HUHTIKUUN MASUJEN PINO

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2006 klo 16:18 rouva80 kirjoitti:
Isille ostettiin yökkäri/pyjama ja "Isin paras kaveri"-sukat, jossa oli taaperon kuva. Meillä vietetään ensimmäistä isänpäivää. Huomenna teen voileipäkakun, ei oikien olla kermakakkujen ystäviä, suolaset maistuu paremmin :D

rouva80 + sisko/veikka 17+5
Mistä tuollaisia sukkia saa?! Siis ihan omalla kuvallako?

Uudelle tervetuloa mukaan!

Me ostettiin iskälle palapeli omasta kuvasta eirikuvasta, siinä iskä ja tyttö ajelee rattorilla. Sit tyttö oli tehny hoidossa jotain taikataikinasta.

Oon nyt hulluna ostellu isi-tuotteita isyyspakkaukseen. mm maailman paras isi bokserit ja isi sukat ja i love daddy and daddy loves me bodyn, ja aattelin ostaa kyllä isä osaa dvd filmejäkin. Tulee kyllä melkosen arvokas pakkaus! Saa ainaskin hyvän synttärlahjan mies sitten. NYt on jo mennyt reilusti päälle 100e, ja vielä tosiaan jos ostan noita dvd filmejä, konjakkia, batterya, sisua, axe-paketin, sikareita jne... ei passaa kyllä miettiä.

heppuli 18+5
 
Pitkästä aikaa.....
Piti vaan rueta kyselemään muilta esikkoa odottavilta, että kun on tuo isänpäivä hollilla, niin meinasitteko huomioida tulevia isiä? Vähän kakspiippunen juttu minusta. Mieheni sanoo, että eihän hän vielä ole isä, mutta puhutaanhan meistäkin odottavina äiteinä.... Hmmm... :whistle:
Toisaalta ajattelin kuitenkin hyödyntää kauppojen lahjatarjontaa sen isyyspakkauksen keräämisessä. Jotain kivaa jos löytäis.

Meillä ois viikon päästä rakenneultra. Odotetaan jo kovasti, ku mies haluais tietää sen sukupuolen. Eihän sitä satavarmasti sieltä välttämättä näy, mutta kumminkin. Tänään kerroinkin yhdelle työnantajistani tulevasta lomasta, ja hän innostu muistelemaan omia aikojaan samassa tilanteessa. Kovasti vannoi lanka ja neula-testin nimeen, eli että sillä selviää sukupuoli. Tietääkö kukaan tarkemmin, miten se oikeesti tehdään? Siis tarvitaan lankaa ja neula, mutta katsotaanko ne neulan liikkeet mahan päältä vai käden päältä vai onko ihan sama?

Mitenkäs se sokerirasitus? Eka neuvolassa sanoivat, että minäkin joudun semmoiseen, mutta vähän epäselväksi jäi se, että milloin se tehdään? Varmaan hätäilen turhia, mutta kun tuntuvat jotkut jo käyneen siinä... :/ Worry, worry.

Paljon huolia mulla tällä kertaa. Omia kuulumisia ei sen kummemmin. Hyvin on voitu, pientä lentsua yrittäny välillä. Ensimmäinen "hankintakin" on tehty/saatu, ku saatiin turvakaukalo. Siitä se lähtee!<br><br>
 
hei!mä oleskelen tuol toukokuisten puolella ku la menee toukokuun puolelle,eikä jaksa molempiin tiedotella,sieltä voi käydä tsiikailee ketkä haluaa :wave: hyvin on raskaus mennyt,n.kilo tullu lisää,tunteet jyllää itkun puolella enempi :'( :LOL: ultras oon yhesti käyny ja kaikki oli ok,lääkärineuvolassa kuunnetii ne ihanat sydänäänet :heart: =) oli +140,muutenki kaikki oli ok.juu mut hyvää odotusta kaikille!! :flower: :)
 
aattelinpa kirjoittaa tänne pitkästä aikaa.. en oo jaksanut koneella istua aikoihin ja tänne on tullut paljon uusia juttuja ja ihmisiä.. =)
töissä ollut aivan hirveää..tuntuu että koko ajan kiirus ja kaikkee pitäis tehrä..ja mitään ei jaksa tehrä! viime viikolla olin kolme päivää sairaslomalla ku iski yli 39 asteen kuume! tuntui että sekin oli väärin jäädä sairaslomalle siinä kiireessä, mutta en rupee riskeeraamaan itteäni ja vauvaa..
neuvolassa kävin kaks viikkoa sitten, kaikki oli hyvin.. ja möykky vissiin nukkui taas ku ei kuulunut mitään sivuääniä ku kuunneltiin sydänääniä..
jotenki alkaa olla jo helpompi olo, mutta väsymys ei tunnu laatuva- en tierä sitten johtuuko se töistä vai raskaudesta, sitä en saa koskaan selville.
isäntäkin on kypsynny päivä päivältä enemmän tähän vauvan tuloon! On aivan erinlainen ku sillo ku kuultiin ja ottaa miut huomioon että en nostelis ja rasittas itteeni niin paljoa.
ruokakaan ei oikeen maistu..tai ainakaan mikään lämmin, on jääny monet lämpimät ruuat väliin miulta, mut yritän sitten syödä jotain muuta! on sellainen olo vaan että on täysi!
mua alko huolestuttamaan että mitähän tän kuun jälkeen, mistä saa rahaa..jne.. jos minäkin jään työttömäksi(isäntä on työtön tällä hetkellä) ja ku pitäis kaikkea ostaa ens vuoden puolella, mistä rahat niihin.. en tiedä..jotenki stressaa tälläinen tilannu ku mistään ei mitään tierä ja sit koko ajan miettii niitä asioita! mutta tälläistä se kait on..

anteeksi ku taas valitusvirsi tuli kirjoitettua..mutta tälläisiä ajatuksia ja asioita on mulla päälimmäisenä..

onneks tulee huomenna isännän muksut meille viikonlopuks. saa jotain muuta ajateltavaa ja tekemistä.. pääsee ulos niitten kanssa peuhaamaan! jos siitä itekki sit tulis paremmalle päälle! =)

mutta kaikille jaksamisia ja onnen toivotuksia odotukseen!

minä lähen nyt untenmaille että jaksaa herätä taas viideltä huomiseen päivään!

T: heitukka & möykky 17+jotain
 
Miisa78: Miulla esikoisella sokerasitus tehtiin vasta viikolla 28 mauistaakseni, mutta nyt on joku uusi käytäntö ja tehdään pari kertaa, nyt viikolla 17 ja sit uudestaa. Tai en tiedä jos tää tehdään nyt six kax kertaa, kun edellisessä raskaudessa diabetes todettiin.

H.E.P.P.U.L.I: Ei niissä sukissa oikeeta kuvaa ollu, vaan joku piirretty vaavi, tokmannilta ostin =)
 
..hui mikä yö...ensikskin nukahdin kuopuksen kans eilen jo n.klo7.. :whistle: ja sit tonne yhteen asti meni hyvin..sitten näin unta että isi oli jossain vaiheessa muuttanut muualle asumaan ja joku toinen oli miun kans eksyny naimisiin..(meidän entinen naapuri!!!) ja sit isi tuliki kotiin vaikka olikin olevinaan joku rosvo, mikä tuli meille poliisia karkuun..no siinä sitten setvittiin mein parisuhde ja päädyttiin niin että TIETYSTI OTAN ISIN TAKASIN! JOS EI ENÄÄ KOSKAAN MIUTA SILLEEN JÄTÄ!..no siten heräsin ja oli niin huojentunut olo kun toinen autuaallisesti kuorsas vieressä..Sitten neljän aikoihin tyttö yuli kysymään yskänlääkettä kun oli jo jonkun aikaa valvonut yskityksen kans..
sit mie tietty aloin ajattelemaan kuka ketäki kiusaa tänä aamuna..ja painajaiseenhan se loppui..
:headwall: ..mein 12v koulupoika oli 5v pikkuveljeltään kiusalla ajellu hiukset pois isin hiustenleikkuu koneella ja haukkuipa toisen vielä rumaks..ja 5v itki kylppärissä ihan hysreerisenä...mie ihan hyppäsin sängystä ko luulin että oli tosi kyseessä..no kaikki tietty nukku..
aattelinpa mie sitten herätä masulaisen kans jo ottamaan ekan sokerin ja syömään miun aamiaisen että saan isommat sitten hoideltua enemmittä sotia.

Saritalle tervetuloa! :flower:

sari+vilkku 19+3
 
Lisko
Huomenta :)

Minulla huomattavasti parempi yö kuin edellisyö :) Kohta on kuitenkin se lääkäraika niin saa kyllä tutkia tuon kohdun tilanteen, oli tosi outo homma se toissayö :/ Neuvolantätikin eilen puhelimessa ihan ihmeissään oli, et miten se levossa tuolleen sattuu :/ Mut jospa ne oli niitä kasvukipuja vaan. Nyt sattuu nivusiin enemmän ku normaalisti, housujen laittaminen on taas taitolaji ja kävelykin tuottaa tuskaa :/

Osaisko kukaan sanoo, mitä se meinas jos istukka on etuseinässä? Ultrassa kirjoitti tuohon korttiin, et istukka etuseinässä, vaimensiko se niitä vauvan liikkeitä jos kohtu on etuseinässä?

Juups, ei kai auta ku alkaa valmistautua lääkärille ja sieltä suoraan hampilääkärille, auts :x

Ai niin pojalle olen nyt alkanut pikku hiljaa puhua, et vauva on äidin masussa, niin ihan ihmeissään kuunteli :) Sit näytin ultra kuvaa, niin sano, et "kummitus" :LOL: Ja mies sano siitä kuvasta, et on kuin "hylje" eli meidän rakkaalla lapsella on monta nimeä :) :heart: Mitähän noista kolmesta nimestä nyt sit käyttäis kai se kummitus on hyvä kun tuleva isoveli sen keksi :) :heart: Ja sanoi vielä, et Nikon masussa on tyttövauva ja äidin masussa poikavauva, onkohan näin :)

Lisko ja kummitus rv 18+2
 
kaisuli03 harmaana
heipsan!

tuli eilen käytyä siellä lääkärissä sen häntäluun takia ja lääkärin diagnoosi oli kysta häntäluussa :$ lääkäri yrittää nyt saada mulle aikaa kirurgille samalle päivälle kun ois rakenneultra....ei kiva!!! haluisin niin nauttia tästä raskaudesta, mut se tuntuu vaan niin mahottomalta :'(

Onko muilla tullut ruisleivästä hirveet ilmavaivat? mä olen nyt hulluna reissumies leipään ja eilen sitä popsin ja sit sainkii illan olla ihan ilmapallona...tänään en kyllä syö vaik kuin tekis mieli syön vaan noit joulutorttuja :p

Jee ei olis enää montaa päivää ku prinsessa saapuu kotiin :heart: ihanaa on se et saan olla kokonaisen viikon tyllerön kanssa kotona :heart: :heart:

t. kaisuli ja masukka 16+3
 
Lisko
Täällä ollaan 2 hammasta vähempänä :$ Vielä ei satu yhtään, mut puudutus vaikuttaa, katotaan muutaman tunnin päästä jaiks :$

Voi kun minulla tekis kans mieli torttuja, eilen taas tein, mutta kahteen asti pitää olla syömättä ja sit kun sais syödä, veikkaan, et puudutus on häipyny, joten voi olla, et syöminen jää tai sit itken ja syön :/ Voi #&%?$!* :headwall: Nooh pakko kestää.

Lääkärissä käyty:
- painoa +239g/ viikko
- verenpaineet hyvät
- pissa normaali
- hemoglobiini 113, määräsi obsidania 1kpl/ päivä
- sikiön syke 150 :heart:
- kohdun tilanne hyvä, ei muutosta eli kiinteä ja kiinni :)
Saikkua sain ens sunnuntaihin vielä eli 19.11 asti, sit maanantaina kouluun :) Kysyi vielä, et voinko käydä koulussa vai luulenko, et tarvii lisää tuota saikkua, mut aion nyt sinne koululle mennä ja kattoo kuitenkin miten se alkaa sujumaan siellä.

Tässäpä nämä, nyt menen lepäämään ennen kuin alkaa koskemaan.

Lisko ja pikku kummitus =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2006 klo 10:18 kaisuli03 harmaana kirjoitti:
heipsan!

tuli eilen käytyä siellä lääkärissä sen häntäluun takia ja lääkärin diagnoosi oli kysta häntäluussa :$

Voi räkä! Mulla on kans koskenu häntäluuhun... Oon aatellu että ne olisivat olleet iha vaan liitosten narinaa peipin kasvaessa. :headwall: Oliko sulla jotain muitakin oireita kuin se kipu, esim. tahmakakkaa tms ? :(
 
Heips!

Täällä palstalla käy kyllä melkoinen "kuhina", päivän aikana tulee uusia viestejä kymmeniä! Mukaavahan tietysti on lukea muiden kokemuksia raskauksista ja kaikesta muustakin :) Eli kiva kun löysin tänne! Muuten en oikein jaksa koneella istuskella, mutta täytynee täällä pistäytyä jatkossakin.

Syntymähäjy: Sinulle on siis tulossa kolmas lapsi? Ehkä tuota ikäero hommelia mietin oman jaksamiseni kannalta. Että miten hullux sitä heittää, kun valvoo vauvan kanssa alussa yöt ja esikoisen kanssa touhuaa päivät :) Varmastihan se helpottaa suhteellisen pian, kun lapsista on sitten jo seuraa toisilleen. Siihen vaikuttaa niin monet asiat, eihän tiedä millainen luonne tuloskaskin on! Laskettu aika on muuten minun omana syntymäpäivänä, joten jännityksellä odotamme, että millainen härkäpää sieltä syntyy, äiti ainakin sellainen on isän mielestä....!

Meidän Jere poika on ollut oikea unelmavauva, siksi haluttiinkin heti kun mahdollista toinen. Uskomatonta olikin, että tulin heti raskaaksi kun lopetin imetyksen! Jereä tehtiin kuitenkin melkein vuosi.

Voihan sitä huonoina hetkinä miettiä, että miten "helpolla" on nyt päässyt, jaksaa sen voimalla, jos on kamallaa hässäkkää! Kaksostenrattaat on varmaankin sellainen hankinta, joka on edessä...

En ole sitten kertonut raskaudestani vielä omille vanhemmilleni, joka on toisaalta ihan hullua, koska suurin osa ystäväpiiristäni tietää! Tuli vaan sen verran ikävää kommenttia äidiltäni ensimmäisen raskauden kohdalla, että en ole halunnut pilata omaa iloani! Ajattelin, että huomatkoon sitten kun huomaavat...Onko muilla tällaisia vanhempia, joille on jotenkin hankalaa sulattaa aivan ihania uutisia? Onneksi appivanhemmat ovat niin ihania, että heidän kanssaan tunnen tulevani paremmin toimeen kuin omieni.

Isänpäivästä vielä...Meidän isäntä saa upouuden tyynyn, jonka päälle ostin Hemtexistä tyynyliinan tekstillä "maailman paras isä". Miehelläni on tällä hetkellä kaksi liittaantunutta tyynymöykkyä päänsä alla ja se kiroaa niitä joka ilta. Joten kaipa tuo tulee ihan tarpeeseen:)

Odottelen tässä kovasti, että milloin maha-asukki alkaa tuntua todellisemmalta, en ole tuntenut vielä liikkeitä... tai ehkä en... välillä kuvittelen tuntevani, mutta en ole varma. Vaikka eka ultrassa on käyty ja neuvolassakin kuunneltiin tällä viikolla sydänääniä, niin ei oikein ota uskoakseen. Odottelen sitä rakenneultraa, joka on meillä viikolla 20.

Onko teillä alkanut masut kasvamaan toisen raskauden kohdalla "aikaisemmin"? Minusta tuntuu, että minulle ainakin on käynyt niin. Olen vakaasti päättänyt, että yritän pidättäytyä liioista herkuista, ettei painoa tulisi niin paljon kuin eka kerralla, vaikka kyllähän nuo kerkes tippua pois ennen tätä toista raskautta. Mutta kun tuo suklaanhimo on meikäläisellä niiiiin paha.

Hauskat viikonloput teille kaikille!

Sarita ja "osku" 15+6 ( vahva tunne pojasta, joka voikin olla tyttö
:) !)
 
JIPIIIIIIIIIIIIII!!!!!!
vielä ei tartte ruveta dietille ja neulatyynyksi lopuksi aikaa.... onneksi...
tää syksy on ollu töissä niin stressaava et en olisi enää tähän heteen kestäny yhtään lisää kriisejä...... siis lähinnä oman henkisen hyvinvoinnin suhteen.... raskas syksy meillä on töissä ollut melkein joku aina pois joka päivä.... tosi stressaavaa kun ei saada sijaisia ni täytyy toisen sit vaan tehä tupla työt... alkaa olla tankki aika tyhjä jo.....
 
Lisko; kuopusta odottaessani mulla oli etuistukka. Liikkeet tunsin rv 20 paikkeilla, eli vaimensi niitä. Ja toinen juttu etuistukassa on se, että sitä sitten tarkkaillaan, ettei "liiku" kohdunsuun päälle. Jos istukka on kohdunsuun päällä, silloin tehdään sektio. Mulla oli istukkakontrolli sitä varten muistaakseni.
 
jalava harmailee
huomenta kaikile!!

tänne onkin taas tullut paljon tekstiä.. en muista puoliakaan enää mitä luin.. :ashamed: enkä muista mitään galluppejakaan..

on niin raskasta töissä että ei jaksa iltaisin enään koneelle istua. pari viikkoa tässä kun vielä jaksaisi painaa niin varmasti rauhottuu. ainakin toivottavasti.

pieniä liikkeitä olen tuntenut jo jonkun aikaa. ja välillä tuntuu että smurffi muljahtaa tonne ihan ihan alas ja pakko pysähtyy liikkeestä hetkeksi että tasaantuu se ns paine. onko muilla tän tyyppistä? mitä se vois olla.?

mulla on rakenne ultra kuun vika päivä. ja sitten seuraava neuvola onkin joulukuun puolessa välin. ja silloin kuulemma täytetään kelan paperit.. tuntuu aika uskomattomalta että näin pitkällä jo mennään. ihanaa..

mutta nyt ei sen kummosempia'

jalava ja smurffi
 
Huomenta!

Sarita meille odotellaan nelosta. =) Hyvin siis on arki sujunut pienistä ikäeroista huolimatta. Kuopus oli 3v4kk kun kolmas lapsi syntyi. Kiirettä on tietenkin lastenkanssa piisannut, mutta kun kaikki vauva-ajat on menneet todella hyvin, niin ehkä siksikin sitä sitten on jaksanut taas uutta alkaa yrittämään. Nyt tuleekin sitten isompi ikäero kolmoselle ja neloselle, noin 3 vuotta. Ja onhan tuo meidän tämänhetkinen "vauva" jo niin iso poika, että saakin tulla pienempää painosta taas. :D

Pikkuhäjy on nyt aamunaikana liikkunut taas todella paljon ja mieskin sitä tunnusteli useampaan otteeseen. Toinen jysi oikein kunnolla käteen ja on se niin hienoa!! Me vietettiin isänpäivää jo tänäaamuna, kun tuolla isukilla on pikkujouluun meno tänään, niin huomenaamulla olis voinu olla vähän turhan heikko olo iloiselle herätykselle... Tyttö oli tehnyt eskarissa mukin, jonka oli tusseilla koristellut ja tietenkin kortin, poika oli sitten taas kerhossa askarrellut tosi hienon kortin, missä on isä nukkumassa ja sitten ostettiin "rakas isä" paita ja tietenkin niitä kalsareita parit ja hyväskää lisäksi. Ei siis mitään niin isoa lahjaa tälläkertaa.

Hyvää viikonlopun jatkoa teille ja hyvää isänpäivää isille! =)

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 20+5
 
Ihanaa Isänpäivänaattoa kaikille!!!

Täällä vielä flunssan kourissa ollaan.Kuume on jo laskenut, mutta tää muu olo ei meinaa oikein ottaa parantuakseen. Kaupassa oli tänään pakko käydä ja kyllähän se otti voimille. Oli ihan pakko mennä lepäämään sen jälkeen. Maanantaina olis kuitenkin pakko olla jo työkunnossa. Saa nähdä toivunko...

Isänpäivä on mulle toisaalta tosi haikea, kun oma isä on kuollut. Ensi vuoden puolella tulee kolme vuotta isän kuolemasta. Kyllä nää kaikki juhlapäivät on aina toisaalta aika rankkojakin, kun aina tuntuu, että isälle pitäis ainakin vähintään soittaa, tai käydä... Nyt sitten joudutaan juhlapäivinä muistamaan isää hautausmaalla. Onneksi on näitä omia lapsia, jotka tuovat joka juhlaan sitä juhlan tuntua...

Omassa masuolossa ei ole juuri mitään ihmeellistä tapahtunut. Vauva liikkuu tosi paljon ja sitä on ihan seurata. Varsinkin nyt kun on ollut sairaslomalla, niin on ollut aikaa köllötellä ja tunnustella vauvan liikkeitä...

Hauskaa Isänpäivää kaikille!!!

Nasu-Masu 18+0
 
Lisko
"vispilä": Kiitti tiedosta :) Ja nyt muistankin, et pojan aikaan minulla oli rakenneultrassa istukka kohdun suun päällä (tai ainakin melekin, mittän vuotoja ei kyllä tullut silloinkaan) ja sainkin silloin uusinta ultra ajan rv:lle 28 muistaakseni, mutta se oli siirtynyt sitten ihan hyvään paikkaan ja raskaus sujui sit normaalisti ja synnytinkin alakautta. Mutta nyt ei puhunu mitään uusinta ultrasta ja yleensäkään, et sitä pitäis tarkkailla, pitääpä muistaa seuraavassa neuvolassa kysyä tuosta.

Seuraavan neuvola ajankin sain eilen ja sehän on 8.12, silloin katotaan nuo kelan paperit vihdoin :) Ja ajattelin, et varaan yksityiselle ultran vielä ennen joulua eli joskus viikolle 22-24 :)

Ja voi voi, viime yö oli melkoinen taas, meidän vauva tuolla masussa taitaa olla yö eläjä, viime yönä heräsin johokin aikaan kun monotti täysiä mahaan, varmaan meinas mahanahka revetä :eek: :LOL: Ja vesempaannivuseen kävi ihan sikana :/ Mutta kiva kun alkaa liikkeet sieltä tuntumaan :)

Nyt menen pitkäkseni tuonne kun poikakin nukkuu.

Lisko ja pikku kummitus rv 18+3
 
Lisko
En malttanut ihan vielä mennä köllöttää vaan kaivoin pojan aikusen neuvolakortin esille ja juu, kyllä siinä lukee näin, et " istukan sijainti uä 28 raskausviikolle" Tuo pitää tosiaan ottaa selville neuvolasta, pitääkö sitä vielä tarkkailla.

Nyt maate :)
 
Täällä tänään supistellut. :/ Aamupäivällä alkoi ja onneksi vähän lepo helpottanut. Taisi eilinen seksi sitten kostautua. \|O

Eipä muuta tällä kertaa. Tää ketju kasvaa niin nopeasti, että täytyy myöntää, että suuri osa jää lukematta. :ashamed:

Vispilä ja kaksoset rv 18+1
 
Mä oon täällä kohta kärsiny 6päivää maha kivusta. Ja ne on heti niin kipeet että varmasti tietää. Tänään sitten töissäotti jo käveleminenkin kipeää jotta kun sai istua niin hyvä. Taijan maanantaina soittaa neuvolaan ja pyytää saikkua ja samalla lääkäri käyntiä että se kattois onko kaikki tuolla kohdussa hyvin. Levossa ainoastaan helpottaa että oon aivan ulalla...Koskaan ei oo kummankaan pojan aikana ollu mitään vastavaa. Ja tämäkin riemu alko kun kannoin ruoka kassit sisälle. eilen että jotensakin hullua... :whistle: :\| . Nytkin meillä miesväki menee saunaan ja minä sitten suihkuun kun ne tulee pois että pesemään. Jotta sauna ei pahenna tilannetta enempää. En viittis millään mennä äitipolille käynnille koska sielä saatan joutua sisälle ja prenalle maate....Jotta muuten ei kummempaa taas kerran.
 
Väsyttää.. tiukkaa tekee yhdeksän jälkeen olla hereillä!

Käytiin tytön kanssa titi-nalle konsertissa, olipas mukavaa. kaveri oli tytöllä mukana ja olivat niin hienosti siellä lavan edessä. tanssivat ja katsoivat koko konsertin, yhtään kertaa eivät alkaneet "riehumaan" et olis pitäny käydä moittimassa :D iso tyttö tuosta on tullut ja ihan yhtäkkiä!

omassa olossa ei mitään ihmeellistä, turpoaa niiku pullataikina :LOL: syön viiden edestä, vaikkei olis nälkäkään, mutku on pakko vaan syödä koko ajan. järetöntä hommaa! ja sitte närästää ja renniet on loppu ku ei viiti apteekin kohdalla pysähtyä

Nyt äkkiä nukkuun, aamulla töihin ja tyttö tarhaan hohhoijaa, pari kuukautta vielä!

uudelle tervetuloa joukkoon!

Triine 16+3
 
jalava harmailee
huomenta kaikille! ja hyvää isänpäivää!!

mites te meinaatte isukki kullan herätellä? aamiaiset sänkyyn jne?

itse aattelin tätä tulevaa isukkia sen verran hemmotella että teen aamupalan valmiiksi sille, ja käyn tekemässä lumityöt.. =) siinähän sitten ihmetteleepi.. ;) sovittiin ettei sen kummemmin vielä kun ei lapsi ole vielä syntynyt.
iltapäivällä sitten varmaan pitää käydä miehen vanhempien luona hiukan kahvittelemassa jne.

tää onkin jotenkin kiva päivä. työnantajalta tuli meinaan eilen viesti jossa sanottiin että ylimääräinen vapaa, hommat niin hvvällä mallilla jotta saatte olla kotona tänään. =) vaikka olishan tää päivä tiennyt mukavaa lisää palkassa. mutta aina vapaata ei voi korvata rahalla.

nyt sitten lähen sinne lumitöihin... =) :flower:

jalava ja smurffi.
 
Hyvää isänpäivää!!! :)

Meillä isukki sai lahjat sänkyyn ja nousi sitten pöytään kahvittelemaan ja syömään aamupalaa. :) Kohta pitäisi ulos tuonne tuuleen lähteä. Sit tulla ruokaa tekemään.

Onnex ostin sellaset piikit kenkiin, ei tuolla muuten uskaltas liikkua mihinkään kun on lunta vähän jään päällä niin on tosi liukasta!

Eipä tässä muuta joten viettäkäähän hauska päivä! :D

Rv 16+3 :wave:
 
Lisko
Huomenta ja hyvää isänpäivää täältäkin :) :flower:

Juu aamupalan ajattelin tehdä valmiiksi ihan kohta pitää tehdä ennen kuin nousee tuolta :) Mutta sänkyyn en taida kuitenkaan viedä saattaa pokakin sit innostua siellä sängyssä syömään :whistle: Kakku tuli tehtyä eilen ja hyvltähän se näyttää tuolla kaapissa :p Just sain vielä koristeltua sen :)

Taidan tosiaan alkaa kahvin keittoon ennen kuin iskä tuolta nousee :)

Lisko rv 18+4 :heart:
 
Hyvää isänpäivää täältäkin!

Me sovimme miehen kanssa ettemme isänpäivää hänen osaltaan juhli vielä, kun vasta odotellaan esikoisen maailmaan tuloa... Olimme yötä minun isän luona ja aamulla annoimme lahjat ensin ja sitten joimme kakkukahvit. Paikalla on myös veljeni ja tämän poika. Seuraavaksi laitamme ruokaa ja sitten lähdemmekin miehen isän luokse käymään. Tällainen isänpäivä siis täällä.

Nyt taidan uskoa, että nuo "kutinan" tunteet vatsan sisällä ovat masulin liikkeitä. =) Ne ovat toistuneet nyt usean päivän ajan ja useaan kertaan päivässä. Ihana tunne! Vielä kun vain tulisivat ne kunnon töytäisyt, mutta eiköhän nekin pian tule!!

Eilen äiti sanoi mulle, että mulla on ihan tyttömaha ja mulla on koko ajan, varsinkin alkuraskaudesta, ollut sellainen tunne, että tämä pikkuinen on tyttö. Nyt viime aikoina olen kyllä vähemmän mietinyt kumpi mahtaa olla. Siispä..oiskohan tyttö tulossa. ;)

Miranda + masuli 17+6 :heart: <br><br>
 

Yhteistyössä