Kivunlievitykseen se amme on monessa paikassa, en ole kuullut minäkään, että siihen synnyttää sais.
Haikaranpesästä en oo muuten varma, vaix siellä vois.
Haikaranpesästä en oo muuten varma, vaix siellä vois.
Käy hakemassa kaupasta pari sisäfile piffiä, ja sitten valkosipuliperunoita ja vaikka punaviinikastiketta (kaks viimeisimmäksi mainittua saa vaikak valmiina).. luulisi kelpaavan Ja jos ei ravintolaan pääse - niin nuo kynttilänvalossa varmasti päihittää paikallisen Rosson kyllä <3Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mitäköhän hyvää ruokaa sitä keksis :/ mitään makeita ei nyt kyllä voi kokkailla ku muuten mä en kohta mahu ovesta ulos :kieh:
No sitä paremmalla syyllä ei sillonAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:se 2.2. ei oo oikeesti ruottalasiten päivä ku sitä vaan sanotaan ku se on toinen toista
Täällä on myös noin =)Alkuperäinen kirjoittaja Napsuh87:siel on vauvala, johon voi vauvan viedä vaikka yöksi, jos ei jaksa ite hoitaa ja haluaa nukkua jne. Ku siis oon kuullu, että monissa muissa sairaaloissa (melkeen kaikissa muissa) lasta pidetään vierihoidossa, eli se on lähes koko ajan siinä äitinsä vierellä ja äidin huolehdittavana. OAS:ssa ei kuulemma tarvi jatkuvasti huolehtia vauvasta, jos ei jaksa...
olen sosionomi amk, ja kehitysvamma-alalla... sopiii siis kysyä ei siinä mitään.Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:Vielä täällä...
lumianna: Sopiikos kysyä, mitä teet työksesi, kun meillä on näköjään sama ammattijärjestö... =)