Unico, kiitos! Joo, se on tosi ihanaa, kun tietää joka kerta näkevänsä vauvan voinnin =) Miehen sisko (jolla vanhempikin täyttää 10 v.) kertoi, että jo hänen odotusaikanaan ultrattiin joka kerta täällä paikallisessa neuvolassa!
Tosi paska juttu, ettet päässy sinne lääkärille
hapsiainen, juu pääsin penkomaan! Isäntä kysyi töistä tullessaan, että etkö sä oo yhtään penkonu sitä, kun laatikko oli niin siististi lattialla odottamassa
Kiva, et teillä meni vanhempien tapaaminen hyvin! Meillä ne on nähny jo aikoja sitte, ku me ollaan seurusteltu kuiteskin jo 9 vuotta

Ja ku mun hepat asuu anoppilas, niin siellä on meidän porukkaa käyny monesti pelkästään hevosiaki kattomassa
kvart över, mun mielestä on kans outoa, ettei meidän työpaikalla ole mitenkään valmistauduttu siihen, et mä saattasinki jäädä aiemmin pois töistä. Ne puhuu vaan siihen malliin koko ajan, et sitte huhtikuun alussa. No, omapa on mokansa!!
Onneks meillä ei mies pese pyykkiä!!!!
pikkumangustille tsemppiä, toivottavasti olo helpottaa! Kestipä sulla kauan nt-ultrassa! Mulla se oli tosi helppo onneksi, ja ultraus tehtiin mahan päältä.
Mä olin jotain viikolla 9, kun piti yt-neuvotteluiden takia kertoa töissä. Tosin kerroin sen luottamuksellisesti vain tehtaanjohtajalle ja sehän pääsi lipsahtamaan vähän turhan laajasti se tieto...
Jane, mulla meni kans palkkatoimiston kautta ne Kelan laput, mutta nopeaa ne sieltä onneks lähetti ne eteenpäin. Muistaakseni 27.1. oli äitiyspakkaus myönnetty ja se tosiaan tuli viime viikolla!
päpsy, ei meilläkään anoppi ole edes kysynyt, että tarvittasko jotain. Onneks en oo osannu odottaa edes! Sillä on jo 5 lapsenlasta, niin ehkä se ei silleen hoksaa :kieh:
Mun äiti nauro ku kerroin kuin kalliista vaunuista näin mainoksen, et jaha, oliko tuo vinkki, et rupees mummu säästään
Vadelmaunelma, mun mielestä sä saat ostaa kaikki uutta ja kallista, ei sitä tarvi kenellekään selittää =) Tuollaisessa tilanteessa vauva on varmasti omalla tavallaan vielä arvokkaampi ja jos sen haluaa tuoda ilmi ostamalla kalliimmat markkinoilla olevat vaunut (esimerkiksi), niin mitä sitten!!
Mä toivon, et vaunut saatais ostettua uudet, kun käytetyt myynnissä olevat on ollu niin rumia
Mä oon suunnitellu tällä viikolla peseväni kans vauvanvaatteet, niinku
Unicokin

Hoitopöytäpuoli meillä on vielä ihan avoin, voishan sitä hommata sen pehmusteen ja käyttää pesukonetta hoitopöytänä, mut... Kunnollinen hoitopöytä olis kiva, mut mihin se mahtuu

Kolmio meillä on, mut toinen makkari on tietokonehuone/koirien huone. Pitää viel kattoa ja miettiä.
Eilen meni kyl kovasti puhti pois, ku piti lapioida lunta ja kottikärryjen kans kulkea ja siivosin karsinat yms. yhteen syssyyn. Ei sitä näemmä enää kestä samanlaista urakointia ku ennen! Lievästi sanottuna tuli hiki!! Ja muutenki kävelin niinku vanha mummeli :kieh:
mekkala, mun pitäs kans karkin syöntiä vähän vähentää, mutta kun .. :ashamed:
Mä en usko, et mulle mitään babyshowereita järkätään, vaikka se olis aivan ihanaa!! Mut ei täällä ikinä ole kenelläkään ollut, me ehkä ollaan niin maalaisia
kevätesikko, meillä ei oo ollu mitään esitietolomaketta vielä, eikä tarvi edes vielä tietää, kumpaan sairaalaan haluaa synnyttämään!! Mut kyllä mä tiedän jo
piip, mäkään en heränny viime yönä edes vessaan! Ja itseasiassa en edes herätykseen, oon lyöny kännykän kiinni ja puoli tuntia siitä heräsin silleen, et jokohan kohta on aamu :ashamed: Onneks oon vielä saikulla, eikä hepatkaan ollu pahoillaan myöhästymisestäni
Odessa80 26+1