Hei taas, ihmeesti sitä taas piristyy kun saa täältä lueskella muiden kuulumisia ja purettua omaa oloaan
Viljaliina , Kylläpäs saitkin odottaa kauan! Pienokainen viihtyi masussa hyvin

Joo, meillä meni hätäsektioksi koska tyttö oli kasvot mun mahaan päin ja pää takakenossa + mun supistukset loppuivat kesken synnytyksen

Viilto tehtiin pystysuunnassa ja olin nukutettuna. Tyttö sai ilmeisesti mun nukutusta osakseen kun synnytyskertomuksessa luki "vaikea ulosautto" eli oli mennyt tavallista pidempään leikatessa ja tytön pisteet oli vain 3 koska oli veltto ja ei hengittänyt ollenkaan

Intuboinnin jälkeen pisteet nousi kahdeksaan ja tyttö on nykyään ihan täysin terve
Tyttö nukkui taas viime yönä 22-06 ja pikasyömisen jälkeen jatkoi uniaan vielä kymmeneen saakka

Meillä on kyllä käynyt melkoinen tuuri kun saadaan nukkua ihan normaalit yöunet

Niin ja tyttöhän ei edes huuda herättyään vaan sängystä kuuluu suloista öhkintää kun neiti hamuaa tissiä

:heart:
Kiitos vinkeistä, täytyy kokeilla tuota kahvilaa. Meilläkin molemmat isovanhemmat asuu tosi kaukana ja ei ole juuri ketään tuttuja/kavereita joilla olisi saman ikäisiä lapsia

Tuntuu varsinkin silloin kun mies on työmatkoilla et tuun hulluksi
Kalenteri: Noi sun kakkusi kuulostaa aika mielettömän hyviltä

Tykkään itsekin kauheasti leipomisesta ja kakkujen tekemisestä

Tytön nimiäisiin tein suklaatäytekakun jossa oli välissä rouhittua pätkis-suklaata ja kermavaahtoa + mintunväristä kermavaahtoa (viitaten tytön nimeen

) , toimi yllättävän hyvin

Yritän vielä metsästää tekemiesi kakkujen kuvia, kun moni kehunut täällä
