Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset *** Lokakuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
baby.gif

- o d o t t e l i j a t -

Piki80................................................LA 24.10.2009...............SKS
La Mer...............................................LA 23.11.2009...............KLO
JoJo79...............................................LA 29.11.2009.................
Delfis.................................................LA 1.12.2009.................VKS
Ada...................................................LA 12.12.2009.................KLO
Salome..............................................LA 3.1.2010...................KLO
celia81...............................................LA 14.2.2010..................NKL
Nanna81............................................LA 21.2.2010.................
piip....................................................LA 23.2.2010..................KLO
Hille79...............................................LA 20.3.2010...................TYKS
Hapsiainen80....................................LA 31.3.2010..................K-SKS
Hallama80.........................................LA 2.4.2010...........................
Päpsy78............................................LA 17.4.2010.................TYKS
Unico.................................................LA 30.4.2010.......................
Odessa80..........................................LA 17.5.2010........................
Pamina81..........................................LA 5.5.2010...........................
Vadelmaunelma...............................................................................
IhanaOmena....................................................................................

- j a k a u t u n e e t -
Hipu 26.1.08 (40+1) Poika
Piipi79 20.2.08 (40+5) Tyttö
Veera80 3.4.08 (39+3) Tyttö
Juuri 30.4.08 (40+2) Tyttö
Hemuli79 21.5.08 (39+4) Poika
HPM 5.7.08 klo 20.00 (38+6) Poika 47cm, 2800g
Coke 31.7.08 (39+3) Poika 48cm, 3460g
Taivaannasta 13.9.08 klo 04.58 (42+0) Tyttö 51,5cm, 3090g
Matarena 13.9.08 (41+1) Poika 54cm, 4000g
Nanna81 22.9.08 klo 13.38 (38+5) Poika 51cm, 3985g
Siilura 7.10.08 (41+4) Poika 51 cm, 3960g
Novelle78 19.10.08 (41+0) Poika 55 cm, 3570g
Sasha80 28.12.08 (36+1) Poika 45 cm, 2480g
Niiskunenä-78 23.1.09 klo 22.14 (37+0) Poika 48 cm, 2835g
Memmuliina 2.2.2009 (41+3) Tyttö 49cm, 3045g
Kvart Över 17.2.2009 klo 19.40 (41+0) Tyttö 52cm, 3920g
Hazel 20.2.2009 (39+2) Tyttö 49cm, 3370g
Myrna 4.3.2009 klo 7:36 (37+3) Poika 46cm, 2772g
Salmiakkitassu 30.5.2009 (40+1) Poika 48,5cm, 3480g
Nuutti79 14.7.2009 (39+1) Tyttö 48cm, 2940g
Tiara 18.7.2009 klo 1:10 (40+3) Tyttö 49cm, 2975g
Mandy81 23.7. (38+3) Poika 49cm, 3240 g
Pilvilinna 29.7. Poika
[/color] Valkolilja 27.8. Poika ja Poika
Rosehip 14.9. klo 2:53 (40+5) Tyttö 52cm, 3230g
Citrus 15.9. Tyttö

Poikia 16 <3 Tyttöjä 11

Kesäkuun juttuja: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1064751
Heinäkuun jutut: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091956
Elokuun juttuja: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1120918
Syyskuun juttuja: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1154155,100
Lokakuun jutut: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1184820
Marraskuun jutut: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1218583
Joulukuun jutut: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1247653
Tammikuun jutut: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1277555
Helmikuun jutut: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1314430
Maaliskuun pino: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1338456
Huhtikuun pino: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1368145
Toukokuun pino: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1397746
Kesäkuun pino: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1426219
Heinäkuun pino: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1450649
Elokuun pino: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1477957

Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvapuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1450809

Nostan tätä vielä, että kaikki tänne löytää =)
Ajattelin, että voisin tätä päivitellä, kun olen kerran kotona sairaslomalla äityslomaan saakka, joka alkaakin 3 viikon päästä.

Ma arvasin, etta Delfis tan homman ottaa :D Kiitos uudesta pinosta :flower:

Pikille onnittelut lokakuusta. :flower: Ja Elektralle myos!

Nyt en muista mita syyskuun pinoon oli viimeksi kirjoitettu. :/ Taitaa jaada kommentoimiset.

Taalla vapaapaiva. Oon tossa pyoritelly numeroita. Miettinyt, kun joutuu menee takaisin toihin kuinka monta tuntia kannattaa tehda toita. Viela en ole oikein tullu mihinkaan johtopaatokseen. Pitanee viela lisaa laskea.

Onko se muuten vaarallista nukkua selallaan? Kyljellaan nukkuminen sattuu lantioluuhun. Katilo sanoi, etta selallaan nukkuessa vauva voi painaa johonkin isoon verisuoneen (tai jotain tammosta) ja itselle voi tulla huono olo. En ole ainakaan huomannut. Ei kai siita ole vaaraa vauvalle? Nukkuminen on tosi hankalaa edelleen. Monta kertaa heraan yolla, mutta vain hetkeksi. Toissa kaikki luulee sita vitsiksi: nain se luonto opettaa yosyottoihin! Ma kun mielummin nukkuisin nyt ja olisin vauvan kanssa hereilla. Ei mun sita pida opetella! :headwall:

JoJo 30+4

Kiitos Delfis uudesta pinosta.
Mun sairaalan kohdalla on pikku typo. Se olis K-SKS eikä S-SKS (en mä tiedä onko tuollaista S-SKS:aa olemassakaan...)

Täällä kävi yrjö-ystäväiseni eilen taas kylässä. :( Kaks päivää oli parempi olla mutta sitten ykä tuli taas vierailulle. Eilinen ilta oli muutenkin huonompi, tuntu ihan flunssaiselle ja päätä särki kamalasti ja sitten alkoi etomaankin. Tänään taas ollut parempi päivä, toivottavasti kestäis iltaan asti.
Päänsärky piinaa vaan, mutta se voi johtua nyt niskoistakin.

Huomenna onkin sitten sokerirasitus. :o En tykkäis mennä sinne. En tykkäis juoda mitään litkua mikä yhtään saattais viitata jonkun colan makuun. Jo pelkkä ajatus saa sen yrjö-ystäväisen kylään. :$

Nyt pitää lähteä käymään teellä tuossa alakerran kahviossa yhden miespuoleisen ystäväni kanssa. Olen ajatellut nyt kertoa hänelle tämän uutisen. :) Oikeastaan ainoa ystävistä joka ei vielä tiedä asiasta.

- Hapsiainen 14+1

Unico nyt sille oksulle häätö! :D

JoJo mäkin oon miettiny sitä selällään oloa. Ei mullekkaan siitä huonoa oloa tule. PSSSST.... eikös tuon sun rv:n pitäis olla 31+4? ;) Sun omat on niin helppo muistaa, kun mennään niin lähekkäin :D

hapsiainen tiedot muutettu! :wave: Harmi kun ykä palasi. Tsemppiä huomiseen rasitukseen. Hyvin se menee! :)

Delfis ;) yritys hyvä mut tulosta ei tule, paitsi pirun kiukkunen tyyppi kun on nälkä eikä maistu ja pitäs kauppaan mennä ja mikään ei muka toimi ja pläähhh.h..

täällä siis kiukku päällä ja kaikki ällöttää mikään ei oo hyvin ja edes pesukone ei toimi kunnolla vaan lirii lattialle :( ja puolukat on perkaamatta ja sienet huuhtomatta ja kerma kaupassa :( ja keittiö pommi ja tää murjottaaa ja yököttää

Unico ei ne sienet ja puolukat mihkään karkaa ;) Älä niitä murehdi. Tuon tunteen tiedän. Nälkä kurnii ja kaupassa saattaa mennä kauan kun kahlaa hyllyjä läpi uudestaan ja uudestaan, eikä mikään tunnu houkuttelevalle. :kieh:

Kiva uus pino. Taas on ultra-aika vähän lähempänä, nyt voi jo sanoa, että se on tässä kuussa sentään.. ;)

Sympatiana teille,joita huono olo vaivaa todella. Mulla on ainakin toistaiseksi pysytellyt suht lievänä etomisena. Pitää vaan muistaa syödä tasaisesti ja välttää kahvia (yök!) yms. Mutta kyllä tämäkin syö naista. Voin vaan kuvitella kuinka inhottavaa, jos pitää koko ajan oksentaa tai pelätä oksentavansa..

Enemmän mua on vaivannut väsymys. Koko ajan väsyttää ja paljon.. Tilannetta pahentaa vielä se, että on joka päivä töitten jälkeenkin kaikenlaista ohjelmaa. Joten on pakko mennä, vaikka tahtois vaan kotiin ja nukkumaan. |O
Toivottavasti tää pikkuhiljaa helpottaa!

Pamina 7+5

Heipsistä taas,
nyt se etova olo alkoi sitten mullakin. Olen kaksi päivää huomannut huonon olon lähestyvän aina jos ruokailusta on joku 3 tuntia. Tänä aamuna sain auton ratissa työmatkalla oikein kunnon yökkäilykohtauksen (ei oksennusta onneksi :D) kun ajattelin jääkaapissa olevaa lohipastaa iltaruuaksi. No, sekin johtui siitä että meinasin syödä vasta töissä aamupalaa. Huomenna sitten aamupala jo kotona, sen opin :)

IhanaOmena 7+1

Pamina, en mää pelotella halua mut täälä odotelaan kanssa että väsymys loppuisi. Ärsyttävää kun nukut kunnon yöunet noi 10h vaiks välillä heräiskin niin päivää ei tahdo jaksaa ilman päikkäreitä...

IhanaOmena, Toivottavasti pääset vähänllä yökkäilyllä eikä se villiinny.

Mitäs loppu ilta meni häneksi ei maistu ruoka väsyttää ja kiukuttaa ja huono olo vaiks yritti nukkua muka päikkäreitä myöhään et hiukka auttas mut pöh, huomista parempaa päivää odotellessa.

Onkos kellään kokemusta huutiksesta :D

Delfis joo se vois olla sitten se 31+4 :whistle: Itse La Meria korjasin ja nyt itse tein saman mokan. D'oh.

Unico otat vaan rauhallisesti. Turha on murehtia jos ei jaksa tehda jotain/mitaan. Siitakin jo voi tulla huono olo tai pahamieli.

Hapsiaiselle tsempit sokerirasitukseen! Taalla ei edes kaikkia laiteta. Vain ne joilla on korkea sokeri. Itse olen saastynyt talta.

Oon saanut vaikka mita tehtya tanaan! Jee! Uus sohvakin tuli yllattaen jo tanaan. Aika ahtaaksi vetaa olohuoneen kahdella sohvalla. Ens viikolla paasee eroon vanhasta.

Mulle tuli lahete sairaalaan keskustelemaan laakarin kanssa kivunlievityksesta ja nukutuksesta. Siis mita hah?!? Ei se katilo mitaan tammosta ole maininnut. Ihme juttu. Luulin, etta kivunlievitys olis selvitetty synnytysvalmennuksessa ja ei tarvitsisi menna erikseen.

Pamina ja Unico sama homma täälläkin. Nukun melkein 10 tuntii yössä, sit päivällä meinaa väkisin nukahtaa ja kun kotiin pääseen niin sohvalle maaten ja siinä se ilta sitten menikin |O Mutta kai tämä tästä =)

Päpsy ja papu 11+5

heipat ja hieno pino Delfis

meikä oli tänään sokerirasituskokeessa..ehkä rajuinta on se juomatta oleminen, eipä tuo muuten nyt niin kauhiaa ollut. Mä jaksoin kivasti mennä vielä ranskantunnille ja töihinkin ja kyläilemään! Ahkeruus siis.

tänään oli viimeinen "iltavuoro" töissä ja sanoin heipat jo joillekin..aika rajua...no vielä 2 vkoa töitä ja sitten se on oikeasti ohitse hetkeksi aikaa...

mun maha on jotenkin yht'äkkiä pumpsahtanut ja kasvanut, meillä ei ole kotona kokovartalopeiliä ja tänään kaverin luona semmoisesta itseäni katselin kauhistuneena, että ei hitsi ku oonki iso!

mulla on tämä talvitakkiongelma! Ei kellään jo synnyttäneellä olisi myydä vanhaa talvitakkia? ei viittis uutta megaisoa ostaa...

Saatiin ostettua vaunut ja pian alkaa kissakoulutus, ettei katit nuku vaunuissa...

voimia likat

La Mer ja vko 31+3

Kiitos delfis uudesta pinosta :flower:

Vihdoinkin lokakuu B) . Ei pidä tosin liikaa hehkuttaa, ettei mene ihan tuskaiseksi, jos vielä marraskuussa ollaan yhdessä kasassa... mitähän tosiaan Elektralle kuuluu, olisko kadonnut jonkin kuun vaihteessa. Toivottavasti hänelläkin odotus on sujunut hyvin.

Jojo kiitos onnitteluista =) ja delfiskö se onnitteli lähestyvästä täysiaikaisuudesta, kiitos :heart:

Selällään nukkumisesta itse olen nukkunut myös selällään ihan viime päiviin asti, neuvolantäti sanoi, että kyllä siihen herää jos jokin asento on huono verenkierron kannalta. Eli en ollut huolissani, vaikka monesti herätessäni nukuinkin selälläni. Nyt ei enää oikein onnistu; herään kaameisiin muljahduksiin/ rytmihäiriöihin sekä selälläni, että vasemmalla kyljellä nukkuessa :headwall: Nyt ainoa asento, jossa pystyn edes vähän pitempään nukkumaan, on oikealla kyljellä... korva on aina ihan puutunut, kun herään :/

Koko raskauden ajan on unentarve ollut ihan mahtava, alussa tosin tuli keskellä yötä valvottua. Tsemppiä kaikille väsyneille, tinkikää tosiaan vaikka ensin kotitöistä, että saatte päiväunia nukuttua :hug:

Hapsiainen jaksuja sokerirasitukseen, toivotaan että menee hyvin, niin se on sitten kerralla ohi :hug: . Itse pelkäsin, että se liemi olisi jotenkin vielä pahempaa, kuin mitä se olikaan. Ainoa mistä tuli huono olo, oli se kun se juoma on hiilihapotettua ja minä en yleensä juo sellaisia, kun röyhtäyttää sitten niin paljon... Tosin pahoinvointi oli jo laantunut siinä vaiheessa, kun sinne jouduin.

Jee, synnytystapa-arviossa käyty, samalla kävin antamassa viimeisen verinäytteen rh-vasta-ainetestiä varten! Alateitse päästään varmaan synnyttämään, vauva oli siro, mutta tosi pitkältä vaikuttaa :heart: . Painoarvio n. 2,8-2,9kg tällä hetkellä. Kysyin samalla luvan kahdelle tukihenkilölle synnytyssaliin, äitini on siis tulossa ja nyt mieskin on osoittanut kiinnostusta, vaikka ei kovin läheltä tapahtumia haluakaan seurata :D . Vauvan pää on kuulemma jo alhaalla ja kiinnittynyt, minä kun olen odottanut, että milloin se oikein laskeutuu... :ashamed: no ehkä hengitys on jo vähän helpompaa ja paine alhaalla on vähän lisääntynyt, mutta en ole kyllä mitään isompaa muutosta parin viikon takaiseen huomannut :xmas: . Kohdunsuu on pehmeä, mutta kiinni. Kivaa, että jotain tuolla on tapahtunut, kunhan tää loppu nyt vaan menisi hyvin :whistle:

Piki ja pikkuinen pitkäsääri 36+5

Huomenta pallomasut! :wave:

Pamina tuo väsy on kyllä tosi rasittavaa. Joskus itsestä tuntui se ihan lamauttavalle. Voimia sen kanssa. Kyllä se ultra-aikakin sieltä tulee loppujen lopuksi tosi nopeeta. :)

Ihana Omena toivotaan, että kunnon oksuolo ei suhun edes iske ja pääset pelkällä yökkäilyllä:)

JoJo teillä siis löytyisi nyt istumapaikkoja vaikka isommallekki vierasköörille :D

La Mer sama takkiongelma täälläkin... Ei tosiaan viitsisi mitään kallista takkia ostaa muutamien viikkojen takia. Oon yrittäny kirppareillaki kattella, josko sieltä löytyis. Toistaseks tuloksetta... :/

Huiii! Täällä saadaan pian alkaa jännittämään Pikiä :D Pikkuinen siis lähtövalmiudessa siellä. Ei enää kauaa, niin sulla nyytti tuhisee sylissä! :heart:

Unicolle parempaa päivää tänään! =)

Lähden parin tunnin päästä 100km:n päähän katsomaan vanhempiani ja isoveljeä. Kivaa! Mä olen täällä tuskaillu, että kuinka tuskainen olo tulee olemaan loppuajan. Vili on jo NIIIIIN iso, että joka paikkaa kolottaa. Tuntuu niinku joka kohdassa keskivartaloa on joku vauvan osa :D Onhan tuo jo sen yli 2kg. Saa nähdä kuinka isoks vielä kasvaa. :o Nyt laittamaan tämä päässä kasvava harakanpesä kuntoon! Mukavaa päivää kaikille! :wave:

Delfis ja Vili
31+3 :heart:

JoJo siellä on ollut sitten oikein energiapuuska :)

La Mer, sullahan oikesti käy jo työt vähiin, mitkä on fiilikset?

Piki hurjaa sulla käy toi mahan kasvatus tosi vähiin ennen kun loppuu :) Saitko vaunut jo tuunatuiksi?

Delfis hyvää matkaa! millä matkustat?

No siis tohon hillittömään väsyyn voi siis vaan yrittää tottua.

Mitäs täällä nyt toistaiseksi pien kuvotus vain päällä eikä ole tullut vielä ylös, toivossa on hyvä elää et tänään ei tuliskaan. Tuli mieleen kun Neuvolassa sanottiin et teen litkiminen ei tekis hyvää no en sitten huomannut kysyä et mites sit toi kun nyt sitten tulee vedettyä tota soerikaakaota et onko se sit sen parempi mut kun täällä on hiukka viileä niin kaipaa jotain lämmintä juomista.

Pitäs alkaa kokkailemaan et saa ruokaa ennen töihin lähtöä ja evästä. ajattelin keitellä riisipuuroa ja suklaa puuroa :) :p eväiksi, kun eilen oli tänpäivän maitoa tarjouksessa niin piti sitä nyt yrittää hyödyntää :) jos vaan onnistuu tässä.

Unico ja Toukka 10+0 WOW

Onnea Unico viikkojen poksumisesta! Sullahan on siten jo neljäsosa raskaudesta takana.. :kieh:

Tsemppiä Hapsiaiselle siihen sokerirasitukseen. Mäkin joudun siihen, kun äidillä ollut raskaudenaikasia diabeteksiä ja nykyisin sillä kai on jo ihan "oikea" diabeteskin. Mulla kyllä terkkari sano, että se ois vasta joskus viikon 20 jälkeen. eli siihen on vielä aikaa. Nyt kyllä ei varmaan mitään makeaa litkua pystyiskään juomaan, :$ kun mitään makeaa ei tee mieli. Suolasta pitää olla.

Onneks on viikonloppu tulossa! Saa levätä paljon! Toivottavasti mies ei oo keksinyt paljoa ohjelmaa, sillä mä en kyllä halua mitään muuta kuin oleilla kotona rauhassa. No pikkuveljen synttäreillä pitää käydä, mutta siinä se.

Maanantaina pitääkin mennä mahatähystykseen keliakian takia. Inhottavaa! :/ Pelottaa, että tuleeko tosi paha olo, ku sitä ennen ei saa syödä eikä edes juoda mitään. Ja aamusin on pitänyt heti syödä jotain muuten tulee huono olo..

Pamina ja pikkup 7+6

Uutta kuukautta pukkaa!
Kävin tänään kirjastossa, uutuushyllyssä oli Juoppohullun päiväkirja, raskausarpia. Piti napata mukaan, oli niin hauskan oloinen kirja :laugh:

Unicolle, vältin sen maksakastikkeen menemällä muualle syömään.. Mutta voin kertoa, että herätti enemmän kuin epäilyksiä.
Meillä on sitten yt-neuvottelujen yhteydessä joku lipsauttanut tiedon mun raskaudesta ja nyt siitä huhutaan jo koko työpaikalla :headwall: Voi että oon vihainen. Oon vaan yrittänyt tiukasti kieltää asian, onneks on firmassa erittäin monta muutakin mahdollista naista.. Tuntuu silti tosi paskalta, että tuollainen asia lipsautetaan, jota ei missään nimessä sais puhua eteenpäin. Toivottavasti se nyt pysähtyy, se huhu, haluan kuitenki ite kertoa lähimmilleni, enkä niin, että jostain saamarin työpaikalta se huhu leviää..

Etovaa oloa on täälläkin ruvennut olemaan. Varsinkin aamupäivät. Välillä illastakin. Tänään oli parempi päivä. Onneks meillä töissä on kahvi-/ruokatauko suunnilleen kahden tunnin välein, niin tulee oltua koko ajan syömässä jotain :kieh:

Hierojaltaki selvittiin, kun kerroin suoraan, miten asia on! Ainoastaan alaselkään ja nilkkoja ei hierota, muuten mennään normaalisti!

Tasan kaks viikkoa ekaan neuvola-aikaan!!! Tulis jo :whistle:

Odessa80 7+4

Sokerirasitus on takana. :) Eikä se niin paha ollut mitä ajattelin. Litku oli ällöä, mutta sain sen juotua ja pysyi vielä sisälläkin. Ainoa mikä ärsytti / ärsyttää on tämä päänsärky minkä ilmeisesti sain tuosta paastoamisesta. :( Eikä särkyä helpota yhtään tosi vittumainen työiltapäivä. :(

Teki muuten aika kipeetä se kolmas verikoe, kun otettiin samasta kohtaa kun ensimmäinen ja minä vielä annoin opiskelijan ottaa. Se kaivoi ja kaivoi sitä suonta ja sitten sattui. Auts. No kun tulin töihin niin huomasin että koko paidan hiha oli veressä, se vuoti ihan tolkuttomasti vielä silloin. Taitaa tulla aika kiva mustelma siihen.
Enpä taida antaa enää opiskelijoiden ottaa musta verikokeita.

Odessa
Onpa tosi kivaa huhuilua työpaikalla! :o Voi itku!

Nyt mä karkaan töistä, meillä ois edessä viikonloppu anoppilassa. Hiphurraa! :D Ei vaan, ihan kiva sinne on mennä, mutta olen vaan tänään niin pahalla päällä etten ehkä jaksa yhtään mitään kyselyjä tai passaamisia tai mitään. Haluaisin vaan mennä nukkumaan ja olla hiljaa! :D

Mukavaa viikonloppua kuitenkin nyt kaikille!

Hapsiainen 14+2

Unicolle onnea kaksinumeroisista :heart:

Täällä ollut jännä päivä, töissä on kuulemma kuhistu, että odotanko vai enkö. No mä päätin, että nyt on aika mennä pomolle sanomaan. Jee =) Rohkenin ja kokosin itseni ja marssin pomon huoneeseen ja annoin ultrakuvan hälle ja sanoin, että mahassani on matkalainen. Huoh.. Kivi tippui sydämeltä. Sanoin lisäksi, että jos nyt jotain ikävää sattuu niin tulen kertomaan. Mutta halusin, että hän tietää ennen kuin kuulee mistäin muualta, vaikka onkin vielä ehkä liian aikaista kertoa. Kovasti onnitteli ja vakuutti, että kyllä töitä riittää jatkossakin. Jee.. Lisäksi asiasta kuulee tänään anoppi ja sit alkaa puhelimet laulamaan.

Päpsy ja papu 11+6 :heart:

Nyt tuli veriseulan tulokset, kaikki kunnossa, ei tarvetta jatkotutkimuksille. Jeee :heart: Yksi huoli vähemmän. Nyt vaan odotetaan, että rv 13 alkaisi. Ja keskenmenoriski pienentyisi. Näköjään aina saa murehtia, vissiin läpi koko raskauden. Ensiks murehtii, että ei tuu raskaaks ja sitten, kun on tullut raskaaksi niin sittenkään ei voi olla rauhassa :| :)

Pamina, onnea tähystykseen ;) tuu sit kertomaan miten kävi ja millanen oli

Odessa, sä siis kerroit sen pomille? eli ne ei saa kertoa sitä, otan osaa, voithan sä alkaa riehumaan jos siltä tuntuu, mut sitä en tiä et mitä se vaikuttaa. toi ei todellakaan ole kivaa.

Hapsiainen, hyvä ettei ollu hirmu paha, nyt saat sit huilia viikonlopun (vai mitä se on jos on kylässä)

Päpsy, onnea keromisesta ja kaikesta! kohtahan sä saat sen 12 täyteen ja 13 alulle :) Niinhän se menee aina pitää murehtia ja se ei varmastikkaan lopu syntymään :)

Täällä näyttää siltä et väsymys pahentaa pahaa oloa. Sinällään huono kun siiihen ei aina pysty vaikutamaan. Mut nyt pääsee huilimaan kun sai iltapalan alas et sekin helpottais. Mulle sopis sillee joka toinen päivä töitä ja välillä pidemmät vapaat :laugh: Mistäköhän sellasen pestin sais palkalla jolla elää... Mutta Hyvää viikonloppua kaikille!

No voi sun plääh, pitääkin yökätä niin rajusti ja paljon et alkaa päätä särkemään huoh, täytynee hetki kattella ja sit jos ei ala auttaa ottaa panadoli jos se auttas et töihin selkeis. Väsyttää ja ei mikään taas muka huvita kun olo on tää. Mut hetki kerrallaan...

Unico, joo oli vähän pakko kertoa, kun oli yt-neuvottelut. Liitosta näin kehotettiin tekemään ja sielläkin sanoivat, että työnantajalla ei ole mitään oikeutta kertoa asiaa eteenpäin. No kuitenkin, joku siellä on lipsauttanut asian. Epäilen, että erään miehen vaimo, joka on muutenkin ihan kusipää. Sen mies on varmasti noissa isommissa kokouksissa mukana, joten...

Yhteistyössä