Helmikuiset 2023

Täällä kirjoittelee yksi jo ihan alusta asti keskustelua taustalla seurannut. Esikoista odotellaan saapuvaksi helmikuun alussa. Raskautuminen ei ollut mitenkään itsestäänselvää, ja sen takia olenkin ollut omassa "kuplassani" tähän asti. Nyt alkaa tuntua, että vertaistuki voisi tehdä hyvää! Olisi kiva päästä juttelemaan odotukseen ja vauvan tuloon liittyvistä asioista muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Pääsisikö tälläinen matti myöhäinen vielä liittymään face-ryhmään? Laitan yksityisviestiä ryhmästä vastaavalle.
 
Täällä myös toinen sivustaseuraaja. Esikoinen tulossa ja omassa tiimalasissa 40 vuotta. Tuulimuna taustalla ja oma ikä jänskättää niin ei ole uskaltanut tästä kovin huudella. Nyt tuo napero kuitenki muljuaa mahassa siihen malliin, että ehkä tästä vielä maaliin päästään.
 
  • Rakkaus
Reactions: hillastin
Olen kovin pahoillani. Meidänkin ensimmäinen lapsemme on enkeli, joka siis syntyi kuolleena 36+1 rv vuonna 2019. Se oli kovaa aikaa ja muutti aviomieheni ja minun elämän monella tavalla. Ajan myötä ymmärrämme hänen elämäntehtäväänsä paremmin ja hän on aina osa meidän perhettämme; rakkauspakkaus. Meidän tarinaamme vuodelta 2019 voi lukea nimimerkkini alta, jos siitä on apua. Pidä itsestäsi hyvää huolta ja muista, että olet aina äiti ihanalle lapselle. ❤

Jos haluat laittaa viestiä, niin my inbox is open.

Facessa on myös ryhmiä kuten Sands sen kotimaisen kävyn lisäksi, joista voi saada vertaisapua myös.

Meidän onnellinen odotus päättyi dramaattisesti pienen enkelin syntymään 20+5.
Sydän on rikki ja matto vedetty jalkojen alta 💔

Ehkä joskus meille suodaan elävä pieni, mutta hän ei nyt ollut meille kotiin tarkoitettu❤😭
 
Olen kovin pahoillani. Meidänkin ensimmäinen lapsemme on enkeli, joka siis syntyi kuolleena 36+1 rv vuonna 2019. Se oli kovaa aikaa ja muutti aviomieheni ja minun elämän monella tavalla. Ajan myötä ymmärrämme hänen elämäntehtäväänsä paremmin ja hän on aina osa meidän perhettämme; rakkauspakkaus. Meidän tarinaamme vuodelta 2019 voi lukea nimimerkkini alta, jos siitä on apua. Pidä itsestäsi hyvää huolta ja muista, että olet aina äiti ihanalle lapselle. ❤

Jos haluat laittaa viestiä, niin my inbox is open.

Facessa on myös ryhmiä kuten Sands sen kotimaisen kävyn lisäksi, joista voi saada vertaisapua myös.
Voi kiitos lämpimistä sanoista❤ epäreilua, että meistä tuli pitkän yrittämisen jälkeen vanhemmat kauniille enkelille, mutta jostain syystä tämän piti mennä näin. Ehkä se syy meille joskus selviää, tai sitten ei...
 
  • Rakkaus
Reactions: Rusakkonen
Voi kiitos lämpimistä sanoista epäreilua, että meistä tuli pitkän yrittämisen jälkeen vanhemmat kauniille enkelille, mutta jostain syystä tämän piti mennä näin. Ehkä se syy meille joskus selviää, tai sitten ei...
Osanotto pikku enkelin johdosta. Itse ajattelen niin että kaksi km tarkoittaa että minun lapsillani on 2 suojelusenkeliä. Molemmille lapsille omat enkelit jotka suojeleem
 
Herättelen vähän tätä keskustelua🥰 onkos täällä helmikuisia syntynyt maailmaan miten kaikilla menee?

Meidän pieni poika syntyi epäonnistuneen käynnistyksen seuraiksena kiireellisellä sektiolla rv 39+0 nyt kotona ja pieni 10 vrk ikäinen esikoispoika tullut muuttamaan elämämme❤

Haave täysimetyksestä taisi jäädä ja osittain imetän. Maitoa ei vaan heru tarpeeksi ja sairaalassa otettiin jo lisämaito käyttöön. Yritän pumppailla mutta laihalla saaliksella. Imetän aina ennen korvikettä useasti päivän aikana. Maitoa tulee muttei tarpeeksi. Muuten voidaan hyvin miten nyt stressaan aivan kaikesta koko ajan 😅
 
  • Tykkää
Reactions: riiskakku
Herättelen vähän tätä keskustelua onkos täällä helmikuisia syntynyt maailmaan miten kaikilla menee?

Meidän pieni poika syntyi epäonnistuneen käynnistyksen seuraiksena kiireellisellä sektiolla rv 39+0 nyt kotona ja pieni 10 vrk ikäinen esikoispoika tullut muuttamaan elämämme

Haave täysimetyksestä taisi jäädä ja osittain imetän. Maitoa ei vaan heru tarpeeksi ja sairaalassa otettiin jo lisämaito käyttöön. Yritän pumppailla mutta laihalla saaliksella. Imetän aina ennen korvikettä useasti päivän aikana. Maitoa tulee muttei tarpeeksi. Muuten voidaan hyvin miten nyt stressaan aivan kaikesta koko ajan

Hei!

Täällä yksi helmikuinen. Me saatiin myös sairaalassa lisämaitoa, kun nousua odoteltiin mutta nyt tulee jo hyvin. Paljon suklaata ja alkoholitonta olutta niin johan nousi 😁

Hienoa kuitenkin että saat imetettyä ja koita jaksaa taistella, mikäli se toiveena on. Etenkin öisin, kun se eniten stimuloi.
Tunnen kuitenkin monta todella tervettä korvikevauvaa, joten oman jaksamisen mukaan! Tärkeintä on että hoivaaja pysyy järjissään😊♥
 
  • Rakkaus
Reactions: Taikaakin
Hei!

Täällä yksi helmikuinen. Me saatiin myös sairaalassa lisämaitoa, kun nousua odoteltiin mutta nyt tulee jo hyvin. Paljon suklaata ja alkoholitonta olutta niin johan nousi 😁

Hienoa kuitenkin että saat imetettyä ja koita jaksaa taistella, mikäli se toiveena on. Etenkin öisin, kun se eniten stimuloi.
Tunnen kuitenkin monta todella tervettä korvikevauvaa, joten oman jaksamisen mukaan! Tärkeintä on että hoivaaja pysyy järjissään😊♥
Alkoholitonta olutta olen testannut se kyllä todella nostatti vähän. Pitäis vaan säännöllisesti ottaa. Suklaata en olekkaan testannut 🙈

Kiitos ja onnea sinulle pienestä ❤
 

Yhteistyössä