Noh mä oon ollu Tiistaista asti kipeä ja maha on ajoittain kova ja kun ei oikeen jouda ajattelemaan töissä että supistaako vai ei..joka tapauksessa kaikki ei oo niin kun pitäis kun ei enään kärsi nostaa kauppakassia kun tulee maha kipeeksi. Että taijan kanssa soittaa neuvolaan ja kysyä että huolestunko nyt vai viikonpäästä. Tänäänkin kun on tehny jotain niin kipeeksi oon tullu. :\| jotta istua pitää vähän väliä. Mulla on ollu kohdun yläosassa kertaalleen tälle päivää repäsevää kipua ja ruokaa kun pistin niin syke nousi...ja joutu istumaan. Että taitaa supistella aika kivasti.Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2006 klo 14:02 A0205 kirjoitti:Muuten oli aika tuskainen reissu, supisteli jatkuvasti, ja joutui ihan useasti pysähtymään :/
Pakko varata lekuriin aika, että tarkastavat, ettei nuo kipeät tee vielä kohdunsuulla mitään...
On meinaa jatkunut jo useamman viikon, eikä kyllä näin kipeesti sais vielä kuukausiin supistella.... :/
Huomenna tiedossa Rakenneultra, vähän jo jänskättää.....
Ilmottelen huomenissa kuulumiset
A0205 & Oikku 20+3
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2006 klo 17:03 Havanna kirjoitti:Jalava ja Syntymähäjy: Minullakin on käsitys, että pakaraan pistävä kipu voi liittyä hermon puristukseen. Jos kipuilu säteilee jalkaa pitkin alaspäin voi kyseessä olla iskiashermo. Minulla on iskiashermo oireillut ennen raskauttakin, ja venyttely on helpottanut omalla kohdalla. Joko ihan kylkivenytys tai sitten jossain tangossa riippuminen. Se voi lievittää puristusta ja tuoda tilaa hermolle. Kotona ei ole tankoa, niin olen ottanut oven päältä kiinni ja jalat maassa oikonut itseä niin että siitä kyykistyn hieman ja venytän selkää. Ja uskon että vauvelikin nauttii venyttelystä, saa sekin vähän tilaa oikoa itseään.
Minulla masu vielä varsin olematon, vaikka selvästi näkyy. Mutta mittasin tuossa äsken ensimmäistä kertaa, niin oli 86cm ympärys. Vaan... Olen huomannut kyllä, että iltaa kohti turpoaa huomattavasti, ja aamulla se on johonkin hävinnyt. Onko muilla tätä? Liikkeitäkään ei vielä kuulu, mutta imeisesti ihan yleistä vielä tässä vaiheessa. Perjantaina olisi neuvola, kiva päästä varmistumaan että kaikki olisi kunnossa.
Aamulla jo klo 8.15. Tulen sitten puolen päivän aikaan raportoimaan tänne, kunoon päässy töihin. Saas nähä kysytäänkö sukupuolta ja näkyykö se ees... jänskättääAlkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 16:13 syntymähäjy kirjoitti:Moikka.
Heppuli mihin aikaan sulla on huomenna ultra? Meillä on vasta illalla puoli kuus. Ehtii toi miekkonenkin mukaan. Meinaa se jänskättää joo!
-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 20+1
No mä täällä sitten huomenna odottelen innolla sun kuulumisia päivällä. Siitä se jännitys varmaan vaan kasvaa mun kohdalla... Me varmaan ei kysytä sukupuolta, mutta sehän voi silti siellä näkyä...Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 16:23 H-E-P-P-U-L-I kirjoitti:\Aamulla jo klo 8.15. Tulen sitten puolen päivän aikaan raportoimaan tänne, kunoon päässy töihin. Saas nähä kysytäänkö sukupuolta ja näkyykö se ees... jänskättääAlkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 16:13 syntymähäjy kirjoitti:Moikka.
Heppuli mihin aikaan sulla on huomenna ultra? Meillä on vasta illalla puoli kuus. Ehtii toi miekkonenkin mukaan. Meinaa se jänskättää joo!
-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 20+1