Hei kaikille pitkästä aikaa :wave:
Sydämellinen kiitos taannoisista ultraonnitteliusta ja onnittelut myös muille hyviä uutisia saaneille :flower: :flower: :flower: =)
Kirjoittelin toissa päivänä pitkät pätkät mutta teksti hävisi taivaan tuuleen, kun liimanäppi klikkaili omiaan :kieh: Yritetään nyt siis uudelleen!
Ultran veikkaus sukupuolesta, mulla on koko ajan ollut tyttö-olo tästä raskaudesta, ja kun ultrassa ei näkynyt siellä haarojen välissä mitään, niin kyllä mä oon aika varma että tyttöä odotellaan. Vaikkei sitä ultrassa tosiaan mitenkään erityisesti tutkittu, siis. Mutta nähtäväksi jää osuuko fiilis oikeaan vai ei
Eipä sillä niin väliäkään, molempi parempi :heart:
4D-ultraan ollaan mekin menossa, se on edessä vajaan parin viikon kuluttua.
Hienoa
baby2003 ja
mimuli, että teillä on vauvoilla kaikki hyvin :heart: :heart: :flower:
Täällä ei ole
nukahtamisvaikeuksista tietoakaan, päinvastoin, vintti pimenee samalla hetkellä kun sammutan lampun
Muutenkin on tosi väsynyt olo ollut pari viikkoa, mutta eilisellä neuvolakäynnillä selvisi, että hemppa onkin laskenut, joten
lisärautaa pitää alkaa popsimaan.
Liikelaskennasta muistelen, että n. rv 30 alkaen vois alkaa laskeskelemaan, että niitä liikkeitä on 10 per tunti. Mutta ei tietenkään lasketa joka tunti
Liikkeet on täällä nyt vahvistuneet ihan selvästi parin viikon ajan ja niitä tuntuu jo tosi monta kertaa päivässä :heart: :heart: Alkuviikosta mies tunsi ekaa kertaa liikkeet masun päältä =)
).) Eilen käyty neuvolassa ja kaikki ihan ok, sydänäänet sykki hienosti :heart: Lisärautaa saa alkaa nyt syömään kun hemppa oli laskenut sen verran. Samoin pitäisi kuulemma alkaa ottaa rauhallisesti ja levätä, kun verenpaine on vähän korkeahko näin keskiraskauteen nähden, kun se kuitenkin tod. näk. siitä vielä nousee loppua kohti :/ En tiedä mikä sitä verenpainetta nostattaa, esikoisen kanssa ei ollut ongelmia. Kaipa se on vaan levon tarve... Ainiin, tajusin vastaanotolta lähdettyäni, että
sf-mittaa ei otettu
Mutta ens kerralla varmaan sitten.
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! :wave:
Kesis ja Nuppunen 22+1