HUHTIKUUN MASUJEN PINO

mulla toisinaan noita aamuyön uudelleen nukahtamis ongelmia... tosi inhottavaaa kun sit kuitenkin pitäis töissä jaksaa normaaliin tapaan ja on pinna pikkusen piukalla kun on kökkinyt hereillä aamuyöstä....

toivon koovin että helpottaa pikapuolin ja nehyvätunen lahjat löytyy jälleen.... mutta katotaan nyt kuinka käy-......

olo onmuuten aika syksyinen... eli kaipaa makeaa ja vilttiä ja kirjaa.... mutta kaikki pannassa tälläviikolla-.......
 
Kävin tossa apteekista hakemas nyt tota uutta rautalääkettä, kun ei se obsidankaan mun hb:tä nostanu.. eli toi uus on nyt jotain Floravital yrttimehu valmistetta. Sitä mulle neuvolassa suositeltiin..

Meillä ei oo tarvis tuplille, ikäeroa tulee n.3 vuotta. Uudet vaunut on kyl hommattava, ja kenties seisomalauta..

Mä oon nukkunu yöni ihan hyvin, joskin 3-4 aikaan saa pissalla käydä...

Miron äiti ja Sisu 16+4


ps. niin joku kyseli sitä huhtimammojen yhteisön osoitetta http://groups.msn.com/Huhtimammat/
Ei sinne vaan enään tunnu pääsevän :/ <br><br>
 
Nukahtamisesta...ja nukkumisesta... joskus nukuttais 24 tuntii mut nyt oon alkanu heräilee kolmesta alkaen melkein tunnin välein ja aina samaan aikaan tossa 4.25........mistä tuli mieleen että mein nelosella mie heräsin aina yhen aikoihin ko oli vessahätä..ja nelonen synty 1.50...ja sillonki heräsin lähinnä vessaan :whistle: :LOL: :LOL: ..ja kaikista huvittavinta oli että ko oli ponnistusvaihe niin mie vaan pyysin veskiin...onneks kerkesin pois veskist ennen ko poika synty :LOL:

No saapi nyt sit nähä täl vitosel mis syntyy ja mihin aikaan..nyt pitäis laitella puuroo tulemaan.. :wave:
 
Hellou!

RAKENNEULTRASSA KÄYTY! Aivan ihanan hellyttävä pieni ikiliikkuja siellä meille vilkutteli, kasvot meihin päin ;). Kaikki kunnossa, painoarvio 280g. Laskettu aikakin aika täsmällinen, uusi ultra olisi heittänyt sitä vain kolmella päivällä niin, että laskettu aika olisi sen mukaan näppärästi aprillipäivänä ;)). Se olisikin veikeä päivä synnyttää! Istukka on sektiohaavassa kiinni vaan reunastaan, joten tuskin siitäkään tulee ongelmaa, vaikka just se etukäteen jännitti. Nyt on hyvä ja huojentunut olo, vaikka keveni tuo lompakkokin vähän: hinta 118e, josta osan saa Kelalta takaisin.

RATTAISTA. Ajattelin pärjätä sisaristuimella ja kantoliinalla, ne on molemmat jo valmiina.

SEKSI. aina kivempaa odotusaikana kuin imetyksen aikoina, jolloin halut häviää jonnekin avaruuteen. Tämän raskauden jopa arvasin lisääntyneistä petihaluista ;) tyyliin et 'eihän tää nyt oo edes normaalia, mä oon varmaan raskaana' ;) niinkuin olinkin.

orapihlaja ja sykerö18+5 (pidän rv.t siis entisellään)
 
Lisko
heppuli kyseli tuosta tuplien ostosta, houkutteleva ajatus, mutta mutta, luulen, et jää haaveeksi kun taidan yrittää pärjätä niin, et päivällä kun ulkoillaan, niin ulkoillaan ihan omalla pihalla tai sit tuossa lähi leikkipuistossa, johon poikakin jaksaa kävellä (tai sit seisoo seisomalaudalla) ja sit jos haluttaa kävelylle, niin mennään illalla kun ukko- kulta on kotona, niin saa toinen työnnellä vauvaa vaunuissa ja toinen poikaa matkarattaissa. Ja ikä eroo meillä tulee n. 2v 8kk :heart:

Nyt iltapalalle ja kohta tulee taas salkkarit, joita olen odottanut heela viikonloppu :eek: :LOL:

lisko rv 17+5 *huomenna ultra :heart: *
 
Maanantaita!!!

Masun ympärys on nyt mitattu ekan kerran ja mittari näytti jo 97 cm. Aina vaan ihmettelen, kuinka iso minusta taas tuleekaan...

Vauva potkii jo kovasti ja aina vaan enenmmän. Tunne on ihana.
Keskiviikkona olis kolmas neuvola ja lapset pitäis ottaa sinne mukaan, että saavat hekin kuunnella sydänääniä. Edellisen kerran isi äänitti sydänäänet kännykkään ja lapset on niitä kotona kuunnellu...

Tää viikko on kamalan rankka töissä ja vapaalla :kieh: . Kun tästä selviän niin selviän taas vähän aikaa mistä vaan. Ja huolehtivana ihmisenä huolet painaa hartioilla. Kaikki muuttoon liittyvät asiat ja ainaiset rahahuolet...

Joulusta ollaan onneksi sen verran jo selvillä, että mennään mun siskon luo Jyväskylään koko revohka (siis mun äiti ja sen mies, me ja mun kaksi veljeä). Meitä on siellä sitten 13 henkeä. Ihan kivaa viettää iso perhe joulua. Tänään just sisko soitti ja luetteli, mitä syömisiä mun pitäis sinne viedä... Kun on paljon tulossa ihmisiä, niin ruokalaskukin jakautuu useammalle.

Seskikyselyyn: Alkuun ei haluja ollut ollenkaan, johtuen vuoden takaisesta keskenmenosta, mutta molempien onneksi homma alkaa taas sujua entiseen malliin ja sehän vasta on mukavaa!!!

Nukkumisesta: Kun olen menossa aamuvuoroon, herään joka kerta neljältä, vaikka sais vielä nukkua tunnin-puoltoista, enkä saa enää sit unta. Se on rasittavaa ja sit väsyttää \|O koko päivän...

Nyt pitää lähteä laittaan lapsukaisille iltapalaa!!!

ORAPIHLAJA : olipa kivoja ultrakuulumisia!!!

Nasu-Masu 17+2
 
Iltoja.

PUOLIVÄLI!!!!!!!!!!! JEEE!!!!!!

Tää aika on mennyt niiiiiiin äkkiää, ettei peräs pysy.

Ultrakuulumiset oli hienoja orapihlajalla, mä odotan jo ensviikkoa, että pääsen ittekki rakenneultraan. Jännittää jo sinne meno, toivottavasti kaikki on masussa kunnossa!

Tuplista: Meillä on emmaljungan tuplat hommattu silloin, kun kakkosta odotettiin. Heille tuli ikäeroa 1v 5kk ja tuplia on käytetty PALJON!! Kakkosen ja kolmosen ikäero on 1v 11kk. Nyt sitten kolmosen ja nelosen ikäeroksi tulee noin 3vuotta. Meillä on siis ollut tosi tarpeelliset noi, kun tykätään paljon lenkkeilläkkin. Eka lapsi kun oli vasta 3v 4kk kun kolmas jo syntyi, niin häntä on lykitty vielä lenkkeilemään mennessä rattaissa ja kahta pienempää sitten tuplissa. Näin päästiin koko porukalla lenkille. =)

Mulla on huomenna jalkahoito, ihanaa päästä rentoutumaan sinne. Varmaan taas meinaan nukahtaa siihen tuoliin... Tuosta tulikin mieleen, että joku kyseli nukkumisesta... mulla ei oo ongelmia kyllä sen suhteen, saan nukuttua koko yön heräämättä, jos lapset vaan ei herätä.

Mä näin viimeyönä unta, että meidän vauvalla oli jo ristiäiset... ja äiti oli mennyt papille sanomaan vauvalle annettavan nimen, vaikka me ei oltu sitä edes hyväksytty. No se nimi ei kuitenkaan paljastanut sukupuolta, kun eka nimi oli pojan nimi ja toinen nimi oli tytön nimi. Mulla on nää vauvaunet olleet joka odotuksessa samanlaisia, että ne ei oo paljastanut sukupuolta ollenkaan. Kuinkas teillä muilla, ootteko nähneet enneunia sukupuolesta???

No joo lopetan tään sepustuksen jo, kukaan ei jaksa lukea kun kirjoitan niin pitkästi. :whistle:

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy puolessa välissä, eli vk 20! :heart:
 
Vispilä: ON tarkottaa käsittääkseni "oma napa"


Täällä liikkeet tuntuu nyt tosi selvästi, pari viikkoa takaperin alkoi tuntumaan pienet, hentoset hipaisut mutta nyt kyllä näistä ei voi erehtyä. Mahan päällekin tuntuu jo selkeästi. Mahan ympäryksestä puhe ollen niin mulla toi ympärys on nyt 83 cm.


Tänne ei kummempia tällä kertaa =)
 
Moi!

Meillä on just nuo Emman tuplat, ostettii kaverilta käytettynä. Kokemusta ei vielä niistä ole. Kantokoppa pitää niihin vielä varmaan hommata, jos aikoo vaavia niissä nukutella. Meillä tulee lapsukaisille ikäeroa 1v3kk.

Tänään voin sanoa tuntevani liikkeet varmasti. Pari viikkoa on jo jotain pientä tuntunu, mutta tänää jo ihan kunnon potkuja :D Kyllä siellä elämää on!

Torstaina olis neuvola ja sokerirasitustesti. Kiva taas pitkästä aikaa päästä kuulemaan sydänäänet!

Miulla alkaa närästys taas vaivaamaan, edellisen odotuksen aikana en lääkinny millään, mutta nyt oon samariinia juonu. Onkohan se sallittua? Ei ainakaan ollut kieltoa. Luulis et on, eihän se oo kun hedelmäsuolaa??
 
heippa taas!
yritän muistella mitä kaikkia galluppeja on ollu....hmmm...eli..
seksiä harrastetaan ehkä noin 3 kertaa viikossa,ei ehkä ole niin paljon haluja kun vois olla :whistle: ,tuplat on meillä ainaskin ollu tosi tarpeelliset kun kakkosen ja kolmosen ikäero vaan 1v 3viikkoo,nyt kolmosen ja nelosen ikäeroks tulee 1v 9kk joten käytössä pysyy ja meillä siis on inglesinan peräkkäin istuttavat tuplat ilmakumipyörillä,oli melko tyyriit mutta hyvin on palvellu ja ulkonäöstäkin pidän =) ja joku niistä emman tuplista puhu niin mun tuttava ainakin sanoi ettei ole ollut mikään kauheen hyvä ostos juuri leveyden takia..ei mahdu kauppojen ovista sisään ym..mutta ite en siis tiedä ja varmaan riippuu siitäkin mihkä käyttötarkotukseen ne hommaa.ja sitten viel..masun ympärys on 98 cm :eek: :whistle: (mitattuna häpyluun ja navan puolivälin korkeudelta..)lähtötilannetta en muista mutta massu on jo ISO,kasvaa ihan tuplavauhtia verrattuna aikasempiin..tai ehkä kolmosesta kasvoi kanssa melko nopsaan mutta ekasta näillä viikoilla pystyin viel ihan helposti peittään koko raskauden :whistle:
ädä ja hippula 17+5
 
Huomenta :wave:
Joka päivä luen kaikki jutut, mutta ei vaan jaksa vastailla... :/

Rouva80 mulla olis semmonen kutina, ettei tuo Samarin ole sallittua, kannattaa tarkistaa!!
Itse oon syönyt närästykseen Rennietä, auttaa hyvin...
nyt tässä odotuksessa ei vielä ole tarvinnut, mutta edellisissä närästys on ollut aivan kamalaa...
Ja niinhän ne sanoo, että vauvalla on tukkaa paljon jos närästää...ja ainakin meillä pitänyt paikkansa ;)

Tuplista oli kysymystä, mua himottais mutta en taida raaskia ostaa...kakkosen ja kolmosen ikäeroksi tulee 2v, mutta lähinnä ajattelen kesän reissuja yms, jolloin myös kakkonen istuu rattaissa...Muuten ei enää koko vaunuja/rattaita käytetä, autolla liikutaan enimmäkseen, ja on niin reipas poika kävelemään, etten viitsi laittaa edes istumaan, ettei tuu laiskaksi.... :whistle:

Ja sitten tuota S-galluppia....
Ei pahemmin innosta, mutta kun vauhtiin pääsee, miettii miksei useammin... :whistle:
Jotenkin vaan niin laiska alottamaan koko touhua, väsyttääkin illalla aina niin kamalasti...
Mutta kyllä sitä se pari kertaa viikossa yleensä tehdään, ettei ihan seiteille paikat mene... :whistle: :D

Olikohan muuta?!
Ai niin, mittasin kanssa tuon masun ympäristön, tosin työmaamitalla, mutta näytti 92cm....
Että hyvin turpoo!! :D

Liikkeet tuntuu jo ulospäin, kovin on vaan rauhallinen kaveri, enemmänkin möyrii kuin potkii...mutta kyllä päivittäin muutamat kunnon monotkin tuntuu...

Nyt täytyis latautua tulevaan työpäivään, EVVK!!!

Niin ja maanantaina olis rakenneultra :heart:

A0205 & Oikku 19+5 ;)
 
Lisko
Huomenta :)

Närästykseen olen minäkin syönyt pojan aikaan rennietä, hyvin auttoi :) Ja olen kanssa kuullut, et lapsella kasvaa tukka kun närästää ja piti meilläkin paikkansa, pojalla oli paljon, melkein mustaa tukkaa kun syntyi :) :heart: Irokeesin olis saanu :D

Joo poika ja mies on viety nyt päiväkotiin :D (eli mies töihin ja poika tarhaan :) ) jaksaiskohan taas kerran avata tuon lopputyö kansion täältä koneelta vai mitähän tässä hommaisi, pyykkiäkin olis pestävänä ja astianpesukone kaipaa tyhjennystä :whistle:

Eipä tässä auta kun aloittaa jostain päästä nuo hommat.

Lisko ja tirpana rv 17+6
 
Lisko
Hei miten tämä jo kolmannella sivulla huiteli :eek:

Minä aikani kuluksi koluan kaikki maailman vauvan tarvike sivut läpi jos löytäisi jotain tilattavaa, mutta kun ei oikein muista mitään sivuja ulkoa :/ No tuolla vauvatar.fi sivulla oli jotain kivoja juttuja. Kävin hakee postista sen lämpöpussin ja lämpöiseltä ja kätevältä näyttää :) Kyllä sen aion pitää nyt kun on tilattu, eipähän tarvii sit pukua alkaa ostaa, en tykkää heti käyttää sitä äippäpakkauksen pukua kun on niin iso :/ Mut se ä.pakkauspuku menee sit syksyllä ja eka talvena :) Pojan äippäpakkauspuku onkin käyttämättä, joten saa uusi vauva uuden puvun :) Pojalla oli myös äippäpakkaus puku, mut olin saanu sen kaverilta käyttämättömänä, olisko se ollu v. 1999 äitiyspakkauksessa. Että näin.

Kohta pitää lähtee sinne hampilääkäriin ja sit haen miehen töistä ja ultraan käy matkamme, aika on siis klo. 15, peukut pystyyn, et kaikki olis ok :heart:

Lisko *hieman jännittyneenä*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 10:06 Epuli kirjoitti:
Huomenia!
Onko muilla samaa ongelmaa kun mulla, nimittäin: mua ei nukuta yöllä! Siis jos herään esim vessaan, saatan valvoa siinä pari tuntia eikä unta tule vaikka miten päin koittaisi pyöriä. Kaikenlaiset mietteet pyörii päässä ja alkaa jo hermostuttaa kun tietää, että joka yö sama juttu..
Toisaalta hyvä, muistuu taas mieleen, millaista on sit vauvan kanssa valvoa yöllä :LOL:
Samat fiilikset. Mä herään ihan säännöllisesti pissalle joskus aamuyöstä ja uudelleen saan unenpäästä kiinni just kun pitäs töihin herätä. Raivostuttavaa. Viikkoja 16 + 3.
 
Moikka! Me pärjätään vaunuilla ja rattailla , kun ikäeroksi tulee n 3 vuotta. Me muutetaan sivummalle asumaan, sieltä on n 13 km lähimpään kauppaan, niin ei kauheesti tuu tehtyä kävelyreissuja. Seksi on meillä kivaa, kun vaan jaksaa ryhtyä puuhiin, mutta mua vaivaa kova väsymys, eikä huvittas koskaan alkaa koko hommaan. Mua huolettaa toi päänsärky, on lähes päivittäistä. 14 päivä on neuvola, täytyy puhua siellä asiasta.
 
Lisko
No niin rakenneultrassa käyty :) Sukupuolta ei saatu selville, ei alkanut arvailemaan kun oli jalat ristissä siinä edessä :) Koko vastasi viikkoja eli la pysyy samassa, rakenteet normaalit, lapsiveden määrä normaali ja sydän sykki :heart: Tästä on hyvä jatkaa :) Taidettiin herättää tirpana siinä ultraus tilanteessa kun ensin oli melko liikumatta siinä ja sit alkoi sätkimään ja heilumaan, vissiin kesken unien tultiin härnäämään :whistle: :)

Mutta tässä nämä uutiset joita olen itse odottanut kuin kuuta nousevaa, olo helpottui huomattavsti :)

Lisko ja tirpana, huomenna vaihtuu taas uusi viikko :) :heart:
 
hellou!

vielä 1 yö ja sit taas pari päivää vapaata. kyllä väsyttää :/

mukavia ultrakuulumisia oli teillä =) ! mulla neuvolaankin vielä 2 viikkoa.. onneksi tuntuu noita liikkeitä!

aamulla kateltiin tytön kans netistä joulupukkia, kun ajateltiin lähteä napapiirillä käymään ja pukkia moikkaan :wave: kyllä tyttöä jännitti kun katottiin pukin tervehdys, puristi mua ranteesta tosissaan, sydän varmaan hakkas 120 :heart:

me ei tarvita tuplia, tyttö on melkein 4 vee ku tää syntyy. seisomalauta ehkä, mut voipi tuo pyörällä ajo olla ens kesänä aika in juttu. ja aikoi omaa vauvaa työntää nukenvaunuissa. ei kyllä tiiä jos onki mustis, niin mitenkä sitte?

närästys on alkanut vaivaan nukkumaan mennessä :x tosi ikävä! rennie onneksi auttaa.

huomenna taas uusi viikko :D Triine 15+6
 
Meillä on tuplat brion twinetot tai jotain sinne päin :LOL: Kovalla kantokopalla esikoiselle ja kakkoselle hankittiin ja meillä ainakin oli tosi kovassa käytössä olen kova liikkumaan kävellen. Meillä ajaa hintansa takaisin kun tulee nytkin lapset suhteellisen pienellä ikäerolla. Sen verran kapeat etten ole jäänyt yhdenkään oven tai kaupan kassan taakse. Raskaus sujuu hyvin tosin edelleen oksennan onneksi vaan kerran päivässä ja tämä jatkuu jonnekikin hamaan loppuun saakka mikäli vanhat merkit paikkansa pitää.
Maria ja Elmeri rv 15 ja jotain
 
Kiva lukea hyviä ultrakuulumisia, hurjaa että osa on jo puolivälissä odotusta!! Tuntuu että on itse vielä niiiin alussa.

Tuplarattaista: Ei olla vielä päätetty ostetaanko sellaisia ollenkaan. Jos ostetaan niin istuimet pitää olla peräkkäin, isot täyskumirenkaat ja ketterät... taitaa olla mahdotonta löytää sellaisia. Olen ihastellut I´con platon 6 air -merkkisiä netissä. Niissä olisi jopa kääntyvät etupyörät ja ne pystyy muuttamaan yhden istuttavaksi myöhemmin. Hintaa vain on hirveästi... Onko kellään mitään kokemusta näistä??

Ädälle kysymys.. kun sinulla on käytännön kokemusta peräkkäin olevista rattaista. Pystyykö takana istuva potkimaan etummaisen selkänojaa pahastikkin ja onko peräkkäiset tuplat raskaat "nostella" kynnyksien ja katukivetysten yli?

Harriet81, mulla on ihan samanlainen vatsa kun sinä kirjoitit. Eli välillä ei huomaa yhtään mitään ja taas joskus pömpöttää tosi lupaavasti. No, ei haittaa ainakaan mua kun vielä mahtuu normaalit housut päälle eikä kukaan ulkopuolinen arvaa.

Nimistä: Nimiä en ole miettinyt eikä varmaan tosissamme mietitä kuin vasta syntymän jälkeen kun näkee tulokkaan. Viimeksi päätimme nimen edellisenä päivänä kun piti papille se ilmoittaa... Kun nyt ei menisi yhtä viimetinkaan, meinas tulla pieni paniikki silloin.

Nukkumisesta: Nukun kuin tukki kunnes poika herättää, yleensä ei herätä yön aikana mutta aamulla sitten viimestään. Vessassa ei joudu yöllä käymään.

Seksi: Kyllä. Peesailen orapihlajaa. Hyvin maistuu ja sujuu odotusaikana, imetysaikana ei ainakaan viimeksi niinkään.

Närästystä ei vielä ole, viimeksi tuli aika pahana loppuodotuksessa. Närästys huipentui sitten synnytyksessä. Tietenkään ei tullut rennietä mukaan ja eivät suostuneet antamaan sairaalaassa mitään nestemäistä närästyslääkettä kun tuli siellä vähän oksenneltua. :/

Liikkeitä ei tunnu selvästi vielä. Odottelen innolla ensviikon neuvolaa, että kuulisi edes ne sydänäänet.

Tintti 15+6
 
Heipparallaa!

Ihanata, ihanata, viikon lomareissu takana (ihan Suomessa), kaappi pullollaan uusia mammavaatteita ja ihanan levännyt olo. Saa nähdä kuinka kauan se jatkuu :)

Profiilissa uusi masukuva. Mittanauhaa ei löydy, joten en tiedä ympärysmittaa, mutta kaikki kauhistelee mun mahan kokoa...No, ainakaan ei tarvitse miettiä, salaileeko raskautta :LOL:

Tuplarattaista: joo, siis todellakin haluaisin ne, ja varsinkin nyt kun tintti pirkule menit kertomaan tuosta vaihtoehdosta!! Nuo on ihan sairaan ihanat, ja olen aina miettinyt, että eikö tuplia muka saa tehtyä niin, että niistä saa tarvittaessa myös ykköset...Mutta voi tuota hintaa!!! En saa miestä ikinä suostumaan...Nyt ihan itkettää, nuo ois niiiiin kivat...Mutta meillä luultavasti vaihdetaan nykyiset yhdistelmät pienempiin, mutta laadukkaisiin matkarattaisiin, eli meillä on sitten kahdet matkarattaat. Mahtuvat paremmin autoon, kotiin ja ovat helpompia käsitellä. Laitetaan sitten vaan toisiin rattaisiin koppa. Esim. Jeep Roadster kiinnostaa.

Seksigallup: ei vois seksi vähempää kiinnostaa! Ihan sama kuin viime raskaudessa, taidettiin harrastaa seksiä 2 kertaa koko raskauden aikana ja sama tahti näyttää taas olevan. Ei kertaakaan vielä... Ja imetyksen aikana ei myöskään kiinnosta, joten sekin menee selibaatin parissa :( Ottaa päähän, kun haluaisi edes miehen mieliksi homman hoitaa, mutta sattuu niin pirusti, että en pysty näyttelemäänkään...

Edelleenkin viikot vaan laahaa eteenpäin...

Commander ja Viivi 15+6
 
Lisko
Hiljaista ollut täällä, tuntuu et saa omia viestejä lukea joka toisesta kohdasta :eek: :LOL: Nooh ei se mittää :)

Neuvolaan pitäisi soitella seuraavaa aikaa, pyysi soittamaan rakenneultran jälkeen ja varaamaan ajan, antaa sen ajan ilmeisesti silleen, et sit samalla saan ne kelan paperit ja voin lähettää ne eteenpäin eli oliskohan joskus 4 viikon päästä, kamala aika, mut kyllä tää tästä :D

Eilen muuten meinasin myöhästyä koko ultrasta, minullahan oli se hampilääkäri 13.45 ja ultra siis klo. 15, hammaslääkäri vakuutti aikaa varatessani, et korkeintaan 45min. menee siinä, ehkä jopa vaan ½ tuntia, nooh olin siinä penkissä istunut jo tovin ja aloin miettii, et paljonkohan lie kello kun tuntuu, et oon jo aika kauan tässä ollut, kysyin ja hampilääkäri sanoi, et 14.50 :eek: Silloin ponkasin ylös penkistä ja sanoin, et nyt on mentävä, jääköön tämä kesken, antoi uuden ajan vielä, jossa laittaa fluorilakan suuhun, pikkasen meinasi kiire tulla, mutta olin aikalailla tasalta paikalla :whistle: :) Hyvä kun kerkesin :)

Mies lähti pojan viemään lääkäriin, taas noita korvia näyttää, en voinu lähtee, säälittää niin tuo pieni, kun se ei yhtää tykkää tuosta korvien ronklaamisesta, minulla olis aivan varmana päässy itku jos ja kun poikakin alkaa siellä itkemään, joten katsoin parhaaksi jäädä kotiin ja laitoin miehen asialle :/ En olis kuitenkaan siellä lääkärissä muuta kun miehelle kiukutellut ja komennellut :eek: :ashamed: Olispa se äkkiä ohi.

Lisko ja tirpana uusi viikko rv 18+0 :heart:
 
Huomenta.

Eilen kävin kyllä lukemassa viestit, mutta en MUKA ehtinyt itte mitään kirjoittaa. Ei toisaalta kyllä mitään kummempia kuulumisia ookkaan...

Kävin siellä jalkahoidossa, ja voi että se oli taas ihanan rentouttavaa. Aivan menas uni tulla. Ja nyt on jalat taas ihanan sileässä kunnossa. Kyllä pitäis kerran vuodessa käydä tuolla, kun vaan sais aikaiseksi.

Tosiaan seuraavalla neuvolakerralla mä saan ne kelan paperit jo täytettäväksi, hui! Vanha äitiyspakkaus siis tulee, se on todella sinivoittoinen, mutta hienoja vaatteitahan ne silti on. Jotenkin vaan kummeksuttaa, kun ne pistää niin pojan väriä paljon, ikinä ei vielä oo ollu noin vaaleanpunavoittoista pakkausta... Olishan se kiva ollut, että olis pystynyt lykätä tota pakkauksen saamista niin, että olis saanut sitten sen uuden...

Supistuksista sen verran, että välillä tuntuu voimakkaitakin suppareita. Toivottavasti ne ei kuitenkaan kohdunsuulla tee vielä mitään. Vauva vaan tuntuu olevan niin alhaalla ja jysii tuonne kohdunsuulle niin, että tuntuu välis ilkeältä. Kunhan se nyt pysyis matkas, ettei ala liikaakaan supistella...

Hyvää keskiviikkoa teille!!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 20+2
 
Heippa!

Mulle on tullut kamala laiskuus kirjotella tänne :( Mut kaikki on mennyt hyvin pahoinvointiki loppu tuossa viikko sitten =)

Mitähän sitä onkaan kysytytty???

No vaunuista ainakin me ostetaan vaan yhdistelmät, ja sit jos tarve vaatii nii se seisomalauta.

Neuvola mulla on 13pvä ja rakenneultra sit 29pvä

Mulla on välillä ihan semmonen olo et en ookkaan raskaana, vaikka potkiikin aika lailla mut kumminkin tuntuu et en oojotenkin vaan ei vielkään usko, jospa sit ku vauva on sylissä :whistle:

Flunssaa meillä on ollut ihan kamalasti ekku oli poika, sit isäntä,sit taas poika ja sit minä ja oon vielki :( kestänyt jo 3 viikkoo...

Vatta on nyt niin iso ku silloin ku poikaa ootin ja la:han oli enään 2kk, et vahtava kössi on jo :whistle:


Mut ei kai tässä muuta.

mammahuhtikuu & 18+1
 

Yhteistyössä