Lokakuiset

41+0 eikä mitään... Alkaa hermot loppua. En missään nimessä haluaisi käynnistystä, mutta ensi tiistaille varattu "käynnistysvastaanottokäynti" kummittelee mielessä. Sinne käskettiin ottaa sairaalakassi jo varuiksi mukaan. Silloin olis viikot 41+5. Pliis synny nyt ennen sitä 🤞🤞🤞

Ihanaa @aida91 että teillä on lähtenyt hyvin! Miltä nyt tuntuu, kehossa ja mielessä?
 
41+0 eikä mitään... Alkaa hermot loppua. En missään nimessä haluaisi käynnistystä, mutta ensi tiistaille varattu "käynnistysvastaanottokäynti" kummittelee mielessä. Sinne käskettiin ottaa sairaalakassi jo varuiksi mukaan. Silloin olis viikot 41+5. Pliis synny nyt ennen sitä

Ihanaa @aida91 että teillä on lähtenyt hyvin! Miltä nyt tuntuu, kehossa ja mielessä?
@ykslokki huh, kylläpäs teillä nyt pienet laittaa odotuttamaan, varmasti alkaa olla jo tukala olo🥵 Joo ei se oksitosiini oo kovin kiva niin toivottavasti pieni päättäis nyt ite tulla ennen ulos. Mä voin ihan hyvin, vauva on onneksi aika tyytyväinen eikä huuda ylimääräisiä😅 mua hikoiluttaa ihan törkeesti, varsinki öisin mikä on super ärsyttävää🙄 ilmeisesti jotain hormonihommia. Painoa lähti sairaalas vauvan verran ja nyt kotona ollessa saman verran ni oon yrittänyt nyt syödä enemmän. Tuntuu että lihakset on ihan kuihtuneet😱 Henkisesti voin hyvin, oon saanut käydä koiran kanssa vähän kävelemässäkin ja nyt oltiin vaunuttelemassa ni tekee hyvää vähä ulkoillakkin😊 hb oli 93 eli samaa tasoa kun sairaalassa, hengästyn tosi nopeesti mut eiköhän se siitä korjaannu pikkuhiljaa.
 

Yhteistyössä