voi oikeesti tiputtaa.

Listan päivittäjälle: joo 1. lapsi toiveissa.

Onpa siellä jo monella jännittäviä hetkiä, kuulostaa ihan lupaavalle:) Pahoittelut myös tippuneille....

Oma olo ei kovi "raskaana olevalta tunnu", mutta alavatsakipuja on ollut normaalia enemmän. Ainakin jos vertaa siihen aikaan kun söi pillereitä. Mutta kaikeasta huolimatta tunnustan: ne testit, jotka tilasin sieltä www.babyplus.fi:stä, saapuivat jo tänään postissa, tosi nopeasti, ja minä menin testaamaan yhden, malttamattomana.... vastahan minulla on kiertopäivä 23/26-32, eikä mitään voisi näkyäkään vielä, mutta onpahan kokeiltu.

terkuin hanni

Huomena soittelen verikokeen (progesteroni) tulokset. Ihmettä toivon. :attn: Mutta epäuskoinen olen kun kerran ei lämmöt muuttunu koko kierron aikana eikä muitakaan muutoksia... :attn:

Jospa ens kierrosta sitte. (Montakohan kiertoa mä vielä tätä samaa toistan.. :headwall: )

Auuh,mulla on kyllä oltava jossain päin joku tulehdus,kun tuo kolotus ei särkylääkkeelläkään lähe,enkä oo kyllä rasittunu missään liikaa.Inhottava olla kun jomottaa koko ajan..Mua masentaa,mutta ällös välittäkös siitä..
Tuossa vasemmassa rinnassa on joku kipee kohta,ihan vihlasee jos osuu joku..Näin menkka-aikaan kipeytyy,muuten ei oo kipee..Mikä lie sekin?

:)

Siis johan nyt on markkinat!!!!?? :o Tuossa veskissä testailin joutessani,että mitä se tuo alakertani meinaa.Tuloksena:käsille huima määrä ruskeeta tuhrua,jossa verisiä ikäänkuin palasia?!Mitä ihmeen palasia?Ja tuhrukin tuolla uumenissa on,mutta tuli kuin hanasta käsille.Mitäs ihmettä?Siis menkathan sieltä on tuloksena,mutta mitä ihmeen veri-hitusia?Eipä oo vielä ennen tullu vastaan?
Nyt mä poistun takavasemalle marmatuksineni ja mietin omaanapaa itsekseni.

Öitä! :wave:

Vielä täällä.. :ashamed: No juu tuota mäkin aattelin.Jotenkin en vaan usko edes siihen,kun tämä tärppääminen vaan tuntuu kestävän.Nuo selkäkivut kyllä vois olla sitäkin,mahaan ei koske vain vihleksii oikeelle.En tiedä.Lämmötkin oli vielä päiväsellä 37,1..

Huomenia kaikille , Laittaa turvavyöt tíukemmalle, että pysyisin plussajunan kyydissä! :saint: :heart:

Onnea, jos joku testailee tänään!

Itse menen vain eteenpäin, kyllä sen pian huomaa, jos on jaotain huomattavaa!*toivossa vielä ollaan* :heart: + :heart:

Heippa nyt syömään ja pyörällä töihin! =)

-pikkumyy- :heart: :wave:

KESKIVIIKKO 31.10

Hanni..............24/26-32...yk1.....1.haaveissa
meri-77...........25/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
pikkumyy42.....25/28........yk 4....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Tinttara84 ......25/16-29....yk56..1. haaveissa Savo
amalia81.........26/28-30...yk3......1.haaveissa
nanna81.........27/28-36....yk11...1. haaveissa
Töpötupsukorva..28/28-33.yk5....6.haaveissa
Karpalo67.......28/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
April................28/27...........yk 5 .....1. haaveissa Pantalaimon.....30/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi
kaneliomena....30/29..........yk17.....1. haaveissa Pirkanmaa
Sarah85...........30/28-36.....yk15.....1. haaveissa
Zora...................33/22-28.......yk1.......1. haaveissa

Tippuneet:

Annuli81............1/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........2/30..........yk2.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Hathor................2/28-31......yk3.......1. haaveissa/pk-seutu
Jouskari-82.......3/28-32......yk3......1. haaveissa
arabel...... ........7/26....yk6......1. haaveissa Etelä-Suomi
Bayan Fare......29/30-32...yk10.....1. haaveissa

Haamuilijat :heart: :

RouvaSumppisuu.33/?.............yk2......2. haaveissa/Etelä-Suomi

Plussanneet :flower: :heart: :

Anskuliini83....yk4....2.yhteinen haaveissa
Noomi...yk2.......3. haaveissa

Anteeksi töpötupsukorva, laitan heti. En hoksannu että oli pudonnu jossain vaiheessa. Vielähän se voi sinulla plussaks muuttua!

Sielä olikin näköjään kaksi listaa eilisellä ja päivitin sen vanhemman, mutta asia nyt korjattu.

okej :) . Mä meen 2.11 sinne gynelle, että kait jotakin näkee. En sit tiiä, jos alkaa menkat, että viittiikö mennä.
Harmittaa nuo negat, mut tähänkin alkaa tottua.

Huomenta kaikille!
Tinttaralle :hug: Teillä on niin kauan yritystäkin jo takana, en osaa edes kuvitella miltä tuntuu
Jännään Bayan Faren tuloksia =)
Minä tipuin listoilta, menkat alkoivat eilen kellon tarkasti, mutta viikon myöhässä, mihin lie talviaikaan nekin vaihtoivat :(
Vatsa kivut ovat hirveät ja mieli vähän maassa, mut positiivista on se että nyt voi lähteä uuteen yrityskiertoon.

Nanna, sori kun eilen innostuin päivittelemään listaa, menee vaan hankalaksi kun monet iskee siihen näppinsä :laugh: ...jatka sinä samaan hyvään malliin. Emppu80 tippui eilen ja uutena tuli amalia81.........26/28-30...yk?.......1?haaveissa
jos lisäät vielä noi tohon tän päivän listaan, niin sit pitäis olla sotkut selvitetty =) . Nyt täytyy rientää, palaan taas myöhemmin :wave: ...

Voih, oikein suuret lohtu :hug: :hug: kaikille tippuneille. :( Etenkin tinttaralle ja merille, teillä kun on yritystä takan niin pitkään. Voisiko tinttara sulla olla lonkkapussin tulehdus? Se kipuilee aika pahasti lonkan ja lantion seudulla. Taustaile meri ihan rauhassa, kyllä me täällä sua odotetaan, kun siltä taas tuntuu.

Minäkin liityn kohta tippuneisiin, nyt on kivut alkaneet ja vähäinen tuhru, joten kp1 koittaa ihan pian. Eipä suuremmin ketuta, se pahin meni jo viime perjantaina. Toivon vaan, että kunnon vuoto alkaisi pian.

Plussaonnea kaikille tänään ja myöhemminkin testaaville! :heart:

Isot, lämpimät lohdutushalaukset jokaiselle tippuneelle :hug:

Taidan itekin pudota seuraavalla juna-asemalla. Tänään aamulla tuli ekat vaaleanruskeat tuhrut paperiin, joten eiköhän se siitä lähde.
Nyt tosiaan siirrytään taas yrittämään hoitojen avustamana.
Toivottavasti sillä arvalla vihdoin voittaisi ;)

Oikein paljon plussasäteitä kaikille vielä tulostaan jännääville ja
runsaasti onnea mukaan seuraavaan kiertoon siirtyneille :heart:

Yhteistyössä