Heippa pitkästä aikaa! Olen kyllä lueskellut teidän juttuja ahkerasti, mutta tuntuu, ettei ole ikinä aikaa itse kirjoitella. Mukavan aktiivinen tämä palsta kuitenkin on. Kiitos siitä teille!
Hankinnoista voisin omia kommentteja tänne raapustaa.
Amme meillä on ollut ihan tavallinen ilman jalkoja. En tiedä onko kaikki ammeet nykyään sellaisia, missä on tulppa, mutta tulpatonta en hankkisi. Tulpallinen on niin helppo tyhjentää.
Meillä esikoisella ei ollut
rattaisiin sopivaa turvakaukaloa, kun saatiin kaukalo tuttavalta. Seuraavalle haluaisin ehdottomasti kaukalon, jonka voi vain napsauttamalla kiinnittää rattaisiin. Toisaalta kyllähän turvakaukalon voi vaunukpan sisäänkin tarvittaessa nostaa
Matkarattaita meillä ei ole, enkä ole kokenut tarpeellisiksi. Aika paljon meillä reissataan, mutta hyvin on pärjätty emmaljungan nitro city yhdistelmillä. Ovat olleet monesti mukana lennoilla ja vielä useammin autossa. Aina ovat takakonttiinkin mahtuneet, vaikka muutakin tavaraa olisi kyydissä
Lisäksi liputan kääntyvien etupyörien puolesta! Muita en suostu seuraavallakaan kerralla hankkimaan. Ovat todellä kätevät kaupassa ja muutenkin liikenteessä ketterät, eikä vielä ole tullut sellaista maastoa vastaan, missä en olisi eteenpäin päässyt. Ja tosiaan koiran ja rattaiden kanssa on metsäteitä ja -polkuja menty
Onko kellään kokemusta
ilmatäytteisistä renkaista rattaissa? Menevätkö helposti rikki, jos kulkee muuallakin kuin tasaisella alustalla? Mietinnässä on Mountain Buggy rattaat, joissa olisivat ilmatäytteiset rattaat...
Mulla oli varmaan jotain muutakin tarkoitus kirjoittaa, mutta eipä muistu enää mieleen
Alle kuukausi rakenneultraan ja sitten ajattelin lähteä ekoille vauvanvaateostoksille. Oi kuinka ihania ne pienet vaatteet onkaan:heart: Ai niin! Aiemminhan täällä oli keskustelua, onko ne pienet vaatteet aivan turhia. Mun mielestä ei. Meillä esikoinen käytti 50cm ekan kuukauden ja ihan aluksi nekin tuntui isoilta. 56cm luovuttiin vasta 3kk iässä. Tälläkin kertaa aion hankkia noita pieniä kokoja alkuun ja vain sellaisia kietaisumalleja, jotka on neppareilla kiinnitettäviä.
Nyt toivotan mukavaa masun kasvattelua ja joulun odottelua, kun en tiedä milloin seuraavan kerran saan aikaiseksi kirjoittaa
Lumililja ja pieni 17+3