Mulla on julia mutta en oo vielä ymmärtänyt siitä mitäänHeippa taas
Kenellä taas olikaan niitä sylkitestejä? Ovis alkaa lähenemään ja testiä pitäis ruveta tekemään.. On vaan jotenkin hankalampi tuo Julia kuin Donna.
Nyt kp 11
Ohjeet kyl oli selkeet, mut miten helkutissa sen syljen saa sinneAlkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27165816:Mulla on julia mutta en oo vielä ymmärtänyt siitä mitään
Se musta osa nykästään pihalle siitä, oli aluksi hieman tiukassa ja sitten se sylkilaitetaan siihen tasaiselle osalle siinä mustassa.sit 5-10 annetaan kuivua ja painetaan se takaisin ja valo päälle ja sit vaan katsellaan, näin mie sen ainakin ymmärrin, mulla tosin enkun kieliset ohjeet ja sit mie ymmärsin että jos en nää mitään ei oo ovis lähelläkään ja mitä enemmän sinne tulee näkyviin jotain (en ees tiiä että mitä ) niin sitten ovis on lähellä ja sen huipun pysty hieman vertailemaan taulukosta. Mulla myös eka kierto julian kanssa mutta en luovu liuskoista kun en osaa vielä käyttää tuota.Ohjeet kyl oli selkeet, mut miten helkutissa sen syljen saa sinne
Tää on eka kierto Julian kanssa. Aiemmin oli Donna.
Mulla Julia näytti saniaiskuviota kp 10, digitesti nega, samoin kp 11 digi oli nega. Tuolloin kp 11 kumminkin lemmiskeltiin, ja kp 12 oli digissä hymynaama. Tuon yhden kerran tuotoksena kuitenkin nyt siis menossa rv 10+6. Samoin kuin Donnaa käytin, niin heti ekassa kierrossa tuli tärppi, vaikka olikin tuulimunaNP - tuota samaa Julia-sylkitestiä myydään Suomessahin - mutta yli 10e kalliimmmalla hintaa.
..voisiko siun testi olla viallinen?
Tuolta voit tilailla Donnan jos se olisi helpompi käyttöinen..
Ovulaatiotesti syljestä Donna - Suomen kotitesti
Mie käsistin, että Donna näyttää sen mahdollisen ovis ajankohdan hieman herkemmin ennakkoon(n. 2-3vrk ennen)..mutta Julia ei olisi ihan niin herkkä ja näyttää sen sillä tapaa yht äkkiä.
..olikohan se näin?..ja NP - sellaista "saniaismaista" kuviotahan noissa mettästetään - kun sitä paaaaljon, olisi ovis aika käsillä.=)
Kumpi nyt siis näyttää aiemmin muutoksetKotitesti.fi: Julia Hedelmällisyystesti syljestä on helppokäyttöinen: laitetaan sylkeä linssille ja odotetaan sen kuivumista noin 5 minuuttia. Asetetaan linssi takaisin paikoilleen, valo päälle ja kuva tarkaksi. Linssistä näkyy näyte, jos näytteessä on tiheästi saniaismaisia muodostumia havaittavissa on on ovulaatio alkamassa tai se on jo alkanut.
Muoks. oletan itse, että tuo Julia antoi viitteet tulevasta, ja olkoon ovis ollut kp 12 tai 13, niin simppoja oli siellä väijyssä En usko sen olleen kp 10 tai kp 11.
Minusta nuo molemmat olivat "teholtaan" samanlaisia, sylkeä niissä mikroskoopilla katsotaan kummassakin. Ja samalla lailla molempiin sivellään sylkeä, otetaan musta osa pois ja siihen sylki. Sitten annan hetken kuivua ja vasta sitten laitan mustan osan paikoilleen. Kuivuu nopeammin kun ei laita heti paikoilleen. Tilasin ulkomailta, mukana tuli värillinen (enkunkielinen) ohje ja puhdistusliina.Kumpi nyt siis näyttää aiemmin muutokset
WP: Oon täs muutaman päivän ihmetellyt, kummalla puolelle linssiä se sylki laitetaan.. Sinne pienempään koloon,jonne ei saa millään vai sille puolelle, josta katotaan? Puhun nyt Juliasta. Donnassa oli ihan selvää.