***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

Heipsan!

Enpä ole miniäkään aikoihin kirjottanu. Joka päivä kylä käyn lukemassa :)
Nanna: Et ole mua kerinnyt laittaa vielä listalle, ymmärrän kyllä. Mitäköhän tietoja sinne kaivattiin.. laitoin ne jo kerran tänne mut mennyt varmaan ohi. Esikoinen on tulossa 23.10. Oma ikä on 21v. ja sairaalana k-sks.

Sairaalakassia aloin tässä itsekin miettiä.. Varmaan otan kaukalon ja muut romut autoon syyskuun lopulla kun lähdetään sillon häihin Helsinkiin, että jos nyt sattuu niin että tulis ajoissa. Ja muutenkin kun joka viikko tulee reissua johonkin yli 150km päähän tehtyä. Äipän synttäritkin olis siinä lasketun ajan tienoilla helsingissä ni jos se sit synttärilahjaksi viimestään syntyis :)

Jenksu 29+4
 
Jenksu: Lisäsin sut oikeeseen paikkaan olin sinne alas laittanut kun en ilm. ollu hoksannu viime viestistä tuota LA:ta =) . Mutta nyt pitäis kaiken olla sielä oikeessa paikassa.

Samallapas kyselen vieläkö nämä mammat täällä liikkuvat??
Jenni87, kesakarkki, Cinderella22, Duudlari, sgäige ja CorpseBride

 
Moi

Maatriitti mainitsi tosta Erisan pesuaineesta että sillä voi pestä nuo kestovaipatkin, onko se sitä nestemäistä millä voi pestä vai mitä ?..tekis mieli ostaa joku milä vois pestä kaikki eikä tarvis noita pesuainejäämiä miettiin...

Olenko mä muuten ainut kenelle tehdään sektio ainakin näin suunnitellusti?

Tyttö jaksanut hyvin, nyt ei ole vuotoa tullut nielusta, pieni hyytymä sinne on ilmestynyt, nyt pitää vain seurata sitä..reipas tyttö ollut ja selvästi iloissaan kun voi taas niellä kunnolla :heart:

Satunen mulla tuo vauvan hikka tuntuu siltä et tulee lähes tasaisin väliajoin sellasta nykivää liikettä...kestää välillä aika pitkään..ihan kuin voimakas elohiiri =)

meidän poju kotiutui eskarista, kivasti oli mennyt päivä :heart:

pw 32+2
 
nanna ja Naurukohtaus: hyvä kun ootte kunnossa ja kaikki siis ok :)

pinkwawe: huh, kyllä varmaan säikäytti tuo tytön suuhomma. Onneks kaikki hyvin ja toivotaan ettei enää tule mitään.

toiveikasodottaja: mä ainakin aion pukee vauvalle kotiutumispäivänä vaan "yksinkertasen" vaatetuksen eli body/paita, potkarit, päälipuku, hattu, tumput ja töppöset jos tarvii. Mun mielestä ei tarvi mitään ekstrapaksua pukemista, jos autolla on liikkeellä. Jokainen kuitenkin tyylillään... :)

meela: meillä pestään kaikki pyykki samoilla aineilla eli Arielin sensitive- tuotteilla, huuhteluaineena joko LV tai joku muu vastaava jossa ei ole hajusteita. Mä suorastaan inhoan sitä pyykinlöyhkää joka yleensä tulee hajusteellisista huuhteluaineista ja pesuaineista. :x Kuitenkin ite käytän jotain tuoksua niin ne sekottuu ikävästi pesuaineiden hajuun ja sit vasta löyhkääkin... Vauvan pyykin aion pestä samassa ku muidenkin.

Neuvolakuulumisiakin oli joillain, hyvä, et suurinpiirtein kaikilla kaikki kunnossa....

Meillä myös esikoinen alotti ekan luokan tänään. Poika alotti päiväkodin kesäloman jäljiltä.
Muutosta on vaan entiseen, ku muutetiin niin joudutaan meneen kahdella bussilla... No, tuo eka bussimatka on kokonaista 2 pysäkin väliä ja jälkimmäinenkin matka menee 5-10 minuutissa. Eli ajallisesti ei mene paljoa aikaa. Huonompi homma tuossa on se, et mä kuljen lasten kanssa. Aamulla molemmat kouluun/hoitoon, sit takas kotiin. Sit esikoinen koulusta kotiin, sit vielä poika päiväkodilta kotiin. Joka hakukerta tulee siis 4 bussimatkaa.... ;)
Tänään kouluaika ei ollut kuin 9-12, huomenna myös. Loppuviikko on 9.15-12.15. Ens viikosta lapset jaetaan kahteen ryhmään ja kouluajat on joko 8.15-12.15 tai 9.15-13.15.
Onneks melko pehmee lasku ekakertalaisille.... =)

huitshapeli: miten teillä suju tytön koulupäivä???
Meillä oltiin kovasti innoissaan kun saivat aapisen ja tehtävävihon ja tarvikkeita... Siitä se sit alkaa =)

jasmara ja masuasukki 31+3
 
jasmara: Onpa sulla ruljanssi noitten bussien kans aamusta!
Kovasti tyttö tykkäsi koulusta :) Täällä otetaan heti luulot pois, oli eka koulupäivä 8.40-13.45. On pari tollasta päivää viikossa ja pari 8.40-11.45 ja yks 8.40-12.45.
Alkaakin niin sopivasti tuo koulu joka päivä, että pääsee isänsä kyydissä kouluun. Mulle jää sit vaan vastaan meneminen niin pitkään kun haluaa äidin kans matkan kulkea.

Pakko lähtee ruuanlaittoon. Mieskin palas työelämämään takas ja tässä kotona kun kerran olen, niin vähän niinkun kuuluis olla ruoka pöydässä valmiina kun mies tulee kotiin :)
 
Auttakkee joku!! mitä teen? Mulla alko tossa n. tunti sitten supisteleen ihan hirveesti koko ajan.. Alavatta vähän väliä kipiä, kirpasee/nipistää inhottavasti. Äsken kävin pissalla ja hieman helpotti nyt taas supistaa 5 minsan sisään saattaa tulla monta supistusta ja äsken vessassa pyyhkiessä tuli vähän kirkasta liukasta limaa. Ihan ku räkää!... eikait tää vielä ala syntyyn? |O
aattelin seurata muutaman tunnin, jos pahenee ni soitan LKS.
 
mulla on kakka kovana :D eli suolistossa vikaa.. Ja niin se neuvolasaki sano että seki voi aiheuttaa kivuliaita supistuksia jos on vattakovana eikä meinaa sonta tulla.. :$ on tää silti kammottavaa.. mutta mitäköhä toi lima oli?
 
Heippa kaikille!

Kiva kuulla Naurukohtaus ja Nanna, että ootte vielä yhtenä kappaleena. :flower:

Satunen Lima saattoi olla ihan ulosteestakin, joskus voi tulla ulosteen mukana kirkasta limaa eikä ole siis mitään vaarallista. Toki se on voinut olla limatulppaakin, se irtoaa toisilla jo kauan ennen synnytystä toisilla vasta synnytyksessä. Eikä siis välttämättä ennakoi synnytyksen alkamista.

Sairaalakassista oli ollut puhetta. Ajattelin pakata sen vasta lähempänä laskettua, esikoinenkin meni yli lasketun ajan, joten siihen olen nytkin henkisesti varautunut. Mukaan otan shampoo+hoitoaine (matkapakkaus), liivinsuojia, alusvaatteet kotiintuloa varten, imetysliivit, kotiintulovaatteet itselle, lukemista, kännykän laturin, kameran, jotain naposteltavaa. Ja täytyy taas miettiä miehelle eväitä, viimeksikin oltiin melkein kellon ympäri sairaalassa ennen kuin vauva syntyi, joten nälkähän siinä ehti miehelle tulla. Itse sain tietty sairaalan sapuskat. Vauvan kotiintulovaatteet aion minäkin pakata kaukaloon, saa mies tuoda sitten tullessaan, kun kotiudutaan. Mukaan ajattelin varata bodyn, puolipotkarit tai sukkahousut, velour-puvun ja ulkovermeet. Jos on oikein kylmä, meillä on kaukaloon vielä sellainen toppapussi, jonka voi siihen päälle vetäistä. Pienten lämmönsäätely kun on niin olematonta.

Omaan napaan ei erikoista. Kasvanut se taas on ja kauhulla odotan huomista neuvolaa, että paljonko on tullut painoa lisää. On tullut vähän herkuteltua... :ashamed: Nytkin syön suklaata ja nautin hiljaisuudesta, kun esikoinen on isänsä kanssa kylillä. Meillä siis on aika myöhäiset nukkumaanmenoajat, vastaavasti toki herätäänkin myöhään. Viime yönä heräsin siihen, että mahaan koski. Oli semmoinen omituinen kipeä kohta navan ympärillä eikä pissalla käyntikään juuri helpottanut. Mitä lie...

Jaahas, jos menis iltapalan kanssa telkun ääreen, sitä kun ei normaalisti voi tehdä...
:wave: MiHLa ja Mökö, rv 29+6
 
siis pökkiikö muiden vauvat napaan?? Tää työntää siihen jollain jatkuvasti ja tuo navan seutu on jo ihan hellä. Napakin välillä tulee ulospäin ja sit kun sitä painaa niin rutisee ja jää hetkeks alas. Vai voiko raskaana tulla jotenkin herkemmin napatyrä tai jotain? Kipeetä tekee |O
 
heissan taasen!
Lukemassa olen käynyt monesti päivässä teidän juttuja, mut jotenkin se oma vastaaminen vaan aina jää väliin :ashamed:

Tänne ei mitään ihmeellistä, ensi viikolla on keskiraskauden lääkärintarkistus ja ULTRA!! ihanaa päästä näkemään pikkuinen taasen :heart: Kovasti se tuolla aina iltaisin potkii, mutta ei ole tainut vielä kääntyä, ainakin nuo potkut tuntuu tulevan aika alas.

Siis nyt varmaan monien mielestä tosi tyhmä kysymys, mutta miltä se supistus oikein tuntuu? Tunnistaako sen sit kun se tulee, niin varmasti supistukseksi. Minä tietämätön kun en moista tiedä :D

Mä en ole vielä sairaalakassia edes miettinyt, oon ajatellut, että sen kerkeää sit lähempänä lokakuuta pakkailla.
Millaisetkohan ilmat on sit tuolla loka-marraskuun vaihteessa, että tarvitseeko vauvalle ottaa ihan toppapuvun mukaan, vai riittääkö joku ohkainen puku. Mulla ei kyllä sellaista ohutta pukua ole, mut pitäis ilmeisesti sellainen hankkia?!

Mä en tajua miten tuo mun mies mua kestää, tuntuu että mä räjähdän sille pienestäkin asiasta, ja jälkeenpäin sitten harmittaa, että miks piti mennä tuosta suuttumaan. Ilmeiseti hormoonit vähä jyllää :D

nyt nukkumaan, aamulla aikainen herätys!

memmy ja vaavi 28+4 :heart:
 
memmy; ekan raskauden jälkeen tuli tunne, että nyt tiedän, miksi sanotaan että "kyllä sä sit tiedät kun supistus tulee". Koska se nimittäin SATTU!
Tokasta sitten naureskelin 18vkolta, että kylläpä se vauva pukkaa itseään hassuun asentoon, kun koko maha jää töröttämään kovaksi tuohon eteen. Enkä sitten tajunnut, että sehän supisteli! Emmä sit tiiä, mistä mä sen loppujenlopuks tajusin. Siis vatsa kovettui tuohon eteen pinkeeksi, mutta se ei sattunut ollenkaan.
Samanlaisia multa on tehny tän raskauden aikaan, mutta tuntuu vähän menkkamaista kipua samalla.
Supistuksethan voi tuntua vaikka vaan vatsassa, tai sit selässä, jaloissa...
 
huomenia taas.
Ihme kyllä, ei tarvinu kuin 3 nousta pissalle yön aikana. Normisti se o se 10 kertaa..
Eli sain nukkua VIIMEINKIN muutaman tunnin heräämättä!! :D
Viimisen kerran heräsin ja katoin kelloa sänkyyn takasi kömpiessä se oli 00.39. Sitte heräsinki 6.00.

mihla voi olla sitäkin muttei mulla tullu ulostetta kuin vaan pissa :D.. sitä limaa tuli sillain kahvilusikallisen kokoinen alue, muttei niin paljoa kuiteskaan..
Ei oo tullu enää eilisen jälkeen sitä limaa.. tiiä sitten mitä oli.

|O onko kellää kokemuksia Elovena minuutti puuroista? niistä joihin lisätään vaan kiehuva vesi/maito ja sekoitetaan valmista 1 min.
Ite söin tänään sellasen marjaisen annospussin. Pitää nälkää vaan vajaat 2 tuntia :/
taas pitää vissii syyä sitä!!
:LOL:

huitshapeli :p mulla pökki muutamia viikkoja sitten siihen navan kohalle.Ja kipiää se teki!!tuntu että joku kaivaa lusikalla navan irti.

:whistle: On mullaki tylsät päivät..Ukko töissä taas puol 8. Kotona se o siinä 8 aikaan illalla.
Noh, oon nyt tuijotellu tuota kotikadun 2 tuotantokautta...Millonkoha kolmas tulee?

kuka muistaa 7th heaven sarjan? se oli hyvä,ja on edelleen.. ite oon ehtiny hankkia sen 1 ja toisen tuotantokauden ja kolmas odottaa kaupassa noutajaansa, ku sais rahat siihen.. |O

Hitto!! Taas turvottaa jalkapohjia nii ettei meinaa pystyä käveleen kunnola. Se alkaa monesti aamulla ja loppuu sitten puoltapäivää kohden. Tai sitten yön aikana alkaa ja loppuu aamulla.. Tai sitten illalla alkaa ja häviää yönaikana.. Pitäs vissii juua paljo vettä??

Kattelin tuolla netissä nuita h&m sivujen vauvan vaatteita. Ihania :heart: pitäisi vissii laittaa tilaus vetämään. Ja itelleki jotaki tilata sieltä..Muutaki ko mama vaatetta, mutten oo varma uskallanko tilata normi vaatteita jos ne ei sitten sovikaan päälle ku o synnyttäny.Mistä sitä tietääpi kuin sitä o sitte vielä turvonnu..Uudet imetysliivit pitäs hommata, nuo mitkä hommasin vasta h&m sellaset ehanan pinkit (ei ollu muissa kokoja) puristaa rinnan ympärystä, ovat muuten hyvät.. :kieh: mutta melkein mistää ei meinaa löytyä..

Jes.. Ukon mummo lupas ostaa turvakaukalon ja uudet ilmakumi pyörät vauvan vaunuihin..
Ukko meni sitte rikkomaan yhestä renkaasta sisuskumen kun muka tarkasti onko siinä reikää..Kaikki meni siihen saakka hyvin kunnes alko asentaan sisuskumea ja päälykumea vanteenpäälle! Reikähän siihen tuli kun piti ruuvimeisseliä käyttää.Vieressä naputin koko ajan että "siihen tulee reikä usko jo" niin ukko vaan totesi "äläpä sinä nainen valita siinä"
luuli ette me naiset vissiin ollaan jotenki miehiä tyhmempiä..Minusta se taas taitaapi olla ihan toisinpäin..

Niinkuin toissapäivänä sai todistaa taas oman miehen tyhmyyttä! Oltiin kaupungilla ja mulla turvotti ja pakotti niin palio jalkoja etten pystyny kovin käveleen, ootin autossa että ukko hakee mulle apteekista rautapillereitä. Sanoin ainaki kymmenen kertaa että EI Obsidaneja, koska vatta menee sekasin niistä. Ukko vaan että "joojoo, ei tarvi jankuttaa koko ajan.Ei obsidaneja".. Noh, se lähti apteekkiin ja autossa itekseni mutisin että "katotaan ni se tuo kuiteski niitä" .. noh arvattavissahan se oli, jätkä tulee kaupasta obsidan purkki käjessä.
|O kyllä siinä meinas ottaa ohraleipä apteekin edessä. Ja varmaan kuulikin ohi kulkijat kun aukasin suuren kitani ja hermona raivosin.. B)

Sovittiin sitten kuitenkin kotona. Mutta näinhän se on, pistä mies asialle ja mene itse perässä! :LOL:

Mulla supistelee joka päivä, monta monta kertaa.
Onko se normaalia, että jokapäivä supistaa monia monia monia kertoja??? tässä vaiheessa? Viikkoja on siis tänään 31+2

mutta minun vahva kutina takaraivossa vahvistuu että se syntyy syyskuussa. Tai ainaki ennen laskettua aikaa ja reilusti. Niinhän se neuvolassaki vähä meinas se täti..
Kuhan pysyis tuonne 36-37 viikoille pötsissä vielä. :(

mutta pakko mennä syömään taas puuroa.
:flower:

JA TAAS TÄÄ KONE EI ANNA POISTAA TÄTÄ PAKSUA TEKSTIÄ..voi rähmä..


JOKU KYSY SUPISTUKSISTA:

MINÄ LUULIN ETTÄ VAUVA JÄHMETTYY KOVAAN ASENTOON JA SE OLIKI SUPISTUS. NIITÄ TULEE PÄIVITTÄIN JA PALJON!! JA SITTE TULEE JOSKUS NIPISTELYJÄ JA TUNTUU ETTÄ MAHA HAJOAA TUHANSIIN PALOIHIN..
 
Supistukset.. :wave:

Mäkin luulin että vauva tulee koppuraan asentoon tohon ihan pinnalle ja vatta vetää siksi pinkeäksi että tekee oikein pahaa..Mutta vissiin ne on sitten supistuksia? :whistle:
Aika ilkeitä..Mutta toisaalta jännä nekin on kokea. :xmas:

Mimmali ja pikkuruinen rv 29+4
 
FPI
Huomenta!

Supistuksista, muutaman kerran on joo mennyt maha silleen pinkeäksi, mutta ei tosiaan oo kipeetä tehny, että eiköhän sen sit erota, kun on tosi kyseessä... :whistle:

Eloveena puuroista, aikanaan söin niitä niin paljon, että nykyään en enää kykene, mutta siis ihan jees ne on, tosin ihan tavallinen puuro on musta parempaa.

Flunssa vaan jatkuu, onneks ei oo kuumetta, mutta nenä valuu kiitettävästi ja on sellanen hölmö olo...muuten ei omaan napaan kummallisempaa, ehkä käyn tänään ostamassa sitä Ceridal intime rasvaa, kun 34 viikolle ollaan päästy...

FPI+pepe rv 33+1 :heart:
 
Huomenta :wave:

Supistukset tuntuu juuri siltä että maha kovettuu hetkeksi ja sitten taas höllää.Kivuttomat siis.Kivuliaat taas tuntuu mielestäni aaltomaiselta menkkakivulta.Mulla se yleensä alkaa selästä ja päättyy alamahaan,mutta toki se on yksilöllistä.Synnytyssupparit on sitten ne menkkakivut potenssiin satatuhatta :x

Tänään sitten ultraan taas.saapi nähä mikä tuomio tulee :/ ilmottelen myöhemmin!

-Laura ja SuurenSuuri 32+5-
 
Musta alkoi tuntumaan kauheen huonolta äidiltä kun meillä ei ole viel hirveemmin mitään vauvalle laitettu. Tavallaan tuntuu siltä kun me ei odotettais pikkusta innolla...

Yks lipastollinen on jo vaatteita valmiina, vaunut ostettiin ja hirveesti kamppeita on esikoiseltakin jäänyt Mutta silti. Pinnasänky on vintillä, turvakaukalo on siellä... Kun mietin sitä että mies ehtii sen sängyn kasata kyllä sitten jos mä joudun lähteen synnytyssairaalaan ennen muuttoa, muutenhan se pinnis on muutossa helpompi kantaa osina. Mut silti on sairaan huono omatunto.

Ajattelin korjata tilanteen ja mennä tänään ostamaan sen Aventin rintapumpun ja liivinsuojuksia ja superLibressee ja rintakumia, ja tuttipulloja ja harsoja ja pampersia ja lansinohia noihin nänneihin...

Mun tissit on kasvanu tän raskauden aikana 75B :stä 85B:hen. Synnytyksen jälkeen kun maito nousee niin varmaan tulee C -kuppi. Esikoista kun aloin odottamaan neljä ja puoli vuotta sitten oli koko vaivanen 70A. :D Mies eilen kyseli ihan tosissaan että "kai nuo jää ainakin tuon kokosiksi??" B)

Mulla on huomenna arviointi, eli valmistun sen perusteella sitten.. vähän jännittää. Mutta ihanaa kun oon suorittanu koko koulun tosi motivoituneesti ja saanu hyviä numeroita. Ihana tunne ollu nyt monena iltana kun ei ole ollut mitään tekemistä. Tai siis sellasta mitä ois ollu pakko alkaa vääntämään. Joitain töitä, esimerkiksi Liiketoimintasuunnitelmaa ja markkinoinnin kehittämishanketta väänsin aina aamuviiteen asti... Ihanan rentoutunut olo nyt kun kaikki on tehty ja tosi hyvin...

nyt tytön kaa ostoksille.

KatPat 32 + 5

 
nanna81
Tämä mamma ainakin vielä täällä liikuskelee,ahkerasti olen muiden tekstejä lukenut,
mutta oma kommentointi on vähän jäänyt :ashamed:
Jos nyt ryhdistäydyn :) Laskettu aika olis siis 21.10 ja sairaalana olis HYS
 
Tiistaita

Tässä kuvaa vaihteeksi


rv 29+2

Töissä ollaan. Olo tukala, ei löydy sopivaa työasentoa... Istuminen käy selkään, seisominen jalkoihin ja selkään, sormet kuin nippu nakkeja... :( Kellokin käy hitaammin kuin kotona :/

Yöllä heräsin kahden aikaan. Söin vähän ja tein sohvalla ristikkoa ennen kuin uni tuli tunnin päästä. Aamulla väsytti ihan kauheasti. Laitoin silmät kiinni hetkeksi aamupalan jälkeen niin torkahdin :eek:
Eilen töiden jälkeen oli tukala olo. Supisteli ja paineen tunne taas tuli alapäähän. Ihan kuin olisi ollut appelsiini jalkovälissä. Tuntui etten uskalla kävellä. Piti huiltata koko illan. Mulla on semmonen kutina että tämä syntyy aiemmin... En muista kerroinko mutta oli pakko laittaa Madame Mammalle sähköpostia. Sieltä tuli vastaus: odottamasi on tyttö (poikaa veikattiin ultrassa), syntyy 26.9.08 ja lisää lapsia ei enään näy :D

Mulla noita supistuksia on päivittäin. Maha kovettuu ja välillä on astetta kovempia että pitää ihan huokaista. Synnytyssupistukset on ollut huomattavasti kovempia. Kaikilla nekään ei ole kovia. Kälyni supistukset olivat tätä luokkaa kuin minulla nyt pahimmillaan. Hyvä että on kerennyt sen takia sairaalaan n. 30 km päähän.

Onko kellään rusketus tarttunut paremmin kuin ennen? Olen tumma ja rusketun helposti mutta tänä kesänä olen ruskeampi kuin ennen ja en ole edes ottamalla ottanut aurinkoa.

Satunen, mulla kans aiheuttaa ummetus supistuksia ja tosi kipeää oloa. Ja tosta tekstin lihavoinnista, mulla onnistuu parhaiten kun "maalaa" tekstin ja sitten painaa B merkkiä. Lihavoitavan lopussa ja alussa pitää olla toi "b" merkki.

Maatritti, kaverillani oli tuota ylävatsa kipua ja se oli raskausmyrkytys. Mulla on kans välillä tuota kipua ja olen myrkytystä pelännyt mutta sehän voi olla kans noita kasvukipuja.

Nyt ruokatunnille, ihanaa...

Tiihu ja Altsu rv 29+3
 
FPI
No hui, olipa uutinen! Onneksi kuitenkin tosi harvinaista tuollainen!

Rusketuksesta, kyllä sama juttu havaittavissa täällä, rusketun kyllä yleensäkin helposti, mutta nyt lomalla tarttu ihan älyhyvin rusketus, vaikka en kauheesti ees ottamalla ottanut aurinkoa!

Ja hieno masu Tiihu! :D
 
Ihanan siro pieni masu sinulle Tiihu. Ainakin näyttää paljo pienemmältä kuin oma iso valas vatsani. :D siltä se ainakin joskus tuntuu.

nauroin täällä kipeänä sulle satunen, tai lähinnä tolle sun apteekki reissulle. kuulostaa niin minun mieheltä. samoin se renkaan "tarkistus" yritys. Itse yritän viisaana aina sanoa että miten kannattaa tehdä, mies toteaa samoin kun sinun miehesi ja lopulta käy niin kuin minä ennustin eli huonosti ja sitten saa kuulla huutoa kun totean että "mitäs minä sanoin" :D Miehet. :D

Itsekkin piti tulla hehkuttaa että nyt on kaksi yötä mennyt niin että olen käynyt vain 2 kertaa vessassa. se on saavutus! :D Viime yö alkoikin myöhään, vasta klo 2 jälkeen nukahdin kun pyöriskelin vaan sängyssä etsien hyvää asentoa. ja miehen kanssa keskusteltiin henkeviä. Hyvään aikaan täytyy myöntää. :p

rusketuksesta itse olen edelleen ja pysyvästi kuin maitovalas. pienet rusketusraidat ehti tulla kun oltiin kesäreissussa ja oli niitä hienoja päiviä sillon,mutta äkkiä kaikkos nekin raidat niin kuin aina. Palan aika helposti ja nopeasti, rusketu en koskaan, ainakaan kunnolla. :headwall:

imetysliivejä olen tässä katsellut ja vertaillut. onneksi ainakin netistä saa tilattua sellaisia malleja mitkä kokoa m,l jne... kun kauhian hankala on kuppikokoa arvioida että millainen se on synnytyksen jälkeen. Monessa on silti jotenkin justiin niin että omat mahdolliset kokoni on jotenkin siinä välissä että onko m vai l. Kuppikoko on kasvanut 75D:stä 80dd:hen. Mies vitsailee että sullahan on kohta jotku lolo ferrari rinnat.. 80G tai jotain :D Mies ei valita mutta minä kyllä valitan. :D

Sitten lähden soffalle katsomaan kisoja tai leffaa eli siis nukkumaan... Leffat alkaa aina väsyttää mua ja lopulta puolet leffasta nukun sikeästi. Moni elokuva on siis niin hyviä jos joku kysyy. :LOL:

rv 31+1
 

Yhteistyössä