Täällähän onkin useammalla neuvola huomenna, itse myös menossa Nyt vaan synnytystapa-arvion jälkeen mulla ei ole enää mitään odotuksia neuvolan suhteen, kun tiedän, että vauva on hyvässä asennossa tulossa ja takaportti syntymiselle on selvillä. Lääkäriin en mene enää neuvolassa, tai muutenkaan ennen synnytystä ja terkka on kyllä pitkästä urastaan huolimatta aivan kädettömän aloinen. En olisi todellakaan luottanut hänen tekemäänsä arvoon vauvan asennosta, lskeutumisesta tai kiinnittymisestä. Koosta puhumattakaan. Sf mitta heitti silloin useammalla sentillä, kun lääkäri joutui sen tarkistamaan ja aina mahan päältä tunnustellessa terkka on ollut niin epävarman oloinen, että mitä tuntuu missäkin. Ja mulla on kuitenkin helppo tilanne, kun ei ole mitään rasvakerrosta mahan päällä, vaan ihan suoraan pääsee vauvaa tunnustelemaan.
Supistuksista Mulla ei ole ollut mitään harjoitussuppareita raskauden aikana, mutta nyt synnytystapa-arvion jälkeen on vihdoin alkanut tulla. Huraa! Toivottavasti jotain edistymistä tapahtuu alakerrassa Toivoisin kovasti, että vauva päättäisi itse tulla ulos ennen laskettua aikaa, eikä tarvitsisi käynnistää. Eilen pidemmällä automatkalla havahduin jossain vaiheessa menkkamaisiin vatsa- ja selkäkipuihin ja vasta hetken päästä tajusin, että ne oli supistuksia, jotka tuli aivan peräkkäin alle minuutin välein. Sellaiset 45 min lopulta tuli supistuksia peräjälkeen ja sitten loppuivat kuin seinään.
Tsemppiä suonenvedoista kärsiville! Itsellä ei ole enää kuukausiin ollut. Nyt tosin aivan järkkyjä liitoskipuja etenkin öisin ollut jo pari viikkoa.
Kukahan seuraavaksi synnyttää, hui!
Karo ja vauveli 36+5
Supistuksista Mulla ei ole ollut mitään harjoitussuppareita raskauden aikana, mutta nyt synnytystapa-arvion jälkeen on vihdoin alkanut tulla. Huraa! Toivottavasti jotain edistymistä tapahtuu alakerrassa Toivoisin kovasti, että vauva päättäisi itse tulla ulos ennen laskettua aikaa, eikä tarvitsisi käynnistää. Eilen pidemmällä automatkalla havahduin jossain vaiheessa menkkamaisiin vatsa- ja selkäkipuihin ja vasta hetken päästä tajusin, että ne oli supistuksia, jotka tuli aivan peräkkäin alle minuutin välein. Sellaiset 45 min lopulta tuli supistuksia peräjälkeen ja sitten loppuivat kuin seinään.
Tsemppiä suonenvedoista kärsiville! Itsellä ei ole enää kuukausiin ollut. Nyt tosin aivan järkkyjä liitoskipuja etenkin öisin ollut jo pari viikkoa.
Kukahan seuraavaksi synnyttää, hui!
Karo ja vauveli 36+5