ohhoh!!! tännehä oli tullu hirmusesti tekstiä..
Ollaan nyt täällä ukon kotipaikassa talonvahtina ja kohta saunaa lämmittään. Justiinsa tultiin
Haaparannalta ja tulipa osteltua sitten jos ja jotakin.. Vauvalle sellanen erinlainen tuttipullo entäku ne normi pullot (pienempi imuosa jossa tulee 3. eri teholla maitoa, eli vauvan imemisen tahtiin). Sitten ostettiin se räkäruuta, Hoitorasvoja ja sellasta vauvan hoito öljyä joka on suihkeen muodossa. hm.. niin ja ikeasta se pinnasänky makso 40?. Ja siihen patja 16?.
Sitten ostettiin jotaki evälootia ukolle töihin, ja pihvipinsetit ja minä ostin ittelleni Kotikadun 2- tuotantokauden
ja ööh.. käytiin siinä karkkimaailmassa hakemassa tietysti pussinamia.
Niin joo ja suomenpuolelta Torniosta löyty sitten Tampereen säästöteksistä 1? maksavia sukkahousuja vauvalle
Sinisiä. Olivat VENDI-merkkisiä ja normi hinta 5,90?-6,50? oli siiis huimassa alessa kun 1? makso per sukkahousut..OStin kahdet..kyllähän ne on käteviä ja lämpimiä poikavauvoillakin. Tutteja ostettiin sellanen kahenpaketti...
Ja niin joo ikeasta vielä vauvalle sellanen valkonen vauvanhuopa jossa on joku kuvio, vissiin jotku silmät tai jotn. Teki kyllä hirveästi mieli shoppailla siellä kaikkea vauvan kamaa, muttei jaksanu eikä rahatkaan ois varmaan riittäny.
Siellä haaparannan Barnenhussissa- oli vauvan vaunuja hintaan 200-400?. Yhet tosi kivat, merkkiä en muista makso vähän yli 200?. Olivat tarjouksessa koska poistuvat markkinoilta vissiin vuosimallia 07.. :headwall: olispa ollut rahaa sellasiin!!!!!
hm.. niin
jasmarakiitti vinkistä, oon kokeillu sitä apteekin perus rasvaa joka on kaikista niistä vaihtoehdoista rasvaisin, ja huomasin että kutina helpottaa kertaheitolla kun sitä sivelee..
Olisittepa vaan mammat nähneet minut eilen saunassa.. Sillä selänpesu harjalla rapsutin tuota vattanahkaa, aaah- miltä se tuntukaan ku makiasti kutitti. Sitte oliki nahka ihan tulipunanen ja vereslihalla joistakikohin :'( :ashamed: mutta oli ihan PAKKO!!!
margo85- aijaa, luulin että aiot nyt jo alkaa hieroskeleen..Mitähän tapahtuu jos sitä aiemin hieroo? Niin vaikuttiko kuivaan alapäähän se rasva, ja mitä sellanen maksoi??
Mulla vaan nolottaa mennä sinne apteekkiin ja sanoa "tota yks purkki sitä välilihanhieronta rasvaa" :$ :ashamed: kun en sitä sieltä kuiteskaan löydä, ja ne aina ne myyjät tulee huohottaan viereen että "mitä saisi olla"...
mammat hoijaa!! uudessa vauvalehdessä oli joku uusi rautapillerimerkki.. onko kellään kokemusta siittä? Ja tietääkö kukaan mitä maksaa??
oon nukkunu viime yön jälleen huonosti.Nyt särkee vähän nuppia... Täällä alko ukkonen aamulla 3 aikaan, ja en löytäny hyvää asentoa ja jotenki oli kummallinen olo masussa. Vauvakin möyri lähes koko yön ja en tiiä millä ruumin osallaan se kaiversi mun äläpääntienoilla mutta kipiää se teki!!! ei ollu sellasta potku liikettä vaan kaivertamista.
*huokaa mustat pussit silmien alla* nyt saunan lämmitykseen ja sitten nukkumaan. :snotty:
pärjäilkää.