*Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset HELMIKUUSSA*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hapsiainen80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Unico:
piip kiitti tosta käsityö vinkistä mietin et en mää vaan nähnyt :D no eikun uudelleen lukemaan, oli jäänyt taas loppu lehdestä lukematta. Joten isot kiitokset. Mut muuten odottelin hiukan erilaisia kaavoja :D mut ehtiihän niitä vielä löytämään siis vauvalle.

Munkaan uusimmassa lehdessä ei ole tuollaista reunusohjetta? Olisko se sitä edellisessä? En löydä sitä mistään, mutta tossa uusimmassa on toi kantoliina ja villahaalari vauvalle yms.

Nyt mä luin viestejä eteenpäin ja Piip, tulikohan sulle lähtö nyt??! Hui!! Onnea matkaan!! :heart: :heart:

Mä meen taas nukkumaan, aivan kamala väsymys koko ajan. Tänään onneksi ollut mieli parempi, Helmi oli ekaa päivää päiväkodissa yksin ja hyvin oli mennyt. Ite olin koulussa rauhassa ja teki aika hyvää kun sai syödä toisten tekemää terveellistä ja monipuolista ruokaa :) Koulusta oon eniten kaivannut just ruokalaa.

Huomenna onkin kotiopiskelupäivä niin piipahdan varmaan täälläkin (paitsi koitan kyllä olla piipahtamatta..). Vien Helmin päiväkotiin iltapäiväksi niin saan varmasti jotain aikaankin. Ja sitten mun äiti käy hakemassa sen sieltä kun me mennään miehen kanssa lääkäriin... :heart: Jännittää, että onko tuolla ketään!

Huomiseen!
Piipille paljon supistuksia, hyvää synnytyskokemusta ja ihanaa vauvantuoksua!!

Kvartti 6+6

PIIP se kohta poksahtaa!! on tämä jännää! :heart:

Mä haluaisin jo alkaa laittamaan tota lasten huonetta, mutta mies sanoo että ei vielä! Miksi?!
Mennäänkö liian nopeasti kohti elämänmuutosta...
No joka tapauksessa jossain vaiheessa se sieltä tulee ja haluan kaiken olevan valmiina.
Millonkohan ostaisin pinnasängyn...:laugh:

Sain eilen viestin miehen siskolta, että meidän pikkuinen saa serkun elokuussa! :heart:
Hänkin odottaa ensimmäistään :laugh:
Lapsukaiset on sitten saman ikäisiä parin kk erolla! :p
Onpahan leikkikaveri ja hoitopaikka :laugh:

Mä oon päättänyt että töissä liikkuminen ja koirien kanssa lenkkeily riittäkööt liikunnasta.

Jane ja veijokeiju 22+1

Piip Jännää :heart:

Täällä ollut kurja ilta :'( Huomenna aion pitää saikku päivän, raskauteen se ei kyllä liity. Mutta töihin en kyllä mene silmät punaisena. Mun äidillä on altzhaimerin tauti :( Aika alussa, mutta edennyt kuitenkin jo aika paljonkin. Välillä on parempia päiviä ja sitten niitä huonoja. Tänään oli sitten se huono päivä. Äiti on niin kauhean mustasukkainen isästä ja isä ei sais tehdä yhtään mitään. No hällä oli joku kokous tänään ja mä menin äidin seuraksi pariks tunniks. Vei jestas, kauhee natkutus koko ajan, että isä meni jonnekin jonkun naisen kaa... Siinä ei paljoo selittelyt auttanut. Ja sit kun isä tuli takas, niin sitte se ilkeily vasta alkoi. Ja sit mulla paloi pinna, ekan kerran koko tän sairauden aikana. Itkusta ei meinannut tulla loppuu lainkaan, vieläkin pakkaa nyyhkyttää. Toivottavasti maha-asukas ei nyt kauheasti pelästynyt tunne purkausta. Tuo on kyllä niin kamala sairaus, että sitä ei kellekkään haluais. Jos jollain sama kohtalo, niin ois kiva vaihtaa kuulumisia tuolla yksityisten viestien puolella. Niin ja se perhanan isäntäkin on siellä kaukana kaukana. Ja ei oo ees vaivautunut vastaamaan viesteihin. Hermot tässä kohta menee ihan lopullisesti.

Anteeksi vuodatus, oli pakko tulla purkautuu.
päpsy ja papu 31+1

Kvartti vilkases sieltä sivulta 71 :D samassa lehdessä on se kantoliina. Mut juu ne ohjeet ei oo siinä tavanomaisten piiroskuvien kohin vaan tosiaan suoraan kuvan vieressä. Onnea Helmin ekasta tarhapäivästä :)

Jane, kysyppä mieheltäs et laittaako se sen valmiiksi jos loppuraskaus onkin hankalampi etkä enää jaksa tai jos tulee lähtö odotettua aikaisemmin :d mun mielestä jos tilaa ja virtaa on niin miä ettei vois laittaa. Meillä meinaan ei miehen laittamisesta tulis mitään ;)

Ei se mitään sitten vielä ollut... Supistukset loppuivat yhtäkkiä, ja jäljelle jäin vain selkäsärky. En oikein osaa sanoa miten usein niitä tuli silloin kun vielä tuli, koska en oikein erottanut, milloin yksi aina alkoi ja milloin loppui. Tuntui koko ajan aika kipeältä, välillä vaan vähän kipeämmältä vielä.

Olo on nyt kuitenkin sen verran parempi, että nyt olen sitten leiponut ja syönyt jo monta mehevää sämpylää.

Ei haittaa. On vielä tuo kassinkin pakkaaminen vähän kesken. :D Siinä supistusten lomassa yritin sitä vähän jatkaa ja tuskailin, kun en löytänyt vauvan villatakkia... Nyt sen onneksi löysin. Oman hammasharjankin vein sinne. Kohta pitää hakea se sieltä taas pois. Vosi EHKÄ tehdä sijoituksen ja ostaa ihan oman tuonne kassiin. :whistle:

Kvartti, on se siinä uusimmassa lehdessä, samassa missä nuo luettelemasi. Sivut 70 - 71. Toivottavasti sulle ei ole tullut virhelehteä, josta puuttuisi nuo sivut... Kiva että Helmillä meni hyvin päiväkodissa!

Mekkala, käsittääkseni se suojus on kätevä sitten, kun lapsi alkaa liikkua sängyssä. Raajat menevät helpost pinnojen väliin eivätkä ehkä tule yhtä helposti pois. Mutta meillä ei ole sellaitsa vielä eikä pinnasänkyäkään. Mieluusti pitäisin pienen perhepedissä, mutta ehkä meidän täytyy jossain vaiheessa käydä hakemassa se meille luvattu säänky, kun se on helpompi suojata kissojen varalta.

Voi Päpsy! :hug: :hug: :hug: Sulla on varmasti ollut ihan kamala ilta. Harmi kun joudut vielä olemaan yksin. Toivottavasti miehestä kuuluu kohta jotain. Siellä taitaa olla työpäivä meneillään.

Mun ukilla oli myös sama tauti, mutta en seurannut sitä kovin paljon, kun asuin niin kaukana hänestä. Isälle se oli kauhean raskasta aikaa.

Ja paras että itket vaan, kun itkettää. Sisällään sitä surua ei kannata ainakaan pitää.

Tässä on nyt tulos kun olen nukkunut niin hyviä yöunia ja vielä vedin päikkäritkin tänään, että nyt mua ei nukuta. :laugh:

Unico Mä mietin eka tuota ihan samaa että jääkö ne nuhapöpöt nyt noihin tekstiileihin kun pesen niitä. Mutta eihän ne voi jäädä, kun eihän ne nyt kovin kauaa voi elää tuollaisissa, eihän??? :D Siks mä kuitenkaan silloin ihan pahimpina nuhapäivinä aloittanut tuota rumbaa. :D
Niin ja kyllä mä yritän saada kuvan tuosta Herneen jalkapohjasta, mutta kun mun pitäis olla koko ajan kamera kädessä. Arvaa vaan pitääkö se sitä jalkaa silloin esillä kun kamera tai puhelin ois lähettyvillä ja jos liikahdan hakemaan niin varmasti vetäsee pois. :laugh: Mut mä yritän, siitä ois kyllä kiva saada kuva. :D

Piip
Mäkin jo niin ajattelin että sulle olis tullut lähtö, mutta ei. No mutta pian se aika kuitenkin koittaa. :)

Päpsy
Tuo on kyllä sellainen sairaus jota ei toivois kenellekään. :hug: Pura vaan tänne meille niin paljon kun haluat ja itke itkut pois. :hug: :hug:

Nyt mä taidan lähteä pyörimään sänkyyn. Mies tuskin siitä piittaa vaikka menisin sänkyyn lukemaan. Tässä sohvalla tulee vaan niskat kipeäksi jos tähän jään.

- Hapsiainen

Mua ihan jänskättää, että kuka täällä jakautuu seuraavana. B)

Mulla aivan kamala flunssa!
Musta tuntuu että mä oon jo yskiny kylkiluita murskaks, kun hengittäminenkin sattuu :/
Heh no tuskin murtumia kuitenkaan oon varmaan vaan yskiny niin paljon että joku paikka on revähtänyt tai jotain...

Mitä rohtoja saa raskaana oleva syödä?
Nuo panadolit on ihan hanurista ne ei tehoa mihinkään.
Mikä ihme pöpö liikenteessä kun niin moni on flunssassa...

päpsylle voimia! :hug:

Kohta sinne neuvolaan taas...

Jane ja joku 22+2 :heart:

Voi itku Päpsy! :hug:Toivottavasti on tänään jo parempi mieli sulla. Tuo on kyllä niin tosi rankkaa läheiselle, kun toinen muuttuu ihan eri ihmiseksi ja sitten pitäisi vaan yrittää ymmärtää. Mä oon miettinyt että tuo on monesti paljon rankempaa kun kuolema, kun se ihminen kuitenkin on vielä siinä mutta ei ole aina enää sama. Voimia sulle!

Hapsianen, jos saat kuvan siitä jalasta niin mä haluan nähdä! Oon luullut että se on vaan joku urbaani legenda ja ne kuvat on tehty kuvankäsittelyllä :D Ihan mahtavaa jos se oikeasti näkyy siitä!

Heh, teidän nuhapöpöjen kanssa :) Ei varmasti elä nuhapöpö kankaassa kovin kauaa :D Ellei sitten kyseessä oo joku MRSA tai tuberkuloosi...

Nyt mä alan oikeasti noiden kouluhommien kimppuun, vein Helmin taas päiväkotiin ja ihan tyytyväisenä jäi sinne leikkimään :heart:

Iltapäivällä se ultra, en oikein saanut yöllä nukuttua |O

Kvartti ja mini 7+0

Nonni, nyt on sitten mies flunssassa. Tuli tuossa ysin jälkeen töistä kotiin, tosin tekemään töitä etänä, kun aivastelee ja on nuhainen. On saattanut saada multa tuon flunssapöpön. :ashamed:

Piip
Tuliko yöllä supistuksia? Mä niin malttamattomana odottelen milloin sulle tulis lähtö...

Jane Mä oon hoitanut flunssaa ihan vaan kuumalla mustaherukkamehulla, eucalyptys-hunajalla, yskään olen ottanut iltaisin tavallista hunajaa sellaisenaan lusikallisen, sitten muutaman Panadol Hotin join pahimpina päivinä. Nuhaan sitten yritin saada helpotusta sarvikuonolla ja höyryhengityksellä. Ei noita varsinaisia rohtoja oikein taida olla muita kuin tuo Panadol. Kurkkukipuun saa syödä Bafusinia. Niin ja sitten itse lisäsin c-vitamiinin syömistä ottamalla extrana porevitamiinin aamuisin. Ja sitten vaan lepoa, noilla eväillä itse olen yrittänyt selvitä.

Nyt on taas aavistuksen verran parempi päivä. Kurkku on yön jälkeen aina vähän tikkuinen ja nenäkin tuntuu "kuivalle", siis limakalvot nenässä, muuten kyllä olen vielä tukossa. Mutta nyt tosiaan sitten tuo mies pärskii. Ei kai tää sama flunssa voi tulla sitten uudestaan enää muhun kun olen sen juuri pitänyt? Tai oikeastaan ei ole vielä edes täysin ohi edes mennytkään.

Ihan kiva että tuo mies tuli kotiin, mutta se sotkee mun päivärytmiä. :laugh: En osaa toimia nyt mitenkään kun se on kotona. :D No, ehkä lähden käymään taas sillä mun pienellä aamukävelyllä ja ryhdyn sitten Herneen vaatteiden pesemisen pariin. Ja kai mä oon niin ahkera että silitän noita tekstiilejä mitä eilen pesin, vaikka yleensä en silitä juuri mitään, mutta Herne on Herne ja enhän mä sitä voi laittaa ihan ryppyisiin lakanoihin. :laugh:

- Hapsiainen ja Herne 33+0 Taas poksuu siis!

Kvartti Älä nyt, vähän nauroin sun kommentille tuosta nuhapöpöstä. :laugh: :laugh: Ai, että ollaanko me vähän turhan huolissaan kaikesta. :whistle:
Mä en ois tuota asiaa edes julkisesti myöntänyt, mutta Unico ehti ensin niin kehtasin sitten kertoa että samaa olin ajatellut. :laugh:

Ja JOS vaan onnistun siitä jalasta kuvan ottamaan niin ihan varmasti sen pistän tänne. Ei se nyt niin selvänä näy kun jossain netissä pyörivissä kuvissa, joten taitaa niissä olla vähän kuvankäsittelyä joukossa, mutta ei siitä voi kuitenkaan erehtyä etteikö se jalka ole, se pohjan muoto on niin selvä ja tosiaan jos se oikeassa asennossa työntää sen esille niin ne varpaiden kohdat näkyy sillain hassusti.
Siinähän mulle yhden päivän projekti kun istun maha paljaana kamera kädessä tuijottaen mun mahaa. :D

Kaikki on oikeastaan ennallaan. Illalla oli menkkajomotusta selässä ja sitten tuli vielä supistuksia, mutta ne oli musta aika heikkoja edellisiin verrattuna. Otin nukkumaan mennessä panadolin ja se kesytti ne loputkin. Yön olen nukkunut melko hyvin ja keskeytyksettä.

Eihän sitä koskaan tiedä, mitä tyyppiä on, ennen kuin synnytys on käynnistynyt, mutta veikkaan että saan kärvistellä vielä monet tuollaiset episodit ennen kuin lähtö synnärille tulee. Eikä se nyt oikeastaan mitään kärvistelyä ole: kiva vaan, että jotain tapahtuu ja saa oikeasti alkaa odottaa. Toivottavasti nuo supparit vähän onnistuvat jotain tuolla kanavalla tekemään.

Jatkan kohta...

piip, pikkunen pitää sua jännityksessä :) mut hyvä et sait sit hommat tehtyä ja herkuteltua sämpylöillä.

hapsiainen
, kiva kuulla et joku muukin miettii samoja asioita nuhapöpöistä :D Toivottvasti herne näyttää jalkapohjansa sillon kun on kamera lähellä :) Täällä muuten sama vika kun mies onkotona ei hommat onnistu ollenkaan samalla lailla kun yksin ollessa. Meillä saa kyllä Toukka nukkua mankeloiduissa lakanoissa niin kun muutkin :D en kyllä ala silittämään yhtään ylimääräistä ;)

jane,
sullakin kunnon flunssa ei kivaa. Lääkkeistä en osaa sanoa, täällä yritetty selvitä vikillä sillä rasvalla valkosipulilla ja sarvikuonolla ja hunajalla. juomalla kuumaa. Kurkkukipuun voi kokeilla myös vahvalla suolavetellä kurlausta (mut ei kannata niellä )

Kvartti
älä pelottele, toivottavasti ei oo mitään megapöpöä. Onnea ultraan!

mekkala, ai niin siitä pinniksen pehmusteesta, kyllä sen huomaa sitten et tarviiko. Pikkuveli meinaan paukutti päätään pinniksen päätyyn niin hyvä oli olla välissä pehmeää :D

Miten muuten noi harsot, pitäskö niitä silittää? Ja mitä se vaikuttaa?

täällä nuhainen olo edelleen. Mut ehkä piirun parempi taas kun eilen :) Saa nähdä kuin käy sit kun sinne ulos asti lähtee. jokseenkin kuitenkin veto poissa.

Unico ja Toukka 28+5

Joo Hapsiainen :laugh: Mäkin oon välillä aika hysteerinen kaikesta, mutta toi alkoi silti vähän naurattaa :D

Mistä tulikin oma tänhetkinen hysteria mieleen, ootteko syöneet PESTOA? Kun siinähän on ties mitä juustoa ja niitä pinjansiemeniäkin, mutta mä mietin että kun se määrä on niin minimaalinen jos nyt tuorepastan sekaan laitan teelusikallisen?

Sitä mun piti vielä käydä vaan lisäämässä, että tosiaan siinähän se ohje on sivulla 71! Enhän mä puusilmänä tajunnut, että se voisi olla noinkin piilotettuna tonne eikä siellä takana piirroskuvissa :)

Jane, mä komppaan noita Hapsiaisen flunssanselätyskeinoja. Raaka valkosipuli on kans kuulemma tehokas, jos sitä uskaltaa käyttää. Kaikista parhaiten mulla kuitenkin tehoaa lepo. Vaikk amakaisin paikallani, stressaaminen saattaa aiheuttaa sen, että tauti jatkuu tai jopa vahvistuu, mutta kun yritän keskittyä kaikkeen kivaan (voi sisältää jotain pientä puuhaa kuten lepomista, jos siihen innostuu), tuntuu, että paraneminen edistyy.

Mulla toimii erilaiiin kipuihin ja särkyihin ihmeen hyvin myös Panadol, vaikka monet sanoavat ettei siitä olis mihinkään. Ehkä me ihmiset ollaan siinä mielessä erilaisia. Olen vähän miettinyt, voiko sillä olla merkitystä, että yleensäkin joudun ottamaan hyvin harvoin särkylääkettä. Vuosikausiin en ole ibubrofeiinia tainnut ottaakaan kuin joissain poikkeustapauksissa, koska koko pitkän vauvanyrityksen ajan ajattelin sen pilaavan mun muutenkin heikon ovulaation.

Mulla ei ole kyllä tullut mieleenkään, että pöpöt jäisivät noihin tekstiileihin. Enkä usko yhtään, että tavallinen flunssapöpö voisi kauhean pitkään elää kuivalla, normaalilämpöisellä pinnalla. Pyykkäämään vaan! ;)

Ja Hapsu, mun mielestä sun mies ei oikein voi tartuttaa sua, jos se on sama tauti ja olet jo ehtinyt kehittää immuniteettiä sitä vastaan. En sitten tiedä, jos se tauti onkin sulla vielä päällä, voiko se sullakin pitkittyä. Käske miehen ottaa Echinaa, se tehoaa aina! :)

Tuota jalkajuttua en usko ennen kuin näen! :laugh:

Onko nannalla mitään "tuntemuksia" (niin kuin äitini asian ilmaisee)?

piip 38+1

KÖ, mä olen syönyt pestoa niin, ettäolen sekoittanut sen joko kuumaan pastaan (uskon, että lämpiää siinä tarpeeksi) tai sitten lämmittänyt sen esim. kastikkeeseen. Ei kai pinjansiemenet ole kielletty? Mulle ei ole kukaan kertonut... :whistle: Mutta listeriahan tuhoutuu noin.

Unico, veikkaan, että vauva-arjessa naurat itsellesi, että olet koskaan miettinytkään harsojen silitystä.... :laugh: Mä en ole kyllä noin innokas kodinhengetär! Ihanaa, että sulla on mankeli. Meille ei mahtuisi ja yhtiöllä ei ole. Meillä lakanat useimmiten vaan viikataan kaappiin. Tyynyliinoja yritän jaksaa silittää.

Unohdin sanoa Kvartille hirveästi tsemppiä ultraan! :heart:

Piip, no noin mä just tein että sekoitin kiehuvan kuumaan pastaan. Eiköhän siinä listeriat kuole :D
Ja tosiaan mä muistin väärin, ei se ollutkaan pinjansiemenet vaan PELLAVANsiemenet mitä ei saanut syödä :)

piip, meillä oletettavasti on sama tauti ja mulle tuli takas, tai sit toi mies on käynyt lisäilemässä siihen jotain :D Älä nyt kun me silitettiin pikkuveljen harsot sillon 20 vuotta sitten siksi mietin. Tosin se saatto olla vanhemmilta et tehkää nyt tota niin saatte rahaa ;) olikohan se 5 vai 10 penniä harso palkka siis :D Mankeli on kova sana, sillä saa lakanat hyvin eikä tartte silittää :D pyykkituvissa aina ollut ja sitten siihen tottu niin piti se kotiinkin saada.

Kvartti, en mäkään nähnyt sitä ennen kun piip sano et se on siellä :) pestoa ei oo muutenkaan tullut käytettyä, kun vissiin se pyurkki säilyy nin vähän aikaa ettei ehdi käyttään niin on jätetty välistä.

Voi haaaukotus! |O
Ihana kuulla että Kvarttiakin väsyttää, en siis ole ainut. Yöt meillä on kaikkea muuta kuin hyviä; Ykkönen ei oo oikein vielä hyväksynyt, että yöllä ei syödä. Ja kun ilmeisesti tämän raskaudenkin takia väsyttää niin yöheräilyt siihen päälle tekee sen, että elämä tuntuu olevan välillä aika syvältä! Ärsyttää kun on tällainen olo. Nyt kuuluisi olla onnellinen eikä väsynyt ja ärtynyt! Voi kun mekin päästäis jo pian ultraan. Odotetaan kuitenkin julkista ultraa, jonne todennäköisesti päästään jo aika pian, koska menkkojen mukaan mulla on yli 3 viikkoa pidemmällä tämä raskaus kuin mitä se mun mielestä todellisuudessa on.

Unico, mä silitin harsot silloin ekan pesun jälkeen, mutta en paljoakaan enää myöhemmin; oli muutakin tekemistä sitten! :D Mutta silitä vaan, musta se oli ainakin tosi ihanaa silloin.

Tsemppiä Piipille kun lähtö tulee!

Nyt tämä lähtee päiväunille!
Lilla My noin 7+0

Mä oon kehittynyt, mun tämän aamun kävelyn aikana piti pitää vain kolme taukoa. :D Matkastahan en viiti edes mainita mitään, saattaa siitä kilometri tulla jos oikein mittaamaan alkaa. :D

Tää palsta on ihana. :laugh: Täällä mietitään niin samoja asioita kun itekkin päässä pyörittelee. Just poimin narulta noita kuivia pyykkejä, harsoja yms. Mietin niitä harsoja poimiessa että viittisköhän ne silittää. :laugh: Tiedän etten jatkossa sitä tule koskaan tekemään mutta oishan se kiva näin alkuun silittää. :laugh: (Puhuu nainen joka vihaa silittämistä...) Niin ja Unico, mähän mankeloisin kaikki, mutta kun meillä ei ole mankelia niin siksi noi lakanat pitää silittää. :whistle:
Niin näitä "aikuisten" lakanoita meillä ei silitetä, vedetään ja pistetään kaappiin. Tyynyliinatkin viikkaan vaan tiiviisti niin kyllä ne oikenee. Mä oon oikeesti nykyään tosi laiska silittämään yhtään mitään, kauluspaidat ja juhlavaatteet tulee silitettyä mutta mitään muuta ei. Ennen jaksoin silittää enemmän mutta se into jäi. Mankelin haluaisin ja sellaisen hankinkin heti kun tilaa on, lakanat on ihania kun ne on mankeloitu. :)

Kvartti
No tuota pestoa mä en oo osannu edes ajatella noin. :o En sitä ole kyllä paljoa käyttänyt, mutta pari kertaa tullu ruokaan laitettua. Ehkei siitä nyt ole haittaa ollut, kun kuitenkin se on lämmitetty ja ollut määrällisesti niin vähän.
Tsempit ultraan!

Piip muistikin mainita tuon valkosipulin noista flunssanselätyskeinoista. Mä oon aiemmin sitä ite käyttänyt mutta raskausaikana valkosipuli ei ole oikein innostanut. Kyllä sitä nyt pienet määrät ruoassa menee mutta ei entiseen malliin.

Ja miehelle kasasin jo pinon rohtoja jotta se selviäisi tuosta pärskimisestä. En todellakaan halua että se tuolla pärskimisellään pitkittää mun flunssaa! :D
En tiiä muuten miten teillä muilla on, mutta musta tuntuu että miehet on aina moninverroin kipeämpiä kuin naiset samoissa taudeissa. :laugh: Mitä on exien kohdalla huomannut ja tämän nykyisen kohdalla niin jo pienestä päänsärystä saadaan kamala voivoittelu aikaiseksi. :laugh: Kyllä mä itekkin varmasti voivottelen, mutta jotenkin tää on aina sivusta katsottuna niin koomista. :D

Mun on saatava se kuva tuosta jalasta kun kukaan ei usko mua. :laugh: Parempi ois nyt Herneen venytellä itsensä näkyviin. Ei muuten ole venytellyt eilen eikä tänään ollenkaan niin. Alan itsekin kohta luulemaan että kuvittelin sen vaan... :D

Mut nyt laittamaan pieniä vaatteita narulle ja sen jälkeen kehitteleen jotain leipomusta. Jotain kai tässä on tehtävä vaikka ukko pyöriikin kotona. ;)

- Hapsiainen

Yhteistyössä