Outison eivätkö voi sulle kirjoittaa sitä erityisäitiysvapaata kun nostelet tommoi määriä 5-20kg: ko se oli ?
Usvis: 1. mä en vastaisi hänen lähettämiinsä viesteihin mitään, en yhtikäs mitään, sekös häntä ärsyttää kaikkein eniten mutta ärsyttäköön yrittää vaan sua tietysti provota.
Mutta jos vastaisin: mitähän tuohon sanois muuta kun
teette päätöksen haluatteko pitää häntä tuollaisena elämässänne kun tiedät että mitää muuta ei voi odottaa kuin pettymystä toisensa jälkeen vai kokonaan lopettaa yhteydenpidon ja toivoa että järki menee pölvästille päähän kun oma poikansakaan ei pidä yhteyttä? pystyttekö kova kovaa vastaan ?
Oma äippäni on alkkis ja ei myönnä, ei tosin suustaan ole yhtä paha ja ilkeä mutta kun viinaa saa niin taju lähtee ja vetää pitkin kyliä kuin päätön kana ja ihmettelee seuraavana päivänä että mitä tapahtui ja missä kaikki puhelimet ja laukut yms muut on
Sitten tietysti ne yölliset puhelinsoitot mulle, tyyliin "missä mä oon ? " ja "kohta toi lyö mua!!! " kuuluu luurin päästä.. :headwall: :headwall: just että mitä jos lähtisit pois ja soittaisit poliisin. " soita sä" joo ihan varmaan..
minä kun hänen huoltajansakin olen..
Syvä huokaus ja jaksu hali :hug: kertoile miten "tilanne" kehkeytyy jos haluat... *teetä ja sympatiaa*
Teppana.. terveysneuvonta ? 10023 oisko apua ?
Painajaisia ? mä en oo nähnyt mitään unia viime aikoina olen vissiin liian väsynyt |O ne on inhottavia.. :attn:
POIS MÖRÖT !!!
Ihania ultrakuulumisia kirjoittelitte :heart:
Jaksuja kaikille,
AM & hippunen 21+1 :heart: