Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset *Marraskuussa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unico
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päpsy, toi on todellakin hyvä syy ostaa nyt jo :D

Täällä oksu löysi mut jälleen :( No huomista odotellen. Ja umpi väsynyt tapaus täällä. onko kellään vinkkejä millä tän väsymyksen kanssa selviää? Nukkuminen ei riitä ja ulos asti ei pääse kun tuntuu et nukahtaa pystyyn. Kohta taas huilimaan kun saa syötyä.

Unico ja Toukka 18+3

päpsy ja Unico kyllä tuon kaukalon saa pelkällä 3-pistevyölläkin kiinni oikein kätevästi, testattu on =)

Jää kommentit vähiin, kun tyttö on toisella käsivarrella niin on hankalaa kirjoittaa...

piki, kuulostaa siis pätevältä vehkeeltä. Mahtuukohan siihen miten pitkä vauva?

Täällähän on sitten muutama sillä asialla jos adakin on lähtenyt :D Ihanaa kun tulee vauvoja :)

Täällä hiukan helpottanut olotla kun on melki koko päivän nukkunut ja kuitenkin ihanaa kun kohta voi mennä takas nukkumaan, josko alkas taas hetkeksi helpottamaan ja pysyis huomenna taas hereillä.

Taidat olla ihan oikeassa, ! Auuuuu, onnea Adalle matkaan! Kiva juttu, että ottivat sinne Haikaranpesään. :flower:

Ja Delfiskin jo huhuili lupaavan tuntuisia suppareita tuolla mitä nyt -puolella. Oliskohan sielläkin lähdön hetki? Jee!

Tuntuupa hurjalta, kun yhtäkkiä pääsee tuossa etusivun listassa niin hurjasti taas ylöspäin. Vaikka kauhea synnytyskateus onkin jo, on vaikeaa ajatella, että kohta se hetki ihan oikeasti tulee! Joko Salomea jänskää?

Poikanen kyllä jo antaa tuta, että on jo oikein iso ja melkein valmis syntymään. :heart: Tänään se on melkein koko päivän tunkenut pyllyänsä tai jotain muuta uloketta tuohon ylös keskelle aivan kuin valittaen, että nyt alkaa tila loppua. Tuntuu jopa hiukkasen ikävältä, mutta toisaalta niin ihanalta... Yritän opetella vuorovaikutusta sen kanssa taputtelemalla ja tökkimällä takaisin. En tiedä, onko mikään vauvan liike ollut reagointia minun liikkeisiini, mutta vastauksia olen ollut saavinani..

Kiitos linea negra -kommenteista. Kiva, että kaikilla muillakin on omissa viivoissaan jotain outoa. :laugh: Salome, mulle tuli se viiva ekaks navan yläpuolelle, mutta sitten se ilmestyi myös navan alapuolelle. Yleensä kai sellainen tulee joko navan alauolelle tai koko matkan ylös asti, jos on siis tullakseen ollenkaan. Olen kuullut kansanuskomuksesta sellaisen version, että tyttöä merkaa joko viivan puuttuminen tai kokonaan ylös asti ulottuva viiva, mikä voisi selittää Kvartin viivan, mutta ei toisaalta tätä minun omaani... Ellei meille nyt sitten kuitenkin tule yllärinä tyttöä.

Kiva kuulla kuulumisia vauvan kanssa puuhaavilta mammoilta!

:heart: piip 27+6

Ja yyh, Unico, en haluaisi toistella itseäni, mutta lopeta jo hyvä nainen se pahoinvointi... Missähän se sun ihana, energinen keskiraskautesi luuraa?

Muistaakseni sulla on hempat ok? Jos älyttömästi väsyttää, niin enpä keksi muuta kuin marjat (kun ei kofeiiniakaan niin kauheasti saa ottaa). Ainakin itselläni vitamiiniannos aina piristää pikkusen.

piip, sitämäkin odotan ja melkein kiukuttelin neuvolatädille kun väsyttää niin ettei jaloillaan meinaa pysyä (sain siis sairaslomaa) se tuumas et sulla voi oll aerillainen kun on muutakin vaikuttamassa kun raskaus. Mut toivon todella ett se energisyys löytää tiensä tänne.
No vitamiineja sa purkista mut joo kiisseliä vois keitellä kun vaan jaksais olla siinä hellan vieressä, josko tän päivän nukkuminen auttaa ja sais huomnna keitettyä :D olis ainakin herkku välipalaa :) (vadelmia muutama kerrallaan tulee napsittua suoraan jäisenä) Hempat pitäs olla kohtuulliset.

Jos joku ei alota huomenna uuutta pinoa ennen kun mä saan itteni ylös ja koneelle raahattua (mikä toivottavasti tapahtuu huomenna) voin sen kyllä väsätä. mut jos joku ehtiin niin antaa mennä vaan :D

Hei naiset kaunokaiset! :wave:

Omasta navasta vain ilmotan. Eilen käytiin neuvolassa. Nyt on sit yhteensä se 20kg tullu painoa. Sais siihen jäädä. Verenpaineet oli koholla, alapaine oli 103 ja sitä pitää nyt päivittäin seurata. Sf mitta oli vaatimaton 37cm :D

Täällä ollaan toistaiseksi yhtenä pallona vielä, mutta sen verran kipeiks on nyt supparit eilisen aamun jälkeen muuttunu, että ei voi enää kauaa mennä :D

Mukavaa päivää! :wave:
Delfis ja Vili (vuokralainen, jonka sopimus päättyy)
40+0 POKS! :heart:

:heart: Huomenta ihanaiset!

:wave: :flower: Nyt, onnea matkaan Delfikselle ja Vilille!!!
Kiitos Kvartille yv:stä ja viestistä tänne. Olen vielä täällä :wave: . En ole niin kylmä hermoinen, että pystyisin lähtemään sairaalaan kennellekään kertomatta :p . Mulla oli sunnuntaina vauvajuhlat ja eilen juhlien jälkeinen kaamea krapula... ilmeisesti se voi tulla ilman viinaakin.

Ihan järkyttävän pitkä krapula on myös Unicolla :hug: . Mä en kehtaa enää edes kirjoittaa, että kyllä sen kohta täytyy mennä ohi, mutta t o i v o n hartaasti, että pääset nauttimaan ihanasta keskiraskaudesta. Se voi muuten jatkua pitkälle loppuraskauteen asti, eikä välttämättä mitään loppuajan vaivoja tule. Mulla on ainakin ollut sellainen onni. Eilinen huono vointisuus oli ihan poikkeuksellista.

Unohdin muuten viimeksi onnitella La Meriä omiin vaatteisiin mahtumisesta =) !!! Rohkaiseva uutinen! Mä liityin jo keventäjiin yksi yö kun pohdiskelin tätä mahtavaa tankkiolemusta :p .

Osaisiko joku äideistä neuvoa imetysliivien ostossa? Mä ajattelin hankkia sellaiset laitokselle mukaan, jos siellä joudutaan olemaan vähän pidempään. Onko teillä siis kuppikoko raskausajastakin vielä suurentunut? Entäs imetyspaita? Olisikohan mukavaa jos myös pari sellaista olisi jo sairaalassa mukana, vai oletteko oleilleet niissä sairaalavermeissä? Mulla on sellainen kuvitelma, että sairaalavaatteissa tulee kipämpi olo kuin omissa ja siksi mietiskelen tätä. Hmmm...

Hyvää joulukuuta kaikille!
:heart: :lla Ada 38+3

Ada, mä olin varannut sairaalaan mukaan yhtä kuppikokoa isommat liivit eikä ne sitten mahtuneet päälle, kun maito nousi. Tai mahtui, mutta puristivat ja painoivat joka puolelta. Olis pitänyt varmaan olla kahta ellei kolmeakin kokoa suuremmat. Mulla tissit oli aivan valtavat pinkeät ja kipeät pallot, kun maito nousi! Olis pitänyt ottaa kuvat, sen verran hurjat melonit ne oli verrattuna omiin.. Kaalinlehdet helpotti vähän, mutta nekin jätti kamalat painaumat rintoihin. Sittemmin maidontulon tasaantuessa nuo ostamani liivit on olleet sopivat, mutta ei kovin mukavat päällä. Lindexin mallia siis ovat. Jotkut sellaset pehmeät ja joustavat olis olleet hyvät.

Imetyspaitoja oon ostanut H&M:ltä 5 kpl, käytän niitä sekä yötoppeina, että päivisin. Sairaalassa en vielä niitä kaivannut, kun yöpaidassa oli niin pitkälle ulottuva nappilista, että hyvin onnistui imettäminen sen kanssa. Kotona ovat kyllä olleet tosi hyviä!

Pidän peukkuja, että Delfis pääsee vauvan hakuun jo tänään! :)

Unicolle
toivon, että pahoinvointi alkais jo vihdoin helpottaa! Huspois Unicon oksuolot!

Nyt neiti heräilee, pitää mennä.

... mä en viitsi tehdä meille uutta pinoa, koska en tiedä miten aktiivisesti olen sitä päivittämässä. Niinpä kirjoitan tänne vanhaan. Eiköhän Unicon pää kohta nouse jostain ämpäristä :hug: , anteeksi ;) !

Kiitos vastauksesta Rosehipille! Pitäisi varmaan tilata jostain pekkaniskalta sellaiset työmaatuet kannattelemaan meijereitä.

delfis ;) höh mä jo aattelin et oot laitokselle lähtenyt kun ei susta kuulunut. Onnea lasketulle ajalle ;) Toivottavasti sitten tulisi täsmällisesti!

Ada
, krapula voi tulla ilman viinakin se on huomattu :). Täällä jännätään kun teistä ei kuulu niin kumminkin ovat kiireellä lähteneet :) Millaset vauva juhlat oli?

Juu mä väsään tän jälkeen sen uuden pinon, tänään ei oo taas tarvinnut oksuta :) jotain positiivista. Ja se hemmetin väsymys on ainakin hetkeksi pois (joo ollu hereillä sen parituntia niin hyvä sanoa) mut eilinen nukkumis maratooni siis auttoi ja nyt on vielä huilimista muutama päivä et eiköhän tää taas tästä käynnisty jos sais jouluakin laitettua ja muut melko pakolliset hommat tehtyä :)

Tän pitäs kanssa ettiä uusia tissiliiviä kun noi vanhat ei meinaa enää sopia, se siinä vaan et aiemmin on mennyt ne perus koot sun muut ja nyt kun ettinyt niin ei meinaa löytyä siis kohtuu hinnalla :) miettinyt olisko liiottelua ostaa imetysliivit kun niissä olis kokoja ja hinta sellanen ettei niin pahasti kirpaise. no kattellaan kun pääsee ostoksille asti :)

Unico ja Toukka 18+4

Yhteistyössä