***HUHTIHIPUT 2008 Joulua odotellessa***

Sanmar ja Anuuu kiitos vastauksista :hug: Kuumuus ei liene syynä, koska ihan sisävaatteissa jätkä on autossa, juuri sen takia kun on muutenkin kuumakalle, ettei tarvis kuumuuden takia hermostua. Vien aina viltin sisällä autoon, pipo on päässä mut otan pois sitten autossa piponkin, viltti ei jää enää edes jaloille. Mutta voiskohan olla sitten pahoinvointia **pohtii** kuitenkin, muutama reissu ollaan päästy huutamatta, onko se pahoinvointi sellaista, ettei aina tuliskaan? Mutta suurimmaksi osaksi tulisi..heh, olenpa mä selkeä tänään (jälleen :LOL: ) Tuon meidän istuimen saa sitten naama menosuuntaankin, mutta en mä kyllä vielä halua poikaa kääntää :( hittolainen, mitähän sitä keksis. No nyt kuitenkin päätettiin jo mennä junalla käymään kotipuolessa, mitähän siitä tulee, kun jätkä ei sylissä viihdy, eikä viittis junan lattialle laskea, olenko mä hiukka uusavuton :D

Aamukastetta voi teillä ollaan nopeita :heart: Meillä noustiin seisomaan 7kk ja 8pvä ikäisenä, ja kävellään pöytiä sun muita pitkin, mutta että itse lähtis kävelee, niin ei oo vielä tietoakaan. Jos kävelyttääkin, niin jätkä harppoo...vähänkö on hauskan näköistä kun ottaa sellaisia jättiaskeleita :LOL: :LOL:

Hysteerinen ja jäpikkä ihan kohta 9kk :eek:

Ohhoh, vai kävelee jo jotkut! :) Meillä kun ei edes nousta vielä istumaan =) Sais jo sentään ryömiä eteenpäin eikä vaan pyöriä ympyrää, kun hermo menee sekunnissa kun ei yletä johonkin leluun. Argh! Mieluummin nostelis neitiä pois ei-sallituista paikoista kun kuuntelee sitä jatkuvaa kitinää kun lelu lentää liian kauas...

Zeena mä myös muistan ton tunteen ku eilisen päivän kun tajus kuin väsyny oli ollu sitten kun sai nukkua. Olo tuntui tosi kevyeltä kun aiemmin eli jatkuvasti "sumussa". Ei sitä vaan kyllä ite huomannu, luuli olevansa pirteä :LOL:

Jaahas, mites tässä nyt sais katkastua tän putken ku jäi vähän toi makean syönti taas päälle.... PARAS oli että miehen äiti silitteli mun vatsaa ku mentiin jouluna kylään että "onkos jo toinen tulossa" (nähtiin viimeksi lokakuussa) Mä sain ihan paskahalvauksen! Oon ilmeisesti onnistunu parissa kuukaudessa taas lisäämään kiloja aika tehokkaasti.... en uskalla mennä edes vaakaan :( Pitäis varmaan alkaa tekemään toista lasta niin ei haittais toi maha enää :LOL:

MB jolla olis sit enää 3 viikkoa töitä....HUH mihin tää aika on menny!?!

Minä annoin eilen vähän lihakeittoa, ainoa suola oli kinkussa. Olen kyllä miettinyt että pikkuhiljaa voisi siirtyä samaan ruokaan osittain. Suola ja maitotuotteet vielä tietysti poissa. Ja paistettua ruokaa ei vielä, mutta uunissa voisi jo jotain varmaan valmistaa. Meillä menee karkeampi ruoka hyvin ja leipää mutustelee mielellään. Peruna, kasvikset, riisi ja pasta meillä keitetään muutenkin ilman suolaa, niin niitä voi antaa. Lihat meillä on pakkasessa jääpalakuutioina ja lisäys ruokaan on helppoa.

ompa hiljaista :whistle: tulin nostelemaan. Ei mulla oikeestaan mitään asiaa....tekis mieli lähteä alennnusmyynneille, mutta mä oon niin hermoheikko etten jaksa tuon kiljukaulan kanssa lähteä kaupungille....perjantaina onneksi pääsen kun saan pojan äidilleni hoitoon! Yes. Saa tutkia onko jäänyt mulle mitään ostettavaa alesta, vai söikö nopeet hitaat :D

Huomenta täältäkin;-)

Joulu oli ja meni, ihan mukavasti kaikin puolin =) Väinö sai karmean kasan paketteja ja ainoa, joka pelkäsi pukkia, oli meidän koira :LOL:

Kiipeilyä ollaan harjoiteltu kovasti, ja eilen herran energia meni laskeutumisen harjoitteluun, enää ei muksahdellut miten sattuu, vaan oikein suunnitteli, miten mistäkin paikasta pääsee alas ilman, että kumahtaa päälleen =)

Alennusmyynneissä käytiin eilen, ideaparkissa, oli muuten jokunen ihminen liikenteessä :whistle: Jotain pientä tuli ostettua, itselleni en mitään, kun päätin (taas kerran), että uuden vuoden jälkeen alkaa uusi elämä, ajattelin jopa salikortin hommata, kun mies lupasi varmistaa, että pari kertaa viikossa saisin ainakin sen verran vapaata; nyt olenkin ollut about 24/7 kiinni Väinössä :whistle: Voi tehdä ihan hyvää jopa omalle mielenterveydellekin, ja tuo kymmenen kiloakin täytyisi pois saada ennen kesää :LOL: Saas nähdä :whistle:

Mutta ihanaa päivää kaikille hipuille toivotellen

Dooris ja Väinö

Meitsi kävi pikaisesti eilen ostamassa tytölle hatun niin esim. Jesper Juniorissa Forumissa oli -30% ja hyllyt täynnä tavaraa, mutta ei juuri yhtään asiakasta vaikka kello oli jo yli viisi.... omituista :) Rahat loppu kaikilla? :D

Turvaistuimista vielä, että toisessa keskustelussa oli joku laittanut hyvän linkin turvaistuinten testeihin liittyen. Meni entistä vaikeammaksi valinta :eek: Meillekin tulee varmaan toi jutussa mainittu BeSafe Izi Kombi ja sitten unohdetaan kaikki testit ym. sen jälkeen :)
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2256

MB tylsistyy töissä...

aamukastetta no teillä kyllä lähdettiin tosi aikaisin käveleen!!

Meidän likka on ensi viikolla 9kk, eikä vielä tietoakaan kävelemisestä. 1.5kk on jo ryöminyt kovin, mutta ei juuri muuta... kerran hän yritti nousta ylös pöytää vasten, mutta löi sitten nenänsä, eikä sen koommin ole enää yrittänyt. Istuskelee ilman tukea jo jonkin aikaa, mutta ei nouse vielä itse istumaan, vaikka yritys on kova!! :D

Tuima, neiti 9kk ja masuasukki 5+6

:wave:

Ensin onnea plussanneille :hug:

Joulusta toivutaan meilläkin :eek: syöty on ja paljon :p
Saattin sitten maha tauti jota ollaan nyt podettu jokainen :( Kasandra sai vielä kamalan nuhan ja kuumeen kaupanpäälle, raapi eilen korvia ja kun sitten pääsin lääkäriin näyttämään niin johan oli toinen korva tulehtunut :ashamed: on raukka vain viimeset kaks päivää vaan nukkunut, ei ole paljon ruoka maistunut, eilen vielä oli kuumetta 39,5, kyllä veti kuume pienen veteläksi, onneksi tänään näyttää jo hieman paremmalta :/

Meillä kans neiti nousee seisomaan ja ottaa tukea vasten muutaman askeleen, mutta on kovasti huojuva vielä tuo seisoma asento, mutta kun ylöspäin pitää yrittää :D Konttaa karmeeta kyytiä joka paikkaan perässä ja huutelee jos jonkinlaisia tavu yhdistelmiä taa taa ja tää tää, paa paa maa maa ja yrittää sanoa äiti taputtaa minua mahaan ja hokee ät ät tai jotain sinne päin :LOL:

Joku tuolla mietti tavalliseen tai siis samaan ruokaan muiden kanssa siirtymistä, mä kans mietin kun alkaa se päiväkoti ura pienellä kolmen viikon päästä :ashamed: tosin maito taitaa vielä jäädä tutteliksi en vielä kyllä aio tavallista maitoa ruveta kokeilemaan.

jaahas neiti heräs ja kaipailee joten hyvät uudet vuodet kaikille hippusille ja perheille

vilijonka ja kasandra :hug:

Anu-78
Heipparallaa!

Ilmoittelen että hengissä ollaan:)

Voiskohan joku joka on aikasemminkin tehnyt niin uutta pinoa meille :) ? ei enää joulu odoteta...

Vuosi se vaihtuu kohta :) ja me ollaan oman perheen kesken ihan kotosalla ja raketteja ei räjäytellä kun on kaks koiraa joista toinen pelkää ihan hulluna :( se pelkää vesisadetta, ukkosta ja sitä jos katolta tippuu lumet :( oon tossa miettinyt että millohan siltä sydän pettää ku noin pelkää kaikkea :|
Mutta kotona siis ollaan ja herkutellaan että ei mitään ihmeellistä :)

OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2009 KAIKILLE!

Taisinkin jo tuolla aikasemminkin toivottaa mut laitetaampa uusiks :D

Anu ja Saku

IHANAA UUTTA VUOTTA 2009 KAIKILLE myös täältä toivotellaan =)

Mekin ollaan about kotosalla, naapurin pihassa on tosin glögikestit ja makkaran paistoa, ja raketteja sovittiin lähetettävän. Kotiin täytyy tulla kyllä viimeistään kahdeksalta, että saadaan herra nukkumaan, normaalisti kun menee jo seitsemältä :whistle: Toivottavasti ei vallan hepulia saa raketeista =)

Meillä koira ei pelkää raketteja, viime vuonnakin koitti juosta kaikki lähetetyt kiinni, omat ja naapurien :LOL: Sitten aina kohdalle päästessään ihmetteli, mihin ne katosivat :LOL:

Ihanaa, aurinkokin paistaa vuoden viimeisen päivän kunniaksi =)

Dooris ja Väinö, 8,5kk

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

Meillä ollaan ihan kotosalla tänään. Miehelläkin on vapaapäivä, menee kyllä aamulla töihin. Käytiin aamusta lenkillä, esikoisen päiväunien jälkeen käydään luistelemassa. Esikoinen sai ensimmäiset luistimet ja nyt käydään ensimmäistä kertaa kokeilemassa. Illasta käydään varmaan kävelyllä, muuten ollaan ihan kotona vain.

Meidän joulureissumme sujui mahtavasti, poika ei itkenyt kertaakaan 7 tunnin ajomatkan aikana - turvaistuimessa on niin paljon mukavampaa kuin kaukalossa! Tuon Britax Hi-wayn saa onneksi hyvin lepoasentoon, sai poika nukuttua hyvin.

Tänään olisi tarkoitus mennä alkuillaksi parin kilometrin päähän kaverin juhliin, kotiin tullaan varmaan yhdeksän maissa riippuen pojan jaksamisesta.

Onnea plussanneille ja hyvää uutta vuotta kaikille :flower:

Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Laitan huomiseksi uuden pinon meille!

Poika nukkuu sisällä ku ulkona paukkuu. On ollu kuumeessa kolme päivää, eilen meinasin perua neuvolan mut terkka sanoi et tuu vaan niin ei tarvi mennä jonottamaan päivystykseen. Oltiin päivän vikat asiakkaat niin ei tartutettu muita. Korvatulehdus löytyi taas... :( Tänään tehtiin uus reissu päivystykseen ku lääkkeestä tuli hirveät vatsakivut. Huusi sit korvia, kuumetta ja vatsaa... Saatiin toinen lääke tilalle.
8kk mitat oli 10kg450g, 74cm ja py 46,5cm Katottiin aika "hellällä kädellä" ku oli kuumeessa, ihan hienosti jaksoi kuitenkin. Jospa se uusi vuosi olis vähän terveempi meillä! :D

Tytöt lähti isän kanssa katsomaan raketteja, mä surffaan vielä hetken ennenku potilas herää.

RouvaP ja Poika 8kk :heart:

Se on sit vuosi vaihtunu elikkä HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2009

Me käytiin eilen kattoo ilotulitusta minkä kaupunki järjesi ja sit ammuttiin kotona omia raketteja. Ei pelänny Topi yhtään :D oli niin reipas poika että. Koira ei ole edellisinä vuosina pelänny,mut nyt tais vissiin käydä koiran korviin paukuttelu :(
Mut nyt on mentävä laittaa herra ekoille päikkäreille.

baby dream ja Topi 8kk+

Hyvää uutta vuotta myös meiltä!

Me lähdetään huomenna aamuyöstä reissuun ekan kerran tytön syntymän jälkeen. Vähän jännittää, miten pieni tykkää lentää mutta todennäköisesti ei ole itselleen tyypiliseen tyyliin millänsäkään.

Onnea plussanneille! Meillä ei kyllä ole moisia suunnitelmia ollenkaan.

KMaria ja Murmeli 8,5kk

Yhteistyössä