outison: et ole sitten kokeillut käydä ihan tk-lääkärillä? tuntuu että ainakin mulle paljon herkemmällä antanut sieltä saikkua ja ainakin kuuntelee paremmin kun työterveydessä (sisäsiittosta porukkaa ainakin meillä ) mullekkaan nlatäti ei oikeen sanonu mitään oireista ja varas lääkärin reilun kuukauden päähän ja totes että jos tulee jotain aijemmin niin täytyy soittaa. mutta luulis että noi nostelemisen kivut nyt olis jo jotain. mut kun ei kiinnosta ni ei.. meen sit vaan tk-lääkärille valittaa
taas tänään ollu näitä kummallisia päiviä, ensin pystyy kävelemään ihan hyvin ja sit yhtäkkiä taas vetäsee lonkaan/selkään kipupiikkejä vaikken oo edes yrittäny nostaa mitään viikkoon
Mulla sitten vielä tänään lohkes hammaskin.. ekaa kertaa elämässäni.. pitäs huomenna varmaan soitella hammaslääkäripäivystykseen että josko sinne pääsis ennenku kieli on ihan hajalla
Nellah ja 22+3
taas tänään ollu näitä kummallisia päiviä, ensin pystyy kävelemään ihan hyvin ja sit yhtäkkiä taas vetäsee lonkaan/selkään kipupiikkejä vaikken oo edes yrittäny nostaa mitään viikkoon
Mulla sitten vielä tänään lohkes hammaskin.. ekaa kertaa elämässäni.. pitäs huomenna varmaan soitella hammaslääkäripäivystykseen että josko sinne pääsis ennenku kieli on ihan hajalla
Nellah ja 22+3