Mä oon kehittynyt, mun tämän aamun kävelyn aikana piti pitää vain kolme taukoa.

Matkastahan en viiti edes mainita mitään, saattaa siitä kilometri tulla jos oikein mittaamaan alkaa.
Tää palsta on ihana.

Täällä mietitään niin samoja asioita kun itekkin päässä pyörittelee. Just poimin narulta noita kuivia pyykkejä, harsoja yms. Mietin niitä harsoja poimiessa että viittisköhän ne silittää.

Tiedän etten jatkossa sitä tule koskaan tekemään mutta oishan se kiva näin alkuun silittää.

(Puhuu nainen joka vihaa silittämistä...) Niin ja
Unico, mähän mankeloisin kaikki, mutta kun meillä ei ole mankelia niin siksi noi lakanat
pitää silittää.
Niin näitä "aikuisten" lakanoita meillä ei silitetä, vedetään ja pistetään kaappiin. Tyynyliinatkin viikkaan vaan tiiviisti niin kyllä ne oikenee. Mä oon oikeesti nykyään tosi laiska silittämään yhtään mitään, kauluspaidat ja juhlavaatteet tulee silitettyä mutta mitään muuta ei. Ennen jaksoin silittää enemmän mutta se into jäi. Mankelin haluaisin ja sellaisen hankinkin heti kun tilaa on, lakanat on ihania kun ne on mankeloitu.
Kvartti No tuota pestoa mä en oo osannu edes ajatella noin.

En sitä ole kyllä paljoa käyttänyt, mutta pari kertaa tullu ruokaan laitettua. Ehkei siitä nyt ole haittaa ollut, kun kuitenkin se on lämmitetty ja ollut määrällisesti niin vähän.
Tsempit ultraan!
Piip muistikin mainita tuon valkosipulin noista flunssanselätyskeinoista. Mä oon aiemmin sitä ite käyttänyt mutta raskausaikana valkosipuli ei ole oikein innostanut. Kyllä sitä nyt pienet määrät ruoassa menee mutta ei entiseen malliin.
Ja miehelle kasasin jo pinon rohtoja jotta se selviäisi tuosta pärskimisestä. En todellakaan halua että se tuolla pärskimisellään pitkittää mun flunssaa!

En tiiä muuten miten teillä muilla on, mutta musta tuntuu että miehet on aina moninverroin kipeämpiä kuin naiset samoissa taudeissa.

Mitä on exien kohdalla huomannut ja tämän nykyisen kohdalla niin jo pienestä päänsärystä saadaan kamala voivoittelu aikaiseksi.

Kyllä mä itekkin varmasti voivottelen, mutta jotenkin tää on aina sivusta katsottuna niin koomista.
Mun on saatava se kuva tuosta jalasta kun kukaan ei usko mua.

Parempi ois nyt Herneen venytellä itsensä näkyviin. Ei muuten ole venytellyt eilen eikä tänään ollenkaan niin. Alan itsekin kohta luulemaan että kuvittelin sen vaan...
Mut nyt laittamaan pieniä vaatteita narulle ja sen jälkeen kehitteleen jotain leipomusta. Jotain kai tässä on tehtävä vaikka ukko pyöriikin kotona.
- Hapsiainen