40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tänään kävin miehen kanssa naistenklinikalla. Huonot uutiset vahvistettiin. Siellä oli kuitenkin aivan ihana henkilökunta, viivyimme keskustellen siellä tuntikaupalla. Ja siellä rohkaistiin yrittämään vielä raskautta. Olo noiden keskusteluiden jälkeen jo huomattavasti parempi kuin eilen, vaikka kyllähän tämä kamalan surullista on ja raskas päätös vaikka sikiön vamma onkin vakavimmasta päästä. Keskytykseen pääsee vasta ensi tiistaina, mutta puolensa siinäkin ettei kaikki tapahdu liian nopeasti.

Ootte aivan ihania täällä palstalla, kiitos tuesta.

t.ninni
ninni:heart::hug::heart:
 
Ninnille kovasti voimia!!!!!!

Mulla työkiireet pukkaa päälle, mutta miehen kanssa on lämmetty<3
Olihan tuossa väsymystä kovinkin ja missään vaiheessa ihan tasapaksuja viivoja en ovikstikusta huomannut, mutta toissapäivänä siis aika vahvat. eilen ei enää niinkään, mutta jaksettiin tuossa eilen illalla touhuilla. Kiertopäivä aika myöhänen eli kp 14, mutta siinä ja siinä, jos ovisviivoista ajatellaan, niin ainakin sen 48 tunnin sisään tuli muhinoitua. Katsotaan mitä tä kierto sanoo, en hirveesti kyl odota plussatuloksia tälle kierolle, mutta yksikin kerta voi riittää, vaikka vähän myöhäseen meni-tai sitten ei:)
 
Ohhoh, nyt mä tiedän miltä niiden saniaiskuvioiden pitäs näyttää tuossa sylkitestissä :D
Eilinen näyte oli kuivunut kunnolla ja äsken vilkaisin sitä niin siinä oli iiiiiiisoja saniaisia :D
kohta teen taas testiä, mun sylki tuntuu kuivuvan monta tuntia vaikka sitä en liikaa laitakaan tuohon... mutta siis uskon ovulaation olevan viikonloppuna kivuista ja kuvioista päätellen :) vielä niitä ei ollut tiheästi mutta muutaman todella iso saniainen siinä oli :p jei, tänään siis peittoa heilutellaan taas ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27189243:
Ohhoh, nyt mä tiedän miltä niiden saniaiskuvioiden pitäs näyttää tuossa sylkitestissä :D
Eilinen näyte oli kuivunut kunnolla ja äsken vilkaisin sitä niin siinä oli iiiiiiisoja saniaisia :D
kohta teen taas testiä, mun sylki tuntuu kuivuvan monta tuntia vaikka sitä en liikaa laitakaan tuohon... mutta siis uskon ovulaation olevan viikonloppuna kivuista ja kuvioista päätellen :) vielä niitä ei ollut tiheästi mutta muutaman todella iso saniainen siinä oli :p jei, tänään siis peittoa heilutellaan taas ;)
Hyvä, että oot jo saniaiset löytänyt ;) Kumpis testi sulla olikaan Donna vai Julia?

Ite opettelen vasta Julian käyttöä :p Juliassa ei näy oikeestaan muuta kuin sylkikuplia, mutta Donnassa huomaan jo selvän eron pari päivää sitten tehtyyn.

Onkohan Donna sitten niin paljon selkeämpi?

KP 15
 
Hyvä, että oot jo saniaiset löytänyt ;) Kumpis testi sulla olikaan Donna vai Julia?

Ite opettelen vasta Julian käyttöä :p Juliassa ei näy oikeestaan muuta kuin sylkikuplia, mutta Donnassa huomaan jo selvän eron pari päivää sitten tehtyyn.

Onkohan Donna sitten niin paljon selkeämpi?

KP 15


Julia mulla on, mulla ainakin sen syljen pitää olla kunnolla kuivunutta niin ne kuplat häviää ja siitä tulee selkeämpi. mutta siihen kuivumiseen menee moooooonta tuntia :D tuollaisia saniaskuvioita en ollutkaan vielä ees saanut mitkä oli eilisessä sylkinäytteessä tänään katsottuna...
Odottelen ebaysta tilaamaani sylkiovistestiä, että pääsis sitä kokeilemaan, ei kyl ehdi tähän kiertoon mitenkään... itelläni nyt kp 11
 
Moikka,

Lapset lähtee huomenna yökylään ja ollaan miehen kanssa vallan kaksistaan... tai heh, koira on kotosalla meidän lisäksi. :LOL:

Tuosta se ajatus lähti ja dippailinpa o-testin vaikkei menkat kunnolla ole ees loppuneet... ja mitä ihmettä! Sain kuulkaas aika vahvan viivasen! :confused: Ei tasavahva mutta vahvahko kuitenkin! Olen ihan hoo moilasena tässä!

Noh, kaivelin almanakkaa esiin ja jos normi kierto, joka aikaisemmin ollu sen 26-28 pvää, niin niin nyt pitäisikin olla ovis aika!

Siis en valita jos oikeesti oliskin sellainen aika kun kerta kerrankin tulossa on tuo romanttinen ilta! :D Olen vain ihan ihmeissäni!

Tosin kiertohan oli jumalattoman pitkä, ei koskaan aikaisemmin ole noin kauan tätiä saanu odotella...kaippa vieläkin hormoonit sekaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Perhis
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27189471:
Julia mulla on, mulla ainakin sen syljen pitää olla kunnolla kuivunutta niin ne kuplat häviää ja siitä tulee selkeämpi. mutta siihen kuivumiseen menee moooooonta tuntia :D tuollaisia saniaskuvioita en ollutkaan vielä ees saanut mitkä oli eilisessä sylkinäytteessä tänään katsottuna...
Odottelen ebaysta tilaamaani sylkiovistestiä, että pääsis sitä kokeilemaan, ei kyl ehdi tähän kiertoon mitenkään... itelläni nyt kp 11
Nyt n. 6h kuivuneena ne kuplat on alkanut vähenemään ja jtn hyvin vähän näkymään. Onneksi peittoja on heiluteltu jo ahkeraan koko viikon enkä jätä vieläkään miestä rauhaan moneen päivään :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
Ei mulla kyllä ollut ongelmia testin kuivumisen kanssa. Puhtaaseen sormenpäähän laitetaan vähän sylkeä, ja sivellään linssille ohuelti. Annetaan kuivua, ennen kuin musta linssiosa laitetaan takaisin paikoilleen. Itse testasin monta kertaa päivässä.
 
Ei mulla kyllä ollut ongelmia testin kuivumisen kanssa. Puhtaaseen sormenpäähän laitetaan vähän sylkeä, ja sivellään linssille ohuelti. Annetaan kuivua, ennen kuin musta linssiosa laitetaan takaisin paikoilleen. Itse testasin monta kertaa päivässä.
Muuttuiko sulla se pikkuhiljaa päivä päivältä vai ekaks ei mitään ja sit täynnä saniaisia?
 



Nimi / ikäKiertopv /-pit.yritysk.km / monesko haaveissa
tattinen (42)kp3/22-28yk25(2km.) 5/1.yht.
Morticia (44)kp7/29-35yk33.
Rominas (42v)kp7/26-27yk23.
sinivatukka (43)kp10/28yk22.
Naapurin tyttö (28)kp15/29yk10 1v1.
Perhis (44)kp16/?yk9.6v ( n. 11) 3.
Iida-Karoliina (48)kp17/26-31yk65/1.yht.
Marza (42v)kp17/30yk2v3.
anjamarita (43)kp19/28-30yk112./1.yht.
Euphonia (41)kp13/25-26yk271.
Onlydream (39)kp27/yk??
sarialeksandra (41)kp28/30yk yli 1v2.
Pernilla (42)kp31/28yk122/1.yht.
PippuriPiia-70 (41)kp31/30yk25.
lippis (43)kp41/25-28yk4( 4/2012) 1.
Fiialiia (40+)kp41/27-30yk41.
Hanhimamma (42)kp60/29yk53/1.yht.
Tintti-Tiivari (42)kp63/25-27yk1?
annekristiina (47)kp?/2yk8(
2007) 5./2.yht
pikkutirri (42)kp?/28-30yk20( 6&8/2011) 4/2yht.

?Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee,Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen





onlydream (39)......dpo15



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
Ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
Päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
Hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta naiset ihanaiset! <3 Minä täällä opettelen nousemaan ajoissa, huomasin että oma aika aamusta on paljon mukavampaa kun oma aika keskiyöllä, jaksaa paremmin. :D Ja päiväkin sujuu jouheammin kun äitee on aamusta saant hetken touhuta omiaan ennen riiviömurusten heräämistä.

Päivittelin pitkästä aikaa listaa, anteeksi kun vähän kesti. Mulla on tästä jouluun melkoista rääkkiä kun juoksen sellaisessa neuroplastisuushoidossa neljä kertaa viikossa. On ADHD:hen liittyvää.

Ajattelin muuten tekaistai uuden pinon kun tässä noita sivuja alkaa olla aika tavalla, nakkaan sitten linkin kun se on valmis.

Jokos Onlydream oot dippaillut?

Ja tässä olis linkki uuteen pinoon, olkaatte hyvät ja tulkaatte perässä.
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2190395-40-so-what-wol-13-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Lauantai-huomenta :wave:! En ole juttuja lueskennut, mutt tää oli ihan pakko nakata tänne. Palailemisiin =).


Minä, penis, anon täten palkankorotusta seuraavista syistä:

- Teen ruumiillista työtä.
- Työskentelen syvyyksissä.
- Menen pää edellä joka paikkaan.


- Minulla ei ole lomaa viikonloppuisin eikä julkisina juhlapyhinä.
- Työskentelen kosteassa ympäristössä.
- Minulle ei makseta ylityökorvauksia.
- Työpaikallani on huono ilmastointi.
- Työskentelen korkeissa lämpötiloissa.
- Työni altistaa minut tartuntataudeille.

Vastaus saapuu:

Hyvä penis, käsiteltyämme anomuksesi ja harkittuamme esille tuomiasi argumentteja työnjohto hylkää anomuksesi seuraavista syistä:

- Et tee yhtämittaisia kahdeksantuntisia työpäiviä.
- Nukahtelet työsi ääreen lyhyiden työskentelyjaksojen jälkeen.
- Et aina toimi johtoryhmän käskyjen mukaisesti.
- Et pysy sinulle osoitetulla virkapaikalla, vaan vierailet usein muualla.
- Et ole oma-aloitteinen vaan sinua on painostettava ja innostettava työskentelyyn.
- Jätät työpisteesi jokseenkin sotkuiseksi vuorosi jälkeen.
- Et aina noudat tarvittavia turvallisuusmääräyksiä, kuten asianmukaista suojavaatetusta.
- Jäät eläkkeelle ennnen 65-vuotispäivääsi.
- Et kykene työskentelemään tuplavuoroissa.
- Jätät joskus työsi kesken ja poistut virkapaikaltasi, ennen kuin päivän työsi on tehty.
- Ja ihan kuin tässä ei olisi tarpeeksi, mutta lisäksi sinun on toistuvasti nähty saapuvan työpaikalle ja poistuvan sieltä kantaen kahta epäilyttävän näköistä kassia.
 
  • Tykkää
Reactions: Perhis ja Mafinka
Ninnille kovasti paljon voimia ja jaksamista!!

Huomasin vasta, että mun viime viikon ilmoitus uudesta kierrosta on jäänyt huomaamatta, eli tänään siis jo kp13, taitaa olla ovisplussapäiväkin ja kuinkas sattuikaan, mies taas väärässä paikassa, eli työreissussa... : / Tätä menoa saa plussahaaveetkin haudata, kun ei pääse edes yrittämään. No, jospa sitten ensi kuussa...
 
Kiitos aamun nauruista Ottis. Hyvä ettei perhe herännyt kun kikatin täällä. Oon ton joskus ennenkin lukenut mutta näköjään toistamiseen luettunakin on hauska. :D

Onkohan tääll 2+:ssa muita asiallisia triidejä kun nää kuumeilu / odotus / äitiys... Just selailin tuossa sivupalkissa olevia keskusteluita ja ihan häröjä vastauksia. :eek:

Pitää muuten minunkin hehkuttaa vähän kun oon niin tytyväinen itteeni... Painoni on nyt vähän alle sen mitä oli Viivin raskautta ennen. Mii sou häpi!! Vielä on toki pudotettavaa parikyt kiloa jos ihannemittoihin haluais, mutta mulle riittäis että pääsisin painoon joka mulla oli ennen tätä parisuhdetta. Silloin mulla oli hyvä olo ja sain kaupasta valmisvaatetta ilman että jouduin laittaa etsivät asialle.

Tänään olis sitten isomman pikkuneidin suuri päivä. Hän pääsee Fröbelin palikoiden konserttiin. Ostettiin ihan fanipaitakin. Ei saanut kunnolla nukuttua viime yönä, oisko jänskättänyt vähän. :)
 
Ottis
Rominas Ihanan romanttista ilta teille :heart:!

Morticia Ihana toi sun avatar :heart:! Kiva, ett sait naurut, niin sain minäkin ja tässä mietin pitäiskö tuo lukea miehelle ääneen :LOL:.

Ihunaista fanittelua sulle likan kanssa kanssa :kiss:.

Ps. Kiitos uudesta pinosta :kiss:.

Ippis Olen pahoillani, että ovis osuu aikaan, jolloin mies ei ole kotona :(. Hitsi, että se voikin ottaa päähän.

Mä just huomasin, etten ole muistanut ollenkaan ajatellakaan, ett pitäis ovista tikuttaa. Eilen kyllä reissun päällä ollessa tunsin moneenkin otteeseen ovislimottelua (ja just nytkin, kun asiaa ajattelen :)), mutt toi oma mies ei ainakaan saa himoja heräämään :LOL:. Heh, ei niin, ett mukaan muukaan varsinaisesti, mutt kuitenkin ;). Ensi viikolla, kun ed. pupustelusta tulee 2 kk täyteen, ajattelin miehelle asiasta ilmoittaa. Tänään hän on NIIN SAIRAS, sillä eilen häneltä leikattiin viisaudenhammas. Lekuri oli käskenyt ottaa rauhallisesti, joten luulen, ett jos vaikka piliä pyytäisinkin, en sitä saisi. Mutt on ukolla toinen poski niin turvoksissakin, ettei se suuremmin kiihota :LOL:. Näyttää ihan hamsterilta =).
 

Yhteistyössä