Tammikuiset 2024

Mäki plussasin 2-3 päivää sitten, LA luultavasti 5.1.
Vähän jännittää tämä oireettomuus, ainut et alavatsassa tuntuu "painavalta", muuten ei mitään. Mutta muistelisin ettei edellisessäkään raskaudessa oireita ollut 😅
Toivottavasti joku olisi kyydissä, oikeassa paikassa.
15.5 jo onneksi ultra.
Odotan yksin, jännittävää ja ahdistavaa, mutta eikö tästä(kin) selviä ❤
 
Mäki plussasin 2-3 päivää sitten, LA luultavasti 5.1.
Vähän jännittää tämä oireettomuus, ainut et alavatsassa tuntuu "painavalta", muuten ei mitään. Mutta muistelisin ettei edellisessäkään raskaudessa oireita ollut
Toivottavasti joku olisi kyydissä, oikeassa paikassa.
15.5 jo onneksi ultra.
Odotan yksin, jännittävää ja ahdistavaa, mutta eikö tästä(kin) selviä

Onnea plussasta! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Ronjaa1996
vierailija
Nyt dpo 12 menossa ja plussa vahvistunut koko ajan mukavasti😍LA ehkä 11.1., joten ihan alussa vasta.. Kovasti pelkään keskenmenoa, mutta silti toiveikas olo💕mulla oli syksyllä kohdunulkoinen, minkä seurauksena toinen munanjohdin poistettiin. Sen takia pääsen onneksi varhaisultraan👍👍
 
Onko teille muille ilmaantunut mitään oireita?

Onko teidän mones lapsi ja oletteko minkä ikäisiä? Pitäiskö kerätä joku lista lasketuista ajoista vai miten olis kiva tehdä?
Tosi etova olo on aamuisin, joka kestää yli puoleen päivään asti. Nyt oon ollu vapailla ja tänään tarvis töihin mennä ja jotenkin jännittää, et miten pystyn olemaan siellä näillä oloilla🤢 oksentanut en oo,mut tosi huono olo on. Muutenkin töissä tosi kova ja kiire tahti, että en tosiaan tiedä et mitä tästä tulee😏

Oletteko soitellut neuvolaan jo?
 
Nyt dpo 12 menossa ja plussa vahvistunut koko ajan mukavastiLA ehkä 11.1., joten ihan alussa vasta.. Kovasti pelkään keskenmenoa, mutta silti toiveikas olomulla oli syksyllä kohdunulkoinen, minkä seurauksena toinen munanjohdin poistettiin. Sen takia pääsen onneksi varhaisultraan
Laitoin aikaisemmin vierailijan statuksella, mutta nyt mukana myös nimimerkillä☺soitin tänään neuvolaan ja sain ajan varhaisultraan heti ensi viikolle! Kuulemma kun on ollut kohdunulkoinen niin pitää ajoissa varmistaa että on oikein kiinnittynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: pikkukirppu15
Laitoin aikaisemmin vierailijan statuksella, mutta nyt mukana myös nimimerkilläsoitin tänään neuvolaan ja sain ajan varhaisultraan heti ensi viikolle! Kuulemma kun on ollut kohdunulkoinen niin pitää ajoissa varmistaa että on oikein kiinnittynyt.

Kiva, että pääset ultraan😊👍 pääsispä itekkin.. meillä oli km marraskuussa ja vähän taas pelottaa tämäkin, että keKen menee😏 neuvolaan en ole vielä soitellut🤔
 
Heippa! Johonkin saatava jo purkaa asiaa kun järki lähtee.. siis raskaus on erittäin toivottu ei siinä mitään ja 7.raskaus nyt. Neljä elävää lasta.
Mulla on yleensä ennen onnistuneissa raskauksissa tullu vahva viiva heti 4+0. Tällä kertaa sen sain vasta 5+0.. hcg arvo otettiin 4+2 sen ollen 88. Tänään 5+1 arvo oli n.1200. Neuvolassa meinasi että kiinnittyminen voinut olla myöhemmin ja nyt olis vasta 4+0.. la on siis tammikuun alussa;ei mitään hajua koska tarkoin. Stressannut oon jo viikon ja näköjään saa viel stressatakin..
 
  • Tykkää
Reactions: lumihiutale88
Heippa! Johonkin saatava jo purkaa asiaa kun järki lähtee.. siis raskaus on erittäin toivottu ei siinä mitään ja 7.raskaus nyt. Neljä elävää lasta.
Mulla on yleensä ennen onnistuneissa raskauksissa tullu vahva viiva heti 4+0. Tällä kertaa sen sain vasta 5+0.. hcg arvo otettiin 4+2 sen ollen 88. Tänään 5+1 arvo oli n.1200. Neuvolassa meinasi että kiinnittyminen voinut olla myöhemmin ja nyt olis vasta 4+0.. la on siis tammikuun alussa;ei mitään hajua koska tarkoin. Stressannut oon jo viikon ja näköjään saa viel stressatakin..
Nää viikot sinne viikolle 12 asti kuluu erittäin hitaasti😔
 
  • Tykkää
Reactions: Ruut86
Heippa! Johonkin saatava jo purkaa asiaa kun järki lähtee.. siis raskaus on erittäin toivottu ei siinä mitään ja 7.raskaus nyt. Neljä elävää lasta.
Mulla on yleensä ennen onnistuneissa raskauksissa tullu vahva viiva heti 4+0. Tällä kertaa sen sain vasta 5+0.. hcg arvo otettiin 4+2 sen ollen 88. Tänään 5+1 arvo oli n.1200. Neuvolassa meinasi että kiinnittyminen voinut olla myöhemmin ja nyt olis vasta 4+0.. la on siis tammikuun alussa;ei mitään hajua koska tarkoin. Stressannut oon jo viikon ja näköjään saa viel stressatakin..
Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin. Älyttömän stressaavaa varmasti 😶
 
  • Tykkää
Reactions: Ruut86
Nää viikot sinne viikolle 12 asti kuluu erittäin hitaasti
Todellakin.. varasin jo viikko sitte yksityiselle varhaisultran joka olisi 17.5. Neuvola-ajan antoi jo ja se on 31.5.
Mutta mietin pitäiskö mun siirtää tuota vu aikaa yksityisellä että varmasti näkyisi sitte.. Mä olin maanantaina jo ihan henkisesti valmistautunut siihen että kesken menee ja nyt sitte en tiedä mitä ajatella... Mä sitte inhoan tätä epätietoisuutta.. eipä tässä nyt muuta voi kun odottaa.
 
Heippa! Johonkin saatava jo purkaa asiaa kun järki lähtee.. siis raskaus on erittäin toivottu ei siinä mitään ja 7.raskaus nyt. Neljä elävää lasta.
Mulla on yleensä ennen onnistuneissa raskauksissa tullu vahva viiva heti 4+0. Tällä kertaa sen sain vasta 5+0.. hcg arvo otettiin 4+2 sen ollen 88. Tänään 5+1 arvo oli n.1200. Neuvolassa meinasi että kiinnittyminen voinut olla myöhemmin ja nyt olis vasta 4+0.. la on siis tammikuun alussa;ei mitään hajua koska tarkoin. Stressannut oon jo viikon ja näköjään saa viel stressatakin..
Toi epätietoisuus on kyllä piinaavaa😔tunnistatko sun ovulaation? Mä tunnistan ovulaation sen verran tarkkaan ja mulla on niin selkeät oireet, että tiedän ovulaation olleen tässä kierrossa viikon myöhemmin kuin yleensä. Meillä oli muutto, mikä aiheutti ylimääräistä stressiä, niin arvelinkin että ovulaatio siirtyy myöhemmäksi… Ja juuri tässä kierrossa silti tärppäsi ja toivon mukaan pysyy matkassa🤞
 
vierailija
Huuh. Aamulla plussasin hyvin haalean haamun ja iltapäivällä toisella testillä selkeämmän plussan, mutta ei kovin vahvaa. Tämä on viides raskaus, kolme lasta. Sinällään erikoinen tilanne, että edelliset neljä alkaneet luomusti ja tämä nyt IVF-hoidoilla. Ensimmäinen alkionsiirto takana ja hoidoissa oltu nimenomaan siksi, että mun oma munasarjareservini on ehtynyt.

Viikko sitten tuli selkeää kiinnittymisvuotoa, kuten kaikissa raskauksissani. Oireita ei muutoin kyllä juurikaan ole. Väsymys ja pääkipu tuntuu olevan muutenkin elämässä läsnä. Ainut selkeä oli tuo kiinnittymisvuoto ja paine alavatsassa. Nyt toki sitten odottelen koko ajan, että vuoto alkaa. Plussa kun ei ollut kovin vahva ja koska keltarauhashormonin ottaminen loppui eilen, niin tuumin, että näinkähän alkio päätää vain luovuttaa, kun lääkinnällinen tukeminen päättyy. Ei sitä haluaisi kurjia oireita, mutta tulisi nyt edes rinnat aroiksi, jotta tuntisi elävänsä ja alkion kasvavan! :D

Seurailemme tilannetta. Toivottavasti pysyy matkassa, pitkään on odoteltu.
 
Täällä plussattu noin viikko sitten dpo 9 paikkeilla ja viivat lähtikin kivasti tummenemaan, digi näytti raskautta dpo 11 ❤ Kovasti jännittää että pysyykö pieni matkassa, ensimmäinen raskaus minulle, yritettiin puolisen vuotta ilman merkkiäkään ja nyt sitten laskettu aika olisi omien laskujen mukaan 11.1 😄 Kovasti pohdinnassa on että varatakko aika varhaisultraan vai jaksaisiko odotella sinne ensimmäiseen julkisenpuolen tarjoamaan ultraan, mites muiden ajatukset varhaisultran suhteen?
 
Täällä plussattu noin viikko sitten dpo 9 paikkeilla ja viivat lähtikin kivasti tummenemaan, digi näytti raskautta dpo 11 Kovasti jännittää että pysyykö pieni matkassa, ensimmäinen raskaus minulle, yritettiin puolisen vuotta ilman merkkiäkään ja nyt sitten laskettu aika olisi omien laskujen mukaan 11.1 Kovasti pohdinnassa on että varatakko aika varhaisultraan vai jaksaisiko odotella sinne ensimmäiseen julkisenpuolen tarjoamaan ultraan, mites muiden ajatukset varhaisultran suhteen?
Varovaiset onnittelut plussasta! ❤
Varasin itse varhaisultran ja tuntuu jo tuskastuttavan pitkältä aika odottaa sitäkin 🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Jännäilijä
Mää tulen tänne kans varovaisesti kurkkiin.

Eka hailakka haamuviiva tiistaina dpo 12 herkällä testillä ja tänään digilla 1-2 viikkoa. Laskettu aika olisi 13.1.

Kovastihan se mietityttää pysyykö kyydissä ja miten raskaus sujuu. Edellinen raskaus mulla oli puolen välin jälkeen verrattain raskas, sitä seurattiin viikkon-parin välein ja synnytys käynnistettiin komplikaatioiden välttämiseksi. Toivotaan, että nyt olis toisin.

Varhaisultran aattelin varata parin viikon päästä 7+0 viikoille.
 
Varasin ajan varhaisultraan joka olis vkolla 8+jotain. En tiedä menenkö..ehtii perumaan vielä🤔 mietityttää et jos tääkin menee kesken, niin onko sitten henkisesti vielä raskaampaa, kun on vu:ssa käynyt. Tässä nyt muutama viikko aikaa miettiä.
 

Yhteistyössä