Ehkä mäkin nyt sitten aikani kuluksi höpöttelen jotain sekalaisia juttuja, niin riittää tylsistyneille lukemista
Joulu tuli ja meni, kilot jäi. Ei tosin hätää, kun ennen joulua olin vasta +400g lähtöpainosta. Onneksi neuvolaan on vielä yli kaksi viikkoa, niin lääkäri ei huomaa, että painoa on tullut kilo/viikkoa tahtia
Tuskin tässä nyt enää sitä painoa niin vauhdilla tulee, kun konvehdit alkaa luojan kiitos olla syöty, niin parin viikon päästä näyttää siltä kuin olisin lihonut ihan sopivaa tahtia
opcorn:
Kävin tänään ostamassa imetysliivit, koska mulla oli vanhaksi menevä lahjakortti alusvaateliikkeeseen. Tähän mennessä rinnat ovat pysyneet normaalikoossa, mutta noihin otin tietenkin pelivaraa maidon nousulle. Olisi ollut ihana ostaa kaikkia hepeneitä, mutta aivan rahan haaskausta, kun ei voi yhtään tietää millaiseksi tämä ruho tästä kehittyy. Noista äitiysvaatteista kun on ollut puhetta, niin itse olen ostanut ainoastaan yhdet farkut, joiden uskon menevän loppuun saakka. Mulla selvästi massa tulee pelkkään mahaan, muuten olen ihan vanhassa koossa. Käytän paljon mekkoja ja laskeutuvia paitoja, joita löytyy ennestään vino pino. Äitiysvaatteita ostan vain siinä tilanteessa, jos on ihan pakko
Anoppi oli käynyt tänään Helsingissä ja mukaan oli tarttunut taas valtava kasa vauvanvaatteita. Ihania onneksi kaikki. Huomaa kyllä, että ensimmäinen lapsenlapsi tulossa, kun tuleva mummu haluaa ostaa kuun taivaalta pikkuiselle. Meinasi ostaa Stockalta pinnasängynkin, mutta onneksi soitti ensin, niin sain kiellettyä. Pakko alkaa hiukan toppuuttelemaan, kun tässä on nyt kolmen päivän aikana ilmaantunut jo pelkästään noita vaatteita useamman satasen edestä
Selvästi vauvan sukupuolen selviäminen sai hänet sekoamaan, kun on muutenkin "hieman" shoppailuun taipuvainen
Ja vauvan olis tosiaankin syytä olla tyttö, muuten poika vetää kukkamekoissa ensi kesän
Vakuutusta yritin tänään katsoa ekaa kertaa, mutta hermo meni välittömästi. Yritän ehkä huomenna uudestaan.
Tänään kävin myös ostamassa maton ja lampun vauvan huoneeseen. Ollaan lähdetty ihan tyhjästä tekemään huonetta, joten kaikki huonekalut yms. pitää hankkia. Nyt olen suunnilleen puolivälissä vauvanhuone hankintoja ja loput ajattelin hommata pikapuolin, koska tästä omasta olosta ei ole mitään takeita. Mullahan on myös ollut todella voimakasta pyörrytystä, mutta nyt on ehkä viikon verran ollut hiukan parempi olo. Tänään lepäsin vain kahdesti huonekaluliikkeen sohvalla. Ennen joulua en uskaltanut oikein yksin käydä missään kun meinasin pyörtyä milloin ruokakauppaan, milloin H&M kassajonoon. Toivottavasti menisikin parempaan suuntaan!
Muuta en nyt enää keksi tällä erää ja pakko lähteä makaamaan, kun maha painaa. Mukavaa uutta vuotta kaikille!
Karo & tytteli 23+5 :heart: