Nelli, selällään ei saisi sen takia nukkua, että vauva/kohtu painaa selän isoja verisuonia ja heikentää siten verenkiertoa. Käytännössä siitä tulee itselle huono olo ja asentoa vaihtaa automaattisesti, jos yölläkin sattuu selälleen kellahtamaan. Näin mulle kerrottiin ekassa raskaudessa, olin jo rv 28 ja edelleen nukuin silloin selälläni, terkka sitä sit kauhisteli, että ei saa...
TUUtikiks, mullakin rakenne UÄ 5.1, jännittää!!
Nöösi, ois kiva, jos jaksat ottaa tammikuusta alkaen pinon päivityksen vastuullesi
En tehnyt ekalle sivulle muotoiluja tai kuvien lisäystä juuri sillä ajatuksella, että seuraava ei pysty niitä sieltä kopioimaan (en muuten tiennyt sitä kun pinon aloitin). Joten jos jaksat koko kevään päivittää pinoja, niin olis tosi ihanaa! Siinä on varmasti hommaa.
Joku ehdotti, että etusivun listalta karsittaisiin pois niitä, jotka ei ole päivittäny LA:ta tms. Mua ei periaatteessa haittaa, että mukana on sellasia, jotka ei välttämäti enää muista tähän ketjuun edes kirjoitelleensa. Luulen, että sillon syyskuussa moni on kirjotellu useiden keskustelupalstojen Odotuspuolella ja lopulta jäänyt jonkun tietyn sivun kanssa koukkuun
Mulla nimittäin itelläni oli kans aluksi myös Helistimen, Vauva.fi ja Kiloklubin (!!!) Odotusosioissa kirjotuksia, mutta samanhenkisin porukka löyty sit 2+:lta, joten en kirjottele enää muualle. Mutta jos täällä enemmistö haluaa karsia listaa, niin en pistä hanttiinkaan. Totta lienee, että meitä on alle puolet listautuneista aktiivisia täällä.
Jos nyt sitten rupeaisi joulunviettoon, kuusi pitäis kantaa sisälle ja kaupassa vielä käydä kerran (söin jouluset lanttulaatikot eilen lantunhimoissani, arg!)
Hyvää Joulua kaikille!!
nepula 19+1