Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

Meillä (HKI) ei kerrottu riskilukuja, veriseulan ja ultran jälkeen tuli kirje, jossa kerrottiin, ettei kohonnutta riskiä ole (en muista sanamuotoa).

tryydy, tulipa teille selvittämistä ja pohtimista, onneksi googlaamani perusteella tuo ei vaikuta kovin pahalta, tuo Turnerin syndrooma, kun nyt se on aikaisin tunnistettu ja lääkitystä on. Tai siis pahempaakin saattaisi olla, vaikka tuskin sanani lohduttavatkaan. Saatteko tietoa ja tukea neuvolasta tai jostain muualta?

Oletteko muut huomanneet kasvaneen tarpeen istua? Vaikka painoni ei ole noussut edes kiloa, väsyn paljon helpommin kuin ennen, ja vatsa alkaa tuntumaan raskaalta, jos on paljon jaloillaan.

Kevis + pieni 18 + 2
 
Tukivyöstä : jep, mulla on käytössä lähes päivittäin tukivyö. Ostin ihan liiviliikkeestä, mutta mitä olen googletellut niin netistä saa halvemmalla. Mulla on Anita Baby belt, on kyllä mielestäni ihan ok. En pidä, jos ihan kotosalla olen, mutta antaa mukavasti tukea :)
Tori.fi:ssä on kans ollut käytettynä niitä ja muitakin merkkejä myynnissä edulliseen hintaan.
Loppuraskautta kohden koen tukivyön aina vaan tärkeämmäksi. Auttaa myös, jos on sekävaivaa ( kertoi ystäväni, jolla oli ).

Truudylle voimia ja toivottavasti saisit vauvan syliisi ja hän saisi kasvaa ja kehittyä teidän kodissa :heart: Ei löydy sanoja sinua lohduttamaan.

Paulanna ja pavut 18+4
 

Yhteistyössä