Joopajoo, tuskin on ihan äkkiä maailmaan tulossa tämä meidän kakkonen...Eilen oli vika neuvolalääkäri, vauva keikkuu edelleen ylhäällä, kiinnittymisestä ei tietoakaan, paikat kiinni ja kanavaa mukavat 3cm jäljellä, sanoi että himpun on kohdunkaula pehmentynyt muttei paljoa. Nooh, tässä odotellessa siis menee luultavasti vielä useampi viikko, eihän tässä vielä mikään kiire olekaan, onneksi ei nyt ole suurempia vaivojakaan niin eiköhän tämä tästä!
Tilanne voi tietty muuttua nopeastikin vielä kun ei ole ensimmäinen kyseessä, mut eiköhän täältä suht moni lähde tositoimiin ennen meikäläistä!
Ei olla käsikopeloa kummempaa painoarviota pikkuisesta saatu, kun ei ole noita ultriakaan ollut sitten rakenteen. Terkka arvioi näppituntumalla ettei olisi mikään jättiläinen tulossa, vaikka yläkäyrällä ollaankin mahan kanssa menty(eilen sf 34,5, alkaa tasoittua)-sanoi että varmaan aika lähelle esikoisen kokoluokkaa on ja jos menee laskettuun asti niin ei välttämättä edes 3,5 kiloinen. Ei haittaa, käy mulle
ihan tarpeeksi tekemistä oli tuossa himpun yli kolmekiloisessa pojassakin!
Tuo poitsu on kyllä ihana kun tekee pienessä päässään ajatustyötä vauvan tulon takia. On ruvennut hoitamaan rakasta lempipupuaan kuin vauvaa, syöttää ja laittaa puupalikan tutiksi, kertoo sen itkevän ja lohduttaa, kauhean herttaista. :heart: Välillä leikkii itse vauvaa ja äiti saa sitten puolestaan hoitaa! Toisaalta testaa selvästi mun ja miehen reaktioita ja juttelee virne naamalla läpsivänsä vauvaa ja hetken päästä perään kertoo näyttävänsä sitten vauvalle lelujaan!
Kyllä siinä on ristiriitaa mietittäväksi kun eihän reilu kaksivuotias kuitenkaan pohjimmiltaan sisaruksen tulon tuomaa muutosta ymmärrä-hyvä kuitenkin että käy omalla tavallaan asiaa läpi, ei tule sitten ihan puskista että tässä tää vauva nyt on!
päivänjatkoja naiset!
hilunen 36+3