Moi kaikille!
Gallupiin: vatsanympärys himppua vaille metri...
4D-dokumentista; Kiitin minäkin Luojaani, että siinä näkyneet pikkuruiset olivat syntyneet viikoilla, jotka ovat jo onneksi ohi! Mutta toisaalta... Ainahan sitä voi vaikka synnytyksessä sattua jotain, vauva ei saa happea tms. ja siitä seuraa jotain ikävää. Mutta paras kun ei ajattele noin! Hyvin siellä ammattilaiset meidät ja vauvat hoitelee terveenä kotiin!
Käykö kukaan muuten äitiysjoogassa? Täällä lähti jokunen viikko käyntiin äitiysjoogaryhmä. Sellainen alkoi edellisen kerran jo viime kesänä, mutta ajattelin, että olin silloin vielä liian alussa. Niinpä marssin nyt odottavaisin mielin joogailemaan! Siellä sainkin tietää olevani kaikkein pidimmälle edennyt odottaja ja ohjaaja tuumasi, että olisi hyvä olla n. 20. viikolla, eikä reilulla 30. niin kuin minä... No, hyvin ollaan pärjätty muiden mukana, tehdään vaan jotkut liikkeet toisella tavalla ja levätään eri asennoissa kuin pienempimahaiset

Toivottavasti tuolta saa apua rentoutukseen ym., niin synnytyksessä jaksaa paremmin! Hengittelemään on ainakin opittu keskittyneemmin. Saas sitten nähdä, miten tositilanteessa tulee rentoutukset tai keskittyneet hengitykset mieleen...
Hipsu, alkaako sinulla työn luonteen vuoksi äippäloma aiemmin? Kun mietin omia viikkojani; Mulla on myös kaksi viikkoa vielä lomaan. Teen tosin täysin istumatyötä, jossa ilmeisesti istutetaan viimeiseen saakka... Ymmärrän täysin tunteesi siitä, että olo on syyllinen, jos jäisi töistä aiemmin pois. Pitäisi oppia olemaan itsekkäämpi!! Minulle on sysätty seuraajani perehdytys viimeiselle kahdelle viikolle ja tuntuu, etten viitsisi edes kertyneitä kellokorttitunteja pitää pois. Mutta oikeasti, nyt kuunnellaan sisäistä ääntä ja jäämme kotiin lepäämään, jos siltä tuntuu!

Kohtahan meillä on h-hetki käsillä ja sen jälkeen ei välttämättä voi aina lepäillä, kun haluaisi...
Jaksamista ja auringonpaistetta kaikille ja erityisesti Miukulle + masuasukeille!