Heipsan! Ei tainnut vielä tammikuisille olla omaa ryhmää? Toivottavasti tänne pian saataisi keskustelua aikaiseksi
Itsellä laskettu tulisi tuonne 6.1. seuduille varmaankin.
Tänään aamulla plussattu ja la menis 1.1Heipsan! Ei tainnut vielä tammikuisille olla omaa ryhmää? Toivottavasti tänne pian saataisi keskustelua aikaiseksi
Tänään aamulla plussattu ja la menis 1.1
Marraskuussa oli keskenmeno, joten vielä ei kovin innoissaan uskalla olla
Mäki plussasin 2-3 päivää sitten, LA luultavasti 5.1.
Vähän jännittää tämä oireettomuus, ainut et alavatsassa tuntuu "painavalta", muuten ei mitään. Mutta muistelisin ettei edellisessäkään raskaudessa oireita ollut
Toivottavasti joku olisi kyydissä, oikeassa paikassa.
15.5 jo onneksi ultra.
Odotan yksin, jännittävää ja ahdistavaa, mutta eikö tästä(kin) selviä
Tosi etova olo on aamuisin, joka kestää yli puoleen päivään asti. Nyt oon ollu vapailla ja tänään tarvis töihin mennä ja jotenkin jännittää, et miten pystyn olemaan siellä näillä oloilla oksentanut en oo,mut tosi huono olo on. Muutenkin töissä tosi kova ja kiire tahti, että en tosiaan tiedä et mitä tästä tuleeOnko teille muille ilmaantunut mitään oireita?
Onko teidän mones lapsi ja oletteko minkä ikäisiä? Pitäiskö kerätä joku lista lasketuista ajoista vai miten olis kiva tehdä?
Laitoin aikaisemmin vierailijan statuksella, mutta nyt mukana myös nimimerkilläsoitin tänään neuvolaan ja sain ajan varhaisultraan heti ensi viikolle! Kuulemma kun on ollut kohdunulkoinen niin pitää ajoissa varmistaa että on oikein kiinnittynyt.Nyt dpo 12 menossa ja plussa vahvistunut koko ajan mukavastiLA ehkä 11.1., joten ihan alussa vasta.. Kovasti pelkään keskenmenoa, mutta silti toiveikas olomulla oli syksyllä kohdunulkoinen, minkä seurauksena toinen munanjohdin poistettiin. Sen takia pääsen onneksi varhaisultraan
Laitoin aikaisemmin vierailijan statuksella, mutta nyt mukana myös nimimerkilläsoitin tänään neuvolaan ja sain ajan varhaisultraan heti ensi viikolle! Kuulemma kun on ollut kohdunulkoinen niin pitää ajoissa varmistaa että on oikein kiinnittynyt.
Nää viikot sinne viikolle 12 asti kuluu erittäin hitaastiHeippa! Johonkin saatava jo purkaa asiaa kun järki lähtee.. siis raskaus on erittäin toivottu ei siinä mitään ja 7.raskaus nyt. Neljä elävää lasta.
Mulla on yleensä ennen onnistuneissa raskauksissa tullu vahva viiva heti 4+0. Tällä kertaa sen sain vasta 5+0.. hcg arvo otettiin 4+2 sen ollen 88. Tänään 5+1 arvo oli n.1200. Neuvolassa meinasi että kiinnittyminen voinut olla myöhemmin ja nyt olis vasta 4+0.. la on siis tammikuun alussa;ei mitään hajua koska tarkoin. Stressannut oon jo viikon ja näköjään saa viel stressatakin..
Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin. Älyttömän stressaavaa varmastiHeippa! Johonkin saatava jo purkaa asiaa kun järki lähtee.. siis raskaus on erittäin toivottu ei siinä mitään ja 7.raskaus nyt. Neljä elävää lasta.
Mulla on yleensä ennen onnistuneissa raskauksissa tullu vahva viiva heti 4+0. Tällä kertaa sen sain vasta 5+0.. hcg arvo otettiin 4+2 sen ollen 88. Tänään 5+1 arvo oli n.1200. Neuvolassa meinasi että kiinnittyminen voinut olla myöhemmin ja nyt olis vasta 4+0.. la on siis tammikuun alussa;ei mitään hajua koska tarkoin. Stressannut oon jo viikon ja näköjään saa viel stressatakin..
Todellakin.. varasin jo viikko sitte yksityiselle varhaisultran joka olisi 17.5. Neuvola-ajan antoi jo ja se on 31.5.Nää viikot sinne viikolle 12 asti kuluu erittäin hitaasti
Toi epätietoisuus on kyllä piinaavaatunnistatko sun ovulaation? Mä tunnistan ovulaation sen verran tarkkaan ja mulla on niin selkeät oireet, että tiedän ovulaation olleen tässä kierrossa viikon myöhemmin kuin yleensä. Meillä oli muutto, mikä aiheutti ylimääräistä stressiä, niin arvelinkin että ovulaatio siirtyy myöhemmäksi… Ja juuri tässä kierrossa silti tärppäsi ja toivon mukaan pysyy matkassaHeippa! Johonkin saatava jo purkaa asiaa kun järki lähtee.. siis raskaus on erittäin toivottu ei siinä mitään ja 7.raskaus nyt. Neljä elävää lasta.
Varovaiset onnittelut plussasta!Täällä plussattu noin viikko sitten dpo 9 paikkeilla ja viivat lähtikin kivasti tummenemaan, digi näytti raskautta dpo 11 Kovasti jännittää että pysyykö pieni matkassa, ensimmäinen raskaus minulle, yritettiin puolisen vuotta ilman merkkiäkään ja nyt sitten laskettu aika olisi omien laskujen mukaan 11.1 Kovasti pohdinnassa on että varatakko aika varhaisultraan vai jaksaisiko odotella sinne ensimmäiseen julkisenpuolen tarjoamaan ultraan, mites muiden ajatukset varhaisultran suhteen?