Huomenta :wave:
Joka päivä luen kaikki jutut, mutta ei vaan jaksa vastailla... :/
Rouva80 mulla olis semmonen kutina, ettei tuo Samarin ole sallittua, kannattaa tarkistaa!!
Itse oon syönyt närästykseen Rennietä, auttaa hyvin...
nyt tässä odotuksessa ei vielä ole tarvinnut, mutta edellisissä närästys on ollut aivan kamalaa...
Ja niinhän ne sanoo, että vauvalla on tukkaa paljon jos närästää...ja ainakin meillä pitänyt paikkansa
Tuplista oli kysymystä, mua himottais mutta en taida raaskia ostaa...kakkosen ja kolmosen ikäeroksi tulee 2v, mutta lähinnä ajattelen kesän reissuja yms, jolloin myös kakkonen istuu rattaissa...Muuten ei enää koko vaunuja/rattaita käytetä, autolla liikutaan enimmäkseen, ja on niin reipas poika kävelemään, etten viitsi laittaa edes istumaan, ettei tuu laiskaksi....
Ja sitten tuota
S-galluppia....
Ei pahemmin innosta, mutta kun vauhtiin pääsee, miettii miksei useammin...
Jotenkin vaan niin laiska alottamaan koko touhua, väsyttääkin illalla aina niin kamalasti...
Mutta kyllä sitä se pari kertaa viikossa yleensä tehdään, ettei ihan seiteille paikat mene...
Olikohan muuta?!
Ai niin, mittasin kanssa tuon masun ympäristön, tosin työmaamitalla, mutta näytti 92cm....
Että hyvin turpoo!!
Liikkeet tuntuu jo ulospäin, kovin on vaan rauhallinen kaveri, enemmänkin möyrii kuin potkii...mutta kyllä päivittäin muutamat kunnon monotkin tuntuu...
Nyt täytyis latautua tulevaan työpäivään, EVVK!!!
Niin ja maanantaina olis rakenneultra :heart:
A0205 & Oikku 19+5