Heippa pitkästä aikaa kaikille!
Riinalle :hug: ja tsemppiä odotukseen! Hieno juttu nuo äitipolin kuulumiset. Se on totta, terveys, kuten elämäkään ei aina ole meidän käsissä. Mahtavaa, kun miehen kanssa olette yhdessä päättäneet olla menemättä lapsivesinäytteeseen. Yhteiset päätökset antaa mun mielestä paljon voimia.
MIUKU: Voimia päätöksentekoon mikä se sitten onkaan. SInä jo varmasti tiedätkin kokemuksesta, että välillä on ylämäkiä (vai pitääkö sanoa alamäkiä...kummin menee
)ja sitten voi olla helpompaa. Itse olen miettinyt eroa joskus myös, mutta en ilmeisesti ihan vakavissani, koska asian eteen en ole mitään tehnyt. Suhteen eteen kyllä.
Ja onnittelut hyvistä ultrakuulumista!!:heart:
Itsellä on nt-ultra takana jo viikkoja sitten ja rakenneUÄ parin viikon päästä, en muista laitoinko ekasta ultrasta kuulumisia...siellä kaikki kuitenkin ok, turvotusmitaksi kätilö sai 1,2mm ja tuntuu että sekin ois muka jotenkin paljon (anteeksi te, joilla oikeasti on ollut suuri mitta, itsellä on omanapainen kausi menossa...
) mutta toisaalta mun mielestä mitoilla ei ole mitään väliä jos menee alle riskirajojen! Myös ultraamisen ajankohta vaikuttaa mittoihin ja kätilön tekniikka..
Ainahan sitä vois huolta kantaa kaikesta...mitä turhaa, menee elämä sivu suun..
PAINOSTA mulla tullut kaikenkaikkiaan nyt 4,5kg ja viikkoja 17+5...ihan tyytyväinen olen, syön ja herkuttelen välillä (useammin kuin ennen raskautta) mutta stressiä en aio ottaa, tiedän että kaikki lähtee melkein imetyksen aikana, niin viimekskin kävi ja itse voi vähän avittaa painonpudotusta.
Ihanaa, mulla töitä viikonloppuna!! Teen niitä harvoin, joten olen innoissani
Ja rakastan omaa hommaani=)
UHMAIÄSTÄ: meidän pian kaksivuotias-neiti on välillä rasituksen rasitus...pukeminen, vaipanvaihto...kaikkea pitää ensin vastustaa ja syliin tunkea koko ajan, varsinkin jos äiti on pesemässä omia hampaitaan tai laittamassa ruokaa uuniin...ARGH!!! Ihan kypsä välillä tähän touhuun!!!!!! Huh, kun helpotti...:saint: ja silti se tytsi on maailman ihanaisin rakkaus-pakkaus:heart:
NYT hyvän kirjan pariin kun pienokainenkin nukahti!
AI NIIN...liikkeistä vielä, olen tuntenut jo pari viikkoa vaikka istukka edessä...tosi mahtavaa:kiss:
MUKAVAA viikonloppua arvon naiset, pitäkäähän huolta itsestänne:hug:
Kathe ja Vinski 17+5