Sanmar ja Anuuu kiitos vastauksista :hug: Kuumuus ei liene syynä, koska ihan sisävaatteissa jätkä on autossa, juuri sen takia kun on muutenkin kuumakalle, ettei tarvis kuumuuden takia hermostua. Vien aina viltin sisällä autoon, pipo on päässä mut otan pois sitten autossa piponkin, viltti ei jää enää edes jaloille. Mutta voiskohan olla sitten pahoinvointia **pohtii** kuitenkin, muutama reissu ollaan päästy huutamatta, onko se pahoinvointi sellaista, ettei aina tuliskaan? Mutta suurimmaksi osaksi tulisi..heh, olenpa mä selkeä tänään (jälleen ) Tuon meidän istuimen saa sitten naama menosuuntaankin, mutta en mä kyllä vielä halua poikaa kääntää hittolainen, mitähän sitä keksis. No nyt kuitenkin päätettiin jo mennä junalla käymään kotipuolessa, mitähän siitä tulee, kun jätkä ei sylissä viihdy, eikä viittis junan lattialle laskea, olenko mä hiukka uusavuton
Aamukastetta voi teillä ollaan nopeita :heart: Meillä noustiin seisomaan 7kk ja 8pvä ikäisenä, ja kävellään pöytiä sun muita pitkin, mutta että itse lähtis kävelee, niin ei oo vielä tietoakaan. Jos kävelyttääkin, niin jätkä harppoo...vähänkö on hauskan näköistä kun ottaa sellaisia jättiaskeleita
Hysteerinen ja jäpikkä ihan kohta 9kk
Aamukastetta voi teillä ollaan nopeita :heart: Meillä noustiin seisomaan 7kk ja 8pvä ikäisenä, ja kävellään pöytiä sun muita pitkin, mutta että itse lähtis kävelee, niin ei oo vielä tietoakaan. Jos kävelyttääkin, niin jätkä harppoo...vähänkö on hauskan näköistä kun ottaa sellaisia jättiaskeleita
Hysteerinen ja jäpikkä ihan kohta 9kk