Mä oon lomalainen!!
Vähänkö nää tilanteet muuttui yllättäen! Soitin päivällä terkkarille mun pissanäytteestä, taas oli se joku sekafloora(?) plussalla mutta ei mitään muuta. No kyseli että onko mulla mitään oireita, siinä sitten aloin kertoa supistuksista, selkäsärystä ja menkkajomotuksesta. Totesi vaan että nyt on parempi tulla vielä tänään lekurille näytille. Katsoi mulle päivystysajan mun omalle lääkärille ja sinne sitten lähdinkin samantien.
Tuloksena se, että paikat on kiinni ja kohdunsuulla tilanne ok, mutta kolmen viikon saikkulappu kourassa sieltä lähdin pois.

Lääkäri totesi vaan että ei musta ole enää töihin istumaan kerta tuollaiset oireet tulee.
Ai niin, totesi se lekuri että mulla on vissiin hiivatulehdus. Ei tosin kamalasti ole oireillut. Nyt kuitenkin sitten sain Canesten -kuurin. Sekin voisi kuulemma aiheuttaa tuon pissanäytteen plussan ja sitten ehkä jopa supistuksia.
No eihän siinä, tänään sitten olen tyhjentänyt mun työläppärin, kasannu kaikki kamat mitä pitää palauttaa ja aion perjantaina viedä nuo toimistolle ja noutaa sieltä omat romppeeni pois. Vähän vaatii totuttelua ajatus, että en palaa töihin kun ehkä aikaisintaan joskus vuoden päästä, sitten kun olen äiti. :heart:
Ja vaatii myös opettua tuo että palautan työkännykän ja joudun opettelemaan taas oman puhelimen käyttäjäksi.
Pomo ei vissiin ilahtunut uutisesta, totesin kyllä toimistolta lähtiessä että en tänään ainakaan palaa takaisin, mutta lähinnä vitsillä heitin siihen loppuun että saa nähdä palaanko enää ollenkaan. Pistin pomolle sitten lekurin jälkeen sähköpostia kun tiesin sen olevan iltaan asti palaverissa. Eipä tuo tuohon ole reagoinut mitään... No se on tyypillistä sitä...
Piip, mä annan sulle nää kaikki supparit oikein ilomielin. Mua supistaa nyt koko ajan kun vähänkin nousen joko istumasta tai makuulta. Mutta luotetaan nyt siihen ettei ne saa aikaan vielä mitään tuolla kohdunsuulla.
Mekkala käyn lisäämässä sulle synnärin kohta.
Omena-81 Mä haaveilin kans aiemmin aina että haluan ainakin esikoisen joskus 25 -vuotiaana. Mutta kun aina ei mene niinkuin haluaa. Tällä hetkellä tämä ajankohta tuntuu juuri sopivalle. En mä olis aiemmin ollut vielä valmis, näin jälkeenpäin ajateltuna.
Kvart Voi Helmiä. Onneksi kuitenkin pikkuinen oli hyvässä hoidossa ja voi nyt paremmin.
Nyt mä siirryn telkkarin ääreen odotteleen miestä lentopallosta. Päätin lämmittää sille vielä saunan kun kerrankin voin itsekkin valvoa vähän pidempään ja odotella sen kotiintulemista. Jospa aamulla sais vaikka nukuttua pitkään.
- Hapsiainen ja Herne 31+6