Tammikuiset 2024

Täällä myös pahoinvointi edelleen riesana. Nyt 13+2 eikä loppua näy. Ajattelin ottaa torstaina neuvolassa asian esille, kun tuntuu jo että alkaa pääkoppaan vaikuttaa tämä kokoaikainen huono olo ja oksentelu päivittäin. Kävin 6. viikolla tk:ssa pahoinvoinnin takia mutta eivät antaneet pahoinvointilääkkeitä.
 
Hei kuinka moni kärsii vielä pahoinvoinnista?rupeen olee aika loppu tähän olotilaan mikä vie kaikki voimat ja päivät on vaan selviytymistä perusjutuista….ei haluis valittaa, mut pakko🫠
Itsellä 12+2 ja pahoinvointi ja närästys loppui noin 1,5vko sitten kun söin 2vkon kuurina Losec-närästyslääkettä. Itsellä närästys aiheutti pahoinvointia ja tuo lääke auttoi parin päivän jälkeen niin, että pystyin syömään ja ruokahalukin palautunut. Jospa tämä auttaisi?
 
  • Tykkää
Reactions: piparminttu9
Itsellä 12+2 ja pahoinvointi ja närästys loppui noin 1,5vko sitten kun söin 2vkon kuurina Losec-närästyslääkettä. Itsellä närästys aiheutti pahoinvointia ja tuo lääke auttoi parin päivän jälkeen niin, että pystyin syömään ja ruokahalukin palautunut. Jospa tämä auttaisi?
Kiitos vinkistä! Miulla on ollu esomepratsoli kokeilussa, mutta täytyy tuo Losec vielä kokeilla, koska vaikka enin närästys on helpottanut, niin röyhtäyttää vieläkin kovin.
 
Me käytiin tänään nt-ultrassa. Kaikki oli hyvin, sydän näkyi ja kuului hakkaavan niin kuin pitääkin. Kovin itsepäinen kaveri tuntui olevan, eikä meinannut suostua mitattavaksi 😄 Mutta saatiinpa ainakin nauttia esityksestä kauemmin, kun kätilö yritti herätellä ja saada oikeaan asentoon. Ihana helpotus. Nyt kun vielä pääsisi tästä etovasta olosta ja jäätävästä väsymyksestä eroon!
 
Taitaa pikkuhiljaa porukka (mukaan lukien minä) siirtyä tuonne Facebookin ryhmän puolelle päivittämään kuulumisiaan.

Miulla on eilen ja tänään ollu jo hiukan parempia päiviä. Kovasti toivon, että olo helpottaa ja pääsen mahdollisimman pian palailemaan töihin. Tänään viikkoja huimat 13+0, mikä tuntuu ihan uskomattomalta 🤭
 
Itse kävin keskiviikkona NT-ultrassa ja siellä näkyi pieni sikiö mistä sitten heti tiesinkin, että kaikki ei ollut kunnossa. Sikiö vastasi 7+5 vkoa ja kehittyminen oli loppunut. Sain siellä sitten lääkkeen ja 4lääkettä kotiin tyhjennystä varten. Henkisesti keskiviikko oli todella rankka päivä ja taas eilen oli fyysisesti rankka päivä vuotojen ja kipujen takia. Tänään olo on jo paljon parempi. Näitä nytten vaan käy ja hyvin saatu miehen kanssa käsiteltyä asia. Innolla odotan negatiivista testiä, että päästään yrittämään uudestaan.❤

Jätän tämän ryhmän taakseeni ja paljon tsemppejä kaikille🥰 Ihanaa odotusaikaa ❤
 
Itse kävin keskiviikkona NT-ultrassa ja siellä näkyi pieni sikiö mistä sitten heti tiesinkin, että kaikki ei ollut kunnossa. Sikiö vastasi 7+5 vkoa ja kehittyminen oli loppunut. Sain siellä sitten lääkkeen ja 4lääkettä kotiin tyhjennystä varten. Henkisesti keskiviikko oli todella rankka päivä ja taas eilen oli fyysisesti rankka päivä vuotojen ja kipujen takia. Tänään olo on jo paljon parempi. Näitä nytten vaan käy ja hyvin saatu miehen kanssa käsiteltyä asia. Innolla odotan negatiivista testiä, että päästään yrittämään uudestaan.

Jätän tämän ryhmän taakseeni ja paljon tsemppejä kaikille Ihanaa odotusaikaa
Voi ei, oon niin pahoillani💔 sait just plussan pari päivää ennen mua tuolla toisessa ryhmässä..voimia eteenpäin ja toivottavasti uus plussa ei kauaa odotuta❤
 
Itse kävin keskiviikkona NT-ultrassa ja siellä näkyi pieni sikiö mistä sitten heti tiesinkin, että kaikki ei ollut kunnossa. Sikiö vastasi 7+5 vkoa ja kehittyminen oli loppunut. Sain siellä sitten lääkkeen ja 4lääkettä kotiin tyhjennystä varten. Henkisesti keskiviikko oli todella rankka päivä ja taas eilen oli fyysisesti rankka päivä vuotojen ja kipujen takia. Tänään olo on jo paljon parempi. Näitä nytten vaan käy ja hyvin saatu miehen kanssa käsiteltyä asia. Innolla odotan negatiivista testiä, että päästään yrittämään uudestaan.

Jätän tämän ryhmän taakseeni ja paljon tsemppejä kaikille Ihanaa odotusaikaa
Eikä, voimia teille❤toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja pääsette pian uuteen yritykseen!
 
Itse kävin keskiviikkona NT-ultrassa ja siellä näkyi pieni sikiö mistä sitten heti tiesinkin, että kaikki ei ollut kunnossa. Sikiö vastasi 7+5 vkoa ja kehittyminen oli loppunut. Sain siellä sitten lääkkeen ja 4lääkettä kotiin tyhjennystä varten. Henkisesti keskiviikko oli todella rankka päivä ja taas eilen oli fyysisesti rankka päivä vuotojen ja kipujen takia. Tänään olo on jo paljon parempi. Näitä nytten vaan käy ja hyvin saatu miehen kanssa käsiteltyä asia. Innolla odotan negatiivista testiä, että päästään yrittämään uudestaan.

Jätän tämän ryhmän taakseeni ja paljon tsemppejä kaikille Ihanaa odotusaikaa
Olen pahoillani, tiedän miten kamalaa tuo on 😢 Voimis uuteen yritykseen ja pikaista plussaa.
 
Itse kävin keskiviikkona NT-ultrassa ja siellä näkyi pieni sikiö mistä sitten heti tiesinkin, että kaikki ei ollut kunnossa. Sikiö vastasi 7+5 vkoa ja kehittyminen oli loppunut. Sain siellä sitten lääkkeen ja 4lääkettä kotiin tyhjennystä varten. Henkisesti keskiviikko oli todella rankka päivä ja taas eilen oli fyysisesti rankka päivä vuotojen ja kipujen takia. Tänään olo on jo paljon parempi. Näitä nytten vaan käy ja hyvin saatu miehen kanssa käsiteltyä asia. Innolla odotan negatiivista testiä, että päästään yrittämään uudestaan.

Jätän tämän ryhmän taakseeni ja paljon tsemppejä kaikille Ihanaa odotusaikaa
Oon kovin pahoillani teidän puolesta 😔 Hyvä, että ootte saanut puhuttua asiasta puolison kanssa ja toivottavasti saatte tarvittaessa tukea asian suhteen. Voimia ja toivottavasti pääsette pian odottaan uutta plussaa. Voikaa hyvin ❤
 
vierailija
Fb-ryhmä on tehty ja ensimmäiset jäsenet liitetty! Jos haluat mukaan niin laita viestillä millä nimellä sinut facebookista löytää sekä profiilikuvan tunnusmerkkejä, jos samannimisiä on useampia. Täällä taidettiin toivoa max. 50 hengen ryhmää.
Hei, voisinko liittyä myös tuohon Facebook ryhmään vielä?😊 Minulla ei ole tunnuksia täällä Kaksplussassa. En tiedä voinko laittaa sinulle silti yv:tä, jotta voisin liittyä?
 
Hei, voisinko liittyä myös tuohon Facebook ryhmään vielä? Minulla ei ole tunnuksia täällä Kaksplussassa. En tiedä voinko laittaa sinulle silti yv:tä, jotta voisin liittyä?
en tiedä voiko vierailija laittaa yksityisviestiä, kokeilemalla selviää? Jos ei niin Sitten sun täytyy varmaan tehdä käyttäjätunnus että pääset laittamaan, eihän se kauaa vie :)
 

Yhteistyössä