Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hei itseasiassa tätä kirjoittaessa istun juuri bussissa tulossa alkionsiirrosta uskomatonta ajatella että se pieni on nyt mun sisällä
Voi että ♡♡♡ nyt miljoonasti onnea ja tarrasukkia sinne että pikkuinen tarraa kiinni ♡♡♡ 😍 Aivan mahtavaa 💕

Millainen siirto oli kokemuksena? Milloin pöäset testailee? Oliko tuoresiirto vai pas? Moniko päiväinen alkio?🤗
 
  • Rakkaus
Reactions: toiveissatoinen87
Enpä olis uskonut, mutta mulla on nyt ferritiini 105. Kun Ovumialla tehtiin siirto 9/21, niin mulla oli viimeisin mittausarvo 27 ja heidän mielestään se oli ihan hyvä. Mulla on ollut viime vuodet erittäin runsaat kuukautiset myoomien takia (olivat kohtuontelossa), mutta ne on nyt poistettu ja pistelen lisäksi GNRh-pistoksia, jotka on sammuttaneet omaa kiertoa. Viimeisen vuoden aikana on ollut vaihdellen "kuukautisia" tästä syystä. Mutta nyt tänä vuonna on ollut useammatkin ja runsaammat (paksumman kohdun limakalvon vuoksi).

Nyt uskon, että suuhun suihkutettava rautasuihke on vähitellen parantanut ferritiiniarvoani. Jossain sanottiin, että ferritiini voi nousta noin 15 yksikköä kuukaudessa ja sillä ollaan nyt menty.

Toivotaan, että sulla ok ferritiinarvo.
Niin, ferritiini oli vajaa 60. Kuulemma ihan ok. Mut otan nyt 50mg rautaa parin päivän välein kumminkin.. ei se nyt huonoakaan tee 🤗
 
  • Tykkää
Reactions: Chiarina46
Voi että ♡♡♡ nyt miljoonasti onnea ja tarrasukkia sinne että pikkuinen tarraa kiinni ♡♡♡ Aivan mahtavaa

Millainen siirto oli kokemuksena? Milloin pöäset testailee? Oliko tuoresiirto vai pas? Moniko päiväinen alkio?
Kiitos 😍♥ ei ollut edes paha muistelin että ois ollut epämiellyttävämpi kokemus 🙈 parasta oli ruudulta lopuksi nähdä missä pikkuinen oli. ♥ Testaus päivä kuulemma 29.4 ja oli pas siirto. Alkio kuulemma todella hyvä laatuinen 😊 5 päiväinen blasto on 😊

ja ihana kuulla että luovuttaja löytynyt sulle 😍 onko vielä tietoa milloin mahdollisesti voisi olla siirto sulla 🙂
 
Kiitos ei ollut edes paha muistelin että ois ollut epämiellyttävämpi kokemus parasta oli ruudulta lopuksi nähdä missä pikkuinen oli. Testaus päivä kuulemma 29.4 ja oli pas siirto. Alkio kuulemma todella hyvä laatuinen 5 päiväinen blasto on

ja ihana kuulla että luovuttaja löytynyt sulle onko vielä tietoa milloin mahdollisesti voisi olla siirto sulla
Kylläpä teillä on nyt jännät ajat edessä 🤗🤗🤗

En osaa vielä sanoa milloin siirto. Selviää varmaan hoidonsuunnittelun käynnillä kun lääkäri katsoo kierrot ym. ☺
 
  • Rakkaus
Reactions: toiveissatoinen87
Vau, mikä ferritiini! Mitä rautaa käytät? Mulla putoaa aina ferritiini ja sitä saa tankata ennen alkionsiirtoa. Hemoglobiini tosin mulla silti on yleensä hyvä.

Täällä kuuluu ihan hyvää, vauvallakin tuli 5 päivän jälkeen kakka tänään, niin voi huoata helpotuksesta! 😅 Yritetään saada vatsaa toimimaan säännöllisemmin. Tärkeä juttu oli sydän-check, joka oli tänään; kaikki on samalla tavalla, ei mitään huonompaa. Odotetaan kutsua leikkaukseen. Itsellä puolestaan alkoivat lopulta tässä kuukautisetkin taas noin 12 viikon jälkeen synnytyksestä. Minulla oli myös jälkitarkastus, ja kohtu on parantunut hyvin.

Toivotan kaikille kovasti tsemppiä siirtoihin!!!!!

Enpä olis uskonut, mutta mulla on nyt ferritiini 105. Kun Ovumialla tehtiin siirto 9/21, niin mulla oli viimeisin mittausarvo 27 ja heidän mielestään se oli ihan hyvä. Mulla on ollut viime vuodet erittäin runsaat kuukautiset myoomien takia (olivat kohtuontelossa), mutta ne on nyt poistettu ja pistelen lisäksi GNRh-pistoksia, jotka on sammuttaneet omaa kiertoa. Viimeisen vuoden aikana on ollut vaihdellen "kuukautisia" tästä syystä. Mutta nyt tänä vuonna on ollut useammatkin ja runsaammat (paksumman kohdun limakalvon vuoksi).







Nyt uskon, että suuhun suihkutettava rautasuihke on vähitellen parantanut ferritiiniarvoani. Jossain sanottiin, että ferritiini voi nousta noin 15 yksikköä kuukaudessa ja sillä ollaan nyt menty.







Toivotaan, että sulla ok ferritiinarvo.

Vaiu
 
Kiitos ei ollut edes paha muistelin että ois ollut epämiellyttävämpi kokemus parasta oli ruudulta lopuksi nähdä missä pikkuinen oli. Testaus päivä kuulemma 29.4 ja oli pas siirto. Alkio kuulemma todella hyvä laatuinen 5 päiväinen blasto on

ja ihana kuulla että luovuttaja löytynyt sulle onko vielä tietoa milloin mahdollisesti voisi olla siirto sulla
Heippa! Onko ollut mitään oireita jo? 😍
 
  • Tykkää
Reactions: toiveissatoinen87
Heippa!

Kuinka olet jaksellut? Aiotko käydä ar-ultrassa?
Ihan ok jos tätä pahoinvointia ei lasketa 🤢😅 iltaisin turvottaa niin maan perkeleesti. Joo varhaisultra ois 22.5 ja jännittää ihan hirveästi se että onko siellä varmasti joku kasvamassa. Pelottaa koko ajan että tämä on vaan unta ja kohta herään siitä
Terveisin toiveissatoinen87 ja masuasukki rv 5+1 🙂
 
Ai niin, mikäs siellä on tilanne? Chiarina46 ♡
@Rusakkonen

Hei,
ja kiitos paljon kysymästä:). Tänään on dpt 7. Ensimmäisen kolmen pöivän aikana oli jotain tuntemuksia, mutta nyt ei enää ole ollut. Näyttää siltä, ettei tämä toinenkaan siirto vielä onnistunut (olen jo testannut, vaikka tiedän kyllä, että kaikilla ei näy tässä vaiheessa). Perjantaina on dpt 9 ja kyllä silloin pitäisi jo näkyä testissä sitten.

Olen tietenkin pettynyt. Meillä on vielä 2 alkiota pakkasessa, mutta alkioita ei testata, jos nuoret munasolut. 2 on kyllä tosi paljon vielä, mutta vähän mietityttää, että jos alkiot eivät olekaan kunnossa. Kaksi ekaa siirrettyä oli 4AB-luokituksella , seuraavat ovat muistaakseni 4BB ja 2AB eli siirtokelpoisia vielä ja ei se alkion luokituksestakaan taida olla kiinni.

Mietin jo, että jos nämä kaksi seuraavaa eivät tuota tulosta, niin pitäisi ehkä miettiä lahja-alkiota (ulkomailla käytössä), ettei sitten jää mietityttämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@Rusakkonen















Hei,







ja kiitos paljon kysymästä. Tänään on dpt 7. Ensimmäisen kolmen pöivän aikana oli jotain tuntemuksia, mutta nyt ei enää ole ollut. Näyttää siltä, ettei tämä toinenkaan siirto vielä onnistunut (olen jo testannut, vaikka tiedän kyllä, että kaikilla ei näy tässä vaiheessa). Perjantaina on dpt 9 ja kyllä silloin pitäisi jo näkyä testissä sitten.















Olen tietenkin pettynyt. Meillä on vielä 2 alkiota pakkasessa, mutta alkioita ei testata, jos nuoret munasolut. 2 on kyllä tosi paljon vielä, mutta vähän mietityttää, että jos alkiot eivät olekaan kunnossa. Kaksi ekaa siirrettyä oli 4AB-luokituksella , seuraavat ovat muistaakseni 4BB ja 2AB eli siirtokelpoisia vielä ja ei se alkion luokituksestakaan taida olla kiinni.















Mietin jo, että jos nämä kaksi seuraavaa eivät tuota tulosta, niin pitäisi ehkä miettiä lahja-alkiota (ulkomailla käytössä), ettei sitten jää mietityttämään.
Hei,

Toivotaan vielä parasta. Itse en ole uskaltanut viimeisimmillä kerroilla testata ennen kuin vasta 14. päivänä siirron jälkeen. Ja itse asiassa en ole koskaan testannut itse. Se on aina ollut verikoe.

Lahja-alkio on varmasti hyvä idea tarvittaessa.

Tsemppiä! ❤
 
Hei,

Toivotaan vielä parasta. Itse en ole uskaltanut viimeisimmillä kerroilla testata ennen kuin vasta 14. päivänä siirron jälkeen. Ja itse asiassa en ole koskaan testannut itse. Se on aina ollut verikoe.

Lahja-alkio on varmasti hyvä idea tarvittaessa.

Tsemppiä!
Hei,
Joo, en ole varma, että miten noi päivät lasketaan. Viimeksi klinikka pyysi tosiaan verikoetta dpt 11. Ja HCG arvo ei ollut liikahtanut mihinkään ja nyt ohjeistettiin ensi maanantaita ja silloin dpt 12.

Kyllähän sitä välillä kuulee, että osalla ei ole ollut mitään oireita ja sitten tuleekin plussa testiin, mutta jostain myös luin, että alkaisi jo näkyä dpt 8 kotitesteissäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Tänään käytiin lääkärin luona hoidonsuunnittelu käynnillä 😊

Saatiin tietää että meidän luovuttaja on aloittanut jo hoidon. Reilu viikko niin klinikalle antamaan simpat ja sitten jännäämään saadaanko niitä alkoita 💕❤

Kesäkuussa sitten luonnolliseen kiertoon pas 🥰 jos heti tärppäisi niin meille tulisi maalis vauva 😍🥰❤💕
 
  • Rakkaus
Reactions: Chiarina46
Hei,
Joo, en ole varma, että miten noi päivät lasketaan. Viimeksi klinikka pyysi tosiaan verikoetta dpt 11. Ja HCG arvo ei ollut liikahtanut mihinkään ja nyt ohjeistettiin ensi maanantaita ja silloin dpt 12.

Kyllähän sitä välillä kuulee, että osalla ei ole ollut mitään oireita ja sitten tuleekin plussa testiin, mutta jostain myös luin, että alkaisi jo näkyä dpt 8 kotitesteissäkin.
Toivotaan ettö olisi tärpännyt 💕
 
Heippa ❤
Tänään sain tiedon klinikalta että meidän viimeinen villahousu on kasvanut kauniiksi blastoksi, joten nyt meillä on 2x 2pv ikäistä top alkiota sekä 1x 5pv ikäinen, hyvä laatuinen blasto pakkasessa 🥰😍💕

Jospa näistä yksi olisi se meidän tuleva pienokainen 😭❤😍

Meillä siis oli 6 munasolua, mutta hedelmöittyi vain puolet. Onneksi niistä puolesta nyt kaikki selviytyi pakkaseen 💕
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen

Yhteistyössä