ja niin oli taas tämä yö erilainen
poika nukkui 22-5:30 :heart: ite menin nukkumaan 22:30 ja heräsin täysin virkeänä 4:30... kiepuin sängyssä tuon tunnin kunnes syötön jälkeen päätin nousta kahville. kai mä olen jo niin tottunut niin paljon vähemmälle unimäärälle, että kun saa noin hyvän pätkän sikeää unta, on se jo riittävä.
aika jees
aloitan aamuni kuminauha/ keppijumpalla, vartin verran pistän kroppaa käyntiin. nikamat saa kyytiä, ja teen lisäksi kymmenen punnerrusta. no IHAN joka aamu se ei aina onnistu, riippuen juurikin miten nää pienet herää. mutta muutoin kyllä. ja joinain iltoina käyn sänkyyn piikkimatolle, jukra et onkin ihana keksintö!
eilenkin nukahdin siihen TAAS. mutta ihana ja halpa tapa rentouttaa lihakset päivän sähellysten jälkeen.
eilen illalla nappasin viski-paukun ja kävin piikkimatolle. siitä hetki, niin ihana rento olo lipui varpaisiin saakka... ja nukuin tonne puoli viiteen kertaakaan heräämättä... IIIIIIHANAAA
tottahan se on et näin pienellä rytmit on ihan hakusessaan vielä... ja vaikka välillä tuntuu että on ihan kuollut, onneksi on niitä hetkiä enemmän että kaikki menee hyvin.
jälkitarkastuksen keskustelu-osuus oli mulla tossa yhtenä päivänä, mieliala-lomakkeesta sain 3 pistettä. terkkari sanoi että ei ole masennusta, että en kyllä siltä näytäkään...
mietin sitä, ja oikeasti, ihminen voi kyllä olla masentunut, vaikka ei ulospäin näyttäisikään "sairaalta"....
väsynyt mä olen
arki on aika huisketta, ja viimeiset pari päivää olleet tosi outoja, niin kiire pienten kanssa, miks niiden pitää kakatakkin yhtä aikaa
kauhulla ajatellut perheitä, joissa kaksoset tai kolmoset
heheh
ruuhkavuodet todellakin...
maanantaina lääkärintarkastus itselläni...
äh, en muistakaan mitä piti kirjoittaa...
ai niin!!! VINKKI KIIREISEEN ARKEEN: ostin Allevo-juomia, yksi korvaa yhden aterian. pidän semmosta hätävarana nyt jääkaapissa, koska huomasin että oikeasti EN SAA TEHTYÄ ruokaa jos nää kaksi niin päättää... se on kuitenkin semmonen mikää on hyvä pitämään nälän poissa, eikä tule sorruttua herkkuihin nälissään. -ja saattaahan sitä vaikka huomaamattaan laihtua
mulla jäi 7kiloa mikä on paljon.... mutta toisaalta oon ollut niin toipilas synnytyksen jälkeen, kun viisi viikkoa meni ihan kipeänä... että nyt vasta viikon verran ollut siinä kunnossa että oikeen LENKKIÄ voi tehdä.