Huomenia mammat, kylläpä taas väsyttää, kun valvoin yöllä pari pätkää ja huolestuin, kun en tuntenut vauvan liikkeitä kuin pari pientä potkua... Huoh. Siis ketokaa mulle että kuuluisko vauvan liikkua jo tässä vaiheessa sen neuvolassa mainitun 10krt/tunti vai miten? Kun mä tunnen ehkä max. 10krt/pv. Ja tuntuu ettei potkut oo mihinkään vahvistunu sit viime viikon. Jotenki vaan odottais että ne tulee päivä päivältä vahvemmaksi, kun väliin on ollut niin tosi nopeaa kehitystä. Mut sit taas päiviä, ettei tunnu paljo mitään eikä ainakaan vahvempia liikkeitä.. :/ No, ehkä mä soitan neuvolan tätille tänään ja kysyn asiasta.
En oo koskaan tunnustellu kohdunsuuta, en varmaan edes osais etsiä sitä :/ No, eipä ole ollut supistuksiakaan, et tuskin ainakaan mitään avautumista tapahtunut. Ainoo mistä mulla on pieni huoli, niin väliin alavatsaan pistää. Menee aina nopee ohi eikä häiritse elämää kuin henkisesti. Ehkä pitää kysästä tostakin nla-tädiltä...
Joo, ennen ku tää menee ihan mun valivali-palstaksi (huono päivä tänään), niin kommentoin teidän juttuja, paljo taas tapahtunu pariin päivään!
ensinnäki usvis iso :hug: sulle! tiedän tasan tarkkaan tunteen millasta on saada inhottavia herjausviestejä syyttä. pari vkoa sitten mäkin pelkäsin vielä avata mailin ja kännyn ja katsoa millaisia herjauksia siskonmies oli laittanu. syynä se että sisko pakeni sitä yli 10v henkisen ja fyysisen väkivallan turvakotiin ja kun yritin auttaa häntä, sain kuulla olevani huora ym. tosi ikävää. ja ne viestithän meni aina cc:nä myös mun vanhemmille ja jopa kavereille. ihan järkkyä! no, tuo mies on nyt ilmeisesti mielisairaalassa, mutta anteeksi en kyllä anna minäkään ihan helposti. tuskin koskaan. ja usvis, sinuna en välttämättä olisi enää yhteyksissä koko mummuun, jollei sitten selvästi osoita katumuksen ja muuttumisen merkkejä jossain vaiheessa...
ruttana mä ajattelin viedä just sen alkup. todistuksen raskauden kestosta hr-ihmiselle, joka edelleen toimittaa sit palkanlaskentaan.
outison minäkin suosittelen seuraavaksi tk-lääkäriä, jos ei muu auta. toivon todella et pääset pikaisesti eroon raskaista hommista!
me ollaan muuten kysytty noista vakuutusyhtiöistä vauvalle vakuutuksia ja ollaan nyt päätymässä lopulta Pohjantähteen, joss meillä muutkin vakuutukset. se on muuten aivan loistovakuutus (korvaa melkein kaiken, mm. kliinisen äidinmaidon korvikkeen ja puheterapian), mutta huono puoli että korvaukset per sairaus ja omavastuu 70e. eli jos vauvalla on usein vaikka kuumetta, niin se on aina 70e/laaki... sit taas jos on allergiaa tmv. pysyvämpää hoitoa vaativaa sairautta niin tosi hyvä vakuutus. mut ajateltiin, et jos vauva vaikuttaa sit ihan terveeltä ekan vuoden jälkeen, niin vaihdetaan semmoseen jossa omavastuut pienemmät ja per vuosi/hakukerta, olkoonki sit ettei kaikkii lääkkeitä ja terapioita korvaa.
tulipa taas romaani, tukin palstan tapani mukaan :ashamed: mut loppuun vielä onnen toivotukset kaikille hyviä ultrauutisia saaneille ja onnea matkaan tänään ultraan menijöille!! ja toivottavasti me kaikki kipuilevat, huonosti nukkuvat ja hermoilevat odottajat pian voidaan taas hyvin ja ollaan rauhallisemmilla mielin!
t. manna + lilli 23+0 (poks!! =) )