Taidat olla ihan oikeassa,
KÖ! Auuuuu, onnea
Adalle matkaan! Kiva juttu, että ottivat sinne Haikaranpesään. :flower:
Ja
Delfiskin jo huhuili lupaavan tuntuisia suppareita tuolla mitä nyt -puolella. Oliskohan sielläkin lähdön hetki? Jee!
Tuntuupa hurjalta, kun yhtäkkiä pääsee tuossa etusivun listassa niin hurjasti taas ylöspäin. Vaikka kauhea synnytyskateus onkin jo, on vaikeaa ajatella, että kohta se hetki ihan oikeasti tulee! Joko
Salomea jänskää?
Poikanen kyllä jo antaa tuta, että on jo oikein iso ja melkein valmis syntymään. :heart: Tänään se on melkein koko päivän tunkenut pyllyänsä tai jotain muuta uloketta tuohon ylös keskelle aivan kuin valittaen, että nyt alkaa tila loppua. Tuntuu jopa hiukkasen ikävältä, mutta toisaalta niin ihanalta... Yritän opetella vuorovaikutusta sen kanssa taputtelemalla ja tökkimällä takaisin. En tiedä, onko mikään vauvan liike ollut reagointia minun liikkeisiini, mutta vastauksia olen ollut saavinani..
Kiitos linea negra -kommenteista. Kiva, että kaikilla muillakin on omissa viivoissaan jotain outoa.
Salome, mulle tuli se viiva ekaks navan yläpuolelle, mutta sitten se ilmestyi myös navan alapuolelle. Yleensä kai sellainen tulee joko navan alauolelle tai koko matkan ylös asti, jos on siis tullakseen ollenkaan. Olen kuullut kansanuskomuksesta sellaisen version, että tyttöä merkaa joko viivan puuttuminen tai kokonaan ylös asti ulottuva viiva, mikä voisi selittää
Kvartin viivan, mutta ei toisaalta tätä minun omaani... Ellei meille nyt sitten kuitenkin tule yllärinä tyttöä.
Kiva kuulla kuulumisia vauvan kanssa puuhaavilta mammoilta!
:heart: piip 27+6