40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis,
Jotenkin alitajunnassani tiesin siitä sekunnista asti, kun petipuuhissa oltiin, että nyt se kyllä tapahtui.
Siksi niitä testejäkin jaksoin tehdä yksi toisensa jälkeen yhteensä 11, kun jotenkin vaan tiesin. Jo pari päivää hommista alkoi vatsassa nippailla oudosti, mutta se taisi oikeastaan olla ainoa oire.

Mutta oli kyllä niin haamujen haamuja ne minun ekat "plussat" jostain syystä. Vaikka lueskelin silloin paljon ja cb:n omilla sivuillakin sanotaan, että haamu ei ole plussa, niin kyllä minä ainakin ajattelin, että jos ei minun elimistössäni istukkahormonia ole, niin mistä se väri muka tulee :)

Sitten kun tein sen digitestin, jotenkin kyllä jo luovuin toivosta, mutta turhaan!
Kiertoni on melkoisen säännöllinen, enkä oikein keksi miten niitä negoja sieltä tuli niin paljon, kun tärppi on täytynyt käydä tasan siitä yhdestä kerrasta (tiedän siis tarkan päivän), mutta niin vain meni siitä päivästä 4,5 vkoa siihen plussaan, joka ei sitten jättänyt mitään enää arvailun varaan :)
 
No eipä tietenkään tärpännyt mutta totta puhuen en sitä odottanutkaan :( etenkin kun oli ne papavuodot juuri kohdillaan kun oli se irtoamisaika, voi kurjaa! Tänään pääsin sitten testeihin kun eilen alkoi menkat, onneksi ihanainen lääkärini hommasi keskussairaalaan lähetteen infoon kun posti hukkasi lähettämänsä lähetteen jonnekkin niin ei tarvitse odotella kuukautta pidempään... pelottaa tosin että mitä kuuluu josko tarvittais munasolun luovuttajaa tms ??? Ja mistä sellaista löytyy jos tarvitsis enkä enää tiedä haluaisinko edes kun tuota ikää on jo sen verran ....
Eipä tunnu lohdulliselta odotella vastauksia .... Halaus Teille kaikille!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä