moron
vauva-arki rullaa täysillä
ihanaa!!! voiko ihminen enää onnellisempi ollakaan!!!
syödään pullosta, noin 80 ml kerralla, aikaa öisin siihen kuluu pieni tovi, yhteensä vauva on yöllä hereillä puolesta tunnista tuntiin. mä saan yöt nukkua hyvin. eka pätkä on 5,5 h ja toinen pätkä vähenmmän osasyynä mun aamuvirkkuisuus... mut vauva nukkuu kyllä. Päivärytmiin haettu kaksia pitkiä päiväunia, alkaa löytyä jo pikkuhiljaa. Hereillä on sitten vallan silmät suurina ja ihmetteleväisenä..seurustellaan ja hymyillään
ihana rakkauspakkaus isänsä ihanilla silmillä varustettuna :heart:
jekovit tänää sai ekan tipan. ja kun vastikkeella on kokonaan, tulee kokonaisannos olemaan se kolme tippaa. hiljakseen katellaan millai tulee vaikutuksia, vai tuleeko lainkaan. Vatsavaivoja on jo muutenkin ollu, kirpistelee ilmavaivoja mutta Cuplatoni käytössä ja auttaa selkeesti.
ulkoilu hiljalleen aloitellaan, eilen kävin ekan kerran vauvan kanssa ruokakaupassa. tänään jos käyn vaunuilla, on harso varmasti viritettävä, sen verran kova tuuli tuolla on...
mä oon nauttinut olostani sisätiloissa, ei haittaa vaikkei pitkille lenkeille vielä pääsekään. vauvan kanssa menee aika ja koululaiset pyörii tässä myös, joten varsin hulinaa välillä
laihdutus lähtekööt omaan tahtiinsa... en jaksa ottaa paineita
kyllä kropallekin tekee hyvää kun raskaus ja synnytys nyt ohi, ja mullahan vasta kaks viikkoa sitten, joten ei tässä mikään kiire ole... entiset hameet menee melkein, mä oon vallan hameihminen varsinkin kesäisin, joten eikös se siihen mennessä ole reppu hiukan pienentynykki
Syön samaan tapaan ku tähänkin asti, parina päivänä menny hääräämis-vimma sen verran pahasti päälle että en oo muistanu syödä oikeeseen aikaan. sitten tulee yhtäkkiä tosi heikko olo ja vois vaan nukkua
siitä viisastuneena kontrollista taas kiinni ja jaksaakin huomattavasti paremmin.
päiväunet nukutteko sillon kun vauvakin ??? mä nautin kun oon saanut kotityöt tehtyä, ja jos vauva nukkuu niin todellakin meen mäkin
puol tuntiakin on aivan mahti-juttu, mä nukahdan vielä yleens tosi helposti, et silleen on kyllä helppoa..ja sitten jaksaa taas paremmin... omasta hyvinvoinnista on pidettävä hyvä huoli... niin sitä sitten on paremmalla tuulellakin päivän ja illan
lantionpohjan lihakset jokos ootte muistanu tehdä??? ite alotin jo vuorokausi synnytyksen jälkeen. tosin muutaman päivän tauko tuli sen kohtutulehduksen takia, oli paikat niin kipeenä ettei yksinkertasesti kärsiny. Nyt taas ahkera harjoittelu päällä, eikä se niin vaikeetakaa ole. ainoo vaan ettei aina meinaa joka päivä muistaa........ tarpeellista niitä on harjottaa, mulla ainakin kun kolmas jo oli, ja jos meinaa että vielä sen yhen joku päivä saisi, niin kropasta tarttee pitää jämpti huoli tälläkin tavalla....
jaaha. mä taidan nyt laittaa noi silmät kiinni sitten hetkeksi, kuunnella radioo hiljakseen ja nauttia tekemättömyydestä
mukavaa aurinkoista päivää vauvojen kanssa, nauttikaa :heart: