Minusta tuntuu että pieni kokeilu ei voi olla pahitteeksi koska enemmän kai se saa iskua siinä kun sitä pippeliä sinne tungetaan...Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:Älkää nyt hyvät ihmiset sorkkiko itte sitä kohdunsuuta, jättäkää se lääkäreitten hommaksi :x minä en paljoa uskaltaisi myöskään ite mennä tökkimään, tiedä mitä saa aikaseksi kun ei ole koulutusta siihen hommaan eikä mitään tietoa. mutta en tosiaan menis työntään sormia sinne kokeilumielessäkään...)Ihan vaan ystävällisenä vinkkinä !
Enkä minäkään nyt ihan räpelöi sitä..Kunhan sen verran olen kokeillut että on pehmentynyt ja että se pää on hiukka aukinaisen oloinen...
Pahemmin ne lekurit sitä ronkkii
Niin ja mulla ainakin löytyy noita hanskojakin että ei tartte sillä paljaalla sormella bakteereineen päivineen tutkia
Aika jännä miten hankalalta kuulostaa päästä saikulle..Itse olen miettinyt että jos joutuu hakeen aiemmin saikkua niin minä en kyllä pysty parin viikon saikulle edes jäämään ja siksi vähän kartankin sitä että menisin lekuriin..Jos minä jään saiklle niin se pitää luvata sitten mammalomaan asti..Yrittäjillä kun sekään ei ole niin helppoa et jää vain...
Mutta toivottavasti pystyy olla loppuun asti..
Liikkeiden laskemisesta..
Edellisissä raskauksissa ei kyllä ole tarvinnut alkaa laskemaan kun on ollut niin hirveää vilskettä että aivan kamala..Nyt tuntuu että muutamia potkuja ja ehkä yks sellanen hereillä olo hetki tuntuu päivässä..Kääntyilyjä kyllä tuntuu jen mut on kyllä puolet hiljasempi asukki ku edelliset..Sitte aina huolestuuki että onko kaikki ok..
Täällä vaivaa selkä ja yhä kaikki luut alapäässä..Huomaa ettei enää jaksa töitäkään samalla tavalla ku ennen.. Seisoskelu on pahinta ku alkaa huippaan niin et pyörtyminen ei ole kaukana. Alavatsaan alkaa pistää yleensä heti jos nostaa jotain tai vaikka huutaakaan tai muuten touhottaa.. Hirveesti ei suppareita vielä ole mutta niitäkin kuitenkin tulee..
Eikös täällä muuten ole ketään muuta joka epäilis ultrassa saatua sukupuoliennustetta?
Tai onko jollakin ennen ollut sellasta..
Minua ihmetyttää ihan hirveesti tää mun tunne.. Kun ei tosiaankaan tunnu siltä että se olis se poika mikä luvattiin..Ja tilatut vaatteet tuntuu et tulee väärän värisiä..
Vaikka ihan kiva kyllä olis se kolmas poika niin ainakin pojat sais hyvän leikkikaerin,muttakun en vain usko että on poika..
Joskus olen kuullut tälaisesta tunteesta jollakin ja äitini on hyvä esimerkki..
Äidillä kuoli masuun viimesillään vauva ja siitä oli sanottu monessa ultrassa että poika ja kun joutui synnyttämään vauvan olikin tyttö.. Satu nimellä oli puhutellut vauvaa koko ajan... Oli vain isälle todennut lopuksi että saduksihan se vain jäikin... :'( :'( :'(
Mutta nyt pitänee taas lopetella ettei tule kiirelähtöä töihin..
Hyvää päivänjatkoa kaikille masun kasvattajille!!
Laittakaas niitä masukuvia tänne taas kun niitä on niin ihana katsella!!!
Vaavimasu ja napukka 21+1