Ikinä jaksa kirjautua!
Huomenta vaan kaikille!
Meillä on kaksi yötä nukuttu ihanasti. 7h unia putkeen. Mutta illalla menikin puuroa tosi reilusti, varmaan lähelle kaksi desiä. Neuvolasta sanoivat, että voi antaa niin aljon kuin vauva tykkää syödä. Ja poitsu veteli mahdottomalla innolla puuroa ja aina vaan suu auki, että antakaa lisää... =) Ja vielä päälle rintamaitoa oikein hartaalla imulla ja pitkään! Mä en ole aikaisemmin uskaltanut syöttää noin paljoa tuota puuroa, kun tuntuu niin isolta annokset. Mutta melkein sellainen teeman jälkiruoka kupillinen. Ja aamulla taas puuroa isohko määrä. Tissilläkin on ollut aika runsaasti. Jos tää on tosiaan nälkäänsä vaan heräillyt???
No, hampaat ovat edelleen samassa jamassa. Valkea pää vaan pilkottaa, mutta kun se ei vaan puhkea niin ei. Ja toiselle puolelle alas on myös puhkeamassa hammas. Nyt tahtoisin jo kovasti tietää, että MILLOIN NE PUHKEAA NÄKYVIIN IHAN TÄYTEEN MITTAANSA? Varmaan kolmatta viikkoa jo tämmöistä samanlaista. En yhtään ole kärsimätön, mutta kun vaivaavat pientä miestä kovasti.
Tuolla palstan puolella oli puhetta, että kumpi pitäisi aloittaa ennemmin viljat vaiko liha? Mä olen nyt ainakin viljalla aloittanut, mitenköhän väärin olen tehnyt? Juuri noiden yöunien vuoksi. Ja ollaan saatu siten aamu- ja iltapuurot kehiin. Niinkuin joku muukin siellä kirjoitteli. kohta varmaan täytyy aloitella kanaa antamaan.
Mutta joku kirjoitteli, että peruna-kukkakaali on vauvan herkkua! Tahtoisin vinkkiä, että kuinka paljon uskaltaa ekalla kerralla antaa kukkista ja sekoittaako suoraan sen perunan joukkoon, vaiko antaa sellaisenaan. Aloittaako vaan sillä t-lusikallisella? Tuntuu, että kukkakaali saisi mahan sekaisin. Parsakaalia annoin, mutta se ei saanut suurta suosiota. Pitää vaan yrittää.
Systeri sanoi, että hän esikoiselleen aika helposti jätti pois osan vihanneksista, joita tämä ei suostunut syömään. Ja nyt tämä nuori mies on jo 14v ja edelleenkään ei näistä vihanneksista tykkää. Toiselle lapselleen syötti ja maistatti aina vaan uudelleen ja uudelleen, ja tämä oppi syömään näitä vihanneksia. Ja tykkää nykyäänkin kovasti. Olisiko näillä yhteys? Ja pitää vaan yrittää maistattaa...