meela itse olen pessyt Nestemäisellä pyykinpesuaineella omia ja myös vauvan vaatteita.
Nestemäinen Erisan pyykinpesuneste. Eli annostellaan pesupalloon ja pyykin päälle pallo. Kätevää, ei ainakaan pitäisi jäädä pulverijäämiä. Ja hajukin on hajusteeton. Yhteistyössä allergia ja astma liiton kanssa tehty tuote ja soveltuu hienopesuun ja värilliselle pyykille.
Huuhteluainetta oon ihan pikkasen lurauttanu Sellasta kuin Softlan-ultra ARoma therapy passion- juttua. Punaista huuhteluainetta, jossa on vauvan kuva. Soveltuu siis myös vauva pyykille ja oon hoksinu että vauvan vaatteet on alkanu haiseen vauvalle kun on tuota käyttäny!!
kantsii kokeilla!
neuvolasta kuulumisia :
Pissa oli puhdas.
Sokeri arvot koholla, 8,7 ( Oli ekaa kertaa nousseet.)
Hb oli pysyny tiukasti samassa eli 101.
Verenpaine 140/74.
Painoa oli tullu 3 viikossa 4.1kg |O ( sitä se neuvola tätiki kauhisteli)
kohdunpohjankorkeus 32 cm
lapsivettä oli tosi reilusti!!
sydämen sykkeet +140
Tarjonta: RT
tarkoittaa mitä?
liikkeet oli : + +
Viikkoja 31+1
Närästykseen suositeltiin rennietä. (samariinissa kuulema suolaa paljon)
SF-mitta 32cm. ( en kyllä oikein ymmärtäny vieläkää mite tota taulukkoa katotaan)
Määrättiin: Ei yhtään karkkia, ei pullaa, ei keksiä, ei suolasia herkkuja, vähä suolasta ruokaa
ja paljon vettä ja jos limsaa tekee mieli niin kuulema suosia Kivennäisvettä jossa ei oo natriumia eli suoloja.
Mulle ehotettiin että ottasin kotiin hb mittaaus vehkeet, muttei minusta oo siihen että pistän itteäni sillä ns"kynällä" vaikken piikki kammonen olekaan. Jotenki en vaan uskalla :ashamed: eihän se edes kipeää käy!
Laitettiin lähete äippäpolille ja kuulema alle viikon sisää se o tullu postissa sitten kotiin se lähete. Ja siellä katotaa ultrassa kuin iso vauva on kun neuvola täti vähän pelkäsi että ois käyrän huipulla ja kun kerroin supisteluistani ja olotilasta,
neuvola täti veikkas että kuulostas siltä että vauva saattas alkaa tulemaan jo ennemmin. Ettei sitte kovin aikasten kuiteskaa tulis.. :ashamed: toivotaan siis että jos tulee niin on tullakseen mutta kehittyis nyt vielä tuolla masussa ainaki muutaman viikon.
Sitte kuulema pitää kehitellä joku suunnitelma jos vauva on oikeasti liian iso!! puhu sektiosta..
Muttako minä haluaisin synnyttää alateitse että saisin kokea sen tuskan!
mutta niin
pitää sitten kuitenkin tehdä niinku lääkärit suosittelee.. Ei kyllä kuulosta tosiaankaan yhtään houkuttelevalta sektio meikän kohalla! Voin vaan kuvitella sitä paranemisen pituutta ja kun oon sellanen viipottaja joka suuntaan ni mä varmaan masentusin jos en sais liikkua ja olla niinku ennen. :x
:flower: en nyt muista mitä immeiset oli kirjotellu mutta luin kyllä kaikkien kirjotuksia. Ja luen aina, mutten hyvän muistini kanssa muista aina vastailla jne täällä muiden kirjotuksiin..
kerroin masu värinästä ni neuvola täti sano että se poika vauva pissaa. Ja hermostot kehittyy sillä siellä, voipi kuulema olla jotaki liikettäkin!
VITSIT!!! IHANAA..MEITI PÄÄSEE ULTRAAN JA NÄKEE MIMMONEN PIKKANEN ON SIELLÄ MASUSSA :heart:
mutta nyt alan lueskeleen vauva lehtiä.. Neuvolassa oli sellane pahviloota eteisessä ja luki lappu että saa viiä kotiin, vanhoja..
=)