Tsempit myös täältä muille radilaisille! Yllättävän paljon meitä vaikuttaa olevan. Omalla kohdalla arvot ovat kotimittauksissa pysyneet hyvinä, yksi pieni heitto tuli viime viikon koko päivän aterioiden mittauksissa.
Tänään oli neuvola taas kuukauden tauon jälkeen. Seuraava onkin sitten parin viikon päästä. Sf-mitta oli nyt 27,5, mikä oli vähän keskikäyrän alapuolella. Painoa minulle on tullut tähän mennessä 7 kg. Terkkari arvioi kohtua kokeillessaan, ettei lapsesta tulisi ainakaan yhtä iso kuin olin itse ollut eli 4 kg. Pikkuinen liikkui paljon sydänääniä kuunneltaessa ja meni aika kauan kun terkkari yritti saada siltä leposykettä. Sanoi, että jos olisi ollut koko ajan noin 180, mikä johtui ilmeisesti liikkumisesta, olisi epäillyt, että saattaisi olla jokin infektio. Lopuksi sai kuitenkin leposykkeenkin, joka oli 140-150. Hb:ni oli aika matalalla, vaikka olen syönyt rautaa.. : / Kävin vielä pienverenkuvassa, kun terkkari epäili lukeman oikeellisuutta sormenpäämittauksessa. Oli vain 99..
Olen aloittanut raskausjoogan, josta olen tykännyt kovasti ja salilla käyn myös yhä silloin tällöin.
Jalkoja on alkanut särkeä öisin/aamuisin, joten ostin parit tukisukat, jotka ovat kyllä auttaneet särkyyn. Joogaohjaaja sanoi myös, että jos suvussa on taipumusta suonikohjuihin, kannattaisi pitää jalkoja ylhäällä seinää vasten joka päivä 15 min, mitä olen sitten tehnyt melkein joka päivä. Äidilläni kun näitä tuli synnytyksen jälkeen.
Meillä ei ole vielä tehty kalustehankintoja eikä vaunujakaan, mutta vaatteita olen ostellut pienelle.
miraflor 31+5