HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Minä raskausdementikko unohdin oman salasanan :LOL: joten nyt olen siis Lisko 812, mut sama kai tuo kun en koskaan kuitenkaan jaksa kirjautua :whistle:

Ulkona käytiin just ja pakkasta vain muutama aste, mut kauheen kylmältä tuntu kun tuulee :/ Korviin alko pistää :(

Lisko taas

Hyvää Isänpäivää kaikille :wave:
Meillä isi sai aamiaisen sänkyyn, laulun ja lahjan kera :)
Pojat olivat tehneet tarhassa kortit, vanhemman kortissa luki kuvaus isistä näin:

Sillä on parta naamassa.
Isin kanssa on kiva leikkiä ja painia.
En tiiä muuta mut jotain ;)

Suloinen :heart:

Eilinen oltiin Jumbossa shoppailee, ja mukaan tarttui vauvalle ensimmäinen ostos, vaikka vannotin että en osta.... :whistle:
Ostin semmoisen aivan ihanan karvapuvun, jossa pienet korvat ja häntä :D
Menee sitten Toppapuvun jälkeen ulkoilussa...

Muuten oli aika tuskainen reissu, supisteli jatkuvasti, ja joutui ihan useasti pysähtymään :/
Pakko varata lekuriin aika, että tarkastavat, ettei nuo kipeät tee vielä kohdunsuulla mitään...
On meinaa jatkunut jo useamman viikon, eikä kyllä näin kipeesti sais vielä kuukausiin supistella.... :/

Huomenna tiedossa Rakenneultra, vähän jo jänskättää.....
Ilmottelen huomenissa kuulumiset :D

A0205 & Oikku 20+3 ;)

Isänpäivää täältäkin!

Isänpäivän kunniaksi otin päivällä päiväunet sillä aikaa kun nuorempi oli unilla ja esikoinen ulkoilu yms. isin kaa ;)). Aamulla tehtiin kakku ja vietiin aamupalaa sänkyyn lahjojen ja laulun kaa. Mun mies on oikeesti tosi mahtava isi noille lapsille, varsinkin korostunut nyt kun on ollut maaliskuusta asti kotona niitten kaa!!! Helmikuussa palaa sit taas töihin, mut tää on ollut ihanaa aikaa meidän perheelle.

NASU-MASU; Toivottavasti sun olo jo vähitellen helpottaa.. Mä kävin eilen isän haudalla ja kävelin sunkin isän haudan ohi.. Siellä ne nyt tosiaan samassa maassa makaavat.. Aina yhtä epätodellinen olo koko tapahtumasta, vaikka onhan siitä nyt reilu 2vuotta..

ISTUKASTA: mulle ei oo koskaan aiemmissa raskauksissa puhuttu halaistua sanaakaan istukasta, mutta nyt se kiinnosti niin kovin ton sektion jäljiltä, että kävin siellä yksityisellä rakenneultrassa pääasiassa just sen takia. Nyt lukee lääkärin lausunnossa, että ETUSEINÄISTUKKA TAVALLINEN. Reunastaan on kiinni sektioarvessa, mutta kuitenkin sen verran ylhäällä, ettei pitäisi tuottaa ongelmia synnytyksessä. Äitipolilla käynti mulla on rv30 ton edellisen synnytyksen takia, joten siellä varmaan katsovat vielä tilanteen. Liikkeet oon silti tuntenut tässä raskaudessa jo rv16 alkaen, edellisessa rv17 ja ekassa n rv19-20.

EDELLINEN SYNNYTYS ei tosiaan ollut mikään unelmakokemus ja siksipä olen jo nyt nähnyt painajaisia tulevasta.. Näyttää se edelleen mielessä kummittelevan, vaikka luulinkin sen jo kohtuullisesti käsitelleeni. Silti olen sitä mieltä, että jos nyt päädytään sektioon, saattaa mahassa kasvava sykerö olla meidän viimeinen (biologinen) lapsemme. Vaikka eihän koskaan pidä sanoa ei koskaan..

IHANIA MASUJA TEILLÄ!! Mullakin pullottaa jo niin rajusti, että alkaa työntää napaa ulos.. mitenhän paksuksi sitä tässä turpoaakaan ;).

orapihlaja ja sykerö rv19+4 (puoliväli häämöttää..)

Isänpäivää kaikille!

Mä mittasin masun ympäryksen, ja nyt näytti tasan 100cm, eli muistaakseni viimekerrasta tullut 5cm lisää... äkkiä se kasvaa.

Meillä tosiaan vietettiin isänpäivää jo eilen ja sänkyyn vietiin lahjat ja aamiaispöytä katettiin koriaksi. Emme ole ottaneet sitä tapaa, että sänkyyn vietäisiin aamupala, kolmen pienen lapsen kanssa siitä ei tulisi mitään, kun ne kuitenkin innoissaan pyörisivät sängyssä isän ympärillä.

Tänään sitten oltiin mun isän luona juhlistamassa isänpäivää, siskon ja velinperhekkin tietenkin oli ja vilinää piisasi. Lapsia meillä yhteensä tällä hetkellä on 9kpl ja vanhin on 10v. Tuntuu ettei jalansijaa oo missään kun noita lapsia pyörii ympärillä yhtäaikaa niin paljon. Mutta sehän on vaan kivaa. :D

Keskiviikkona on sitten meillä rakenneultra ja voi että, kun aika menisi siihen äkkiä!! Ei enää jaksaisi odottaa yhtään!!!!!!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 20+6

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2006 klo 14:02 A0205 kirjoitti:
Muuten oli aika tuskainen reissu, supisteli jatkuvasti, ja joutui ihan useasti pysähtymään :/
Pakko varata lekuriin aika, että tarkastavat, ettei nuo kipeät tee vielä kohdunsuulla mitään...
On meinaa jatkunut jo useamman viikon, eikä kyllä näin kipeesti sais vielä kuukausiin supistella.... :/

Huomenna tiedossa Rakenneultra, vähän jo jänskättää.....
Ilmottelen huomenissa kuulumiset :D

A0205 & Oikku 20+3 ;)
Noh mä oon ollu Tiistaista asti kipeä ja maha on ajoittain kova ja kun ei oikeen jouda ajattelemaan töissä että supistaako vai ei..joka tapauksessa kaikki ei oo niin kun pitäis kun ei enään kärsi nostaa kauppakassia kun tulee maha kipeeksi. Että taijan kanssa soittaa neuvolaan ja kysyä että huolestunko nyt vai viikonpäästä. Tänäänkin kun on tehny jotain niin kipeeksi oon tullu. :\| jotta istua pitää vähän väliä. Mulla on ollu kohdun yläosassa kertaalleen tälle päivää repäsevää kipua ja ruokaa kun pistin niin syke nousi...ja joutu istumaan. Että taitaa supistella aika kivasti.

jalava harmailee
huomenta kaikille!

nyt on isänpäivät vietetty. oli kuitenkin jotenkin ankea tai hiukan haikea päivä kun oma isä on poistunut tästä maailmasta muutama vuosi sitten. mutta sitten oli ihana muistaa omaa miestä ja hänen isäänsä.

mulla on alkanut tulemaan selkäkipuja. ihan tuosta lonkan yläpuolelta. voisi välillä luulla että takapuoli on kipeä mutta ihan selästä ala selästä se ottaa. kivut ovat tosi vihlontamaista ja sellaista kun joku puukolla pistäis ja vääntäis sitä ihan siinä. ja sitten sen seurauksena on että oikea jalkaa on välillä vaikea esim. nostaa housuja laitattaessa. kipu yllättää aina vaikka kuinka siihen varautuisi. aina se tulee vain yhtäkkiä ja pitää pysähtyä miettiin mitenkä sitä liikkuu sen jälkeen.

onko muilla tällästä? mistä se voisi johtua? auttaako jos venyttelee tms.olen hiukan hukassa.

olen vasta aloittanut uudessa työssä, ja en todella haluis olla koe ajalla sairaslomalla. tiedän että kuitenkin lapsen ja oma terveys pääasia mutta viimeiseen asti yrittäisin olla lojaali työnantajaa kohtaan. jos sitä niin voi sanoa.

iltaisin on myös hiukan "kipristellyt" mahaa sillain ikävästi. ei ole kyseessä liikkeet. vatsa pingottuu ja "turpoo" isoksi palloksi ja laskeutuu vasta kun menee makuulle.

jos jollain on samantyylisiä juttuja ja tietäis mitä ne on niin olisin kiitollinen. otan toki tarvittaessa neuvolaan yhteyttä, mutta seuraava aika on vasta kuukauden päästä ja ns turhaa en haluis vaivata.

tänään näköjään on meneillää anteeksi olen olemassa vaihe.. :ashamed:

mutta hyvää viikon alkua kaikille!

jalava ja smurffi

Huomenta.

Olipa pitkään niin, ettei tänne sivuille päässyt ollenkaan. No mutta nyt onneksi toimii.

Jalava Mulla on samantyyppisiä pistäviä oireita tuolla alaselässä ja se viiltää oikeestaan pakaraan asti. Tai enemmän ehkä tuntuukin tuossa niinkun selän/yläpakaran taitekohdassa... Tää vaiva oli mulla jo edellisessä raskaudessa ja se paheni loppua kohti kyllä mahan kasvaessa. Mä uskoisin, että kyse on siitä, että joku hermo tms. jää välillä jotenkin puristuksiin. En oo sille keksinyt mitään keinoa, millä sitä lievittäis. Venyttelyt ehkä vois auttaa, täytyy kokeilla. Mutta toi vaivahan ei mikään vaarallinen oo, jos vaan liikkumaan pääset, niin siitä ei tartte sen kummemmin murehtia. Ja mulla se hävis heti synnytyksen jälkeen.

Vauva tuolla taas kunnolla potkii, kun täs istun ja kirjoitan. Taitaa mennä vatta lysyyn, kun etukenossa oon. Toisella tulee tukalat oltavat. Olo on ihan ok, ei mitään kummempia valittamisen aiheita tällähetkellä, onneksi! =)

Nyt hypätäänkin taas uusille viikkolukemille.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy täydet 21 viikkoa :heart:

maanantaita!

Isänpäivä oli ja meni. Meillä taas vietettiin kaksipäiväisenä. lauantaina käytiin mun vanhempien luona kakkukahvilla ja lahjottiin kalenterilla. Sunnuntaiaamuksi jätin miehelle lahjat pöydälle odottamaan, kun mies yövuorossa. Eipä keritty sunnuntaina ollenkaan nähdä. :/ Mies tuli aamulla auko lahjat oli tyytyväinen, pisti nukkuun, ja me oltiin tytön kans lähdetty ennen kuin heräs, ja mies oli lähteny töihin ennen kuin me kerittiin takas.

KÄytiin tytön kans katsoon pari talonäyttelyä. Sit käytin mun papan luona, josta oli jo tosi kiire että kerittiin titi-nalle konserttiin. Ja olipa muutes ihana konsertti. Sieltä sitten suoraan mun toisen papan luo, ja sen jälkeen kello olikin jo puolkasi. Et kiiruspäivä! Mies oli ennen töihin menoa käyny sairaalassa katsomassa omaa pappaansa, jolla vissiin keuhkoputken tulehdus. Ja miehen isän isänpäivää vietetään sitten ens pyhänä, kun appi oli reissussa, siis töissä.

Keskiviikkona olis rakenne. Hui kun jännittää! En vieläkään oo varma kysytäänkö sukupuolta. Ehkä, ehkä ei. ehkä enemmän haluttais kysyä, mut toisaalta taas ei. vaikeaa!

Oma olo ok. IHanasti kyllä nuita liikkeitä tuntuu. Jotenkin nyt tuntuu niin rauhalliselta tää odotus. On nimenomaan se seesteinen keskiraskaus. Toivottavasti ei ala oikeen supisteleen ja pilaa tätä onnea.

heppuli ja emma 19+2

terveisiä neuvolasta. KÄvin aamulla neuvolassa ja samalla lääkärillä supistelujen ja kipujen vuoksi. Kaikki oli kuitenkin hyvin. vauva liikku ja istukan alla ei näkyny mitään. Ja kohdun tilanne oli pysyny ennallaan. Nyt olen sitten tämän viikon sairaslomalla ja otan rennosti. Vein lapset hoitoon ja istuskelen tässä koneella toki kohta täytyy pistää maate taas hetkeksi. Mutta jos vaikka tämä viikko riittäisi että pääsis taas ensviikolla töihin.

Maanantaita!

Käväsin tuossa neuvolassa,

hb 125
paino oli jopa noussut 4 viikossa 100g :) (ollut aika lasku suunnassa)
syke oli 150-160
vauva oli kasvanut ihan älyttömästi, ei millään pysynyt paikallaan :D toisin ku esikko joka koko ajan vaan nukku :)
Neuvolatäti pstisti hierojalle ku sanoin et huimaa ku pääntä kääntää ja sit se koklas mun niskoja ja sano et ihan jumissa :\| Siitä varmaan johtuu toi pääkipukin :$

Mut muuten kaikki on ok.
Kuun lopussa ostetaan vauvalle yhdistelmät =) Ja sit on kuunlopussa se rakenneultra, jospa siinä näkys et ois tyttö tulossa :LOL: mut kyl se poikakin on kiva, kuhan vaan laps on sit sydänterve :)

mut nyt esikko päikkäreille ja samalla voi site kans oikasta.

Mammahuhtikuu ja 18+6

Lisko
Kivoja neuvola kuulumisia :)

Kävin kaupungilla ja ostin jopa yhden lahjan :) Enempää en jaksanu katella, lähinnä katoin vauvan juttuja :whistle: Ostinkin, yhdet housut, hatun ja lapaset sekä harjan :whistle: Me ei oteta siä äippäpakkausta, joten on jotain tuollaisa juttuja mitä täytyy sit vaan ostaa. Ja ostan pikku hiljaa niin ei tunnu sit kukkarossa kerralla :) Kelan 140 ? ostetaan radiopuhelin (itkuhälyttimeksi, esikoisen aikaan kun sitä ei ollut ja jäin kaipaamaan) ja ehkä uusi sitteri. Vaatteita on nyt niin paljon, et alkuun päästään (pojan aikaan jäi vaikka kuinka ja olen muutaman bodyn ja housut jo ostanut), enää ei pitäisi ostaa mitään kun sit vasta kun nähdään saako vauva lahjaksi paljon, minkä kokoisia ja onko tulokas sit tyttö vai poika :) :heart:

Mittasin mahan ympäryksen ja 102,5cm näyttää eli 2,5 cm enemmän kuin viimeksi, eihän siitä taida olla kuin viikko tai kaks kun viimeksi mittailtiin :eek: :whistle: :)

Lisko ja pikku kummitus =) rv 18+5

heippa taas.

en sitten ollutkaan kauaa töissä. pomo tuli sanomaan ettei nyt tänään ole töitä ja voi lähtä kotiin. saa kuitenkin täyden palkan. kerkesin oleen siellä joku 4 tuntia. ihan kiva. no mielummin kyllä olisin koko päivän levännyt kotona. mutta tää oli tyhjää parempi.

ei tässä nyt ole sen kummosempia sitten aamun tapahtunut. lunta sataa ja on pimeetä. :kieh:

jalava ja smurffi

Jalava ja Syntymähäjy: Minullakin on käsitys, että pakaraan pistävä kipu voi liittyä hermon puristukseen. Jos kipuilu säteilee jalkaa pitkin alaspäin voi kyseessä olla iskiashermo. Minulla on iskiashermo oireillut ennen raskauttakin, ja venyttely on helpottanut omalla kohdalla. Joko ihan kylkivenytys tai sitten jossain tangossa riippuminen. Se voi lievittää puristusta ja tuoda tilaa hermolle. Kotona ei ole tankoa, niin olen ottanut oven päältä kiinni ja jalat maassa oikonut itseä niin että siitä kyykistyn hieman ja venytän selkää. Ja uskon että vauvelikin nauttii venyttelystä, saa sekin vähän tilaa oikoa itseään.

Minulla masu vielä varsin olematon, vaikka selvästi näkyy. Mutta mittasin tuossa äsken ensimmäistä kertaa, niin oli 86cm ympärys. Vaan... Olen huomannut kyllä, että iltaa kohti turpoaa huomattavasti, ja aamulla se on johonkin hävinnyt. Onko muilla tätä? Liikkeitäkään ei vielä kuulu, mutta imeisesti ihan yleistä vielä tässä vaiheessa. Perjantaina olisi neuvola, kiva päästä varmistumaan että kaikki olisi kunnossa.

Iltoja :wave:
Rakenne ultrassa käyty, ja kaikki vallan mainiosti :D
Ihan on mallikirjan mukainen vauveli, kaikki menee niin kuin pitääkin.
Sukupuolta ei saatu tietää, oli jalat ristissä, ja napanuora kinttujen välissä...ihan niin kuin kakkosellakin, koko odotuksen ajan... :whistle:

Kova on liikkumaan, ilmeisesti nyrkkeilyharkat käynnissä, siihen malliin nyrkit viuhus :D
Ja suuta aukoi kovasti koko ajan.
Ei saatu kuin yksi huono kuva, ilmeisesti kuvat menee kätilön omasta pussista, niin kovasti niitä pihtaili... :whistle:

Päälaki oli vauvalla 44.3, Reisiluu 34.4 ja vatsan ympärys 141...pikkusen siis hoikempi kuin äiti... :D

Oon tänään alkanut laskemaan supistuksia, tähän mennessä niitä on tullut viisi kipeää...
On sitten ens viikon maanantain neuvolassa tietoa että kuinka usein niitä oikein tulee, että täytyykö sitä lekuriin sitten mennä..

Eipä tähän hätään muuta..
A0205 & Oikku 20+3 ( tähän asti elänyt päivän vanhemman vauvan kanssa, mutta La siis pysyi samana. :D )

Isänpäivä meni täälläkin kivasti. Isi sai aamiasien ja lahjan sekä laulun vuoteeseen ja kovin oli tyytyväinen.

Eilen olin jo töissä sairasloman jälkeen, vaikkei olo vielä ihan terve olekaan. Kuumetta ei enää ole, mutta pää on täynnä räkää, eikä tunnu liikkuvan sieltä minnekään...

Sain äidiltä eilen lainaan verenpainemittarin, kun mulla tuo paine laskee ajoittain tosi alas... Muutaman kerran olen meinannut pyörtyä, viimeksi eilen aamuna töissä. Se on sitten inhottava tunne. Eipä noi paineet ole ollut kovin korkeella kun niitä nyt eilen ja tänään olen mittaillut. Tänä aamuna oli 110/46... Pidän niistä nyt kirjaa, että voin sitten näyttää neuvolassa.

Vauva liikkuu edelleen tosi paljon, mikä on teitysti aivan ihanaa!!!

ORAPIHLAJA: Mekin käytiin eilen (vasta) haudalla... Ei päästy isänpäivänä. On se jotenkin niin omituista, kun ei ole enää omaa isää. Eikä siihen oikein totu, vaikka aikaa kuluu...

Nyt lähden pyykkihommiin...

Nasu-Masu 18+3

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2006 klo 17:03 Havanna kirjoitti:
Jalava ja Syntymähäjy: Minullakin on käsitys, että pakaraan pistävä kipu voi liittyä hermon puristukseen. Jos kipuilu säteilee jalkaa pitkin alaspäin voi kyseessä olla iskiashermo. Minulla on iskiashermo oireillut ennen raskauttakin, ja venyttely on helpottanut omalla kohdalla. Joko ihan kylkivenytys tai sitten jossain tangossa riippuminen. Se voi lievittää puristusta ja tuoda tilaa hermolle. Kotona ei ole tankoa, niin olen ottanut oven päältä kiinni ja jalat maassa oikonut itseä niin että siitä kyykistyn hieman ja venytän selkää. Ja uskon että vauvelikin nauttii venyttelystä, saa sekin vähän tilaa oikoa itseään.

Minulla masu vielä varsin olematon, vaikka selvästi näkyy. Mutta mittasin tuossa äsken ensimmäistä kertaa, niin oli 86cm ympärys. Vaan... Olen huomannut kyllä, että iltaa kohti turpoaa huomattavasti, ja aamulla se on johonkin hävinnyt. Onko muilla tätä? Liikkeitäkään ei vielä kuulu, mutta imeisesti ihan yleistä vielä tässä vaiheessa. Perjantaina olisi neuvola, kiva päästä varmistumaan että kaikki olisi kunnossa.

moikka havanna:)
täällä samoja juttuja kuin sulla,ettei masu vielä näy paitsi iltaisin ja aamulla saa vielä tavalliset farkut laittaa jalkaan eikä tee tiukkakaan.
mihin se massu yön aikana mahtaa hävitä....
en ole itsekkään vielä tuntenut liikkeitä,mutta eilen oltiin neuvolassa ja sydänäänet saatiin lopultakin kuuluviin,kun ekaksi metsästettiin kymmwenen minuuttia vauvelia.hoitaja sanoi että aika vekkuli kun pääsee noin hyvin karkuun.
meinasin vastata että onhan masussa hyvää tilaa vielä molskia ultraa pakoon;)
mulla kohtu takana että joshtuiskohan jotenkin siitä...en tiiä...
kaikkea hyvää odotukseen kaikille :heart:

äippä 16+4

Lisko
Nyt on taas yksi koulutehtävä lähes valmis, huh :)

unohdin viikonloppuna sanoa, et mies tunsi tämän tulokkaan liikkeet lauantai iltana ekan kerran :heart: Vauva möyri masussa kun mentiin nukkumaan, näin iskä sai tulevan isänpäivän kunniaksi ensmmäisen kontaktin vauvaan :) Nyt liikkeitä olen muutenkin tuntenut joka ilta jostain perjantaista asti, ihanaa :) :heart:

juups, kipaisen tästä suihkuun ja sit ruoan laittoon.

Lisko ja pikku kummitus rv 18+6 (huomenna taas uusi viikko :) )

Lisko mitä sie opiskelet? Mulla on pitemmän aikaa ollu aikomus kysyä, mut oon aina unohtanu. Itse valmistun toivottavasti mahd. pian (joulukuussa) tradenomiksi, oon opiskellu kansainvälistä liiketoimintaa vuodesta 2002, mutta itäny välissä vuoden äitiysloman.

Sitten mulla kiinnostaa kans kun tänne tornioon avataan nyt huomenna se ikea (tai no hapidille) ja paljon muitakin kauppoja, niin ootteko esim. te oululaiset suunnitellu ostosreissuja tänne päin. Ja siis ihan mielenkiinnolla kyselen kun täällä puhutaan niin paljon et kuin paljon ihmisiä nuo kaupat tänne tuo.

heppuli 19+3

ps huomenna rakenne ultra ja jänskättää ihan sikana

Moikka.

Heppuli mihin aikaan sulla on huomenna ultra? Meillä on vasta illalla puoli kuus. Ehtii toi miekkonenkin mukaan. Meinaa se jänskättää joo!

Mua on tänään jonkinverran närästäny, toivottavasti siitä ei tuu loppuajaksi riesaa. Toisaalta se taitaa johtua siitä, kun join pari kuppia aika vahvaa kahvia kylässä ollessa. Mua alkaa se helposti närästämään.

Eilen illalla tein aika pitkän lenkin siskon kanssa. Kyllä se tuntuu aina jälkeenpäin sitten mukavalta, kun tuloo lähdettyä kävelylle. Eihän sitä nyt hirveen kovaa pysty enää viuhtoa eteenpäin, mutta parempi se on kun ei mitään. Ja raittiissa ilmassa oli taas niin kiva olla!

Eipä tänne tälläkertaa tän kummempaa!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 20+1

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 16:13 syntymähäjy kirjoitti:
Moikka.

Heppuli mihin aikaan sulla on huomenna ultra? Meillä on vasta illalla puoli kuus. Ehtii toi miekkonenkin mukaan. Meinaa se jänskättää joo!

Aamulla jo klo 8.15. Tulen sitten puolen päivän aikaan raportoimaan tänne, kunoon päässy töihin. Saas nähä kysytäänkö sukupuolta ja näkyykö se ees... jänskättää :D

Moi!

Isänpäivä meni siinä töitä paiskiessa, illalla sitte käytiin syömässä ja annettiin lahjat.

Haaparannan ikeasta; ikeassa ei ole mitään mitä just nyt tarvis, mut ihan huvikseen vois muuta käydä hapikselta shoppaileen, kun näytti nuo lelut olevan edullisia ja se stadiumkin sinne avataan. vaan ei taida meidän ukko aivan helpolla lähteä ostosmatkalle :LOL: eli emme ole tulossa avajaisiin ainakaan!

ens viikolla luultavasti ajamme sinne napapiirille joulupukkia moikkaamaan!

närästys on tullut pysyäkseen :headwall: välillä polttelee tosi kovaa!! tää on ikävää, luultavasti tästä vaan pahenee, mut pietään peukkuja et poistuis kuvioista!

nyt ruuan laittoon, ennenkuin alkaa heikottaa!

Triine 16+6

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 16:23 H-E-P-P-U-L-I kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 16:13 syntymähäjy kirjoitti:
Moikka.

Aamulla jo klo 8.15. Tulen sitten puolen päivän aikaan raportoimaan tänne, kunoon päässy töihin. Saas nähä kysytäänkö sukupuolta ja näkyykö se ees... jänskättää :D
No mä täällä sitten huomenna odottelen innolla sun kuulumisia päivällä. Siitä se jännitys varmaan vaan kasvaa mun kohdalla... Me varmaan ei kysytä sukupuolta, mutta sehän voi silti siellä näkyä... :D

Yhteistyössä