Mahdotontako Kiitos onnentoivotuksista ja sinulle pikaista paranemista
Nuuttimukselle onnea tähän kiertoon, olkoon se tärppikierto
.
Tirlittan1968 Kiitti tarranauhasta
. Toivomme niin. Kiva kun käyt täälläkin vielä, etkä ole jättänyt meitä ihan. Toivottavasti sinulla ja massulla kaikki hyvin :heart:! Oot mun esikuvana, koska samana vuonna ollaan synnytty, joten on se mahdollista
.
Putunen +++++ sulle puhaltelen :heart:
ON Tänään on pp5, ei r-oireita. Lugestrone-pallerot aiheuttaa ihan pienen pieniä mahatuntemuksia, mutta viime kerralla kun plussasin, tuntemuksia oli hurjasti enemmän, silloin suorastaan VIHASIN niitä lugeja. Ja tällä yrityskerralla ei ole ollut sivuoireita mistään hormonipiikeistä eikä nyt näistä Lugeistakaan. Täysin oireeton siis. Paitsi totaalinen väsymys ollut jo viikon, mutta se johtuu siitä, että nukun huonosti.
Aijoo, yks oire on, en tosin tiedä mistä se on oire, mut oon huonotuulinen ja pinna kireellä. Mut se johtuu siitä, että en oo ihan onnellinen ja musta tuntuu pahalta, kun en rakasta tota miestä, joka rakastaa mua. Tunnen olevani paha ihminen :(. Ainiin ja yks oire vielä: mieletön palelu koko ajan, mutta se johtuu siitä, että sisällä on 13 astetta, ellei huudata lämpöpumppua koko ajan. Mut siis, oireeton oon. Ja EN testaa ennen ku 5.1.2011 ellei tätsy tuu jo ennen sitä, jolloin ei ees tarvii testata (mut varmaan testaisin siinäkin tapauksessa kumminkin).
En oo viel päättänyt kuinka monta kertaa tän hoitorumban tässä tilanteessa pystyn vetämään läpi. Yks päivä viime viikolla ajattelin että mun maksimi viis kertaa, mutta nyt tuntuu etten pysty enää yhtäkään kertaa, jos tää ei nappaa. Ku tää sydämen rakkaustilanne on mikä on... mies rakastaa mua kuin tyttöystävää ja mä tykkään hänestä kuin ystävästä :ashamed:. Ainakin nyt. En tiedä sitte muuttuisko tunteet jos tää nyt onnais ja tulis vauva/t. Mut se olis sit eri tilanne ja sit mentäis niillä korteilla. Nyt ku kaikki on epävarmaakin epävarmempaa, mennään päivä kerrallaan näillä korteilla. Oonko ihan kamala ihminen?