huomenta :wave:
Niisku-neiti: :hug: :hug: toivottavasti asia rauhoittuu, eikä mies enää koskaan käyttäydy noin... :hug:
Veriryhmä on merkitty äitiyskorttiin mullakin, mutta Kättärillä halauvat kuulemma varmistua, ettei vaan ole virheitä sattunut, joten suostuvat ottamaan sen ryhmän vaan siitä SPR:n lapusta tai sitten niillä otetaan uus testi... :/ Spookya, mutta ihan sama... Ottakoon verta, jos haluavat... :xmas: Sillon ihan raskauden alkuvaiheessa, kun otettiin niitä verikokeita, niin silloin se veriryhmä ja muut tiedot merkattiin semmoiseen SPR:n lappuun, mutta mulla on semmonen olo, että ne ois ottanu sen sinne Kättärille mun papereihin jo ekalla ultrakerralla... :/ En ainakaan muista, että se täällä himassa mulla enää missään ois... :/
Tarpalla taitaa olla menoa sitten... Tsemppiä kovasti, jos tulee tänään lähtö! :hug:
Niistä
tukisukista (ei sukkahousut): Se on kuulemma joku uus suositus, että kannattais käyttää muutama päivä leikkauksen jälkeenkin niitä just ton verenkierron parantamiseks. Aiemmin on kuulemma Kätilöopistolla suositeltu, että vaan leikkauksen ajan ja leikkauspäivän ajan. Käytäntöjä on näköjään
kaikissa asioissa tosi paljon eri sairaaloissa... Vai minä vuonna sulla oli se sektio
kevytmelankolia?
Mitäköhän muuta mun piti kommentoida... :/ Kukas olikaan muu tilannu sieltä
kultapienestä sen imetystyynyn?
Vanamo? Mulle on näköjään tullu postiin paketti sieltä. Käyn tänään hakemassa, ni voin sit kertoo miltä se vaikuttaa. =)
civindalin ja tuttemuin sekä matildan kuulumisia olis kiva kuulla... Toivottavasti on sekä vauvoilla että äideillä kaikki hyvin.
Mies tuli vähän aikaa sitten duunista, ja nukkuu nyt tossa niin suloisena. :heart: Taidanpa käydä vähäks aikaa siihen kainaloon... =)
eva & hynttyrä 38+1 :heart: