helou!
Voin yhtyä ihan
nennuliin tuossa,että sitä luulee mikä on hyvä, mut 6 vuoden aikana kaikki tuntuu kehittyneen ihan pirusti, välillä tuijottelee suu auki lastentarvike sivuja,ja miettii mitä ihmeellisimpien vempaimien kohdalla,et tarviiko tollasta oikeesti?!?!
mut siis teille
ratasviidakossa eläville bongasin esimerkiksi tällaisen paketin
Brio Go Yhdistelmä, Musta - Yhdistelmävaunut - Lastenvaunut ja rattaat - Baby Style tuollahan pärjäisi mainiosti,kun ostaa adapterin,niin ei tarvitse välttämättä erikseen matkarattaita..
Meille itselle on tulossa Gracon logico S kaukalo, adaptereineen, ja itse harkitsen vielä,että ostaisinko edes matkiksia,vai ostaisiko vaan semmoiset vaunut mitkä mahtuu autoon kepeästi. Täällä metsänsiimeksessä kun asuu, niin tuntuu et noi matkikset on aika turhat, kaupassakin kun kaukalon saa kiinnittymään vaikka ostoskärryihin,ainakin toi logico s on kiinnitys systeemiltään semmonen et se oikeesti kiinnittyi ostoskärryjen rautoihin. tai ainakin sillon 6v. sitten oli
Mutta siis jos ei paljon kaupungissa esim. käy,niin miettisin pari kertaa.
Viimeksi löysin vahingossa gracon matkarattaat kirpparilta jollain 20e. joten silloin ne oli,mutta vähälle käytölle jäi.
jotenka
richi , minä en ainakaan ostais kun kaukalon, ja kunnon vaunut. Saahan ne matkarattaat ja kaukalon adapterin ostettua myöhemmin, jos tuntuu että tarvitsee.
Mä kävin eilen lääkärillä,vaihteeks, ja sairaslomaa pukkaa tammikuulle saakka.. Ei tarvii tässä(kään) raskaudessa pahemmin töissä olla :attn: ja sairasloman syynä on supistelu ennen 37. raskausviikkoa. :attn: ja mulla suurimmaks osaks supistelu tuntuu
paineen tunteena ja menkkajomotuksilta
viimeks lääkäri anto lepo- käskyn, ja nyt käski lopettaa sit lumityöt( jos joskus vielä lunta tulee
) ja polttopuiden kanniskelun.. hirveen helppo homma,et mun mies on pahimmillaan 6.30-20.30 välisen ajan töissä,ja puilla pitäis lämmittää, että ylipäätään tulis lämmintä vettä koko päiväks :|
mun kroppa kyllä osaa ton makaamisen ja lepäämisen kunnolla, mutta henkisesti kova paikka,kun on tottunut olemaan pitkää päivää fyysisessä työssä, ja koko ajan liikkeessä, ja nyt sais tehdä pieniä ja kevyitä kävelylenkkejä!! joten
nauttikaa liikunnasta,vielä kun voitte! ja kertokaa mitä ihmettä te tekisitte kotona ollessa?!?! nyt vaan kyttään liikkeitä, mitä ei todellakaan tunnu sen istukan paikan takia paljoa, ja murehdin kaikkia maailman pahuuksia :attn:
hulluudenpartaalla oleva nunnukka ja ötö 18+2