Minä ilmeiseti unohduin tuolta listalta..Eli oon kyllä aikaisemminkin kirjoittanut,mutta vissiinkin mennyt ohi sitten..Eli laitanpas tietoja uudestaan:Meille syntyi tyllerö 22.11,painoa 4158g ja pituutta 51,5cm
Kiva lukea muiden kuulumisia.Itsekin yritän kirjoitella,kun asiaa on ja kun joutaa..On niin hullunmyllyä välillä täällä,kun tyttöjä nyt 3 kipaletta
Isi lähti tänään lomilta töihin,suoraan yövuoroon.Viimeksi oli yötä tekemässä,kun lähdettin synnärille.Eli jatkaa siitä,mihin jäi
Ja minä opettelen täällä nyt sitten tähän uuteen arkeen.Hyvin on sujunut,ainakin nyt kun isi on täällä ollut apuna.Saa nähdä,miten jatkuu kun olenkin "yksin".Aamupäivä tulee ainakin varmasti olemaan melkoista hulabaloota,kun on pukemiset ja touhut kaikki.
Vauva on ollut ihana.Nukkuu suht hyvin vielä ja syö tuhdisti.Mulla rintamaidon kanssa käy kyllä kohta köpelösti,kun on jouduttu pulloakin antamaan ja nyt vaikuttaa,ettei vauvan kärsivällisyys kestä tissutella kauaa.No,en ota siitä kuitenkaan paineita,annetaan tisua ja pulloa molempia.Kunhan vauva on tyytyväinen
Mulla aikaisemmatkin imetykset olleet lyhyitä samasta syystä,kun vauva on huomannut pullottelun olevan paljon helpompaa..Esikon kanssa rintamaito riitti n.2kk,toisen kanssa n.kuukauden.Silti ovat terveitä ja iahn normaaleja lapsia
Kuinka moni muuten on kokeillut kapalointia uniongelmiin/levottomuuteen?Kun itse olen innostunut sitä kokeilemaan ja ajattelin tilata uniliinan täältä netistä.Meillä vauva kun unien keskellä vääntää ja kääntää itseään niin että joskus herää siihen kesken unen..Ajattelin,että kapalosta voisi sitten olla apua siinä.Jos nukkuisi sitten rauhallisemmin aj pidempiä jaksoja yön aikana..Päivällä kun nukkuu ihan ok,mutta yöllä on levottomampi..
Sellaista.Nyt typykkä tuntuu heräilevän syömään,joten heips kaikille ja kirjoitellaan!